Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Domino: Succes! Altijd leuk, behang afhalen :S

Hier kan ik helemaal niet verder, dus baal als een stekker!

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    heeft hij ook een muis ja? welke?
    Ja 96 ja..echt balen maarja je hebt niet voor het zeggen welke de favoriet wordt;) Heb er gelukkig nog 2 op marktplaats gevonden een tijd terug. Was maar goed ook want een paar dagen later was hij de eerste definitief kwijt!
    Mannetje dacht van het weekend dat hij weer helemaal de oude was en is dus wat te hard van stapel gelopen:) nu is hij wel weer verkouden en niet helemaal fit maar hij is wel gewoon aan het werk:)

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    echt mooi! echt een meisjeskoppie!
    Oh ik hoop zo dat ze de 21e als ik 'model' moet liggen ook de 3d aanzetten!

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    geen excuses nodig! Vind het juist fijn dat je je vrij genoeg voelt om het gewoon te zeggen als ik iets niet goed heb! Dus maak je geen zorgen:)

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    :D:D Olaf zijn kamertje wordt leuk!:D heb helemaal zin om als het af is fotos te laten zien:) De kast is ook echt mooi! en groot!:D Kunnen wij mooi eerst de bovenste planken nog gebruiken en hij kan hem zelf heeeel lang houden!:D

6. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Ik bied je mijn klusje aan om je nesteldrag te bedwingen hoor:D

7. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Paloe, Foto's :D

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha komt goed, als het af is:D nu is er alleen een nieuwe vloer, een geschilderde muur en een kast die half af is:p

Oeh heerlijk! straks kunnen we allemaal de babykamers showen! zo leuk wat een verschil er altijd in zit!

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    iemand een stukje boterkoek?
    Olaf durfde niet alleen dus moest met hem samen op de weegschaal, was niet zo leuk:)

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

hahahaa, lief van je! Manlief is nu schuurpapier halen.... meneer zei vanmorgen nog dat we genoeg hadden, maar precies voor de muis die ik wil gebruiken hadden we niets meer!

oh daar is ie: IK KAN BEGINNEN!!!!!!!!!!!!!!!

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ vruchtwater: nou, mijn vruchtwater rook naar mijn eigen zeggen ook helemaal nergens naar ;) Bij zoonlief waren mijn vliezen gescheurd en kwam er ook steeds maar een beetje naar buiten. Ik twijfelde heel erg of mijn vliezen waren gebroken EN er kwamen geen weeën op gang! Die zijn na meer dan 72 uur opgewekt, omdat ik pas na 3 dagen aan de bel heb getrokken. Dus paloe heeft gelijk skatjuh dat je misschien beter het even kunt laten checken. De handblaastest werkte bij mij trouwens ook niet.

@ paloe: ah wat lief dat je dat matrasje cadeau krijgt!
    En je hebt dus een lange slanke man :D Dat krijgen wij hier als het goed is op den duur ook (gezien manliefs postuur), dus ben benieuwd.
    Ik hoop trouwens inderdaad dat het dan een scheurtje is :( Ik las ergens dat aambeien nooit weg gaan? Jakkes...
    Oh trouwens, 4 kilo valt inderdaad nog enigszins mee... Maar ik wil niet weten hoeveel ie zou wegen als ik pas met 42 weken was bevallen ;) Ze hadden het ook helemaal niet voorzien dat ie redelijk groot zou zijn.

@ athina: dat hoop ik inderdaad wel, dat ze er rekening mee houden en me niet tot 42 weken laten lopen...

@ incognito: haha wel verwacht inderdaad dat deze ook zwaarder zou zijn :D Maar wel goed om rekening mee te houden :)

@ tessa: wauw, mooie echo's! :)

Nou hier net meer dan 3 uur geslapen! Niet normaal, ik had het blijkbaar nodig... Ik moet vandaag mijn eindversie van mn these inleveren dus ik moet nu nodig aan de slag.

