Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha nee het bovenste deel waar het rolgordijn voor zit is geen raam. Ze zijn gewoon dicht. Het donkere deel wat je ziet zit dus geen raam achter;)

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    dank je! de kamers zijn allebei even groot:) alleen in zijn oude kamer zit een inbouwkast:) Idd heerlijk, ben er echt blij mee!

Oh heerlijk een slaapkamer in de kelder! lekker koel!

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh op die fiets! Dan zijn ze inderdaad verre van verduisterend haha!

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    dank je!
    De kamers zijn best groot ja, daar hebben we echt geluk mee!
    We hebben van de 'baby'kamer de waskamer gemaakt, mocht er een derde komen dan hoeven we maar 1 muur te zetten en dan hebben we op onze verdieping nog een kamer van dezelfde grootte als de kamers boven (dat is nu de studeerkamer)
    We hebben zoveel geluk met dit huis gehad, echt, soms geloof ik zelf nog niet dat we hier wonen:)

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ja toch! Maarja..ik heb eigenlijk ook geen zin om weer op zoek te gaan.. De goede kleur hebben we verder nergens gevonden dus we laten het maar zo. Gelukkig slaapt hij wel:)

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Heerlijk hoor dat jullie in zo'n ruim huis wonen :) Ik geniet zelfs al van onze woning (ondanks de kleine kamers ;) we hebben wel een grote woonkamer). Af en toe denk ik "hmmm wat woon ik hier toch fijn!". Echt thuis :)

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    heerlijk he dat thuisgevoel! ik had dat meteen toen ik hier de eerste keer binnenkwam, terwijl het echt absoluut niet naar onze smaak was ingericht.

Onze woonkamer is dan weer niet zo heel erg groot, maar door de open keuken groot genoeg:)

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ hitte, hier beneden is het 26 graden en op de bovenverdieping 28 graden :(

@doglover, hier gelukkig nog genoeg zwierige jurkjes ,dus hier geen kledingprobleem :D
    @gwn, nog wat van de schilders gehoord? Wel supervaag van ze :( Een knuffel voor je en hopelijk voel je je snel weer vrolijk :D
    @annie, veel sterkte en goed je rust nemen!
    @yukl, gefeliciteerd met de goede beoordeling van je these! Scherpenzeel zei je? Een vriendin van mij komt daar oorspronkelijk ook vandaan :)
    @nienkuh, welkom en gefeliciteerd!!
    @mamamanuela, balen van die buikpijn. Echt harde buiken of meer je banden?
    @inlove, die hoofdpijn komt vast van de warmte :(
    @incognito,jemig je man is nog wel sportief met dit weer zeg. :$
    @karin, nee gaat idd niet altijd op. Mijn zus heeft 3 zwangerschappen in een punt gehad en zijn alle 3 meiden :D Hier moeten de horren er ook nog voor.
    @paloe, wat ene mooie ruime kamers en wat is het superleuk geworden! Overigens dezelfde Cars stickers hier :D Zal morgen eens een foto uploaden van mason zijn kamer. Idd super verduisterend zijn ze zeg :D:D Foto opsturen naar Hema :) En heeft Olaf nou zulke krullen? Leuk zeg!!

9. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Pffff…. Ben je met dit warme weer een paar dagen niet op zolder en dus ook niet op de pc gekomen, dan moet je zo’n 30 pagina’s bijlezen. Nou we zullen maar eens beginnen.
    @Karin73; welkom en gefeliciteerd
    @Tessa; ik houd wel van die heerlijke ondeugende kinderen
    @Kwebbelsnoes; nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk
    @Chikai; heel veel plezier op die kampen. Het zal wel heftig worden lijkt mij.
    @skatje; nog gefeliciteerd met jullie trouwdag
    @Gwn; nog gefeliciteerd met jullie trouwdag
    @weer; het weer is nu meer mijn ding. Ik ben altijd een echte koukleum en heb het nu eens een tijdje niet zo koud of zelfs helemaal niet. Heerlijk.
    @Tammetje; welkom en gefeliciteerd
    @Kwebbelsnoes; Wat een mooie jurk heb je. Staat je echt geweldig
    @Nienke; welkom en gefeliciteerd
    @Annie; wat vervelend dat je je zo rot voelt. Een dikke knuffel
    @Paloe; Wat heeft Olaf een mooie kamer gekregen
    Hier; ik had voor vanmorgen een afspraak bij de vk staan, maar aangezien er een bevalling tussen is gekomen is deze verzet naar woensdagmorgen.
    Verder ook geen voetbal gekeken vandaag. Wel lekker in de koele supermarkt gewerkt vanmiddag. Nu ga ik maar weer naar beneden, want daar is de temperatuur aangenamer dan hierboven op de zolder.

