gatsie Gusam dat klinkt niet fris! Idd goed schrobben en als t echt goor is een nieuwe pot vragen aan de woningbouw! Ik heb de geboorteslinger bijna af, begint er al heel leuk uit te zien. Ik zal m even zonder naam in mn album zetten. DIt voor evt in de buurt kijkers enz er komen nog nijntjes tussen met ballon vast
Gusam, balen dat de woningbouw niets doet, maar het was idd te verwachten, je hebt er nou eenmaal voor getekend En dat klinkt zeker als een gore bende daar Gwn, oh wat vervelend je gevoel zeg! Ik heb me er een beetje bij neergelegd dat manlief manlief is, en niet mij. Dus dat hij andere dingen doet om zijn liefde aan mij te tonen. Hij doet dat bijvoorbeeld door voor mij het huishouden te doen, de tuin bij te houden of andere klusjes. Heel lief allemaal, maar idd iets leuks meenemen, of mij eens verrassen met een dagje weg zou heel erg leuk zijn. Maar dat komt gewoon niet in hem op, en meestal bedenk ik dat dan maar. Het is soms vervelend, maar je kan een man niet veranderen helaas. Inlove, vogeltjes in je doos en wat een leuke slinger zeg! Ben nu wel benieuwd naar de naam he, niet zo'n lange naam zo te zien. Karin, een man is pas vader als de kleine geboren is, jij bent daarintegen nu al moeder omdat de kleine in je groeit, jij hebt er al een band mee. Ahum, dat schrijf je zelf ook al 8)
Goedemorgen Nou de laaste helse nacht op de grond zit erop. Tussen 8 en 11 komt ons nieuwe bed. Daarna kamer even gezellig maken en dan show ik nog wel een foto Manlief moest vanmorgen om 6.30 beginnen. Dan waren ze om 15 uur vrij voor de voetbal. @voeten,hier kan ik gelukkig nog gewoon alles aan mijn voeten @skatjuh, superfijn dat je nu duidelijkheid hebt en het geen vruchtwater is. Vast een hele geruststelling. @gusam, oh balen ze van de zooi die die mensen hebben achtergelaten Kan er ook nog wel bij dan. @rimar, succes vandaag op je werk. @domino, dat doffe gevoel hier ook heel vaak. Word er ook geregeld 's nachts wakker van. @gwn, klote van die file Van je man en jou is helemaal ontzettend naar.Kan het ook zijn dat je man nog niet helemaal gewend is aan het idee vader te worden? Dat was hier bij de 1e zw ook wel en na de zw, leek mijn man wel heel iemand anders @inlove, oh dat tintelen in de doos, ik heb ook elke ochtend als ik wakker wordt van die steken in mijn doos. Echt heel vaag. Leruke slinger hoor. @milse,de dag door gekomen met de hitte? @paloe, nou heb je goed je dingen kunnen doen gisteren? @incognito. Nou hoe warm wordt het vandaag wel niet bij jou in het zuiden?
Heeeeeeeeeeeeeerlijk! Is het nieuwe bed er al nu? Alvast een heeeeeeeerlijke nacht toegewenst voor vannacht Hier wordt het naar schattig 37 graden vandaag... heerlijk he InLove: Ik zie geen slinger in je foto album... jammer!
