Lieverd, dat is niet schadelijk! Waarschijnlijk heeft de ha je al teruggebeld, maar daar ben ik nog niet met bijlezen
Hee meisie, dikke knuffel! Volgens mij is dit de week van de rondvliegende hormonen!!!!! Las dat er hier meer last van hadden en ik had het afgelopen weekend ook.... Gisteren nog enorm tegen mijn mannetje zitten janken en boos doen en nu gaat het weer, dus laat lekker gaan die tranen en boosheid en leg je mannetje uit dat je je zo rot voelt, dan heeft hij ook meer begrip voor je!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben ook benieuwd! Gisteren hartje geluisterd en dat gaat toch echt een stuk sneller dan bij zoonlief, terwijl deze baby veel rustiger is, dus eh, ik begin te twijfelen of het niet tóch een meisje is (Zou ik wel het leukst vinden al staat de gezondheid natuurlijk met stip op nummer1!)
Hee meid, met mij gaat het prima, maar denk jij wel een beetje goed om jezelf? Al die druk en stress is ook niet goed voor jou en je beebje?
het zou zo grappig zijn als we straks ook nog hetzelfde geslacht kindje blijken te hebben! door jou word ik veel nieuwsgieriger naar het geslacht van onze kleine spannend!
@ incognito, jij moet wel n jongen krijgen. Anders klopt de lijst niet meer hihi. het gaat nu zo lekker om en om. Nog 1 dagje en 8,5 uur en dan weten we het. Pff duurt nog zo lang
skatjuh: nee trouwens, ik wil een gezond kind en als ik dan mag kiezen het liefst een meid erbij.... al denk ik toch echt dat dit een jochie is
dit gaat heel lullig klinken misschien maar ik heb haast zin om een wedje te leggen met mijn man hihi. Is het een meid dan moet hij iets doen / kopen etc. Is het een jongen dan moet ik het doen haha. Maar ik ben gelukkig met wat het ook word
Even ego, Ik heb vanaf gisteren al hevige krampen, lage rugpijn en veel bloedverlies gehad tot diep in de nacht. Ik heb al contact met de vk gehad en die heeft mij doorgedragen aan de gyn. Ze wil dat er een goed onderzoek plaats vind om te constateren hoe de baarmoedermond eruit ziet. Ik moet er zo meteen heen. Word vervolgd....
@Tessa: Oh nee! Dat is schrikken! Mijn duimen draaien alweer overuren dat het een onschuldige oorzaak heeft. Dikke knuf
poeh, dat is inderdaad érg schrikken...! Heel veel sterkte meid! Hopelijk wordt er iets onschuldigs ontdekt wat zich ook weer snel oplost!