Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ incognito: ik ben zo benieuwd of het een jongen of een meisje is :D Spannend!!

Zucht, ik zit vandaag al 6 uur aan mijn these maar ik ben gewoon OP. Ik moet alleen nog 3 uur uitzingen, help :( Ik zit op de universiteit en heb om half 7 met vriendinnetjes afgesproken en kan nu dus niet even op bed gaan liggen of iets dergelijks. Gaaaaap.

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    De vermoeidheid ken ik helaas Yuki..
    Laatste tijd hebben we het erg druk en val ik soms ook letterlijk om als ik even stil op de bank zit haha.

Sterkte met het volhouden vanavond!

3. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Hallo oktobermama's!

Hoop dat het goed met jullie gaat. Gaat wel hard, sommigen zitten al bijna op de helft :$

Wou even voorzichtig blij komen zeggen dat ik weer zwanger ben. Werd helaas geen oktober 2010 mama, maar hopelijk wel een januari 2011 mama.

Geniet van jullie zwangerschap :)

*breekt weer uit*

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hoi Iris,

Wat fijn dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik hoop heel hard met je mee dat dit ukje lekker bij mama blijft zitten. :)

5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Jeetje meid, wat ontzettend akelig!!!!! Schrik er echt van..... Hoe is het nu, ben je al bij de gyn geweest en wat zei hij?

Sterkte en een hele dikke knuffel!

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

He bah zeg.... vervelend hoor, als je zo moe bent en niet kunt slapen.... Ik kom net ook uit bed, kon het niet meer volhouden! Pffffffff

Sterkte!

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Oh wauw, GEFELICITEERD meid! Ik zal voor je duimen dat dit kindje mooi blijft zitten en dat je in januari een prachtige baby in je armen mag sluiten!!!!

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Eh.... ik heb ff een vraagje, morgen moet ik gelukkig naar de vk, anders had ik haar wel eerder gebeld....
    (durf het bijna niet meer hier te vragen na de melding van Tessa, maar ik doe het toch)

Zijn er hier meer meiden die echt véél krampen hebben? Heb nu al zeker 5 dagen krampen in mijn baarmoeder (ik herken dit absoluut niet als bandenpijn) en inmiddels trekt het ook naar mijn rug en het lijkt ook of er iets naar buiten duwt onderaan, als ik ga zitten, doet het pijn zeg maar....
    Gisteren voor de zekerheid even naar het hartje geluisterd en dat klopt nog hartstikke krachtig, 159slagen per minuut, maar die pijn maakt me wat onzeker....

Heeft iemand van jullie dit ook?

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ IrisB: gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

@ incognito: nee dat herken ik niet! Ik heb het alleen af en toe meer als een zeurderige pijn. Is je buik veel gegroeid de laatste dagen?

10. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Romy, gefeliciteerd met je dochter!

Incognito; het is inderdaad wel erg vervelend van je pols, maar goed dat het niets blijvends is! Hopelijk werkt je brace!

Quendy; veel plezier in Turkije!

Yukl; dat lijkt me ook zo moeilijk, afscheid nemen van je hond! Hopelijk klikt het en kun je ervoor zorgen dat hij het bij de nieuwe baasjes ook heel goed krijgt!

Tessa; sterkte!! Hopelijk is het iets onschuldigs, ik duim mee!

Zo, ik heb weer een studiedag erop zitten, gelukkig morgen wat rustiger! Dan kan ik lekker van het weer genieten! De meivakantie ga ik maar gebruiken om al mijn opdrachten bij te werken en daarna... weer fulltime aan de bak voor m'n klas.... Maar daar denken we nog maar even niet over na!

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Nee, niet extreem veel.... de pijn zit ook echt in mijn baarmoeder.... Maar goed, ik dacht ook al aan groeipijnen, ik zal het morgen eens navragen.

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Veel plezier morgen met genieten van het weer, het wordt heerlijk, dus dat moet wel lukken!
    En alvast succes met je opdrachten!

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Goh, nog geen nieuws van Tessa? Begin me toch lichtelijk zorgen te maken.....

14. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg

Helemaal met je eens. Ik schrok er een beetje van toen ik net alles aan het bijlezen was. Maar zolang we nog niets gehoord hebben zal ik blijven duimen voor Tessa.

15. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Iris gefeliciteerd met je zwangerschap.

16. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

22 jan 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout
    Jaaaaa, ik heb dit ook.
    Het maakt me ontzettend onzeker. Voelt zeker niet als bandenpijn.
    Ik vind het meer lijken op voorweeen. Heb hier met Amy ook veel last van gehad (op het einde) dus ik herken deze pijn wel.
    Probeer me niet te druk te maken. Hoewel dit soms wel moeiljik is.
    Ook erg last van lage rugpijn.
    Was afgelopen week ineens erg in paniek en wilde bijna de vk bellen, dacht echt dat het weeen waren.
    Gelukkig is het weer gestopt.
    Heel herkenbaar dus!!

17. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

22 jan 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout
    Ben nu ook wel erg benieuwd hoe het met Tessa is!!!
    We blijven voor je duimen???

Heeft Tessa een Buddy??
    Zoja misschien heeft die al iets gehoord.

18. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

tessa, waar ben je ???

19. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg

Volgens de oktober site heeft Tessa geen buddy.

20. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

dan moeten we daar snel iets aan gaan doen

Deel Deze Pagina