Gusam: Ik lees dat je de sleutel hebt gehad! Werk ze meid! Maar pas wel op jezelf hoor! Ik lees nu verder dat het allemaal gewoon té smerig is ( wat een tegenvaller zeg, nog meer werk dus ook... Handschoenen tot aan je ellebogen maar dan met schoonmaken Maar ik hoop dat je nog iets voor elkaar krijgt. Hoewel ik dat zelf ook wel moeilijk zou vinden. milse: Het is hier ook vrij rustig in m'n buik. Wel merk ik dat ze reageert op m'n dochter! Ik krijg vaak een schopje als ze luidruchtig in de buurt is over een reservenaam: Als de pretecho hetzelfde uitwijst, gaan wij niet voor een reserve naam incognito: Jee, wel even schrikken hoor, dat het hartje van je ukkie zoveel rustiger was toen je op je rug lag! Wel prettig dat je al snel weer een controle krijgt, zeker nu! milse en paloe: Leuk die crocjes allemaal . Wij hebben voor onze dochter echte crocjes gehaalt, vind het ideale schoentjes. De gewone liep ze alleen slecht op -zowel op de klompjes als op de mary-janes (ballerina model). Dus nu heeft ze een soort klompje met elastische achterkant. Waardoor het beter aansluit allemaal. Uiteraard knal-roze. Tessa: leuk kamertje van Mason ! Vind het stoeltje ook wel super En een boxspring! Lekker, alvast weltrusten voor vanavond Inlove: Fijn dat je dochter het zo naar haar zin heeft gehad, ook al heeft ze misschien wat minder actief gedaan dan de rest Annie25: Las dat je niet zo goed voelde hopelijk gaat het inmiddels ietsje beter? Ooitmamavan3 : Nou hopelijk is jullie airco inmiddels gemaakt en is het heerlijk koel bij jullie!\ Domino: Gefeliciteerd meid ) ! Wat ontzettend fijn dat alles goed was! @skatjuh: Jee wat zijn het heftige dagen geweest. Wel fijn dat je eindelijk uitsluitsel hebt. Ook al kan ik me voorstellen dat je nog niet zo vrolijk bent. Gelukkig doet ukkie het goed. Hopelijk kan je fysio wat voor je betekenen? Mogelijk kun je wat extra sessies vergoed krijgen (geen idee) als je voor een andere klacht komt? En anders toch misschien maar een paar zelf betalen als je daarmee dit enigszins onder controle kunt krijgen.... Gwn: Dikke knuf meid....
goede morgen meiden sorry ik ga dadelijk lekker effe kadotje kopen mijn nichtje is 2 jaar geworden dus daar moeten we dadelijk naar toe het is nu al erg warm zeg whaha erg is dat zeg haha vind het niet erg dadelijk ergens eerst de verjaardag en dan lekker zwemmen hi hi genieten van de mooi dag dat doen de kids nu al hiero whaha dus ben erg happy voor hun zal het ook wel warm zijn sorry dat ik nog niet op jullie heb gereageerd maar poeh ik vergeet op het moment van alles vergeef me morgen ga ik lekker mee lezen en op jullie reageren o ja gisteren van de kinderbijslag heb ik een mooi graco wipstoel sweetpeace gehaalt echt super gaaf.. en kleding voor mezelf en wat naar de de spaarrekening voor mijn schatjes hi hi dus heb het goed uit gegeven normaal doe ik altijd alles naar de rekening van de kinderen maar ja dit keer lekker niet hi hi fijne dag meiden
Zo, ik had niet helemaal bijgelezen (10 bladzijden), maar die ben ik dus weer bij. Korte update: Het warme weer sloopt me pfff -vanmiddag mbvo geven -soort aquarobic, maar dan dan aan ouderen- Ik hoop dat ze allemaal héél verstandig thuis blijven met deze hitte . Ik zie er best tegenop. Ik ben al teruggegaan van 2 lessen naar 1. Een collega neemt die ene les over. Verder gisteren vooral heel veel last gehad van m'n bekken. En ook vandaag gaat niet super. Hopelijk trekt dat snel weer weg. Fysio is nu 3 weken op vakantie. Babykamer begint eindelijk op een babykamer te lijken. Commode, kast en fauteuil staan op hun plek en de zooi is er uit . Ik voel me gelijk een stuk beter wat dat betreft. Wel moeten we nog schilderen (muur -roze!) en gordijnen moeten nog besteld worden. Maar ik durf beiden nog neit zo goed voor we een bevestiging van het geslacht hebben gehad. 19 juli de pret echo. We zijn trouwens uit een naam -ik ben nog niet helemaal zeker. Maar m'n man vind de naam érg mooi en gaat inmiddels mee met mijn spelling . Ik moet nog een klein beetje wennen, ook al vind ik het een érg mooie naam. Hij is misschien net wat minder apart dan Fae... hoewel dat ook niet zo héél bijzonder is maar toch... En de naam is langer, net zoals onze namen. Voelt alsof Fae nu wat alleen staat. Gaat nergens over eigenlijk, maar oke... Ik ben wel blij dat we nu een naam hebben die goed genoeg voelt en ook wat iers/engels is. Maar oke, dochter lief zit al vrij lief te spelen vanaf 7 uur... maar pff ik val bijna in slaap. Sterkte allemaal vandaag met de hitte
Nou ze zijn er met het bed. Heb medelijden met die mensen. Zwoegen met een boxspring in die hitte De oudste dochter van mij zus kreeg zelf vrij vandaag op school. Tropenrooster @ incognito, hier volgens weeronline 32. Vind dat al genoeg en dan ben jou zelfs 35 @mamamanuela, heb je stoeltje even gegoogled erg leuk!! @athina, oh vanmiddag aerobic geven. Ik heb met je te doen. Leuk dat jullie uit de naam zijn
Hee meiden! Zo, ik ben weer terug van schoolkamp, pff wat een warmte zeg. Gelukkig kan ik het nog aardig goed hebben. Het kamp was gezellig, maar wel druk. Ik ben 1 nacht thuis gaan slapen, maar moet de komende dagen nog wel even bijkomen... Sorry, ik ga niet alles bijlezen (van pagina 379 naar 431...) Maar vanaf nu zal ik weer mee reageren!! Veel sterkte allemaal met de warmte vandaag, hier ook 35 graden vandaag... Gelukkig komen mijn kids maar van 10u tot 12u naar school, kan ik de rest van de dag lekker rustig aan thuis blijven!
