Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    aaaahh wilde ik de nieuwe deur in de kast zetten, hebben ze ons gewoon een andere deur meegegeven! Een compleet andere deur! nu moeten we wéér naar de Ikea! De ikea is best leuk maar 3 keer in 10 dagen is me veeeeeeeeel te veel van het goede!

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

balen joh, kan me voorstellen dat het gaat vervelen.

Dit is wel een domper

3. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Tip voor je moeder, laat ze maar eens kijken naar Helios laarzen, zijn wel prijzig maar goed leer, gaan ook lang mee, heb een paar donkerbruine en zwarte laarzen, die hebben L, XL, XXL, XXXL, kuitmaten, heb mijn eerste paar bij een schoenenwinkel gekocht, alleen is deze gestopt, dus heb 2e paar online gekocht.

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hè dat is balen zeg, niet leuk, maar misschien te combineren met het halen van de rolgordijnen???

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee meiden, ik ga stoppen, ben morgen vrij, weet niet of ik dan nog online kom, heb van alles nog te doen nl. hihi.

Bij deze wens ik iedereen een fijne dag, avond, en zowiezo tot donderdag, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

6. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Paloe: wat een leuke foto in het bos, echt super!

@Skatjuh: we zijn gewoon op dezelfde dag getrouwd! :D Jij dan ook alvast gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum, gaan jullie het nog vieren?

@Gewicht... hier begonnen met 70 kg, en zit nu iets meer dan 9 kg al aan. Mijn streefgewicht is iig 65, liever 63, doe graag mee met het Sonja Bakkeren na de bevalling! :)

Hier vandaag bij de tandarts geweest... dat waren weer dure 5 minuten! :) Hij heeft alleen gekeken en weer afspraak voor over een jaar gemaakt. Eigenlijk was het weer tijd voor foto's maar dat stelt ie toch nog een jaartje uit.

@Geboortekaartjes: die van 3 kids in blauw/wit (van wie was die?) hebben wij net binnen gekregen van vrienden, ziet er in het echt ook leuk uit! Lekker vrolijk :). Wij gaan dus iets laten ontwerpen door een kennis, moeten er binnenkort even voor gaan zitten. Hij wil van ons natuurlijk wel een richting weten van wat we leuk vinden, maar heb nog geen idee.

@Naam: onze eerste naam kwam behoorlijk veel voor in 2009, maar ik hoor hem in de buurt niet en ook in tijdschriften enzo nauwelijks, dus we gaan er toch voor. Tweede naam weten we nog niet, heb wel weer een nieuw idee, maar ben bang dat mijn man dat niks vindt.

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  8. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

serieus :D wat leuk joh. Dus 26-6-2009 was ook jullie grote dag hihi.
    Ik weet nog niet of we het gaan vieren. Vast wel een beetje maar mijn neefje is dan ook jarig ( broertje van de overledene ) dus als hij het dan viert wil ik wel even heen. Misschien savonds gewoon ff lekker saampjes zijn.

En jullie?

Liefs

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Nou, echt éérder hoeft niet, maar ik hoop dat ze me niet langer laten doorlopen, want hij paste nu al niet zeg maar. Ik voelde dat hij niet verder ging en heb daarom zelf om een knip gevraagd, toen die eenmaal gezet was, was hij er met één perswee. Maar goed, een nóg groter kindje, dat gaat denk ik dus echt niet passen, vandaar ;)

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Mamamanuela: Veel plezier vandaag bij drs. Papa!!!

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Oh wat spannend vandaag! Hoe was het? (Ik heb nog niet alles bij gelezen, dus misschien heb je het al gepost, dan lees ik het vanzelf zo wel ;) )

En GEFELICITEERD met jullie trouwdag!!!

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Dat is super! Wat een mooi nieuws zeg :D

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Wat jammer dat je moet stoppen, maar heel goed dat je voor jezelf kiest!

En wat ontzettend fijn dat alles uitgepraat is, super meid :)

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Paloe: Hier eentje die aan ballet (klassiek) en aan zwemmen heeft gedaan en dan ben je dus ook inderdaad vatbaarder... dus ja, dat zou wel kunnen kloppen inderdaad!

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Skatjuh; wat een leuk kaartje!!!!

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb altijd geturnd dus ook een goede klant voor BI, heb nog contact met een aantal meiden van turnen en degenen die al kinderen hebben hadden ook stuk voor stuk BI, dus had er al rekening mee gehouden.
    Gezond he dat sporten?

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Oh ook al zo mooi! :D

En Rimar: Die van jullie ook!

Valt me op dat hier meerdere kaartjes pakken die een beetje traditioneel zijn, bij de januari 2009 mama's waren veel heel moderne kaartjes. Die van onze oudste zal ik binnenkort ook eens plaatsen.

18. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

wauw...............................

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

3 keer balen dus! Van zoonlief, van de hangwieg, dat je er nog langer op moet wachten én van die kilo's!!!!

20. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Wat fijn dat je baas zo reageerde :

En wat een grappig geboortekaartje zeg :D::D

Deel Deze Pagina