op onze kamer staat hij los, onze kame is een L vorm, het korte stuk is de studeerkamer en is door de kledingkast (voorkant in de slaapkamer) en grote boekenkast (voorkant in de studeerkamer, achterkant tegen de kledingkast) afgeschermd. Op Olaf zijn kamer hebben we hem ook nog los staan, omdat heel misschien de indeling nog omgegooid moet worden als hij niet goed slaapt. En hij kan niet kantelen, het plafond is daar net niet hoog genoeg van haha
Hallo allemaal, Even kort, want het is echt bedtijd voor mij. Vandaag een *** dag gehad op school, een aantal leerlingen zeiden letterlijk dat ze voor mij niets wilden doen. Zie groep 8 dan maar eens in beweging te krijgen Maar goed, nog 5 weken en dan vakantie! Daarna vanavond lekker babyspulletjes geshopt Leuk, leuk, wat setjes kleren, aankleedkussen, hydrofiele doeken enz.... Manlief is meegegaan, vindt dat allemaal ook leuk om mee te doen! Athina; leuke kamer en lief bed hoor! Hopelijk slaapt Fae er goed in! Kwebbelsnoes; gefeliciteerd! Skatjuh; is het al gelukt wat op te vangen? Weltrusten allemaal!
Chikai, vervelend van je klas, maar 5 weken is nog zo kort, echt aftellen nu. En leuk dat je man zo meegaand is om alles te kopen, hier kan ik alles zelf kopen, denk dat het voor mannen over het algemeen nog een ver van mijn bed show is! Paloe, wij zijn in mijn vorige zwangerschap verhuisd op 1 oktober en 6 november is Thijmen geboren, als ik daar nog aan denk. Ik was volle dagen bezig hoor, maar dan met klussen uitdelen en koffie zetten, verse broodjes halen ensow, heb geen kwast aangeraakt en alle dozen zo leeggegooid in de kasten Het enige wat ik toen belangrijk vond was de babykamer, de rest kon me niet boeien! Manuela, sterkte met je rug, daar zit je niet op te wachten natuurlijk! Skatjuh, hoe gaat het meid? Ik hoop voor je dat ze er snel achter komen wat er aan de hand is, kan me voorstellen dat je je nu zorgen maakt. Kwebbelsnoes was jarig toch? Hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad vandaag en dat het straten is opgeschoten! Athina, een prachtig bedje zeg, hoe groot is dat bed? Ik zat me ineens te bedenken, als ik nou een bed koop van 1,60m wat voor dekbed moet ik daar dan bijkopen. Een gewoon eenpersoonsmaat? Dit is natuurlijk veel handiger qua overtrekken, maar ik weet het dus niet. Vanavond hebben we een nieuw poesje gekregen, beetje dubbel natuurlijk omdat we onze vorige poes 3 weken geleden hebben begraven, maar manlief wilde graag een nieuwe poes en Thijmen mist ook de poes, dus toch weer overstag gegaan, dus kan weer vangen de aankomende maanden, maar ook wel heel gezellig natuurlijk. Kregen ook nog visite, die net is weggegaan. Morgen voetbal kijken (bleuh) en zondag naar de dierentuin in Emmen. Hoop dat ik dat een beetje vol kan houden, moet maandag ook weer werken. En nu ga ik eens mijn bedje opzoeken, het is weer veel te laat geworden (wilde vandaag mijn joker eigenlijk gebruiken en om 8 uur naar bed!)
