Hoi allemaal, Zag net dat er ook weer wat afspraken bijstaan. Staat bij gwn zelfs al de datum van het zwangerschapsverlof, super leuk. Ben meteen gaan rekenen en als ik 4 weken van tevoren stop dan is 10 sept mijn laatste werkdag. Dus eerst vakantie van 16 tot 27 augustus dan nog 2 weekjes werken en dan vrij tot 01-01-11. Wel grappig dan is de kleine alweer 10 weken en de kerst al geweest. Nu stop ik echt met dromen over een kerst met zijn viertjes bij de boom en kaarsjes. Groetjes
@annie lekker hoor dat je man ook al de kleine heeft gevoelt en dat hetzo goed gaat @manuela23 lekker hoor dat alles goed gaat en dat de bloeding weg is ben ook wel benieuwd naar jou baby haha alle babytjes hebben wel iets speciaals... @kwebbelsnoes wat lekker dat je man toch nog even heeft mogen kijken naar je mooi kleine ukke puk en dat alles super gaat.. nou hier is alles ook goed hi hi het is zon mooi weer dat ik dadelijk lekker ga wandelen en heerlijk ga genieten van het weer hi hi heb vandaag wel een bloedneus gehad pfff ha ha maar ook dat is niet ik wens iedereen een super fijne dag en een goed weekend het word wel 21 graden hi hi
haha clowntje hier word er ook gedroomd hi hi niet mee op houden gewoon lekker mee door blijven gaan heerlijk toch... alleen ik werk niet haha maar denk er wel eens over na hoe het dadelijk nou moet zo met mijn andere kindjes die zie ik dadelijk bijna 5 dagen niet omdat ik in ht ziekenhuis lig met mijn keizersnede pfff
Heerlijk toch dromen over de kerstdagen met de nieuwe ukkies, doe ik ook hoor, wat is er nou mooier!!!!! Mijn verlof gaat 1 september in, in de kinderopvang moet je verplicht 6 weken voor de uitgerekende datum met verlof. Ik plak nog lekker 2 weken vakantie aan mijn verlof vast, dus ik hoef pas ergens half januari weer te beginnen of zelfs eind januari als ik erg overtijd ga lopen. Kom ook nog even mn echo van vanmorgen spammen Bekijk bijlage 67304
Hallo meiden, zo ik heb net het ziekenhuis gebeld voor een afspraak voor de 20 weken echo, die wordt op 25 mei gedaan. Spannend hoor, het komt nu echt dichterbij. Ze wilden het liefst dat ik rond 19 weken kwam, alleen zijn we dan met vakantie, dus helaas gaat dat niet lukken. Nu gelijk de dinsdag na pinksteren, dan zijn we toch nog alletwee vrij.
Nee dat bedoel ik niet Je hoefde alleen de paarse kleur weg te halen, niet een zwarte kleur toe te voegen. Beetje lastig uit te leggen
Heel even snel tussendoor. Gister het ledikantje in elkaar gezet, de babykamer is toch wel behoorlijk klein valt nu weer op . Nou ja, veel ruimte heeft ze de eerste tijd toch niet nodig. Maar moet wel serieus gaan kijken of de commode die we zouden krijgen wel past, of dat het dan wel heel krap wordt. Verder ben ik nog steeds verschrikkelijk moe, misschien zelfs wel erger dan in het begin. En dat terwijl overal staat dat 'je nu waarschijnlijk blaakt van de energie'...tja, het zit in dat 'waarschijnlijk' he? Iedereen met BI: veel sterkte, gelukkig geen last van! Ik geloof dat iedereen straks zo ong. minstens tot 1-1-11 vrij is? Lekker hoor! Ik gebruik ook wat vakantiedagen om daarop uit te komen. Fijne dag allemaal!
GWN, leuk dat jullie al zo met de babykamer bezig zijn. Ga eerst zondag ruimen en hem leeg maken. Is ook maar een klein kamertje maar we hebben boven nog een zolderkamer waar de kleine later naar toe kan. Jammer dat je nog niet zoveel energie hebt, misschien kan de zon ook een beetje helpen. Is hier zeer goed voor mijn humeur. Krijg vandaag ook een complimentje op het werk, ze vinden hier dat ik echt aan het stralen ben. Ja en dat van mijn mannelijke collega's. Had ook een lekker taartje getrakteerd. Ik heb me niet in kunnen houden en een echobureau gevonden die geslachtsbepalingen doet vanaf week 16 dus ik ga meteen dinsdag, ben ik 16 wkn en 2 dagen. Spannend en leuk. Als ze het geslacht niet goed kunnenn zien dan kan je gewoon nog een keertje terug komen, super toch. We gaan met zijn drietjes en zijn super happy. Dit is ook de enige echo waar mijn dochter mee mag, dat mag nl niet bij de medische echo's. Dus wordt een feestje, zet alvast de Jip en Janneke champagne koud voor als we thuis komen.
hey meiden. hier staan de meubeltjes ook al n tijdje hoor. We hebben de kamer verder nog niet gedecoreerd maar dat is niet zoveel werk. Zou t nu al wel willen afmaken maar dat is nog erg vroeg he. alleen binnenkort ff de kinderwagen bestellen. Daar zit meestal n aardige levertijd op en wil m wel op tijd in huis hebben
De babykamer is 1.90m x 2.80m, dus 5.32 m2. En dan zitten er nog zeker plinten van 1 cm aan alle kanten. Een andere kamer hebben we niet, dus het wordt óf verhuizen als nr 2 zich aandient, of de woonkamer opofferen en van de huidige eetkamer een woonkamer maken, al is die daar eigenlijk te klein + te onhandig voor. Maar ja, we willen echt niet uit de buurt weg en eigenlijk zelfs niet uit de straat en veel van de andere huizen zijn voor ons onbetaalbaar. Nou ja, dat zien we later wel weer!
