Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    he wat rot dat het nog steeds niet goed gaat met jullie kat! had echt gehoopt dat het met de insuline goed zou gaan!
    Hopelijk reageert hij wel goed op de verhoging.. succes!

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Nee ik ook niet echt maar mag wel graag nederland kijken hoor, dan ben ik redelijk fanatiek, bij ons is het thuis net andersom, manlief keek soap en ik voetbal, maar nu stukken minder hoor, hihi. Maar als ik in een wedstrijd zit dan moeten ze me vooral niet gaan bellen. Laatst ook had manlief met zijn ouders gebeld (die houden ook niet van voetbal), bellen ze terug tijdens de wedstijd, manlief zo van das voor jou, nou jij gaat maar mooi opnemen, ikke niet, ben voetbal aan het kijken, erg ben ik hè? :):p;):D;)

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ik denk inderdaad dat ze niet nadachten. Een normaal mens gaat toch geen pasgeborene voeden in een rijdende auto!!! En ze kwam ook gewoon nog even terug naar de plek van het ongeval met de kleine nog aan haar volledig ontblote borst om te klagen over de verkeersdrempels tegen de politie...echt hoor, wat een figuren..

Ik weet eigenlijk niet meer wanneer Olaf overging op een grotere stoel.. We hebben er nu een die je ook nog iets onderuit kan trekken. Nu gebruiken we dat niet meer zo veel maar na de overgang vanuit de maxicosi was het wel prettig. Zo kon hij toch nog lekker liggen slapen;) Nu is hij wel groot genoeg om zittend te slapen en wil hij niet meer liggen, want dan kan hij niet genoeg meer zien;)

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Oeps, dat is ook niets, heb vanavond weer hijg en puf cursus, heb geen zin met dit warme weer maar is de laatste avond en wil eigenlijk niet missen, maar moet nog wel echt veel zin maken hoor

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha leuk toch! Ik vind het ook leuk als NL ver komt hoor, maar fanatiek genoeg om te kijken ben ik niet:)
    Als het met een aantal anderen zou zijn zou ik het wel leuk vinden maar dan gaat het meer om de gezelligheid dan om het voetbal;)

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja dank je wel, ik hou mijn hart vast, maar ben wel vastbesloten van mening dat als het niet helpt we dat beestje niet langer gaan plagen, hij heeft een goed leven bij ons gehad, hij is 15 jaar, hebben hem al vanaf kitten zijnde, zijn altijd goed voor hem geweest en dan wil ik dat nu ook zijn, hoe moeilijk ik het ook zal gaan vinden dan.:(

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik wil dan ook zo 1tje die je vanaf 9 maanden tot 3½/4 jaar kunt gebruiken, met een ligstand erin ja. Maar wil wel een goede hebben, je hebt zoveel spullen die niet goed blijken te zijn, en daar wil ik geen risico's mee lopen.

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha hijg en puf...waarom krijg ik steeds meer het idee dat ik er goed aan heb gedaan weer geen cursus te doen;)
    Ik heb trouwens besloten om volgende week te beginnen met zwangerschapszwemmen. Ze hebben hier in een zwembad elke woensdagavond een begeleid uur zwangerschapszwemmen waar je gewoon naar toe kan gaan als je wilt. Je hoeft je niet speciaal in te schrijven oid. Dat lijkt me wel wat. Wel mogelijkheid, geen verplichting en gewoon per keer betalen.
    En het is niet superbelastend voor mijn bekken,maar toch nog een beetje actief;) want dat mis ik wel een beetje.. al ben ik normaal ook geen supersporttype

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    hihi, zelfs de buurman moest lachen om mijn reactie na een goal van nederland, de ramen stonden nl open en hij was in de tuin bezig, heel droog tegen zijn vriend van volgens mij is het 1-0:D

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    het is inderdaad vreselijk, maar wel 'katwaardig' hoe stom het ook klinkt. Beter een relatief goed einde dan een wegkwijnend einde, gerekt tot het uiterste..
    Vreselijk, ik ken het gevoeld.. Ik hoop echt voor jullie dat het met de verhoogde dosis goed gaat!

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja ben ook blij dat ik de verkorte versie doe, vanavond wordt het persen behandeld, ach nog 1 uurtje en dan hebben we het weer gehad. Wilde ook gaan zwemmen maar dat wordt op woendsdag overdag gegeven, is een beetje lastig als je fulltime werkt, en als het zo warm is ga ik niet naar de sportschool voor de zumbales, hebben daar nl geen airco, nee dan liever zoals gisteravond, als het iets frisser is en een beetje waait een uurtje aan de wandel, is ook errug lekker hoor

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja ik ook, het zullen nog 2 spannende weken gaan worden

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    inderdaad! Waar wij hem van hebben weet ik zo even niet maar hij bevalt prima. Mijn ouders hebben een romer en die bevalt opzich ook wel goed, is alleen wat lastig bevestigen in de auto en voor een wat breder kindje mogelijk wat krap..(in de breedte)
    Ik vind het altijd belangrijk dat ze er ook lekker in kunnen zitten. Sommigen hebben echt een keiharde bodem, zielig vind ik dat!;)

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha met de laatste wedstrijd waren wij aan het BBQ en op een stuk land van mijn ouders met de fam. We konden, al was het in het buitengebied, de wedstrijd precies volgen, ook de gemiste kansen haha;) grappig, de reacties van mensen

15. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dat lijkt me ook wel zo, helemaal als je er een tijdje in moet zitten of liggen als je een afstandje moet rijden.

