Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

26 september
    Mamamanuela - 27 jaar - 4e kindje
    Nonja- 28 jaar - 1e kindje

29 september
    Gwn - 27 jaar- 1e kindje

30 september
    Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje

1 oktober
    Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje
    Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje

2 oktober
    Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje
    Brenjomi - 25jaar- 2e kindje
    Margotmarcel- 26 jaar - 2e kindje

3 oktober
    Rodelief - 29 jaar - 3e kindje

4 oktober
    Annie25 - 29 jaar - 1e kindje

5 oktober
    Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje
    SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje
    ukkieENnien - 25 jaar- 1e kindje

6 oktober
    Chikai - 28 jaar - 1e kindje

7 oktober
    Manuela23 - 24 jaar - 2e kindje

8 oktober
    Regenboogje82 - 29 jaar - 1e kindje

9 oktober
    Rimar - 35 jaar - 1e kindje
    DianaV - 32 jaar - 1e kindje

10 oktober
    Quendy - 29 jaar - 2e kindje
    Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje

11 oktober
    Milse -33 jaar - 3e kindje
    Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje
    Pina - jaar - e kindje
    Clowntje - 39 jaar - 2e kindje

12 oktober
    Kwebbelsnoes- 27 jaar - 1e kindje

15 oktober
    InLove - 29 jaar - 2e kindje

16 oktober
    romy2003 - jaar - 2e kindje
    Tessa81 -28 jaar - 2e kindje
    Mink - 29 jaar - 2e kindje

18 oktober
    Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje

19 oktober
    Iris89 - 20 jaar - 1e kindje

20 oktober
    InCognito - 26 jaar - 2e kindje
    Paloe - 23 jaar - 2e kindje
    Athina - 28 jaar - 2e kindje

22 oktober
    Pacific- 34 jaar - 2e kindje

24 oktober
    Petra83 - 26 jaar - 1e kindje?

26 oktober
    Denise38 - 38 jaar - 2e kindje

27 oktober
    Gusam - 26 jaar - 2e kindje
    CherryAyden - 23 jaar -1e kindje

28 oktober
    Aylin16- 28 jaar - 3e kindje
    Maranka - 36 jaar - 2e kindje

29 oktober
    Yukl- 24 jaar - 2e kindje

30 oktober
    Sassie85- 25 jaar - 1e kindje
    Doglover76 -33 jaar-1e kindje

Stand: 3 meisjes - 3 jongens - 4 verrassingseieren

Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's

Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe.

Lijst aanpassen? Druk op quote en vergeet niet de te verwijderen

2. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Annie: gefeliciteerd met jullie DOCHTER!

@Mamamanuela: nogmaals bedankt voor het bijhouden van de site

@Chikai: fijn dat de misselijkheid onder controle is en de energie terug lijkt te keren. Hier was dat laatste heel even zo, nu ben ik al weken moeier dan ooit. Vandaag voor het eerst staaltablet, lijkt wel al iets te helpen, maar kan dat al zo snel? Ben nu wel kapot, maar is dan al over 9en.... ;)

@Kinderwagen: en, heb je er 1 uitgezocht Chikai? Ik ben vandaag met mijn moeder geweest en het is een Mutsy 4 rider light weight next geworden, als ik het helemaal goed heb. Kleur cargo grey. MaxiCosi CabrioFix erbij, voetenzak en regenhoezen. Oh ja, en extra boodschappenmand. Over 6 weken waarschijnlijk op te halen.

@Manuela23: gefeliciteerd met jullie ZOON!

Het gaat weer gelijk op ;).

Nou, het ledikantje zit dus al in mekaar, nu ook de garderobekast en een la voor onder het ledikant. Inmiddels helaas toch moeten besluiten dat de commode die we zouden krijgen echt niet gaat passen, ga dus toch een andere halen, in dezelfde lijn als het ledikantje & de kast. Alles in het wit dan, maar dat gaat we wel opleuken met stickers enzo. Het is dan nog steeds wel vol, maar wel te doen. Later zien we wel weer verder.

Nu ik dit zo zit te typen voel ik haar weer schoppen, nog steeds zachtjes, maar toch zó leuk! Heb helaas wel heel erg pijn in mijn rug, maar verder was het echt een top-dag! Fijne avond nog allemaal!

