ja leuk he, de kids hier vinden het helemaal geweldig en thanx, vind zelf dat ie behoorlijk gegroeit is
@Domino: ik weet niet precies wat de maten waren, maar ik dacht te zien rond de 800 gram, het geschatte gewicht op basis van meerdere afmetingen dus. Ik geloof dat de metingen verder op 10 oktober ofzo uitkwamen, ipv 29 sept.
bij de zwangerschap van week tot week kun je ook precies zien hoeveel en hoelang t kindje geschat wordt met t aantal weken. Die site klopt eigenlijk wel goed. Ook mooie plaatjes!
goedeavond dames!! hier even een kort berichtje.... wat een spanning rondom nederland...en dan staan ze zondag in de finale...pfffff....door mijn hormonen ben ik nu een erg fanatieke kijker en lopen de emoties soms hoog op hahaha dus mijn vent en ik gaan lekker naar het north sea jazz festival!!!! we hebben goedkopere kaartjes omdat iedereen voetbal wilt zien....dus heerlijk genieten van de beste jazzartiesten heerlijk!!! enne daar staan ook schermen dan dus ik mis niks hihihi! Verder heb ik vannacht heerlijk geslapen!! eindelijk was namelijk kapot na 2 nachten heel kort slapen,en tuurlijk weet ik dat het straks ook korte nachten worden maar tot die tijd,wil ik nog redelijk kunnen slapen!! Oh oh oh en die kleine meid...die schopt heerlijk haha! en die bobbels die je dan ziet....mijn buik is overgenomen hihihi... en dit is mijn kleine meid trouwens kan het gewoon niet laten,ben erg trots weltrusten dames! liefs!
Bij iedere week een gewicht? keek net even maar kan dan weer geen gewicht vinden van week 22, wel van week 23 Gwn, hier meten ze idd ook meerdere dingen. Van het bovenbeen het bot, de buik meerdere keren (is de grootste meter voor het gewicht), hersenen, en nog meer dingen. Hoop dat je over 2 weken een betere echo hebt! Ikzelf mag dus over 3 weken weer voor een groeiecho, mijn 4de al inmiddels. Ik kan het gewoon niet laten he, ben ik vandaag weer zo laat! Vanavond een vriend op bezoek gehad, die kon niet naar huis van zijn vriendin gaf een vrouwenparty Zelf was ik ook uitgenodigd, maar heb toch vriendelijk bedankt. Naja we hebben samen wat voetbal gekeken, maar de vrouwenparty liep dus uit, en hij is net de deur uit. Nu maar ff mijn bedje opzoeken, morgen weer vroeg dag
Zo heb gisteren alle foto's uitgezocht en af laten drukken. Nu wachten tot ze klaar zijn en dan fotoboek plakken @skatjuh,idd goed je gevoel uiten is het belangrijkste. Het komt vast helemaal goed. Buik groeit al goed @brinatjuh,mooie echofoto's zeg!! @domino,haha alweer laat Ja hier ging he bij de gyn ook altijd heel kort bij de gewone controle. Misschien verwachten ze ,dat als je je niet goed voelt je zelf wel wat zegt? @incognito, Waar ben je????
