Hier is het 25 graden in huis, het hele huis aangezien we gelijkvloers wonen. Alhoewel ik denk dat het nu is afgekoeld tot 24 graden. Valt best mee dus Het is goed te vertoeven hier en zoonlief slaapt er prima op. @ incognito: hihi, ik kan af en toe als ik erg chagrijnig ben en het volledig zat ben, best schreeuwen Maar dan zit het me echt tot hier zeg maar. Dan krop ik het al zo lang op dat het in 1 keer helemaal klaar is en ik echt even weg moet. En dat is niet omdat ik ruzie heb met manlief, maar omdat ik zelf hartstikke moe en gespannen ben.
voor de grap, dit zijn dus volgens de Hema verduisterende rolgordijnen.. (we hebben ze maar gehouden, aangezien ze de perfecte kleur hebben)
Mooi hoor Paloe!! Super zeg. Ook best ruime kinderkamers allebei, fijn hoor om die ruimte te hebben. Hier is het in de slaapkamer gelukkig altijd koel, omdat die in de kelder is. Al moet ik zeggen dat ik het nu zelfs daar een klein beetje benauwd vind worden, maar wel goed slaapbaar en ik zet zo de ventilatie even wat hoger, dan wordt het ook koeler als het goed is.
@Paloe: zijn die rolgordijnen op de foto nog half open, of zie ik dat verkeerd? Dan lijken ze best verduisterend nl...
@ paloe: leuk! Die groene kleur past er inderdaad perfect bij! En hihi, leuk al die knuffels op Olafs bedje Fijne grootte qua kamer inderdaad. Zoonliefs kamertje is echt een stuk kleiner en het arme kind moet die straks nog gaan delen ook