Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Wow Paloe! 1 vinger onder je navel, die is goed gegroeid!!! :D Dan lijkt het me inderdaad logisch dat je gewone kleren niet echt lekker meer zitten, haha. Heb je al positiekleren geshopt?

@ Chikai: Dat zijn leuke meevallers zeg! Helaas zit de Prenatal hier niet in de buurt, maar ik zou best willen gaan kijken. En ook die kinderwagen is super, weet je al hoe die er uit ziet en of je m mooi vind? Daar zou ik me denk ik stiekem zorgen om maken, ik hou zo van mijn eigen smaak...:):p Maar hoe dan ook scheelt het een hoop geld!

Wij willen binnenkort nog naar Babypark in Kesteren, daar schijnen ze ook een grote outlet-afdeling te hebben met gloednieuwe kamertjes voor leuke prijzen. Van vorig seizoen dus niet meer helemaal 'hip'. Nou daar kan ik wel mee leven hoor, strak en wit is al jaren in dus dat komt vast goed. Alleen hebben wij haast geen daagjes vrij, ikzelf kan wel maar manlief kan amper. Dus ik hoop dat er geen al te lange levertijd op die meubeltjes zit straks...

20 weken echo staat hier gepland op 3 juni. Ik vind het ongelofelijk snel gaan allemaal, want dan zitten we gewoon al op de helft!!! :$

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    amaryllis, toen ik 1 juni in de agenda had ik ook al zoiets van WOW das al snel. Een dikke maand eigenlijk,,,,als ik t ff sjoemelend bekijk.

3. jonibra

jonibra Niet meer actief

Zo daar zijn we weer... het lijkt erop dat ze zich even zelf gaat vermaken ben benieuwd hoe lang hihi.

@ Tessa81: Jou verhaal over de nachten klinkt hier ook heel erg bekend, op t moment komt ze meestal ergens tussen 3 en 4 en daarna "pas"tussen half 6 en half 7... Was eerst echt om de 2 tot 3 uur dus ben hier eigenlijk al heel blij mee ;)
    En door t weinige slapen ('s avonds ook laat) overdag ook niet echt dat je zegt vrolijk.
    Nja we gaan er maar vanuit dat dat ook weer overgaat.
    Hoe is het nu met je moeder?
    Wat een schattige foto van Mason trouwens!!!

@ InCognito: fijn dat de fysio wel helpt! Hoe is t nu met je zoontje?

@ rodelief: hihi die kleine is dus nu ook al lekker eigenwijs.;)
    Wij hadden met de extra echo via de vlos ook gevraagd of ze misch gelijk even wilden kijken maar toen hield hij zn voetjes ervoor.
    We maken meestal al gelijk een afspraak voor een extra echo bij een hele leuke meid hier in Papendrecht dus de volgende dag konden we weer gluren toen ging hij er gewoon echt lekker voor liggen.
    Wel spannend hoor dat je nu nog zolang moet wachten.
    Fijn dat allles goed was!!!

@Gwn: leuk dat jullie al zover zijn met de kamer van de kleine... Kun je zo lekker bij wegdromen he...
    Is idd wel heel veel geld voor dubbelglas hoop dat je van die andere een beter aanbod krijgt.

@ sassie: veel succes vandaag... Kan me goed voorstellen dat je het spannend en eng vind...
    Ik hoop dat je vanavond met positieve verhalen terugkomt.

@paloe: fijn dat alles goed was!!!

Liefs mij

4. romy2003

romy2003 Lid

8 feb 2010
    79
    0
    0
    Hoi Dames

Hier weten we de datum van de 20 weken echo ook al. 3 Juni staat al in onze agenda.Ze gaan dan ook het hartje extra nakijken,omdat Romy een hartafwijking heeft.
    Hoop dat nu alles goed is met de kleine,hoop het niet nog eens mee te maken wat we 5 jaar geleden hebben meegemaakt.
    Maandag gaat Jeanne Offermans ook al naar het hartje kijken ,maar die kan nog niet alles zien omdat het daar te vroeg voor is.

Ging vanmorgen op de weegschaal staan en ben pas 1.5 kilo bijgekomen,minder als van Romy ,van Romy was ik al 4 kilo aangekomen geloof ik.

Jullie hadden het over broer en zussen , ik heb 2 zusjes één van 18 jaar en één van 9 jaar ,dus die van 9 jaar is al tante over Romy die 6.5 jaar is.Wel grappig ,mijn moeder en ik brengen dus onze dochters iedere morgen en middag naar dezelfde school haha.

Prettige dag verder !!!
    Groetjes Dagmar

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Dat is ook wat! :p Lijkt me best apart om zo'n jong zusje te hebben. Maar leuk voor je dochtertje; als ze naar oma gaat is daar altijd iemand om mee te spelen! :D

6. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Hi Amaryllis, ben ook in de outlet van babypark Kesteren geweest en heb daar onze wagen gekocht van icoo. (zie je niet zoveel in NL) Staat nog steeds op de site van Babypark Kesteren voor 700 euro en dan nog de wagenwieg voor 250 euro en wij konden het daar zo meenemen voor 480 euro. Is een super wagen, zal bijna voor je lol gaan wandelen zonder baby. Hahaha moet ineens denken aan een boek, het vervolg van shopaholic, Shopaholic en baby. Ze gaat dan naar een soort babybeurs en koopt veel te veel incl een kinderwagen om alles in te doen. Zeer grappig hoe ze dat beschrijft. Oh ja nog een leuk boek, Krijg nou tieten van Claudia de Brey.