Goeiemorgen allemaal, Jeetje, weer een heleboel bijgelezen. Ga niet op iedereen reageren, weet nu al niet meer wat ik gelezen heb. @ Skatjuh: misschien een hele rare tip, maar mocht je vocht verliezen dat op de grond komt, dan zou je met een leeg injectiespuitje kunnen proberen om wat op te zuigen. Zo'n spuitje kun je gewoon halen bij de apotheek. Ik doe dat ook altijd als mijn hond een blaasontsteking heeft. Ze kunnen in een lab dan nog genoeg onderzoeken ook al zit er misschien wat stof tussen. Ander voordeel is, dat je niet met een bakje loopt dat kan opengaan, gewoon spuitje in een zakje doen en zo inleveren........ @ kamertje: wij zijn nog niet veel verder dan vorige week. Ik heb gewoon geen energie en zin om verder te gaan. Ik kan wel schuren, maar daarvoor moet ik op een trappetje gaan staan en dat zie ik niet zitten. daarna moet mijn vriend eerst nog ff aan de gang om gaten te gaan vullen en dan kan ik pas gaan schilderen..... Zelfs de kleur is nog niet helemaal duidelijk. Schiet dus niet echt lekker op.... Vandaag is mijn vriend gaan werken, als het goed is maar een halve dag. Lekker regenpijpen hangen in de regen. Hij liever dan ik. Wat een beestenweer is het hier, ben benieuwd of het nog opklaart, het is gewoon donker..... Nou ja, ik wens iedereen in ieder geval een fijne dag. Groetjes, Elleke
Goeiemorgen meiden!! Athina wat een geweldig bed!!! Echt super en die gordijnen maken het straks helemaal af! @Gwn: Ook een leuk idee om evt. nog meer dieren bij de boom te plakken! Alleen moet het ook niet te druk worden want hij is best aanwezig hoor misschien dan aan een andere muur? Op die site waar ik hem besteld heb hadden ze idd ook hertjes en andere dieren, op welke site heb jij gekeken? Wat jammer dat je vakantie zo tegevalt. @mannen: de mijne denkt eigenlijk best wel mee met alles! En heeft ook hele goede ideeen (de boom). Dat vind ik echt onwijs leuk, helemaal omdat hij in het begin zo moest wennen en zich steeds afvroeg of hij het allemaal wel zou kunnen... hij is nu helemaal de andere kant opgeslagen! Hij heeft meer nesteldrang als ik Zo grappig, hij wilde gisteravond nog even naar het tuincentrum voor plantjes voor de voortuin, dus ik mee natuurlijk. Liep hij daar met een kar vol planten en ik met mijn dikke buik ernaast, zegt een oudere man tegen hem: jaja zwaar leven he? Ik moest zo ontzettend lachen omdat ik juist degene was die met hem meeging voor de plantjes hahaha. Wij vrouwen krijgen toch ook altijd meteen de schuld he.. wie heeft er hier nu een zwaar leven!!
Ik ga naar mijn werk! We gaan lekker om 1uur dicht! Een heel fijn weekend allemaal en veel plezier met de voetbal!!
wat een gave bed zeg sorry ik heb niet de namen onthouden heb vrektes veel pijn maar wilde toch even mijn gezicht laten zien bedankt voor jullie lieve woorden de para helpt redelijk maar ik kan echt bijna niks baal hier echt van het doet zo veel pijn kan de kinderne niet aan kleden kan niet poetsen en kan niet eens de gordijnen open maken alles wat ik wil moet ik op het moment mijn zoon voor vragen is echt heel erg wil het niet maar ik moet werner is werken en heb hem wel gevraagt snel thuis te komen omdat ik vind dat hij mij niet zo mag laten zitten:x zegt die lomperd dat ik maar iemand moet inschakelen dan betalen we er wel voor nou sorry hoor maar als er iets is moet hij er gewoon zijn voor het gezin en niet voor zijn *** baan maar dat is mijn mening heb eigenlijk nooit niks maar dit doet gewoon pijn kan niet eens mijn brood smeren en heb toch erge honger:x snappen jullie het nog nou ja het zal wel aan mij liggen ik wens iedereen in ieder geval een super goed weekend
@ Mamamanuela en iedereen die het nodig heeft: <embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://i293.photobucket.com/albums/mm60/funpagina/flash/knuffel/hug_3.swf " pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" width="375" height="239"></embed> quality= Wel ff op klikken, is leuk! Elleke
@ mamamanuela: knuffel Niet fijn dat je je zo voelt en dat je je niet gesteund voelt! @ domino: gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst Is het nog een kleintje? Heb je een foto? @ paloe: dat is slim opgelost zo met de kasten! Hier was zoonlief vanochtend om 7.20 uur wakker (of naja, toen hoorde ik hem, waarschijnlijk was ie al even wakker)! Echt een wonder want zo laat is dat nog nooit gebeurd Hier is de nesteldrang een beetje toegeslagen vandaag want ik heb al een vuilniszak volgestopt met troep haha. Ik denk dat ik er nog wel 3 weet te vullen Maar voor vandaag blijft het hier even bij denk ik. Heb donderdag tentamen dus moet ook nog hard gaan studeren. Oh en de wieg is gister niet gekomen Wat is dat toch met die bezorgers de laatste tijd... Ze komen iedere keer niet opdagen, grrr.
