wij hebben voor een vrijgezellenfeest bonbons gemaakt. Dit kan je ook doen voor een verjaardag, was echt onwijs leuk. @ fysio, heb net m`n verzekering gebeld en na 9x moet je idd zelf betalen. Wat de prijs is verschilt per praktijk. pff word hier echt moe. Kindje wil de fles niet en ligt nu in bed te huilen. Zijn zus ligt ook bij hem dus die blèrt ie wakker. word een leuke middag
heb inderdaad voor bonbonworkshop gekeken maar die zijn meestal best heel prijzig.. heb het in een mail voorgesteld dus we zullen zien
net te horen gekregen dat de begrafenis donderdag is :S dan word het dus echt werkelijkheid. Zou woensdagavond op kraambezoek gaan maar ik denk dat ik dat maar af ga bellen. pff wat een week
@skatjuh: Wat een heftige beelden zeg! afschuwelijk!! Ik kan me voorstellen dat je hoofd even niet naar kraamvisite staat
ik weet dat de beelden heftig zijn, hierom heb ik het er ook bij gezet. Al zal het voor mij anders overkomen dan voor anderen natuurlijk. De kraamvisite is geregeld gelukkig, ze kon het goed begrijpen. Maar we hebben vrijdag ook een bruiloft. We zouden alleen naar het feest gaan maar wil dat eigenlijk ook afzeggen. Ben de hele morgen al aan het bellen maar ik krijg geen contact. Wil het niet via een sms laten weten dat we niet komen. Liefs
@skatje zijn idd heftige beelden, ik wens je veel sterkte de komende tijd. en ook lekker aan jezelf blijven denken meid. XXX gusam
bah vriendlief belt net dat hij woensdagochtend weggaat en dan donderdag rond half 6 pas weer terug is..moet voor zn werk. Heb donderdag weer een drukke dag, fysio, verlos en consultatiebureau..
jeej ben geen voetbalfan en zie net toevallig het einde van de wedstrijd maar toch leuk dat NL heeft gewonnen!
Skatjuh, gecondoleerd met je kleine neefje. Heel veel sterkte donderdag bij de begrafenis, knuffel voor jou! Ik heb de beelden bekeken, ik heb zoiets nog nooit gezien, de klap moet echt hard zijn geweest inderdaad heftige beelden dus. Clowntje, jullie heel veel sterkte morgen en overmorgen bij de onderzoeken, ik hoop dat jullie gerustgesteld kunnen worden of in ieder geval meer duidelijkheid krijgen. Ik ben ook geen voetbalfanaat, maar de wedstrijd is voorbij he? Het leven komt ineens weer op gang hier op straat het was echt stil zeg (en daar kan ik dan weer zo van genieten he).
skatjuh: Jeetje meid, dat ziet er niet fraai uit. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Persoonlijk zou ik vrijdag toch gaan, om je zinnen te verzetten. De begrafenis is dan achter de rug en vaak is het juist goed om dan wel iets leuks te hebben. Maar nogmaals, doen waar jij je goed bij voelt!
skatjuh ik ben het wel met incog eens, als ik jou was zou ik vrijdag wel gaan Hebben jullie al uitslagen van het onderzoek?hoe het gebeurd is? Waarom de bestuurder de macht over het stuur heeft verloren? haha de wedstrijd is afgelopen en het is meteen lawaai op straat. schreeuwende mensen en toeterende auto's
mijn god, al bijna 22 weken..als deze rond dezelfde tijd komt als Olaf heb ik 'nog maar' 16,5 week te gaan! k zou dr stress van krijgen, ware het niet dat ik eerst nog scriptiestress heb