Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Nee, die kleintjes voelen dat haarfijn aan, zelfs in je buik al. Het is allemaal ook gewoon ontzettend heftig. Meer dan sterkte kan ik je niet wensen, dus meid, heel veel sterkte!

2. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Helemáál niet slecht! Slecht dat je moet werken en dan ook nog teamtraining hebt terwijl je zwanger bent, ze zouden je lekker in de watten moeten leggen daar :p Dus eh, na de vk nog ff lekker ergens een kopje koffie gaan drinken hoor! :D

3. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen allemaal

Skatjuh en clowntje heel veel sterkte en een dikke knuffel hoor, heftig dit allemaal.

4. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Skatje; gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.
    Clowntje; Wat vervelend allemaal met al de echo's e.d. Hopelijk kan het nog allemaal goed komen. Heel veel sterkte.

Ego; Had zaterdagnacht last van een paar vre0elijke krampjes. Ik wist niet wat het was en maakte me toch een beetje zorgen. Net of die kleine dat aanvoelde want die bleef een hele tijd alsmaar trappen. steeds in series van 4-5 schopjes. Zo apart.

Nu ga ik braaf nog maar wat huishouden doen, want vanmiddag moet ik weer braaf werken.

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

@ clowntje jeetje meis ik ben er stil van en schrik me rot hier ik leef echt met je mee en ik hoop hoop van zegen dat het mee zal vallen heb er geen woorden voor
    sterkte lieve meid en een super dikke knuffel
    @skatuh jeetje meis wat een verdriet van je kleine neefje
    heb het nieuws niet gezien maar zo te lezen is het een erg heftig moment geweest erg veel sterkte en een hele dikke knuffel...

nou meiden mijn meisje gaat steeds beterder met los lopen vind het zo goed van haar
    ik heb mijn kleintje gevoelt buiten mijn buik wat is dat leuk zeg hi hi echt harde schoppen
    ben benieuwd hoe groot het nu is...
    gisteren zijn we naar de efteling geweest echt erg leuk hi hi
    en zo gezellig zo met de kinderen
    fijne dag meiden
    sorry dat ik niet op de rest heb gereageerd ga het echt weer proberen vergeef me
    durfde al niet meer verder te lezen naar deze 2 verdrietige berichten hopelijk gaat alles goed met jullie:)

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Hahahaha, tjah, ik heb nog net niet zo'n poets-tic, maar ik hou gewoon van een schoon huis inderdaad!

Hartstikke vervelend, die misselijkheid, maar wel goed dat je er toch nog een positieve draai aan weet te geven, want dat is zeker, iets mooiers dan je eigen kindje, dat bestaat écht niet!!!! :)
    Toch hoop ik dat het snel over is voor je!

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Oh, en nog heel veel plezier vandaag meid! :D

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Wauw, dat is zeker een druk weekend! Vervelend van die pijn, maar verder zo te lezen een erg leuk weekend :D

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    He, wat vervelend van die krampen zeg.... Ik hoop dat ze nu ook gewoon weg blijven!

En wat leuk, dat je man en kids de beeb ook gevoeld hebben, super :D

10. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Voor iedereen die het nodig heeft : EEN HELE DIKKE KNUFFEL!!!!!!

ff EGO: Ik ben vandaag een beetje sentimenteel bezig. Heb de hele ochtend de tv al aanstaan. Is het Kinderen voor Kinderen..... Lekker jeugdsentiment. Heerlijk, ken bijna al die nummers uit mijn hoofd. Heb even lekker mee zitten zingen....
    Was ff lekker....

Groetjes,
    Elleke

11. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    haha ahhh wat lief!! Is het vandaag knuffeldag? Nou van mij ook voor iedereen die het nodig heeft EEN DIKKE KNUFFEL!!!!!!!!;)

12. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    ohh wat leuk he kinderen voor kinderen! Wordt je zo blij van!!

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha dus je maakt er een drukke dag van!
    Het deed inderdaad heel veel zeer, zat bij mijn rechterzij net onder mijn ribben, van de voor naar de achterkant. Was zo blij toen het weg was!

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    wat heerlijk dat zij het nu ook kunnen voelen! Wat naar van je krampen..hopelijk blijven ze nu weg!
    Ik geef mijn sterkte door aan iemand die het nodig heeft;)

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Mamamanuela: wat fijn dat ze nu steeds beter los gaat lopen! Hoe oud is Lynette nu eigenlijk?

Skatjuh: Vervelend dat de fysio niets uitgehaald heeft vandaag...

16. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
  17. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey meiden. Ik ga straks ff reageren op iedereen, nu zit mijn hoofd nogal vol dus ik onthou niks.

Ik heb wel ff n vraagje

Ik krijg 9x fysio vergoed. Hoe gaat het dan als ik hieroverheen kom? Ik heb volgende week mijn 5e afspraak al en als we dit elke week blijven volhouden ben ik volgende maand al door mijn uren heen.

Weet iemand dit?

Liefs

ps dit is een link naar wat er gebeurd is met mijn neefje. Let wel op SCHOKKENDE BEELDEN !!! ( tenminste voor mij wel )

Drie doden bij ongeval – Hart van Nederland

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Skatjuh, ik zou niet weten hoe het dan gaat, ik denk dat je dan zelf moet betalen?
    Die beelden liegen er niet om zeg..

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    sorry skatjuh even een berichtje wat misschien stom overkomt na jouw berichten..hoop dat je het niet erg vindt..

Een vriendin van me is morgen jarig en meestal geven we (we zijn een groepje van 5 vriendinnen) elkaar iets wat we vervolgens samen kunnen doen. Zoals een high tea, koeknuffelen..
    Heeft iemand van jullie een leuk idee wat we haar kunnen geven?

20. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ paloe, geeft niet hoor. Het leven moet ook hier gewoon doorgaan.

Maar ik heb weinig ideeen, ben daarin niet zo creatief.
    Ze zal vast geen 50 worden, dan wist ik nog wel wat maar ik zal eens nadenken voor je

Liefs

Deel Deze Pagina