Hey hey, zo zijn we weer n keertje... @Milse: wat leuk de babykamer!!!   @Gusam: Gefeliciteerd met je goede 20 weken echo!!!   @ skatjuh: Jeetje kan me goed voorstellen dat je erg onzeker word. Heb je al iets op kunnen vangen?   @ Rimar: ach die lakentjes zijn idd schattig!!! Mensen die zoiets met een kat doen zouden ze eigenlijk op net zo'n manier terug moeten pakken. Zit 's middags als ik met Nikita bezig ben nog wleeens op Animal planet tussendoor naar die dierenpolitie te kijken, daar is t toch allemaal wat beter geregeld dan hier. Heb genoeg dingen gezien waar mensen dan de dierenbescherming voor belden maar dan krijg je meestal een reactie van: ach hij lrijgt toch eten... Ka me daar echt heel boos om maken.   @ Domino: hihi een lijstje heb ik ook al wel gemaakt, maar behalve dan de dingetjes die voor de kleine gekocht moeten worden heb ik nog niet vele weg kunnen strepen.   @kwebbelsnoes: nog Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Heb je nog een leuke avond gehad? Leuk he die rommel die je hebt van t bestraten... Hier zijn ze er ook aan begonnen... ligt al zand en bijna alle stenen zijn eruit... Heeft die jongen die het zou gaan doen opeens geen tijd. Gelukkig heeft mn vriend het zelf in een ver verleden ook als werk gedaan dus die kan t doen maar handig is anders.   @ Paloe: wat een leuk bed en leuke kast!!!   @ Athina: Wat een gaaf bedje!!! hoe heeft Fea vanacht geslapen?   @mamamanuela: wat rot van je rug. Hoop dat je man zich nog bedenkt en je straks gewoon komt helpen/steunen.     @Gwn: jammer zeg van je vakantie hoop dat de ramen het allemaal helemaal goed maken. wel gaaf dat de kleine er gelijk een neefje/nichtje bij gaat krijgen kunnen ze lekker samen spelen. Hoop dat je je snel wat beter voelt.   @mannen: hier wil hij opzich wel meedenken maar zal t uiteindelijk zelf moeten doen. Alles moet gebeuren maar wanneer t dan gebeurd... euh... geen idee     @ nesteldrang: hier ook totaal geen last van hihi Mischien komt t nog (heb er bij Nikita ook totaal geen last van gehad)   @ kamertje: wij gaan waarschijnlijk iets doen met beertjes, het wiegje is heel licht geel met beertjes en giraffes dus daar willen we t n beetje op aan passen.   Hier gaat verder alles gewoon lekker zn gangetje Woensdag de 3D echo dus weer even lekker gluren hoe het met de kleine is. @ all fijn weekend. @ de meiden die er van houden: geniet van het voetbal. Liefs Deb
Dit is echt wel weer een heel lang verhaal... Moet toch weer eens wat vaker gaan reageren. Lees iedere keer mee maar reageren komt er op de 1 of andere manier steeds niet van.
Dames heb niet veel tijd om te reageren, sorry ben nu veel bezig met de voorbereidingen voor het huisje. Fijn weekend, ik zal proberen zo snel mogelijk een echo foto te plaatsen. XXX Gusam
@mamamanuela: Oh balen meid soms snappen mannen het gewoon niet he... *dikke knuffff* @over mannen die meehelpen/meedenken: Hier wordt wel meegeholpen en meegedacht, maar qua kamertje draag ik wel de ideeen aan. Maar dat is meer omdat ik gewoon wil dat het afkomt enzo. Geld ook voor de namen. We zijn er nog niet uit. Maar uit zichzelf zal hij niet met iets komen. Maar omdat ik zó graag eruit wil komen, zeur ik er dus iedere dag wel om . We hebben overigens één naam, die we beiden mooi vinden. Ik ken echter een persoon, die ik niet zo mag met die naam. Maar door een andere spelling te kiezen, zag ik het toch wel zitten. Maarja, mannetje vind die spelling écht niets *zucht* . @milse: Fijn dat jullie op tijd sluiten @domino: Ow toch wel lief hoor, zo'n jong katje weer, leuk ook voor thijmen... hopelijk heeft het beestje snel door hoe alles werkt enzo @ooit mama van 3: Oh veel plezier alvast voor woensdag ! Ik kan ook niet wachten tot ik weer mag spieken... heb toch een beetje spijt dat ik m'n echo pas over 4 weken gepland heb. Verder qua bed van Fae: Het is 1 bij 2 bed gewoon... Maar ik vind hem al met al niet zo heel groot ogen gelukkig. Ze is vanacht om 00.00 uur één keer wakker geworden en toen is m'n man er zo'n 20 minuten mee bezig geweest voor ze ging slapen weer (nog niet slecht op zich) . En vanochtend werd ze pas om 7.30 uur wakker! (@yukl: Heerlijk dat jullie mannetje óók zo lang geslapen heeft zeg! wauw!) Maar ik hoop dus dat dat aan het bed lag hihi. Meestal is het hier half 7. En ze werd echt wakker doordat m'n man naar beneden ging... Maar oke.. verder niet veel te melden; fysio gaf gisteren wel aan dat m'n bekken weer iets verder in de kreukels ligt, ik had afgelopen week nogal last van de voorkant - maar ze kon pijnlijk duidelijk nu de precieze plek aanwijzen. Gelukkig had ik de laatste dagen minder last. Maar ik hoop dat het niet gaat verergeren allemaal... Oke, we gaan zo naar vrienden, voor de wedstrijd en wat dingen regelen/afspreken voor hun bruiloft (ik ben ceremoniemeester) . Fijn weekend allemaal en een leuke wedstrijd hopelijk -of veel shopplezier bij de kruidvat
Haha, shopplezier inderdaad! Het tuincentrum heeft hier met de wedstrijd 50% korting, dus dat is altijd leuk. En ook hier in het dorp ga ik even kijken naar babykleertjes, dus geen voetballen kijken hier. Voor iedereen die wel gaat kijken; veel plezier!