Rimar kan ik me voorstellen! Wat erg zeg.. vreselijk dat er door zoeits simpels kindjes overlijden! Ik ken het moeder kind gevoel van het borstvoeden niet helaas, al heb ik van anderen inderdaad wel gehoord dat het zo is. Ik had binnen een dag diepe sneeën van 5 cm lang door mijn tepelhof lopen omdat hij zo ontzettend hard zoog, dus ging door de grond van de pijnJ Ik kreeg op een gegeven moment al pijn als ik Olaf zag. De kolf was voor mij echt de redding Kwebbel ok! Nou hopelijk is alles gewoon goedJ Domino jee dat is wel heel snel! Wat raar.. zou het de volgende keer wel aankaarten, dat je je hier niet prettig bij voelt. Ze horen toch echt op zn minst je bloeddruk te meten! Haha was die vriend van je zijn eigen huis uit gebonjourd? Pff zo laat..dat hou ik (meestel) echt niet vol! Lovely me het gaat weer goedJ Alleen nog last van mijn bekken maar niet zo dat ik niks meer kan. Ben zeker blij dat mr Paloe weer thuis is! Alleen in September (L) moet hij nog 3 weken weg en dat zie ik echt helemaaaaaal niet zitten. Maargoed, dat duurt nog even, we zien het wel Wat ontzettend idioot van je werkgever en je collegas dat ze zo reageren zeg! Was het maar even mogelijk om alles waar je last van hebt aan ze over te dragen (vooral aan de mannen) dan zouden ze wel anders piepen.. Gwn wat heerlijk dat je zon fijne werkgever hebt! Idd, steken onder water meteen afkappen! Wat gek van die groeiecho! Misschien groeit ze met horten en stoten? Succes iig over 2 weken. Heb je nog wel een beetje kunnen genieten van het zien van je kleintje? Fijn zeg dat ze zo kundig overkomen, daar krijg je toch meer vertrouwen van he! Zenuwen voel ik niet moet ik zeggen, heb er vooral heel veel zin in! Maar het is dan ook niet mijn eerste, toen had ik het wel heel erg! Was dan ook heel blij dat de bevalling onverwacht begon en ik nog niet erop had zitten wachten Maar ik zit idd weleens van oeh! Als hij rond dezelfde termijn komt als Olaf duurt het nog maar 13 of 14 weken! mooie foto! Een ondersteek moesten wij ook hebben, maar de vorige keer is die niet gebruikt. Tessa whoohoo wat fijn dat je de dvd weer terug hebt! Chikai hier hoef je geen lid te worden..je kan het gewoon huren.. ze maken wel een kopie van je paspoort Skatjuh heeft je man al een keer eerder een bevalling meegemaakt? Ik weet niet hoe ik me erbij zou voelen maar ik zou het denk ik eerder fijn vinden (hij weet tenminste een beetje wat te verwachten) dan vervelend. 9al is het wel een gek idee dat hij dan al eens zo iets intiems met iemand heeft gedeeld) Maar dat ligt er natuurlijk heel erg aan hoe de situatie is/was, denk ik. Als ik jou was zou ik er gerust op zijnJ Mooi buikje! Brina mooie foto! En het gevoel dat je buik is overgenomen herken ik helemaal! Leuk he dat duidelijke getrappel! Incognito: we missen je!
Goedemorgen dames!! Heb zojuist onze meid ingeschreven voor de kinderopvang.....misschien komt het door de hormonen maar ben best emotioneel daaronder dat ik daar al mee bezig ben terwijl ze er nog niet is......z'n gek idee dan!! maar ze heeft in ieder geval een plekje straks! En vanavond naar marco borsato live @t Westerpark in Amsterdam!! heb er zo'n zin in!!!! liefs xxx
Heel leuk!! maar inderdaad gek dat je er nu al bezig me moet zijn....maar ja in de kinderopvang geld: beter (veel) te vroeg dan te laat haha!
inderdaad ja! wij waren er de vorige keer met 18 weken al bij en toen konden ze geen garanties geven..omdat onze opvang wel een beetje flexibel moet zijn hebben we vol overgave voor gastouderopvang gekozen en ik moet zeggen, we hebben het super getroffen! We zijn geweldig gematchd en de volgende kan ok bij hen terrecht
Goeiemorgen allemaal! Hier heerlijk een dagje vrij, daar was ik even aan toe! Lekker uitgeslapen tot 10u en nu maar eens douchen en wat klusjes in huis doen (kom echt nergens aan toe met die vermoeidheid... irritant zeg..) Ik ben wel een beetje jaloers op al die echo's die jullie allemaal krijgen zeg!! Mijn laatste (3e) was bij 21 weken en daarna niet meer. Ik ben wel erg nieuwsgierig, maar we hebben bewust gekozen geen pretecho te doen... Gelukkig voel ik onze kleine wel heel goed, vooral 's avonds en 's nachts!