skatjuh: wat fijn zeg!! en idd lekker dat je nu gewoon lekker mag plonsen met dit weer tessa: Mooi bed!! Wij gaan volgende week voor een nieuw bed kijken. Kopen we van ons bruiloftsgeld
Zo daar ben ik weerJeerst ff bijlezen.. Skatjuh ben benieuwd wat het nou is lees net dat het geen vruchtwater is, gelukkig!!!! Je hebt ook speciaal incontinentieverband..en ja een bekkenfysio kan daarmee helpen want plas ophouden heeft alles met je bekenbodemspieren te maken! En die 3 sessies, als hij/zij je in die sessies goede oefeningen aan kan reiken en jij doet die oefeningen, dan kan dat al een heel eind helpen! Ook als je niet meer naar de fysio gaat en ze thuis braaf doetJ Fijn dat het goed was bij de gyn!! Domino wat naar dat je zoveel last hebt van vocht! Het tintelgevoel ken ik wel, maar heb ik geen last van.. succes! Gusam, tja je hebt natuurlijk getekend voor de overdracht ik hoop dat je wat met de oude bewoners kan regelen! Heel veel succes! Vooral met schoonmaken, bah! Lovelyme haha ja he Nou klets maar lekker hoor, ik lees me wel weer bijJ Gwn jee wat klote van de echo! En nog vervelender dat het even niet zo loopt tussen jou en je man. Sommige (zo niet veel) hechten gewoon niet zoveel waarde aan sommige dingen en dat kan voor ons vrouwen knap frustrerend zijn! Hoop dat je goed met hem kan praten en het dan weer leuk wordt Wel fijn dat het in huis is opgeschoten! Fijn dat jullie goed hebben gepraat! Succes met de klusjes en hopelijk lukt het om naar het strand te gaan! Inlove leuk! Athina nu maak je ons wel heeeeeeel nieuwsgierig!!!(naar de naam!) Tessa netjes hoor! Dat zal vast lekker slapen J heb gisteren inderdaad goed door kunnen werken! Voeten: niet echt last van, alleen aan het eind van de dag een klein beetje, maar verder valt het me heel erg mee. Badje: hier ook het badje voor Olaf vol laten lopenJ Ga er, nadat we allebei hebben geslapen ook even met de voeten in. Nu zitten we even lekker koel binnen, het is hier maar 24 gradenJ (binnen)
Zo, nou gister heb ik goed door kunnen werken Op de terugweg kreeg ik om 17:15 een harde buik, heel erg vervelend en behoorlijk pijnlijk, kreeg er al snel ook steken in mijn vagina bij. Eenmaal bij mijn ouders hield het aan, liggen, ontspannen etc hielp allemaal niet. Uiteindelijk de vk gebeld en moest vanmorgen urine inleveren. Vannacht heeft het tot 1 uur aangehouden en heb er nu ook een krampig gevoel in mijn benen en rug bij. De hade buik is sinds vanmorgen wel weg gelukkig. Mijn urine was heel erg schoon, dus dat was super. Van de huisarts moet ik wel heel rustig aan doen, eigenlijk moest ik Olaf ook door iemand op laten halen maar heb hem nog thuis. Als ik vocht, bloedverlies of weer spanning op mijn buik krijg moet ik de verloskundige bellen... Ik vind dit echt niet leuk, moest gisteren ook echt even huilen. En mr paloe heeft bijna geen bereik, alleen genoeg om te smsen en niet om te bellen. bah. Gelukkig komt hij morgen weer thuis. vanmorgen na de huisarts nog boodschappen gedaan, kon nog niet alles kopen want dat krijg ik niet mee op de fiets, straks na het slapen dus nog een keer..gelukkig is het niet al te ver. Hoe gaat het bij jullie met de warmte? Hier is het voor het huis (in de schaduw en voelt heerlijk koel) 31 graden dus ik wil niet weten hoe warm het in de tuin is..