Nog even over de outlet, ze hebben geen levertijd en kan alles meteen meenemen. Vorige keer (alweer 9 jr terug) heb ik daar ook het babykamertje gekocht. Scheelt een vermogen. Wat ook een aanrader is is boxen ed. Een kleine beschadiging en je betaalt de helft.

Fijne dag allemaal

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik wens iedereen ene fijne dag
    als er dingen veranderd moeten wordne op de oktobersite geef het even ana
    vind het nu erg jammer er zit veel tijd in maar bijna niemand komt meer met hun afspraken
    anders laat ik het waaien als het niet meer op gereageerd word
    vind het jammer
    heb nu ook tessa bij gevraag om mee te helpen kan het wel alleen nu op het moment maar wil graag dat het drukker word en maar er komt niemand meer met hun afspraken jammer eigenlijk

8. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Je hebt helemaal gelijk Mamamanuela! Ik heb je net direct een PB'tje gestuurd met wat data. Ik vergeet die dingen elke keer! :)

@ Clowntje: Wat leuk dat jij zo goed geslaagd bent in Kesteren! Ik hoorde er over via een vriendin die pas is bevallen, zij heeft haar spulletjes daar vandaan en alles zag er nog heel mooi uit. Dus ik wordt nou wel nieuwsgierig! We zijn pas al bij de Babydump geweest, maar dat vond ik erg tegenvallen. Er was niks bij waarvan ik dacht: Wow! Dus ga ik daar ook geen geld aan uitgeven, het moet tenslotte een flink poosje mee! :)
    Die boeken ken ik inderdaad, heb ze toevallig allebei in de kast staan! Shopaholic en Baby is alweer een tijd geleden, die kan ik wel weer eens uit de kast halen. Vind die serie geniaal! :D

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    oeh 20 weken echo! leuk!
    Druk valt wel mee hoor! :D

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    :| lees op verschillende sites dat bij 14 weken je bm ong 1 tot 2 vingers boven je schaambeen komt...
    Nou ik ben echt niet zo klein dat dat meteen 1 vinger onder mijn navel is!
    K vond op de echo al zoveel ruimte in mijn bm zitten zou het daaraan liggen?

11. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    heb je gewoon een lekker grote bm. Heb ik ook, veel vruchtwater en veel spartel plezier voor uk!

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Die van mij zit ook al op 3/4e symfyse navel hoor! Dus blijkbaar zit er gewoon heel veel verschil in. Beter teveel ruimte dan te weinig! ;)

13. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

dat iedereen dat al weet. Bij mij heeft de vk helemaal niet gevoeld ( of het in ieder geval niet gezegd ) en heb dus geen flauw idee hoe hoog mijn bm zit. Ben eigenlijk wel heel benieuwd maar goed.

Nog 6 daagjes :D en dan weten we wat t word. JEEJ

Liefs

14. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Skatjuh: spannend!!!

@BM: hier zat ie met 16 weken op 2/3. Nu nog ong. twee vingers onder de navel. Ze hebben bij mij overigens ook gevoeld of de navel wel in het midden zit tussen het schaambot en het borstbeen, anders moet de meting anders worden geïnterpreteerd, hebben ze daar bij jullie ook naar gekeken?

@Shoppen: ga a.s. zaterdag met mijn moeder voor een kinderwagen kijken bij de Baby-dump, en we gaan meteen even langs de Prenatal, kijken wat we nog moeten hebben wat we dan met 20% korting kunnen krijgen :).

15. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Nou verjaardag was gisteren leuk en Mason was doodmoe van al het spelen haha. Gisteravond ben ik nog even naar de mamamazzeldgn van prenatal geweest en heb mooi een wiegmatras met 20% korting gehaald. En het 1e pakje voor het 2e beebje heb ik gekocht :D

@paloe, fijn dat de bij de vk alles goed en je bent dan goed gegroeid :D
    @amaryllis, Ja de tijd gaat echt snel he.Mijn moeder zegt gisteren wanneer heb je de 20 wkn eho? Ik zeg 31 meri, dat is het gewoon bijna alweer :D
    @ooitmamavan3, fijn he zulke nachten :( Gelukkig heeft Mason de laatste 2 nachten weer goed geslapen en was het vanmorgen zelfs 7.00 :D
    @romy, dat is wel heel grappig zeg van jou jongste zusje en dochter :D
    @mamamanuela, ik ga je idd helpen met de site en hopelijk is iedereen er straks wat meer voor te porren :D
    @gwn, bereid je maar voor op veel drukte bij de Prenatal. Hier was het ook afgeladen :D

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ja idd!:)

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    je kan het ook zelf voelen! :) probeer maar eens:) gewon je buik licht duwend aftasten:)

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    goeiemorgen allemaal!

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    gwn daar hebben ze bij mij wel naar gekeken ja:)
    tessa mooi dat de verjaardag leuk was! is altijd vermoeiend he voor die kleintjes!

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ff badderen met de kleine man:)

Deel Deze Pagina