@ incognito: ik ben zo benieuwd of het een jongen of een meisje is Spannend!! Zucht, ik zit vandaag al 6 uur aan mijn these maar ik ben gewoon OP. Ik moet alleen nog 3 uur uitzingen, help Ik zit op de universiteit en heb om half 7 met vriendinnetjes afgesproken en kan nu dus niet even op bed gaan liggen of iets dergelijks. Gaaaaap.
De vermoeidheid ken ik helaas Yuki.. Laatste tijd hebben we het erg druk en val ik soms ook letterlijk om als ik even stil op de bank zit haha. Sterkte met het volhouden vanavond!
Hallo oktobermama's! Hoop dat het goed met jullie gaat. Gaat wel hard, sommigen zitten al bijna op de helft Wou even voorzichtig blij komen zeggen dat ik weer zwanger ben. Werd helaas geen oktober 2010 mama, maar hopelijk wel een januari 2011 mama. Geniet van jullie zwangerschap *breekt weer uit*
Hoi Iris, Wat fijn dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik hoop heel hard met je mee dat dit ukje lekker bij mama blijft zitten.
Jeetje meid, wat ontzettend akelig!!!!! Schrik er echt van..... Hoe is het nu, ben je al bij de gyn geweest en wat zei hij? Sterkte en een hele dikke knuffel!
He bah zeg.... vervelend hoor, als je zo moe bent en niet kunt slapen.... Ik kom net ook uit bed, kon het niet meer volhouden! Pffffffff Sterkte!
Oh wauw, GEFELICITEERD meid! Ik zal voor je duimen dat dit kindje mooi blijft zitten en dat je in januari een prachtige baby in je armen mag sluiten!!!!
Eh.... ik heb ff een vraagje, morgen moet ik gelukkig naar de vk, anders had ik haar wel eerder gebeld.... (durf het bijna niet meer hier te vragen na de melding van Tessa, maar ik doe het toch) Zijn er hier meer meiden die echt véél krampen hebben? Heb nu al zeker 5 dagen krampen in mijn baarmoeder (ik herken dit absoluut niet als bandenpijn) en inmiddels trekt het ook naar mijn rug en het lijkt ook of er iets naar buiten duwt onderaan, als ik ga zitten, doet het pijn zeg maar.... Gisteren voor de zekerheid even naar het hartje geluisterd en dat klopt nog hartstikke krachtig, 159slagen per minuut, maar die pijn maakt me wat onzeker.... Heeft iemand van jullie dit ook?
@ IrisB: gefeliciteerd met je zwangerschap! @ incognito: nee dat herken ik niet! Ik heb het alleen af en toe meer als een zeurderige pijn. Is je buik veel gegroeid de laatste dagen?
Romy, gefeliciteerd met je dochter! Incognito; het is inderdaad wel erg vervelend van je pols, maar goed dat het niets blijvends is! Hopelijk werkt je brace! Quendy; veel plezier in Turkije! Yukl; dat lijkt me ook zo moeilijk, afscheid nemen van je hond! Hopelijk klikt het en kun je ervoor zorgen dat hij het bij de nieuwe baasjes ook heel goed krijgt! Tessa; sterkte!! Hopelijk is het iets onschuldigs, ik duim mee! Zo, ik heb weer een studiedag erop zitten, gelukkig morgen wat rustiger! Dan kan ik lekker van het weer genieten! De meivakantie ga ik maar gebruiken om al mijn opdrachten bij te werken en daarna... weer fulltime aan de bak voor m'n klas.... Maar daar denken we nog maar even niet over na!
Nee, niet extreem veel.... de pijn zit ook echt in mijn baarmoeder.... Maar goed, ik dacht ook al aan groeipijnen, ik zal het morgen eens navragen.
Veel plezier morgen met genieten van het weer, het wordt heerlijk, dus dat moet wel lukken! En alvast succes met je opdrachten!
Helemaal met je eens. Ik schrok er een beetje van toen ik net alles aan het bijlezen was. Maar zolang we nog niets gehoord hebben zal ik blijven duimen voor Tessa.
Jaaaaa, ik heb dit ook. Het maakt me ontzettend onzeker. Voelt zeker niet als bandenpijn. Ik vind het meer lijken op voorweeen. Heb hier met Amy ook veel last van gehad (op het einde) dus ik herken deze pijn wel. Probeer me niet te druk te maken. Hoewel dit soms wel moeiljik is. Ook erg last van lage rugpijn. Was afgelopen week ineens erg in paniek en wilde bijna de vk bellen, dacht echt dat het weeen waren. Gelukkig is het weer gestopt. Heel herkenbaar dus!!
Ben nu ook wel erg benieuwd hoe het met Tessa is!!! We blijven voor je duimen??? Heeft Tessa een Buddy?? Zoja misschien heeft die al iets gehoord.