PS Bavaria heeft sinds kort alcohol-vrij witbier. Ik ben normaal niet van het alcoholvrij bier, maar dit is echt lekker, ben helemaal blij! Heb ik wat anders te drinken deze zomer dan chocomel, appelsap en 7-up ;)

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

dank jullie wel voor de lieve compliment
    ik heb alles aan gepast samen met tessa81 hi hi
    ben nu pas klaar pff dus hou het nu voor gezien
    als er iets verander moet worden of jullie missen wat ik hoor het graag

hugss

GWN thanks eh lief van je

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

goedemorgen :)

Nou volgens ij heb ik de kleine gevoeld:D Ik weet het nog niet helemaal zeker ,maar het leek er verdacht veel op :D

@verlof,hier 3 september :)
    @yukl, fijn dat je je tentamen hebt gehad en ik duim voor je dat je hem hebt gehaald!!
    @skatjuh,leuke verjaardag gehad? je zult er nu niks meer aan hebben ,aar volgens mij mag je geen immodium. Leuk je nieuwe kinderwagen ,wanneer krijg je hem?
    @kwebbelsnoes, superlief zeg van de vk dat jullie een extra echo mochten :D ooi buikje hoor :)
    @clowntje, idd de kerst had er nog niet eens zo over nagedacht ,maar dan met z'n 4-tjes :D Leuk dinsdag de geslachtsecho :D
    @mamamanuela, je bent maar druk met de site geweest, ik zou niet meer zo klunzen:D Heb je bij alle kindjes een keizersnee gehad?
    @gwn, ach het kindje zal vast ook heel lekker slapen in een iets minder ruim kamertje :D Hier is de 2e kamer ook niet super ruim hoor. Goede tip van dat bier, ik ga maandag even kijken :D
    @annie, gefeliciteerd met jullie meisje!!! en die echo met dat handje ,prachtig!!
    @bas, hopelijk ag het voor jullie snel weer zover zijn!!
    @incognito,miste je al een beetje. Hopelijk ben je snel de oude :)
    @chikai, fijn dat je misselijkheid beter gaat.
    @inlove, balen van pinkpop,maar idd snap je keuze ook wel weer. Zou ook niks voor mij zijn sowieso al niet ,maar helemaal niet tijdens de zw.
    @manuela, gefeliciteerd met jullie zoon!!

5. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Goeiemorgen allemaal,

@mamamanuela, gefeliciteerd! weer een jongen......
    @ annie, gefeliciteerd met je meisje.....
    Ik ga vandaag lekker wandelen voor het goede doel, moet er een ***eind voor rijden maar heb het er wel voor over. Mijn jongste hond zal het ook wel lekker vinden, die wordt een beetje verwaarloosd op het moment. De mannen blijven lekker thuis, is ook wel eens fijn hoor, zonder de jongens op stap.
    Gister de BBQ aangestoken, was lekker, maar geloof niet dat ik er net zo veel van zal gaan genieten als vorige jaren. Weet niet wat het is, maar het smaakte anders. Heb maar wat extra sla en stokbrood gegeten.....
    Ik heb me voorgenomen om morgen een buikfoto te maken, vergeet het steeds, wordt wel tijd nu......
    Iedereen waar ik niet op gereageerd heb, sorry!
    Geniet allemaal van het lekkere weer!

Groetjes,
    Elleke

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ manuela: gefeliciteerd met je zoon!! :)

@ tessa: ja ik heb het gehaald! :) met een 8 :) Hoe gaat het met jou?

@ gwn: oh bedankt voor de tip (van dat bier)! :)

Gat, vannacht weer 2 keer overgegeven. En het was ZO smerig. Bah bah bah. Terwijl het al een heel aantal dagen ontzettend goed ging. Pfff.

7. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Yukl: gefeliciteerd! Een 8, super zeg! Wel jammer dat je toch weer moest overgeven :(.

Hier gaan we vanavond BBQen (net als half NL waarschijnlijk), ben benieuwd hoe het mij smaakt.

8. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Haha, hier ook een bbq'er vanavond! We hebben vrijdag maar vast wat boodschappen gedaan, want gisteren was dat vast niet meer te krijgen!

We zijn naar de kinderwagen wezen kijken, helemaal super! Hij zag er nog heel netjes uit en we krijgen hem zo cadeau! Dus we maken wel even een leuk bedankpakketje. Het is een easywalker, rood. Verder ook alles erop en eraan, regenhoezen, parasolletje enz!

Mamamanuela; gefeliciteerd met je zoon! En Annie met je dochter!

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hier ook BBQ vanavond, zal mij benieuwen dan.....vind het normaal altijd erg lekker!!!

verlof: ik ga 1 september met verlof!!!

10. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen..ik zal eens kijken of ik jullie kan bijhouden. Hier in het begin wel geweest..
    Ik zal me nog ff kort voorstellen...ik ben dus mariska, 37jaar, we hebben een zoon die woensdag 2 wordt, ik werk 4 dagen per week op de bus en ben dus nu 17 weken alweer zwanger..
    We hebben inmiddels 3 echo's gehad..waar 1 een nekplooimeting van was..zag er allemaal goed uit. Ik sta onder controlle van de gyn en een longarts maar ze zijn allemaal tevreden. Bloeddruk van een jonge meid;) (105/65). Ik ben al wel 400 gram gegroeid!!! Daar ben ik zo blij mee..bij Evan was het aan het eind meer dan 25 kilo (ik ben toen gestopt met wegen)
    Ik lees dat er meiden zijn die het geslacht van hun kleintje weten...super zeg..ik kan niet wachten maar moet toch echt wachten tot 20 mei..zucht..
    Ik ga eens wat lezen hier...

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

@doglover ik weet nog niet of ik een zoon krijg hi hi dat is manuela23 hi hi:D
    @tessa whaha geeft niks hoor dat is prima hi hi ik heb gewoon lekker alles effe opnieuw gedaan hi hi:)
    ik heb met al mijn kindjes een keizersnede gehad en zal het nu weer krijgen helaas maar niks tegen te doen

mmm lekker hoor een bbq ik wil ook haha
    krijg er zin in hi hi
    nou ik wens iedereen een fijne dag en tot straks misschien;):D

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ mariska: welkom! :)

@ bbq: dames, knmi voorspelt wel regen voor vanmiddag/vanavond :(

13. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

het mag niet gaan regenen. Wij gaan ook bbqen met de verjaardag van mijn mams. Maar gelukkig hebben we daar de mogelijkheid om het binnen op te eten en dan gaat de bbq gewoon onder het afdak.

Het is egt heerlijk weer hier en ben er super van aan het genieten.

Nog 3 dagen :D:D:D:D:D:D:D

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    BBQ-en kan toch de hele dag door...hoef je toch niet te wachten tot het avond is:D..

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    als het echt gaat regenen hebben wij ook nog een tafelgrill voor binnen, kunnen we ook op "bbq-en".

16. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Pffff... de slaapkamer moet leeg omdat ze nieuw tapijt komen leggen, maar dat is toch wat meer werk dan ik dacht... En dan doe ik alleen maar het leeghalen van de meubels, een paar sterke mannen mogen ze versjouwen.
    Nu eerst maar even een wandelingetje naar een poffertjeskraam! :)

17. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Oeh, lekkerrrr!!! :D En wat die kamer betreft: sterkte! Wat verzamelt een mens toch een hoop spulletjes he...:)

Meiden ik krijg gewoon trek van al die verhalen over t BBQ-en!!! Begin sowieso een beetje in het vreet-trimester te komen geloof ik, haha. :p Wij hebben helaas niet genoeg in huis om een bbq te organiseren, bovendien stond dat al gepland voor koninginnedag. Maar oh wat ben ik jaloers! Geniet er van, en het blijft vast droog! Hier vanmiddag een paar druppeltjes gehad, maar meer dan dat werd t niet en nu schijnt t zonnetje weer. Gewoon van t goede uitgaan dus! :)

18. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    oow lekker iedereen aan de bbq. Smakelijk eten. Hier nog steeds prachtig weer, ik hoop dus voor iedereen!

Vandaag lekker naar de dierentuin geweest. Prachtig weer en heerlijk genoten. Nu bekaf thuis poeh. Maar die smile op t gezicht van die kleine meid is goud waard. Als verrassing mocht ze op t eind iets uitzoeken in het winkeltje. Het aapje wat ze uitkoos laat ze niet meer los. Ze is er helemaal gek op.

19. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    wat heerlijk dat het leuk was in de dierentuin Inlove!!

En hier is het weer niet meer zo lekker. Erg bewolkt en gewoon frisjes buiten.
    Wij zitten weer lekker binnen.

Leuk dat mensen het geslacht al weten. Wij moeten nog 2,5 wk wachten.
    Spannend!!

20. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wij hebben stug volgehouden, dus gewoon de bbq buiten gedaan, maar het koelde toch flink af. Gelukkig vanmiddag nog wel heerlijk in de zon kunnen zitten en een flinke fietstocht gemaakt in de zon!
    Tijdens de bbq lekker kampvuurtje aangemaakt voor de warmte, dus dat was goed uit te houden. Niet veel gegeten, maar genoeg!

Tot snel weer,
    Chikai

Deel Deze Pagina