10. wonderteam

Overigens baal ik als een stekker. Ongeveer een jaar geleden heb ik alle foto's van Mason in 2x op dvd's gebrand en ik kan ze gewoon nergens vinden :(:(:(

@regenboogje, oh dat is wel lekker met dit weer in de supermarkt :D:D

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Tessa dank je! Haha die stickers zijn leuk he! Ze blijven hier alleen nog niet heeel goed hangen..
    Ben benieuwd naar Mason zijn kamer!
    Olaf heeft inderdaad krullen! Heerlijk vind ik het (heeft ie overigens niet van mij maar van mr paloe) Hoop echt dat de volgende ze ook heeft:D
    Foto opsturen naar de hema..tja we mochten ze terugbrengen maar de kleur is zo mooi..;) Maar ik ga er nog wel met een foto heen, ik vind niet dat ze het kunnen maken om deze als verduisterend te verkopen en al helemaal niet tegen die prijs..

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ohnee wat balen!!! Ze zullen vast wel ergens zijn toch?

13. wonderteam

Ik hoop het mijn hersens kraken zich suf. Ik had bewust alle foto's 2x gebrand ,oor het geval er een dvd kapot ging en nu kan ik ze helemaal niet vinden. Morgen boven alles maar even omspitten :$

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    komt vast goed:)

15. wonderteam

Ja echt super die krullen!!

Hier bleven de stickers de 1e week ook heel slecht hangen. Heb ze meerdere malen flink aan moeten drukken.

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ik maak een (pijnlijke) groeispurt door! Als het zo doorgaat schrikt mr paloe zich wild zaterdag!

17. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tessa: jeetje, nee, dan is dat niet verduisterend te noemen nee, behalve als er geen raam achter zit ;).
    Balen van de foto's! Komen vast nog wel boven water, maar ja, daar heb je nu niks aan, en de stress voel je toch.
    Mooi zeg, die waskamer. Jullie hebben de boel echt goed op orde zo te zien, was dat hier maar zo! Helaas heb ik het 'thuis'gevoel hier ook nog steeds niet, weet eerlijk gezegd ook niet of ik dat ooit ga krijgen. Dat vreet ook wel een boel energie hoor, maar ik denk dat dat straks beter is met geschilderde binnenkant, gerepareerde tegelvloer, gewassen gordijnen en misschien een iets andere inrichting.

Ik ga mijn bed opzoeken, want daar is het lekker koel!

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ja ik weet het..we hebben nu een set middenmaat, 1 hele grote lightning mcqueen en een set kleine, de middelmaatjes hingen ook al op zijn oude kamer
    Nadeel is dat hij, als er een afschuift, nogal schrikt in zijn slaap
    mja, hoop dat ze nu blijven zitten:D

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    dat was ik;) Wij zijn ook echt nog bezig hoor, met de boel in orde maken:) Eerst was Olaf zijn nieuwe kamer logeerkamer, daar dumpten we een hoop rommel. Nu moesten we wel wat verzinnen aangezien we geen schuur (alleen voor de fietsen), kelder of zolder hebben:)
    Het is wel heel fijn dat we nu meteen de hele bovenverdieping aan kunnen pakken.
    We wonen hier al 3 jaar en zijn nog bezig. Stukje bij beetje doen we steeds meer en het is echt leuk om het te zien verbeteren:)

Komt bij jullie ook vast goed!

20. Tammetje

Tammetje Actief lid

29 mei 2010
    145
    0
    0
    Pedagogisch Hulpverleenster
    Eindhoven
    jemig... ben een half dagje niet geweest en dan al weer zoveel berichtjes :D.

@ Tessa81: hopelijk vind je de dvd's snel, zou toch wel zonde zijn als ze niet meer boven water komen.
    @ paloe: Mooie kamers hoor.... hier gaan we begin augustus aan de gang met de kamer inrichten :) heb er nu al zin in.

Hier is het ook al zo warm. Op de benedenverdieping valt het wel mee, maar de slaapkamer en werk/kantoor kamer is erg heet :(. Dadelijk maar even flink de ramen open zetten als het wat afkoeld buiten.

donderdag heb ik weer een afspraak met de gyn. Spannend, ben benieuwd of ik dan ons kleintje weer kan gaan zien.. Na de afspraak met de gyn. nog even langs de diabetesverpleegkundige en internist om dingen omtrend mijn bloedsuikerwaarden te bespreken.

Fijne avond iedereen ;)

Deel Deze Pagina