Hey meiden, Ik ga ff een paar dagen stoppen met reageren. Ik blijf wel meelezen, maar niet meer zoveel. Het gaat met mij ff niet lekker, zit gigantisch terug in mijn dip (heeft misschien ook wel met het weer te maken) en ga me ff op mezelf concentreren. Groetjes, Elleke
Athina; ja, bij ons moeten we nog drie weken naar school, dan is het pas vakantie! Maar niet zo erg, dan zijn we ook pas weer de laatste die moeten beginnen he... Tessa; mooie slaapkamer! Skatjuh; fijn dat het wel goed was bij de gyn. Ze hebben alleen dus nog steeds geen verklaring voor dat vloeien? Doglover, sterkte! Paloe; fijn dat MrPaloe snel weer terug is, het is toch prettig om, als het even niet zo lekker gaat, je gevoelens te kunnen delen en dat er iemand is die zich ook om jou druk maakt! Hier binnen is het ook "maar" 25 graden, dus zo even de ventilator erbij en dan toch maar eens gaan strijken (denk dat er zes wassen op me liggen te wachten ofzo...)
Ik snapte niet hoe jullie dat steeds doen, aan iedereen een berichtje, ik dacht, hoe onthoud je toch alles! Maar nu heb ik het. Ik tik in een Word berichtje en daarna kopieren, dat is toch makkelijk! Doen jullie dat ook zo? Of kennen jullie iedereen al beter dan ik? Hey Skatje, das goed nieuws! Fijn dat alles nu goed is. Paloe, das lekker, 24 graden! Bij mij is het nu 29, maar ik woon dan ook in een flat. Wat rot voor je dat je dit nu meemaakt, terwijl je mannetje even niet goed bereikbaar en in elk geval niet bij je is! Ik hoop dat het allemaal wegtrekt en goed komt en dat je snel support van hem hebt. Elleke: Sterkte Ondanks de hitte kan ik er nu vrij goed tegen. Straks nog even in de auto gezeten, allebei de ramen open en rustig doorademen. Een vrouw keek naar mij en mijn buik en zei, wat is het toch warm he. Maar eerlijk gezegd zit de buik (ondanks dat ie al behoorlijk naar voren gegroeid is) me wel goed. Verder nu gelukkig kwaaltjesvrij. Ik ben lekker al mijn spulletjes aan het doornemen en opruimen/ordenen zodat er straks in m'n knusse huisje meer ruimte is voor de baby en zijn spulletjes. Fijne avond nog allemaal!
Ik hoop dat jullie een beetje tegen een half naakte foto kunnen, hier mijn buik zo'n 5 dagen geleden en hij blijft maar naar voren groeien . Bekijk bijlage 82757
Bij mij groeit m'n buik ook naar voren, zal binnenkort ook weer eens een foto plaatsen! Ik typ telkens een reactie per bladzijde in het vak "snel reageren" onderaan en dan kopieren/plakken. (ctrl A ctrl C)... Dat werkt ook fijn.
heb weer veel gemist,,,,,,,,,,,poeh doe ff aan meldplicht wat een weer. Dochter slaapt al 2 nachten drama omdat het 35graden is op dr kamer, dus die ligt nu in ons bed, daar is t "maar" 30 (we hebben plat dak) Hopen dat t snel afkoelt!
Goedemorgen Nou mijn bedje sliep heerlijk ,maar wat een benauwdheid Hebben jullie gisteren ook de geweldige wedstrijd gezien Ben benieuwd wat het dinsdag tegen Urugay wordt. @paloe, Wel fijn dat je zo door hebt kunnen werken. Wat zul je gisteravond vreselijk geschrokken zijn. Hoe is het nu met de harde buiken? Goed rustig aan doen he! @doglover, veel sterkte en neem je tijd. Mocht het niet alleen lukken ,schakel hulp in. Heb zelf een postnatale depressie gehad en hulp is zo fijn dan. @karin, mooi buikje!!! Hier lees ik en ik heb tegelijkertijd een word document open staan om te reageren. Die plak ik later hier naartoe. @
inlove: oef.. vermoeiend dan.. hopelijk krijg je het vandaag wat koeler in huis! tessa: ja, was leuk om te kijken, hoewel ik de 1e helft dus vanuit het (34 graden warme) zwembadje heb gehoord, in plaats van gezien . Uruguay Ghana was trouwens ook mooi... Jammer dat Ghana het niet gered heeft. Ik gunde het ze wel. Fijn dat je bedje zo goed gelegen heeft Karin: Mooie buik . Collega zei van de week hier ook: Joh, draai eens om? Nee, je ziet van achteren echt niet dat je van voren zwanger bent Ik typ bij veel reacties ook in word/outlook nieuw bericht . Zo'n goed geheugen heb ik niet. Paloe: Oei... daar is het allemaal nog wat te vroeg voor he. Ik hoorde dus wel dat je bij een 2e wat sneller met harde buiken te kampen kan hebben. Maar zo heftig pfff. Nog maar even zo'n 6 weken wachten, dan zit je (kindje) een stuk veiliger. Sterkte!