leuk kleurtje - gelijk heb je ook hoor, om jezelf eens te verwennen. Luxe wipstoel trouwens hoor, gaaf! Hopelijk gaat je kindje er veel plezier van hebben . Veel plezier op de verjaardag en zwem ze
@tessa: Oh wel lekker op tijd joh ! @chikai: Fijn dat je de middag vrij hebt! Hier hebben de kinderen vandaag hun laatste schooldag en dan is het zomervakantie, bij jullie moet ze nog even he?
Hey meiden! Nou, we hebben wel even goed gepraat, mijn mannetje en ik. Komt wel goed. Idd moet ik wat meer accepteren dat hij is wie hij is (weet ff niet meer wie dat zei, sorry), maar het is soms zo pijnlijk dat ie voor zijn werk en zijn eigen hobbies enzo wel altijd heel hard rent enzo en altijd klaar staat. Nu zijn we beiden wat klusjes aan het doen, en daarna willen we naar het strand, hoop dat dat lukt. Het is officieel gewoon een werkdag, maar je weet natuurlijk nooit... Fijne dag allemaal en tot vanavond! Bedankt voor jullie reacties & knuffels!
goedemorgen dames, pff warm he. Heb eigenlij geen idee hoe warm het hier word maar wil het ook niet weten denk ik. Straks naar de gyn en vanmiddag naar de vk. Heb gister gelijk een bikini gekocht, want ja mag weer zwemmen natuurlijk, en duik straks het zwembad in bij de buren. Verlang er echt naar gewoon. @ gwn, hopelijk kan jullie plannetje voor vandaag doorgaan. Liefs
Goedemorgen allemaal, klinkt allemaal heerlijk hoor, zwembad enzo. Zou zo met jullie meegaan maar helaas rimar moet werken vandaag tot 5 uur, zie het somber in qua warmte enzo, zal wel een hele lange dag gaan worden, hebben ook nog een verjaardag, weet iemand iets leuks voor een 14 jarige puber meid?? 1tje die zelfs niets weet?
beetje spulletjes om mee te tutten? Maskertjes ofzo, voor hand, voet, haar, gezicht? Of een bodylotion met zo'n mooie glans , minimale glittering erin? poehee, lang dagje zeg . Mannetje kwam al weer eerder naar huis hier vanwege het voetballen... werkt sowieso maar tot 4 uur, maar nu dus maar tot 3....
nou ook bij de gyn was alles goed. Er zit voldoende vruchtwater in de bm en hij groeit goed. Alles ligt op schema ( scheelt soms 2 dagen ) en hij lag nu op de goeie manier. Dus hoofd naar beneden. Hij is zo`n 30 cm en bijna een kilo zwaar. Ennuh de duik was heerlijk
@chikai,leuk dat hetkamp gezellig was. Nu even bijtanken @gwn, super dat jullie goed gepraat hebben. Hopelijk kunnen jullie nog even lekker naar het strand. @rimar,oh ook nog tot 5.00 Ik heb wel met je te doen. Vanavond maar lekker relaxen!