Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    kom zeker posten als het klaar is! maar duurt nog even hoor! We moeten alles doen in de (toch al zo drukke) weekeinden en de avonden. Maar als Olaf slaapt kunnen we niet zoveel doen omdat hij dan wakker wordt;) de kamers zijn naast elkaar;)

ja die drang heb ik nu niet, wel als het warm weer is;)

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    leuk! Wij kiezen ervoor om 'volwassen' meubels voor hem te kopen, dan kan hij er een hele tijd mee vooruit.

Dit is Olaf zijn bed:) is uitschuifbaar naar 160 en heeft 2 grote laden van 80 cm diep, superhandig!

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hm nee k zou zeggen huur een betonboor en koop goede haken maar voor de wieg wil je toch wel heel zeker weten dat het goed is;)
    Geen handige vader ofzo in de buurt? Mijn vader weet dat soort dingen altijd, erg handig:)

Superleuk dat ie komt;) hij blijft vast geen maanden meer ergens staan;)

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    was wel geen vraag aan mij maar reageer toch even:) Wij hebben vorige winter 2 paar goede winterschoenen gekocht, dit jaar 1 paar en in de zomer loopt hij veel op blote voetjes. We hebben ook sandaaltjes, slippers en gympjes voor van de zomer.

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    klompjes heeft Olaf ook:D echt leuk. Hij heeft ze bij mijn ouders, die wonen buiten

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    jee meid... Sex mag denk ik inderdaad niet..dan komt er immers ook een hoop van buitenaf in:S
    Mg je wel blijven werken?

7. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

over het werken is niks verteld dus neem aan dat dit wel mag. Ik moet alleen infectiegevaar in acht houden en dat kan door werk niet komen. Moet wel in de gaten dat wanneer een kindje ziek is, ik het niet ook word. Ben nu al snipverkouden maar zolang er geen koorts is, is er niks aan de hand.

Pff wat een gedoe zeg. Heb nu wel een zakje in me ondergoed en nu maar hopen dat ik eens wat op kan vangen.

Liefs

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hoop het ook voor je...hoop dat je snel van die onzekerheid af bent!

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ff posten hoor:)
    Voor de kast hebben we een grote Pax kast. 2 grote delen naast elkaar, dus 4 deuren. De middelste 2 zijn frosted glass met een donkere rand (foto) en de buitenste 2 zijn donker. Anders dan op de foto zijn ook de kasten zelf donker.
    Hij heeft dus een kast waar heeeeeeel veel in kan:) 2,0x0,6x2,36 m. (kunnen wij de bovenste planken ook nog gebruiken;))

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    en de buitenste deuren:)
    met matzilverkleurige handgrepen op alle deuren:)

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    we maken het wat meer 'kind' met leuke aankleding:)

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Zo zo, jij hebt lekker veel gedaan!! Super :D

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Hmmm, beter je spaarrekening dan de roodstand nog verder het rood in helpen :) (Die verbouwing hakt er aardig in!)

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

En, is ie binnen? :D

15. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    hee meiden ik ga weekend vieren, tot maandag allemaal, sorry dat ik een tijdje niets meer zei, maar had 2 spoedjes, ben tenslotte wel aan het werk, hihi, iedereen een heel fijn weekend toegewenst, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Ik heb geluk gehad! Hij begon met maat 19, toen heeft ie te lang op te kleine schoenen gelopen :) en sinds het nieuwe paar heeft ie al maat 22! Joehoe :D (niet te hard juichen, straks moet ik alsnog nieuwe zomerschoenen kopen, terwijl hij deze pas net heeft ;) )

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    fijn weekend meid! geniet ervan!

18. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Oh gelukkig maar, dus ze heeft wel gezegd dat je in beweging moet blijven! De eerste therapeut die ik had, zei me dat ik niets meer mocht doen en alleen maar zitten en liggen mocht afwisselen en dat verergerde de boel alleen maar..... Die van nu is super en het gaat ook nog steeds heel goed! (Wel vaak veel pijn, maar dus nog niet met krukken of een rolstoel :) )

Fijn dat jij wel een goede therapeut hebt dat is heel wat waard :)

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Nee, seks mag dan ook niet! Ik hoop maar dat het niet nog een keer gebeurd, maar als het wel gebeurd, dat je het dan wel op kan vangen.

20. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

goed plan! Ga ik ook maar eens doen :D

Deel Deze Pagina