nou gelukkig heb ik het kunnen regelen met de oude bewoners.het heeft wat langer geduurt maar nu zijn er wat zakken uit de containers, dat ik er zelf nog wat bij kan doen, en alle spullen zijn nu weg. Verder heb ik vandaag een rustdag ingepland, dit ook omdat oma straks weg moet en niet op riley kan passen, en ik zou alleen in het huisje dingen moeten doen. Maar een dagje rust is ook wel goed. Meiden een fijn weekend toegewenst. XXX Gusam
Karin gelukkig is het weggetrokken, ik was er echt even bang voor.. En mannetje is vanmorgen om vijf uur al terug gekomen Mooie buik! En die foto is geen probleem hoor Ook mijn buik komt nu naar voren, van de achterkant zie je niks! Tessa ik was inderdaad heel erg geschrokken, gelukkig heb ik nu nergens last meer van, denk dat het groeipijn was, als jullie nu een foto van mijn buik zouden zien zouden jullie me niet geloven! Het is ineens naar voren geknald! Fijn dat je bed zo goed bevalt! Athina inderdaad, dat dacht ik ookJ Mja, gelukkig is het allemaal goed gegaanJ Gusam mooi dat het geregeld is met de oude bewoners! Dan is je start toch een stukje positiever lijkt meJ
@athina, ja gunde het Ghana ook wel. Vond het zelfs een beetje sneu voor ze. @gusam ,fijn dat je het nog een beetje heb kunnen regelen. @paloe, foto foto Gelukkig heb je nergens meer last van.
Wat is het hier rustig... Hier staat lekker alles tegen elkaar open, wellicht wordt het dan wat koeler binnen. Weltrusten allemaal!
Goedemorgen meiden ! Rustig nog hier! Fijn Gusam, even een rustdag, ook wel even belangrijk voor jezelf. Vandaag weer behoorlijk warm zeg! In de schaduw lekker, maar in de zon! Voel me behoorlijk moe, zware benen etc. Maar gisternacht en gisterochtend weer diarree gehad, kon echt niets binnenhouden. Met de hitte leek het me alleen niet zo goed voor ukkie, dus ik heb maar snel wat O.R.S gepakt -wat we eigenlijk voor onze dochter in huis hebben staan . Halve dosering voor volwassenen gepakt , maar later was het wel over gelukkig. Toeval waarschijnlijk maar ik was blij dat ik er van af was weer. Visite smiddags dus maar door laten gaan. Maar waarschijnlijk was dat net te veel. Dochterlief is ook weer telkens om 6.15 wakker... gaaaap. Ze doet het vrij goed in haar bed, maar begint er af en toe toch uit te komen. Donderdagmiddag heeft ze haar middagdutje op de grond gedaan.... wel heeft ze heel goed en lang voor haar doen geslapen hihi. En ook gisteravond, bleek ze uit bed gekropen te zijn en lag ze met haar sierkussentje op het kleed voor haar bed te slapen, knuffeltje erbij wel erg schattig hihi. Maar toch maar terug in haar bedje gelegd. Maar oke, ik begin intussen érg uit te kijken naar onze pretecho. Maar nog even geduld: 19 juli pas. Eerst de verjaardag van onze dochter, de 16 en 17 vieren we het. Fijne zondag allemaal!
Zo zeg, wat is het rustig hier, iedereen is vast aan het genieten van het weer! Athina, fijn dat ze redelijk slaapt in haar nieuwe bedje, dat ze op de vloer gaat liggen is niet zo raar, dat is natuurlijk veel koeler Mijn vocht in de benen is sinds gister helemaal verdwenen 8) Weet niet waarom, maar ben er heel erg blij mee. Ze zijn nog wel iets opgezet, maar niet meer vergelijkbaar met hoe het was, denk dat ik zelfs wel weer schoenen aankan. Hier moet ik woensdag weer naar de gyn, ben heel benieuwd of ze nu nogmaals het geslacht kunnen zien, ben nog niet helemaal overtuigd. En daarna ga ik eens helemaal los dacht ik, heel veel mooie kleertjes kopen En moet echt ook eens nodig bezig gaan met de slaapkamers, maar het is me echt veel te warm op het moment. We hebben natuurlijk straks 3 weken vakantie dus dan kunnen we ook alles doen, als het dan niet te warm is