jeetje meiden wat hebben jullie weer veel gekletst ik heb niks meer onthouden sorry sorry schaam schaam de pijn is wat minder gelukkig en sinds vandaag ook geen para genomen hi hi dus het gaat goed heb alleen weer veels te veel gedaan dus voel mijn rugje beetje weer dus nu maar effe gaan zitten hi hi nou ik wens iedereen een super fijne avond en tot morgen
Jeetje, alweer iemand waarbij toch eerder ingegrepen wordt... Hier doen ze dat heel wisselend. Bij mij dus absoluut niet, bij een kennis van mij tot 2 keer toe! Maar wel fijn dat ze bij jou dus ook gewoon eerder inleiden, want zo'n enorm kindje, nee dat is niet super!!!! Hoe groot waren je oudste 2? Hoe je staat tegenover het gedrag van je vriend, dat begrijp ik goed. Als er van zijn kant een beetje begrip is, verzacht dat al een deel van de pijn!
Ik zou het niet weten meid. Erg vervelend vind ik het wel voor je. Helpt het trouwens wel iets bij jou? HIer helpt para helemaal niet, dus ik neem er helemaal geen meer...
Hier had ik vanochtend ook onwijs veel pijn in mijn rug/maag. Na een paracetamol was het over, maar ik denk dat het verkramping was door slecht slapen. En dat de paracetamol net dat zetje gaf om te kunnen ontspannen. @ incognito: maar jullie naam is wel erg mooi @ milse: ben inderdaad ook wel benieuwd hoe zwaar je vorige was?
Er is mij verteld dat dit te veel is om gewoon afscheiding te zijn. Verder kan het zijn dat bovenin de bm het scheurtje zit, waardoor je alleen vocht verliest bij bepaalde bewegingen van jezelf en de kleine. Ik weet dat ik me niet zo`n zorgen moet maken maar de vk maakt mij gestresst. Verder is dit voor mij natuurlijk de eerste keer dus weet al niet wat ik zou kunnen verwachten. Wil gewoon echt onze kleine knul niet verliezen. Liefs
Paloe, je hebt groot gelijk! Gewoon geen aandacht meer aangeven en mocht er nog iets van hun kant komen, kun je altijd nog kijken wat je daar mee doet, of dat je reageert of het lekker zo laat. Wat leuk, zo'n lange echo!! Hoe was het?? Incognito; ons leven zal vast heel anders worden dan nu, maar daar hebben we dan ook voor gekozen om zwanger te worden Wel hoop ik dat we "makkelijke ouders" zullen zijn en blijven, want sommige mensen (merk ik ook op school) zitten zo bovenop hun kind, dat het kind niet echt vrij wordt.. Dus de insteek is wel dat onze kleine zoveel mogelijk gewoon meegaat en mee doet (natuurlijk wel met de mits en maren... voor de structuur bijv!) En ik zal m'n klachten eens goed in de gaten houden, hopelijk zet het niet door en wordt het geen BI. Heb vandaag op school geregeld dat er een extra begeleider voor mij meegaat volgende week (4 dagen schoolkamp met mijn groep 8) Dus dan kan ik wel thuis gaan slapen en mocht het niet gaan, gewoon naar huis kunnen of even een programma minder meedraaien. Waar zou die BI bij zoveel mensen vandaan komen?? Tessa, fijn dat de chemokuren bij je moeder zo goed aanslaan! Hopelijk gaat het met de volgende ook goed!
Oh dat klopt ook! Sorry... En inderdaad, dat van dat scheurtje, dat heb ik je ook nog verteld (al zal de vk je dat ook direct al verteld hebben) maar dat komt inderdaad wel vaker voor. En natuurlijk wil jij je kleine knul niet verliezen meid! Dat begrijp ik maar al te goed!!!! En toch meid, als jij je zo'n zorgen blijft maken, opnieuw bellen, laat ze je dan maar opnemen!
