zeker een mooie prijs. En hopelijk goede service. We hebben hier ook onze trouwkaarten besteld en dat ging echt super. Dus ga er vanuit dat dit nu ook zo zal zijn. We hebben de tekst ook al aangeleverd dus hoop zo dat we binnenkort het resultaat gaan zien. Ben echt supernieuwsgierig hihi Liefs
Leuke site die je me gemaild hebt zeg, ik vind deze wel errug leuk Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Baby World Nieuw - 41.088
en dit de binnenkant Met blauw lint hadden we er nog kaartjes aan gemaakt met ons adres en telefoonnummer. We hebben de kaartjes zelf gemaakt mbh een vriendin van mij die fotografe is (het zijn nl fotos van Olaf zelf, op de dag dat hij geboren is)
Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Bambino 2008 - 40.170 deze is nog veel mooier, oh oh, dit is echt leuk om te neuzen
Dat is helemaal leuk zeg en super speciaal, zwijmel zwijmel, hihihi, ben heerlijk aan het zwijmelen op het werk.
Is ook best wel leuk hoor om alvast te gaan orienteren en dan naar de drukker te gaan, kan ik gelijk al aangven wat ik wel en pertinent niet wil
ik vind ze allebei erg leuk. Het is echt een superleuke site met heel veel verschillende kaartjes. Voor ieder wat wils zo ongeveer. En omdat we al bekend zijn met dit bedrijf kozen we er ook echt voor om hier weer te bestellen. @ paloe, wat een gaaf kaartje. Echt heel erg leuk en de binnenkant ook. Ik vond de tekst wel moeilijk eerlijk gezegd, maar hopelijk word het mooi. Liefs
laatst vroeg er iemand naar mijn buik tijdens mijn zwangerschap van Olaf, dus ik spam ff Deze is tegen het einde in het bos
haha hij is genomen, waarna het stukje van mijn hoofd wat ik niet achter de boom kon verbergen is weg gefotoshoptdus ook een beetje gemaakt
Maakt niet uit, het is gewoon een hele leuke foto geworden, mooie ronde buik heb je hoor, ik heb 2 hobbels boven elkaar zitten momenteel ipv 1 mooi geheel, net alsof ik 3 verschillende soorten rijen borsten onder elkaar heb zitten.
ach dat komt ook wel weer goed als je verder bent Ik vind dat zo vervelend van positiebroeken, dat je zon lijn ziet, vooral als je zit:S