@ gwn: in welke plaats wonen jullie? ruim 5m2 is inderdaad erg klein. Maar een ruimte is een ruimte Wordt vast heel mooi! Iedereen is zo druk met de uitzet bezig. Ben er totaal niet mee bezig omdat we en geen extra kamer hebben en bijna alles al hebben qua uitzet! Saai hoor
Hey Ladies..... Ik weet het!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We krijgen een meisje!!!!!!!!!!!!!!! Had ik toch een goed gevoel hahahahahaha...de papa was er helemaal stil van en ik heb een paar traantjes gelaten... Ze ziet er zo goed uit!!! Alles erop en eraan...dr papa zei trouwens wel dat ze wel heeeeel errug druk is...vandaar dat ik er al zo goed voel. Het is een echte wildebras... Meteen een afspraak gemaakt voor de 3d weken over 10 weekies... Het was echt magisch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fijn zonnig weekend allemaal XOXOXO
26 september Mamamanuela - 27 jaar - 4e kindje Nonja- 28 jaar - 1e kindje 29 september Gwn - 27 jaar- 1e kindje 30 september Nike - 30 jaar - 1e kindje Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje 1 oktober Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje Nisa - jaar - e kindje MamavanSep - 29jaar - 2e kindje 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje MarielleB - 30 jaar - 2e kindje Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje Naomi33 - 39 jaar - 2e/3e kindje Brenjomi - 25jaar- 2e kindje Margotmarcel- 26 jaar - 2e kindje 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje Roses - 25 jaar - 2e kindje Esther78 - 31 jaar - 1e kindje Rodelief - 29 jaar - 3e kindje 4 oktober Blabla82 - 27 jaar Vita - 30 jaar - 1e kindje Susanbenjamins - 25 jaar - 2e kindje Granta-24 jaar-1e kindje Annie25 - 29 jaar - 1e kindje 5 oktober Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje ukkieENnien - 25 jaar- 1e kindje 6 oktober Billie12 - 31 jaar - 1e kindje Chikai - 28 jaar - 1e kindje Toverfee - jaar - 1e kindje 7 oktober slingding - 28 jaar - 2e kindje Manuela23 - 24 jaar - 2e kindje 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje Regenboogje82 - 29 jaar - 1e kindje 9 oktober Talulah - 33 jaar - 1e kindje Rimar - 35 jaar - 1e kindje DianaV - 32 jaar - 1e kindje 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje Nienke31 - jaar - 2e kindje Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje D1982 - 27 jaar - 1e kind 11 oktober Milse -33 jaar - 3e kindje Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje Sinja - 26 jaar - 1e kindje Pina - jaar - e kindje Clowntje - 39 jaar - 2e kindje 12 oktober Kwebbelsnoes- 27 jaar - 1e kindje 14 oktober Saz667 - 24 jaar - 1e kindje Brenda1978- 31jaar -2e kindje 15 oktober InLove - 29 jaar - 2e kindje 16 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje romy2003 - jaar - 2e kindje Tessa81 -28 jaar - 2e kindje Mink - 29 jaar - 2e kindje 17 oktober Moppie1279 - 30 jaar - 1e kindje Chantal1234 - jaar - e kindje Rachell - 22 jaar - 2e kindje Stoetel - 26 jaar - 1e kindje 18 oktober Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje 19 oktober Lovelyme - 23 jaar - 1e kindje Iris89 - 20 jaar - 1e kindje Rosanna04 - 28 jaar - 2e kindje 20 oktober InCognito - 26 jaar - 2e kindje Paloe - 23 jaar - 2e kindje Larynn - 29 jaar - 4e kindje Athina - 28 jaar - 2e kindje 22 oktober Pacific- 34 jaar - 2e kindje 24 oktober Petra83 - 26 jaar - 1e kindje? 25 oktober Ninoshka - 35 jaar - 1e kindje 26 oktober Denise38 - 38 jaar - 2e kindje 27 oktober Gusam - 26 jaar - 2e kindje CherryAyden - 23 jaar -1e kindje 28 oktober Heppie - 33 jaar - 1e kindje Aylin16- 28 jaar - 3e kindje Maranka - 36 jaar - 2e kindje 29 oktober Yvetje1982 - ? jaar - 2e kindje Zilvervosje - 30 jaar - 1ste kindje Yukl- 24 jaar - 2e kindje 30 oktober Sassie85- 25 jaar - 1e kindje Doglover76 -33 jaar-1e kindje Stand: 3 meisjes - 2 jongens - 4 verrassingseieren Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe. Lijst aanpassen? Druk op quote en vergeet niet de te verwijderen Ik ga de lijst morgen opschonen. Als 1 van jullie een naam in paars ziet en denkt 'die kunnen we beter laten staan', laat het alsjeblieft weten!