Dames ik kom alleen even somigen herinneren (zoals ze vroegen) dat: Vanavond om 23.15 op nederland 2 de uitzending is, waarbij ik en mijn dochtertje te zien zijn. XXX Gusam
wat leuk dat je het allemaal even vertelt Vervelend wel van je zw.diabetes zeg... jeetje! Hoe voel je je verder, buiten de diabetes? Wij hebben ook 3 katten, waarvan 1 maine coon en die is het liefste van alledrie, voor onze oudste! Dus ik denk dat het best gaat meevallen, maine coons hebben een enorm zachtaardig karakter. Zoonlief kan zelfs gewoon bovenop de kat gaan liggen om hem te aaien en te knuffelen en hij vindt dat prima. Als hij er genoeg van heeft, loopt ie gewoon weg Wat fijn dat je straks alle tijd hebt voor je kleintje, heerlijk!
Gwn: En, zijn de schilders er ondertussen? En ja, vanaf 26 weken, zit je in het derde trimester! Spannend he?! Rimar: Goedemorgen Goed plan om straks lekker naar huis te gaan!
Paloe, wat een verhaal zeg! Belachelijk hoe de bestuurder deed! Dat kan ik me echt niet voorstellen dat er zulke dingen in je omgaan als je een fietser aan rijd!! Ik zou de neiging hebben gehad om hem aan te vliegen denk ik
Gwn, mannen zijn soms gewoon niet te begrijpen, praten is het enige wat (heel) soms doordringt, knuffel meis Tammetje welkom hier Gusam, ik ga zeker kijken, hoop dat ik het ga trekken, moet morgen om 4 uur eruit! Rimar, goedemorgen buddy, hoe is het? Vandaag gaan we ons lekker vermaken in het bad. Gisteren had Thijmen het zo warm dat ik hem maar in bad heb gedaan ondanks zijn geplakte wenkbrauw. Ziet er allemaal nog goed uit, wond is nog steeds bij elkaar geplakt! Aangezien ik ook geen voetballiefhebber ben, denk ik niet dat ik ga kijken vanmiddag, vanuit mijn bad in de achtertuin kan ik aan al het lawaai wel horen wanneer Nederland scoort
pff net een heel verhaal getypt, ligt zp er ineens uit. FF opnieuw proberen @ nieuwe mensen, welkom hier @ gwn, we hebben er weinig aan gedaan. Smiddags verjaardag gehad en savonds lekker met vrienden wezen eten en een gezellig avondje gehad. @ hier, vanacht heel slecht geslapen. Het was te warm en kon niet lekker liggen. Rond half 1 in bed gegaan. Ben er half 2 maar weer uitgegaan, rond 2.45 m`n bed weer in. En toen kwam het, ik moest hoesten ( niet raar zou je denken ) en vervolgens was m`n onderbroek weer nat. Dus denk dat het weer is misgegaan maar weer niks op kunnen vangen GRR. Uiteindelijk rond half 4 in slaap gevallen en 2 uur later ging de wekker van manlief. Dus redelijk helse nacht gehad. Vanmiddag weer naar de fysio, daarna werken. Heb badje opgezet dus kinderen vermaken zich hopelijk wel. Liefs
Het was idd best heftig, ik werd er echt onwijs pissig van maar heb me in kunnen houden. Wel vond ik het goed en prettig dat de politie er notitie van maakte. Deze reiswieg stond gewoon los op het neergeklapte deel van de achterbank dus dat was geen speciale en het kindje lag er niet eens in. Maarja, gelukkig had het kleintje niets en heeft die jongen geluk gehad
tammetje leuk dat je meteen van alles over jezelf vertelt! Ontzettend balen van de suiker zeg.. Hopelijk krijg je het snel onder controle!
haha dat had ik ook, maar heb me in kunnen houden en was eigenlijk meer bezig met de aangereden jongen. Gestoord trouwens dat in de ehbo setjes die je koopt voor in de auto geen snel- en/of drukverband zit! Dat gaan wij dus meteen aanschaffen voor in de auto want dat heb je al snel nodig bij wonden door glas en die komen vaak voor bij een ongeval..
bah, ik voel me zo opgeblazen! Echt vreselijk, als we t dan toch over nijlpaarden hebben, laat t bassin maar vollopen ik laat me er wel inglijden.
Yukl wat lief van je vader! Olaf heeft vannacht heel goed geslapen! Hij is 2 keer wakker geweest maar dat was nog voor 11 uur, voor wij naar bed gingen. De rest van de nacht heeft hij heerlijk doorgeslapen! Moest hem vanmorgen om 06:30 echt wakker maken, eigenlijk wilde hij er helemaal niet uit. Ben zo blij! Denk dat het in de overgang echt heeft gescheeld dat we hem al tijdens het leeghalen van zijn nieuwe kamer vertelden dat dat zijn nieuwe kamer was en dat hij heeft mogen 'meehelpen' met alles. Van het schilderen tot de vloer leggen. Ook is hij natuurlijk zelf mee geweest met het kopen van zijn kast en stond zijn grote bed al een tijd in zijn oude kamer. Ben zo blij dat het zo relatief makkelijk gaat! helemaal geen drama gehad! Als we vakantie hebben gaan we hem ook van de speen en fles af halen Nu heeft hij tijdens de nacht nog een fles water bij zich staan en overdag heeft hij hem soms ook nog. Denk dat dat wat meer voeten in aarde zal hebben...
haha ik heb er nu nog geen last van En zit vandaag weer op kantoor, het is hier heerlijk koel! Succes vandaag! (heb trouwens mezelf eens vergeleken met fotos van mijn hoofd van de vorige keer met 23 weken in Rome. Mijn hoofd is nog lang niet zo bol als toen!)
pff eerst wilden we allemaal zwanger worden, toen ging het om de eerste echo, toen de 20 weken echo, nu om de kamertjes, namen etc en er zijn gewoon al mensen over de 26 weken heen!!!wauw!
Hee buddy, zo na een tijdje onderhoud mag ik weer op zp, gelukkig. Met mij gaat het prima, maar ik hou mijn hart vast voor onze kat, als dit zo door blijft gaan en hij reageert nog steeds niet echt goed op het insuline spuiten dan ben ik bang dat we het alternatief moeten gaan toepassen, voordat we met vakantie gaan. Het is zo zielig om te zien, hij slaapt zoveel en zakt ook regelmatig door zijn pootjes heen. Gaan vandaag nog weer meten en mocht zijn suiker nog zo hoog zijn dan gaan we zijn insuline verhogen (al overlegt met DA) en mocht dat niet helpen dan zie ik het somber in.
vandaag druk aan het werk dus vermoed dat ik hier niet veel ben. Ben lekker op dreef! Wel balen, vriendlief is deze week weg Hij mist het goede weer, zit waarschijnlijk in de vrieskou en de sneeuw..
Ja dat wel, maar denken die mensen dan soms niet na of zo???? Ik snap dat soort mensen echt niet hoor, zal wel aan mij liggen of zo. Ik ben zelfs nu al bezig om me te orienteren op wat voor autostoel ik straks wil gaan aanschaffen, en dan moet onze spruit nog geboren worden, wil toch pas rond 9 maanden overgaan op zo'n soort stoel, maar ben dan wel liever goed voorbereid.