Schrijf bijna nooit, maar ik lees wel mee hoor!!! Kwam nu deze lijst weer tegen en ik weet niet hoe het kan, maar ik stond weer terug op 10 oktober. Heb me nu maar weer terug gezet naar 8 oktober, want dat is ook mijn uitgerekende datum, haha. Wij willen niet weten wat het word, dus vandaar de kleuren.
zo meid...lekker hoor, zo'n lang verlof. (al zou ik denk ook iets zoeken voor in de zomer. Als het goed is ga ik op 10 september tot 1 januari met verlof.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, dat lijkt me zó akelig Jullie lieve Vino.... (zo heet ie toch?) arm beestje.... maar ook arme jullie! Getver, moet er niet aan denken. Heel erg veel sterkte....
Ja, getver, ik zag het net op het nieuws, best belachelijk.... Dat ze willen staken en de reden daarvan, oké, kan ik begrijpen, maar toch niet op zo'n dag?!!!!!!!!!
Ja inderdaad, verzin dan een andere dag! Nu is heel Amsterdam de dupe. Laatst hebben de schoonmakers ook al een hele tijd gestaakt. Je wil niet weten hoe het station er uit zag, zo ontzettend smerig... Maar dat hoefde ik tenminste niet te zien. Dat de hele stad een zooitje wordt vind ik echt ontzettend onhygiënisch! De hond heet Vino inderdaad. Ik ga hem echt heel erg missen Ik zal er ongetwijfeld ook wel snel overheen zijn, maar op dit moment is het toch even slikken... Zondag hebben we met de mensen afgesproken dus ik ben benieuwd of het gaat klikken.
ik zie dat er weer n meid bijkomt JEEJ Nog 2 dagen en dan weten wij het hopelijk ook. Ik voel me zo rot vandaag, kan echt wel janken. Ik ben gewoon op, werk gewoon onwijs veel en er is steeds geen peil aan te trekken. Ik weet gewoon niet meer waar ik aan toe ben en daar kan ik niet meer tegen. We willen zo graag een weekendje weg maar we hebben gewoon weinig geld. Ik heb heel internet al af zitten speuren maar kan niks vinden. En ik ben gewoon moe. Pff sorry hoor ( zit nu alweer te janken )
Getver.... nja, hopen dat gemeente A'dam ook een kort geding aanspant en dat wint, laat ze dan maar een andere dag staken. Ja, natuurlijk ga je hem missen! Het is ook zo kaal gewoon dan, net als wanneer een beestje dood gaat Sterkte zondag!
skatjuh, hoeveel wil je besteden. Ik heb in nov last minute een vakantiebungalow geboekt voor 50euro! Heel weekend. We hebben t ook niet breed, lekker spullen van thuis mee, uitwaaien op t strand en 1 keer frietjes gehaald. Echt heerlijk gehad en t heeft ons bijna niks gekost! Ik wil best ff helpen zoeken als je zegt wat je wensen zijn! ANders pb je ff met je wensen xx
Ehm, is het voor jou eens niet een idee om, ongeacht het geld, even héél snel de rem erop te zetten? Je lijkt wel bijna in een prenatale depressie te belanden als ik je zo lees en dat moet je écht niet willen! Ff een paar dagen rust en NIETS doen, dat zal je goed doen. En meid, voor alles komt een oplossing, hoe uitzichtloos een situatie ook lijkt soms... Echt, schouders eronder, komt goed! Ik doe een voorspelling trouwens, wat betreft het geslacht.... die van mij is een jongen en dan ben jij weer aan de beurt en je hebt een meisje in je buik Let maar op
Wat vervelend dat je je zo moe voelt. Misschien helpt het een beetje als je voor je zelf voor 's avonds of als je niet werkt een activiteit zoekt waar je je een beetje bij kunt opladen. Bij mij helpt het bijvoorbeeld heel erg als ik een uur of langer met of zonder boek ik een warm bad ga.
wat zijn jullie tog n schatten he. Ik kan niet zo makkelijk vrij nemen van mijn werk ( ben gastouder ) en dan hebben de ouders een heel groot probleem. Ik ben vandaag ook vrij geweest maar heb nog niet een gevoel van rust eigenlijk. Ik ben nogal een piekeraar en heb dus echt een leeg hoofd nodig. Ik zou dan ook graag ff met mijn man de tijd willen nemen en echt een weekendje weggaan. Een warm bad is voor mij helaas geen oplossing, ik ben het altijd na 5 min al zat, zelfs met een boek. Ik ben ook bang dat er verder geen mogelijkheden meer zijn, ik heb echt alles op internet al afgespeurd en niks te vinden. @ geslacht. ik ben erg benieuwd of je gelijk zal krijgen. Woensdag weten we het he. Jij hopelijk ook Liefs
Nou ik zou graag klaar willen zijn voor 100 euro, eten enzo kan ik wel van huis meenemen. Ik heb daar geen problemen mee. Het liefst gaan we met de pinksteren even weg, vrijdag weg en dan de maandag weer terug naar huis. Dit omdat vrij nemen voor ons erg moeilijk is. ( voor mij vrij betekend ook niet betaalt worden ) Verder zou in nederland heerlijk zijn, dit ook zodat de reiskosten niet ineens enorm zijn. Liefs
@skatjuh> wat balen zeg dat je je zo rot voelt, is niet leuk!! Misschien kun je eens kijken op vakantieveilingen.nl...daar heb je echt voor weinig hele leuke reisjes enzo, naja misschien ken je het al hoor.... Ik lees al veel over verlof, ik ga 30 augustus tot 1 maart 2011, lang hè!! Plak 2 maanden ouderschapsverlof aan m'n gewone verlof, heb er nou al zin in! Bij m'n eerste kindje moest ik na 10 weken alweer aan het werk, dat is echt niet goed bevallen, vooral met kolven, voor m'n gevoel ben ik die 1e maanden alleen maar bezig geweest met de melkmachine in plaats van werken, haha! Dus nu besloten om het zo te doen en gelukkig kan het financieel ook...Oh en nog een paar nachtjes en dan gaan we lekker naar Turkije op vakantie, echt zo'n zin in!!
Skatjuh: Ik herken dat gepieker wel, ik kan nooit eens ergens niet aan denken. Blijf aan vanalles en nog wat denken, het is nooit stil in mijn hoofd. Ik kan je ook echt geen advies geven hoe je je hoofd leeg kunt krijgen, want ik denk hier zelfs tijdens de seks nog! Lekker romantisch Helpt een wandeling bij jou niet? Dat schijnt bij de meeste mensen wel heel rustgevend te werken.... In elk geval, sterkte ermee.... En ja, ik hoop dat we woensdag allebei weten wat het is! Quendy: Waaaaaaaaaaaaaaaauw, wat een lang verlof, goed geregeld!
zo zo, ik ga slapen.... lag er gisteren vóór 21 u in en dat heeft me even goed gedaan Ik ga nu nog even lekker naar het hartje luisteren en dan heerlijk slapen. Welterusten lieve meiden!
wat balen dat je CTS hebt! gelukkig is er straks als je bevallen bent wel wat aan te doen! en fijn dat je nu weet wat het is hoop voor je dat de brace helpt!