het komt hier wel goed hoor. had even een behoorlijke dip. Maar ik denk inderdaad ook bij alles na. En dat is onwijs irritant, maar weinig aan te doen. Ik ben lekker fimpje kijken met mijn mannetje en duik dan ook m`n bed in. En dan lekker dromen over woensdag Liefs
hey meiden sorry effe ego ben zo moe dat ik me wel effe wilde laten horen heb nieuwe foto neer gezet in mijn album dus bij intresse kan je naar neuzen hi hi ik zal wel dat er een meisje bij komt hi hi leuk romy als het goed is ik hoop dat het met iedereen goed gaat en voor de verdrietige mensen een super dikke knuffel leuk en die hormonen die alles op hol brengen een super fijne avond morgen ga ik even de site weer bij zetten kwa afspraken is vandaag niks van gekomen sorry slaap lekker
@ paloe: haha oh nee, toen lag ik al in dromenland Maar als je echt vast had gezeten in Amsterdam had me dat niets uitgemaakt hoor @ skatjuh: aw knuffel voor jou! Kan me voorstellen dat je toe bent aan een weekend met je partner. Ik hoop dat je iets leuks kunt vinden! Als ik trouwens zoek naar particuliere huisjes, dan komen ik ook wel lastminute dingen tegen van onder de 100 euro. Mijn schoonmoeder verhuurt ook zo'n huisje in Groningen, ik weet alleen niet wat ze ervoor vraagt. @ piekeren: ik had het mijn eerste zwangerschap ontzettend erg en vlak na de bevalling ook nog even. Maar inmiddels kan ik nu juist veel beter relativeren dan voor de zwangerschap. Ik heb geleerd dat ik moet genieten van wat ik NU heb en niet wat de toekomst ons brengt. Dus genieten van mijn gezin en de rest heeft bij wijze van spreken gewoon pech. Vooral geld was voor mij een heikel punt. Ik denk dat ik tijdens de vorige zwangerschap compleet was geflipt mbt de verkiezingen en de bezuinigingen (vooral de suggestie dat de hypotheekrenteaftrek moet wordt verminderd of afgeschaft), maar nu negeer ik het gewoon Ik zie wel wat de rekening is
Ja dat is het ding he, zorgen maken helpt niet! Ik ben er zelf ook altijd wel goed in hoor, ik wil altijd alles zeker weten en incalculeren. Maar ja, dat kan niet altijd. Dus dat betekent een hoop gepieker voor niks. Het grappige vind ik wel dat sinds ik zwanger ben, het me allemaal niet zoveel meer kan schelen! Maakt mij die crisis uit, we hebben het altijd gered dus dat zal nu ook wel zo zijn. En ik moet zeggen dat dat toch wel heel lekker is hoor! Maar Skatjuh, jij zit er volgens mij behoorlijk doorheen! Ik kan me voorstellen dat je graag een weekendje er tussen uit wil met je vent, heb je al op die speciale sites gekeken? weekendjeweg.nl, inpakkenenwegwezen.nl hebben vaak hele leuke aanbiedingen!
Ik las net iets over vakantie, wij hebben een kampeerarrangement geboekt met Hemelvaart en Pinksteren, ook gewoon lekker eruit, we nemen de fietsen ook mee en dan heerlijk veel buiten zijn. Hoop wel op een beetje mooi weer.
goedemorgen meiden, Hier weer ff stressie, blijk een kindje te hebben gehad met de 6e ziekte. Ik word zo teruggebeld door de HA of dit schadelijk is voor mij en mijn kindje. Waarschijnlijk niet maar wil het toch even zeker weten :S Liefs
Hè meid, jij vliegt wel van het ene stressmoment in het andere nietwaar? Denk je wel een beetje om jezelf en je beebje?
@Skatjuh: vervelend al die stress! @Rimar: hoe is het? @Iedereen: goeiemorgen! Hier vandaag een echte dip-dag geloof ik. Hele ochtend chagrijnig tegen mijn man gedaan, op het werk al zitten janken (gelukkig waren er nog geen collega's), en ik zal echt moeite moeten doen het de rest van de dag droog te houden ben ik bang. Weet ook niet wat het is, gewoon ff té moe denk ik, tis ook niet niks allemaal. Vanochtend hebben ze tapijt gelegd (de slaapkamer leeghalen is dus gelukt, nu moet alles weer terug), we moeten akkoord geven op een offerte voor dubbelglas (de tweede offerte was een stuk gunstiger gelukkig) en heel hard hopen dat het toch nog voor de bouwvak kan... Nieuwe auto kijken van het weekend, ik ga meehelpen mijn ex-paard te verhuizen zaterdag, koninginnedag vieren we met de hele straat én ik heb het heel druk op mijn werk (veel buiten de deur, reizen dus en kan niet ff iets niet of rustiger aan doen). Pffff... Moest het ff kwijt . Verders alles goed met iedereen?
Goedemorgen, Skatjuh..6de ziekte..balen..je kunt ook kijken op marktplaats en op speurders. Er zijn mensen die zelf een vakantiewoning hebben en ze daar aanbieden voor weinig. Mijn schoonouders doen dat ook namelijk. Gwn..ook al een dipdag..lekker rustig aan doen!! Verlof..21 augustus..nog geen idee tot wanneer. Ik krijg per 13 juni een vast contract en heb geen idee hoeveel vakantiedagen ik nog opbouw van 13 juni tot 21 augustus. Vakantie..lekker in het huisje van mijn schoonouders.. Hier lekker druk..morgen wordt ons ventje 2 dus van alles voorbereiden..
heb nog geen telefoontje gehad van de HA Maar ga er vanuit dat er niks aan de hand is. De 5e ziekte schijnt wel gevaarlijk te zijn maar de 6e niet zozeer. Alleen als je nog in het eerste trimester zit. En ja incognito, nog 1 dagje
Sowieso is de kans ongelofelijk groot dat je antistoffen hebt De vijfde ziekte is inderdaad gevaarlijk, maar mijn zoontje heeft die waarschijnlijk al gehad. Dat scheelt! @ gwn: fijn zo'n dipdag hopelijk voel je je morgen weer beter!
Hee datumgenootje! Morgen alweer 15 weken, wat gaat het alweer snel!!!!!! Kon niet slapen van dat k*t ding! Heb élk kwartier gezien.... echt niet grappig meer Maar zal wel gewoon wennen zijn, komt goed
gek genoeg maak ik me haast nooit druk om materiele zaken.... denk gewoon over álles na en kan dat niet van me afzetten. Lekker dat jij dat inmiddels wél kan, moet zó heerlijk zijn!!!!