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Zo ben alweer even boven aan de poets gegaan en ook de bedden zijn weer heerlijk verschoond. Heb ook rolluiken voor boven besteld, op onze kamers is het snik heet. Hopelijk hebben we ze het einde van de maand.

Gisteren met mijn zus en aanhang een barbecue bij de buren gehad. Echt super gezellig. Alle kids in de zwemkleding en van de glijbaan af het zwembadje in. Ze hadden pret voor 10 :D

@bevalling, Ik ben bij de 1e bevalling van mijn zus er echt bij geweest en bij de 2e en 3e direct bij de geboorte. Heel misschien zal ze nu bij mij er ook bij zijn. ( bij de bevalling van Mason kon dat niet ,toen was ze zelf net kraamvrouw :D)
    Hier overigens ook geen foto's en filmpjes van de onderkant :D

@domino,had er nog niet op gereageerd, maar wat naar dat je man zich zo afzijdig hield tijdens je bevalling. Hopelijk zal het deze keer anders zijn., Hoe is het met de krabben van Thijmen? Jullie dus ook al zoveel glijbaan pret gehad :)
    @paloe, nee idd extra hulp en dan wel 4 dgn werken gaat vast niet lukken. Wellicht krijg je misschien iets extra uurtjes kraamhulp. Ook fijn dat je man rond die tijd vrij is. Hier spant het er nog even om,maar dan krijgt hij 2 wkn later. Fijn dat het slapen goed gaat Heb je al een foto van de kamer?. Is hij er nog niet uit gekomen? Jemig wat een verhaal van die plas en wat een asociale autobestuurder. Daar gaan je nekharen van overeind staan.
    @doglover, fijn zeg dat je man zo de kriebels heeft. Is straks heerlijk alles klaar.
    @skatjuh, nou fijn dat de tattoo mooi geworden is :D Ach en bevallen is erger qua pijn :D ,alleen maakt je vriend dat niet mee.
    @yukl,oh leuk is dat he zwemmen met de kleintjes. Wat super lief van je vader ,dat hij er allemaal aan gedacht had.
    @mamamanuela, fijn dat de echo zo leuk was :D
    @tammetje,welkom en gefeliciteerd.
    @gwn, he balen van het dip moment met jou en je man. Hopelijk zit het snel weer helemaal lekker :D
    @incognito, yukl en inlove, oh ik herken jullie gevoel. Voel me ook echt heel onaantrekkelijk en zie steeds dikkere armen en een groter laagje op de heupen komen. Bah bah
    @lovelyme, jemig dat is idd niet veel wat je veegt. Kan me voorstellen dat je er wel wat aan wilt hebben.
    @gusam, als ik de ogen open kan houden,ga ik zeker vanavond even kijken.

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja er leven heel veel nederlanders mee hoor met het voetbalelftal alleen is het soms best jammer hoe snel ze afgekraakt worden als het een keertje minder gaat of loopt. En helemaal nu, nu kunnen ze zich geen foutjes meer permiteren, bij verlies nu liggen ze eruit en is het enkele reis terug naar huis.

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ja wandelen en fietsen, dat is inderdaad heerlijk! Deden wij ook altijd, maar helaas is dat nu voor mij niet meer aan de orde. Lopen gaat niet goed meer (15-20 minuten is het absolute max) en fietsen gaat ook niet geweldig meer. korte stukjes kan wel maar als ik bergop of tegen de wind in moet gaat het compleet fout bij mijn bekken:S Dus daarom het zwammen. Hier hebben ze het ook woensdag overdag, maar dat is in een ander zwembad. Gister dus dat van het avondzwemmen ontdekt, dat lijkt me wel wat!

zumba zonder airco met deze temperaturen, nee dank je! ;)

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    kamer Olaf: ik zal vanavond als ik er aan denk een paar fotos maken en posten!

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    oh echt? zie, zo slecht ben ik op de hoogte! Ik leef ook wel mee hoor, wil wel weten hoe het gaat enzo, check de tussenstanden wel op internet;) maar eerder naar huis om te kijken..nee.
    Misschien vandaag wel, als de anderen ook allemaal gaan, heb geen zin om in mn eentje hier te zitten;)
    hoop dat ze winnen!

Deel Deze Pagina