nou toch mijn zusje gebeld werner mijn vriend had alleen jeremy opgehaald en die is eigenlijk niet tot last lynette is die meer aandacht nodig heeft en die kan ik op het moment niet geven jeremy ook wel maar die kan je nog knuffelen als je zegt lieffei komt effe bij mama mijn zusje heeft nu lynette mee genomen en komt dadelijk effe helpen in de huis houden gelukkig poeh ben al blij hihi nu kan ik even rusten en alleen achter de lappie zitten en echt de rug tot rust brengen dank jullie wel voor jullie lieve woorden
hey meiden. Ik kom een andere keer weer reageren want we zijn lekker bezig met het kamertje. Ik heb nog niks op kunnen vangen omdat ik nog niet weer een plas ben verloren. Positief natuurlijk maar zo kan het ook niet gecontroleerd worden. Ik probeer me nu gewoon met leuke dingen bezig te houden. Daar zijn we wel aan toe na deze heftige week. Ik kom zo snel mogelijk weer reageren. Liefs
Hey dames! Nou, we zijn weer thuis. Even omweg langs zwager dus (best ff gezellig, al blijft hij irri opmerkingen maken over het werk en dat ik er toch niet ziek uit zie enzo) en daarna bij vriendin voetbal gekeken en eigenlijk meer haar verjaardag gevierd. Wat blijkt, een bevriend stel van uit de straat is ook zwanger! Bijna 12 weken al! Zo leuk! Wist dat ze 'bezig' waren, maar nu toch nog beetje tegelijk, helemaal super. Thuis viel het helaas wat tegen. Ze hebben helemaal niets afgedekt tegen het stof (wat ze wel hadden beloofd), dus de meubels in de babykamer zitten onder. Ook hebben ze met het breken van het glas een grote scheur in het gordijn gemaakt. Verder beschadigingen op de deuren, er is een vensterbank vervangen die er nu niet uit ziet en ik had me niet echt gerealiseerd dat zowel binnen als buiten nu alles weer geschilderd moet worden... :S Dat wordt dus nog wat! En dat met de bouwvak die er nog aankomt, ik vraag me af of we dat wel allemaal op tijd afkrijgen. En waar ik dus de hele tijd zo naar uit had gekeken, om de babykamer nu af te gaan maken, dat gaat dan ook al niet lukken . Heb er best ff de balen in, maar komt ook door de lange reis naar huis en slecht slapen enzo denk. @Mamamanuela: wat vervelend zeg, dat het echt zo slecht gaat en je man dan ook nog zo reageert! Sterkte! @Skatjuh: ik hoop dat het je lukt weer wat te genieten van leuke dingen. Ook nog steeds veel sterkte en een knuf voor jou.
He gwn, dat is wel heel vervelend!! Leuk thuiskomen is inderdaad wat anders ja, wat ontzettend jammer. Dat kost weer een hoop tijd en energie, die je eigenlijk aan andere dingen wilt besteden! Sterkte, hopelijk zie je snel door het stof de rest weer terug en kun je lekker aan leuke dingen gaan werken!
hee lieve meiden, vandaag even geen reacties van deze kant. Heb al sinds donderdag erg veel pijn, had krampen en weet ik het allemaal niet en dat is alleen maar erger geworden. Belde vandaag de verloskundige en ook deze pijn blijkt dus van mijn bekken te komen. Had zó gehoopt het onder controle te kunnen houden deze zwangerschap, maar dat lukt dus niet, kan niets meer. Moet nu eerst zorgen dat ik meer rust krijg, om te kijken of het daar minder van wordt en maandag bel ik meteen de fysio maar weer op. Morgen zijn we 2 jaar getrouwd, ik hoop echt dat ik me dan beter voel, want morgenavond gaan we uit eten. En vaderdag natuurlijk Veel plezier allemaal morgen en vanavond nog!!!!