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Yukl het matrasje hebben we al;) Olaf heeft ook al in de wieg gelegen:p Jee zeg dat je zo lang met gebroken vliezen hebt gelopen! Mijn vliezen braken niet uit zichzelf. De vk moest ze breken want ze wilde liever niet dat ik met ongebroken vliezen ging persen. Schijnt nogal een rommel te geven soms;)
    Haha jouw man ook al? Mr paloe is ook smal en lang:)
    Hoelang en zwaar is jullie kleine man nu?

haha ja inderdaad..dan zou hij een stuk zwaarder zijn geweest..
    Bij mij hadden ze Olaf groter ingeschat. ze dachten dat ik nog maar weinig vruchtwater had. Dus toen ze de vliezen brak en er een halve vloedgolf kwam vroeg ze zich hardop af wat voor maar kindje er dan zou komen:)

K hoop het ook voor je..komt vast goed.

Heeeel veel succes met je these! ook dat komt vast en zeker goed:)

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    jeej incog succes!
    ik kan weinig meer doen in de kamertjes vrees ik..mn bekken protesteerd vreselijk als ik ook maar iets doe. bah

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ paloe: hahaha ja dat schijnt inderdaad een behoorlijke rommel te kunnen geven! Ze hebben bij mij ook de vliezen gebroken zodat ze echt gebroken waren ipv alleen maar gescheurd. Ook om de bevalling te bespoedigen. Ik had gelukkig al 3cm ontsluiting voordat ik uberhaupt begon met bevallen ;) Dus ze konden er goed bij en het infuus mag pas aangesloten worden als er minimaal 3cm ontsluiting is.
    Oh haha, ik heb duidelijk een deel van het verhaal gemist over het matrasje ;)
    Zoonlief is nu denk ik zo'n 83 a 84cm en 12,5 a 13 kilo? Hij is al een tijd niet meer bij het CB geweest, maar hij is wel in een korte tijdsbestek 2 kledingmaten gegroeid. Hij is tot nu toe nog precies in verhouding en echt een jongen zeg maar, dus ben benieuwd wanneer hij de lengte in schiet. Is Olaf eerder ook in verhouding geweest? Of was ie altijd al wat langer?

Zo en nu ga ik echt aan de slag!

15. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Hoi meiden!
    Net weer klaar met werken en meteen even gluren hier!!

Tessa: wat een geweldige foto's!! Wat is het goed te zien zeg! Een heel mooi fijn gezichtje!

Yukl: Gefeliciteerd met je goede echo! En dus idd een jongen!! De mijne liep ook alweer voor met groeien.. mijn vorige jongens waren idd ook zwaar.. 3500gram bij 37 weken en 4070gram bij 39 weken;)

Paloe: voor mij geen boterkoek hoor heb net bijna een heel pak mergpijpjes opgegeten:):)

Oh ja... MIJN MUURSTICKER IS BINNEN!!!!Boom met blauwe ruit en uiltjes | Bomen | De BijZaak ik ben echt super benieuwd hoe hij straks op de muur staat! Als het klaar is post ik een foto!

Ik heb net trouwens een super leuk jurkje gekocht bij het kruidvat voor 6,99!! Echt een aanrader!!

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ milse: wauw, wat een leuke muursticker! Ben benieuwd hoe dat gaat staan :)

17. Megan8

Megan8 Nieuw lid

15 jun 2010
    1
    0
    0
    Hoi meiden...

Mag ik me hier ook melden??
    Ben nu 22 weken zwanger en 19 oktober uitgerekend...

Wil je meer weten?? Vraag me gerust!!

18. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Hoi Megan!

Welkom hier!
    Natuurlijk mag je meekletsen!! Gezellig!
    Is dit je eerste zwangerschap?

19. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Welkom Megan8! Leuk dat je met ons mee komt kletsen! :)

@ Milse: Wat een leuke muursticker!!! Gaaf zeg, dat zie ik al helemaal voor me in een babykamertje...:D

@ Tessa: Mooie foto's! En super zeg, dat ze t beeld op 3d zette. Daar heb je echt mee geboft! Ik vind het zo bijzonder dat ze t zo in beeld kunnen brengen...

:) Gelukkig, hihi, ik maak me waarschijnlijk weer eens te druk...ik vind zo'n eerste keer altijd enorm spannend, ben altijd bang dat ik niet leuk genoeg ben of een flater sla. Zeker omdat ik dus allesbehalve sportief ben en zo stijf als een plank door mn scoliose. Maar dat gaat dus helemaal goed komen! :D haha

20. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

@ tessa dank je wel voor je reactie en wat heb jij mooi echotjes zeg

ik wensi edereen een fijne dag ik ga me lekker bezig ohuden met mijn moppies

Deel Deze Pagina