Chikai: Dat is een goed streven hoor meid en als jullie zelf allebei hetzelfde daarover denken, zal het misschien ook wel gewoon gaan lukken! Wij hebben hem ook altijd overal meegenomen en het is inderdaad een heel makkelijk en vrij kind Ik denk trouwens dat BI tegenwoordig meer erkend wordt dan vroeger, maar ik denk ook dat er wel wat vrouwen zijn die zéggen dat ze BI hebben, maar waarbij het niet echt definitief is vastgesteld. Het wordt in ieder geval veroorzaakt door het zwangerschapshormoon dat je banden doet verweken en als je flinke pech hebt, verweken ze dus teveel. Het is in elk geval wel goed dat je geregeld hebt dat er een extra persoon meegaat, als het dan allemaal niet lukt, dan heb je iemand achter de hand!
@incognito: Heb ik iest gemist????????????? @Yukl: de eerste was 3550gram bij 37 weken(hele zware bevalling maar dat verhaal zal ik jullie besparen) de tweede was 4070gram bij 39 weken en gezien de rampzalige eerste bevalling ingeleid met 39 weken, hij was er zo! 1 uur en 50 minuten van begin tot eind Dus ben echt heel benieuwd wat het nu wordt!! 9 pond??
Oh dat is dan wel zwaar ja! Hier was hij 3840 bij precies 39 weken, maar ik ga toch ook maar vragen of ze eerder kunnen inleiden, als deze uk niet op tijd komt, want de volgende is haast altijd zwaarder zeggen ze. En nee, je hebt niets gemist Yukl is de enige die de naam weet, we 'kennen' elkaar al wat langer (vanaf de zwangerschap van onze eerste zoontjes) Áls ik de naam bekend ga maken, komt ie hier duidelijk te staan, maar ik ben van gedachten veranderd
@incognito: je hebt gelijk hoor wat de naam betreft Waarom wil je dat deze eerder komt? Was het een erg zware bevalling dan de vorige keer?
Incognito, bedankt voor je info! Ik houd het in de gaten!! Naar namen ben ik ook wel nieuwsgierig... Haha. Wij weten wat het wordt en hebben "voor dit geslacht' een naam, maar op de een of andere manier wil ik voor de zekerheid toch ook een "andere geslacht" naam... Maar dan moeten we nog kiezen uit een lijstje van 11....
hoi dames heb net 100 bladzijde terug zitten lezen en moet eigenlijk deel 2 ook nog lezen om weer helemaal bij te zijn maar dat doe ik natuurlijk niet.. haha @ paloe jeetje meid, wat een verhaal, ik sluit me bij de rest aan gewoon niet meer mailen en lekker met je echt lieve vriendinnen omgaan!! @ buddy SCHATJE87 meid, hoe gaat het nu met jou? door jou kom ik toch weer gezellig kletsen, was de site helemaal vergeten. @ iedereen die het wil weten vrijdag mag ik naar ceasar therapie, voor de klachten van me stuitje en bekken. Ook heb ik zoon last van bandenpijn dat ik bijna niet recht op kan lopen en op kan staan.. wie o wie herkent dit??
heeyyy buddytje Hoe gaat het met jou? Ja ik heb wel een goede invloed op je hihi, het is hier hartstikke gezellig hoor. Hier gaat het z`n gangetje. Als je de tijd hebt om bij te lezen kun je mijn verhaal volgen. @cesartherapie, ik hoop dat het helpt voor je. Pijn is niet fijn. Liefs
ik heb je verhaal gelezen.. wat moeilijk zeg, ik snap dat je je druk maakt! hopelijk gebeurt het niet meer, en of kan je het opvangen om er vervolgends zeker van te zijn wat het is!! Ja cesar therapie hahaha ik zei ceasar ofzo haha
tja het is niet anders helaas. Het is nu alleen een iets andere zwangerschap dan onbezorgd. Hopelijk weten we snel meer. We moeten trouwens nog ff telnummers uitwisselen voor bijzonderheden ( als je dat wil natuurlijk ) Liefs En tis idd cesartherapie, ik moest er ook heen een aantal jaar geleden maar ben uiteindelijk niet gegaan.