Ja, ik ga ook zwangerschapsyoga doen met een vriendin die een week eerder is uitgerekend dan ik, alleen kan zij de eerste drie keer niet.... M'n eerste 'les' is over twee weken. Met de paarden zwemmen was erg leuk, ben zelf ook nog op de rug van een paard mee het water in geweest. Heel veel foto's gemaakt, het enige jammere is dat nu het kaartje onleesbaar is in de pc, krijg telkens de melding dat ik de kaart moet formatteren, maar ik heb de foto's er nog niet vanaf kunnen halen, dus wil ik ook nog niet formatteren!!! whaaaa, hopelijk lukt het morgen wel.....
Ik heb zwangerschapsyoga gedaan (4 van de 10 lessen gevolgd) en vond het echt ongelofelijk saai! Ik had gehoopt dat het toch meer richting het fitte zou zijn, maar het ging echt puur om de ademhaling en lenigheid. Al dat gezeef over je ogen sluiten en op je ademhaling letten. Ik had eigenlijk standaard mijn ogen open Het is rustig hier vandaag! Heeft iedereen het overleefd? Ik vond het echt veel te warm vandaag... Ben blij dat het iets gaat afkoelen de komende dagen. Hoe warm is het bij jullie binnen? Hier 27,5 graden. Ik denk op de slaapkamers iets koeler want heb alleen vanochtend gelucht.
hier ook veel te warm thermostaat geeft HI aan dus dat zegt genoeg, vanmiddag toen we op de thermometer buiten keken (die hing in de schaduw!) was t 38graden. BAH echt vreselijk dit weer. Zweet gutst langs mn benen naar beneden als ik sta. Voelt zo vies dan. Sta je te betalen ergens, denk dat meteen dat iedereen het ziet haha
hier is het 29 graden binnen... Ook op de kamer van onze dochter (daar ligt de thermometer) . Maar ik heb daarna de ramen en deuren tegen elkaar opengezet (de zon is er nu pas af) , dus ik hoop dat het in elk geval nog zakt naar 25/26 graden. Ze had net 39.9 koorts gelukkig is ze verder vrij vrolijk en speelt ze, eet en drinkt redelijk... Dus ik maak me (nog) niet zo heel veel zorgen, maar die hete slaapkamer vind ik dan helemaal niet prettig. Dus ik hoop dat het zakt. Ik kijk helemaal uit naar de regen vanacht laat het maar losbarsten!
maar of t echt gaat afkoelen?? Regen wil niet altijd zeggen dat t afkoelt helaas,,,,,,,ik ga heel hard hopen dat t wel afkoelt, ben t zat
bleehhhh wat is het warm he Hier is het 27.5 binnen. Er schijnt zwaar weer op komt te zijn. Alleen dan is pas vannacht ,kan ik nog niet echt de ramen tegen elkaar open zetten @athina,op hopelijk krijgt jullie kleine meid geen last van de koorts. Beterschap!
Er zijn 80 oktober-2010-mama's! 26 september Mamamanuela - 27 jaar - 4e kindje Nonja- 28 jaar - 1e kindje 29 september Gwn - 27 jaar- 1e kindje 30 september Nike - 30 jaar - 1e kindje Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje 1 oktober Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje Nisa - jaar - e kindje MamavanSep - 29jaar - 2e kindje 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje MarielleB - 30 jaar - 2e kindje Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje Naomi33 - 39 jaar - 2e/3e kindje Brenjomi - 25jaar- 2e kindje Margotmarcel- 26 jaar - 2e kindje 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje Roses - 25 jaar - 2e kindje Esther78 - 31 jaar - 1e kindje Rodelief - 29 jaar - 3e kindje 4 oktober Blabla82 - 27 jaar Vita - 30 jaar - 1e kindje Susanbenjamins - 25 jaar - 2e kindje Granta-24 jaar-1e kindje Annie25 - 29 jaar - 1e kindje 5 oktober Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje 6 oktober Billie12 - 31 jaar - 1e kindje Chikai - 28 jaar - 1e kindje Toverfee - jaar - 1e kindje 7 oktober slingding - 28 jaar - 2e kindje Manuela23 - 24 jaar - 2e kindje 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje Regenboogje82 - 29 jaar - 1e kindje 9 oktober Talulah - 33 jaar - 1e kindje Rimar - 35 jaar - 1e kindje DianaV - 32 jaar - 1e kindje 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje Nienke31 - jaar - 2e kindje Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje D1982 - 27 jaar - 1e kind 11 oktober Milse -33 jaar - 3e kindje Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje Sinja - 26 jaar - 1e kindje Pina - jaar - e kindje Clowntje - 39 jaar - 2e kindje 12 oktober Kwebbelsnoes - 27 jaar - 1e kindje 14 oktober Saz667 - 24 jaar - 1e kindje Brenda1978- 31jaar -2e kindje 15 oktober InLove - 29 jaar - 2e kindje 16 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje Romy - jaar - 2e kindje Tessa81 -28 jaar - 2e kindje 17 oktober Moppie1279 - 30 jaar - 1e kindje Chantal1234 - jaar - e kindje Rachell - 22 jaar - 2e kindje Stoetel - 26 jaar - 1e kindje 18 oktober Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje 19 oktober Lovelyme - 23 jaar - 1e kindje Iris89 - 20 jaar - 1e kindje Rosanna04 - 28 jaar - 2e kindje 20 oktober InCognito - 26 jaar - 2e kindje Paloe - 23 jaar - 2e kindje Larynn - 29 jaar - 4e kindje Mink - 29 jaar - 2e kindje Athina - 28 jaar - 2e kindje 22 oktober Pacific- 34 jaar - 2e kindje 24 oktober Petra83-??jaar - 1e kindje? 25 oktober Ninoshka - 35 jaar - 1e kindje 26 oktober Denise38 - 38 jaar - 2e kindje 27 oktober Gusam - 26 jaar - 2e kindje CherryAyden - 23 jaar -1e kindje 28 oktober Heppie - 33 jaar - 1e kindje Aylin16- 28 jaar - 3e kindje Maranka - 36 jaar - 2e kindje 29 oktober Yvetje1982 - ? jaar - 2e kindje Zilvervosje - 30 jaar - 1ste kindje Yukl- 24 jaar - 2e kindje Brinatjuh- 25 jaar - 1ste kindje 30 oktober Sassie85- 25 jaar - 1e kindje Doglover76 -33 jaar-1e kindje Stand: 3 meisjes - 2 jongens Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe. Lijst aanpassen? Druk op quote en vergeet niet de [qoute] en [/qoute] te verwijderen
Dat is veruit de verkeerde lijst kan iemand de goede terughalen (zoek in dit topic op 'hyves')? Ik zit op m'n mobiel dus dat werkt niet echt.
OKTOBER 2010 MAMA'S LIJST 26 september mamamanuela - 27 jaar - 4e kindje Nonja- 28 jaar - 1e kindje 29 september Gwn - 27 jaar- 1e kindje 30 september Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje 1 oktober Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje 2 oktober Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje Brenjomi - 25jaar- 2e kindje Margotmarcel- 26 jaar - 2e kindje Vita - 30 jaar - 1e kindje 3 oktober Rodelief- 29 jaar - 3e kindje 4 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje 5 oktober Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje Slingding - 28 jaar - 2de kindje 6 oktober Chikai - 28 jaar - 1e kindje 7 oktober Manuela23- 24 jaar - 2e kindje 8 oktober Regenboogje82 - 29 jaar - 1e kindje Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje 9 oktober Rimar - 35 jaar - 1e kindje DianaV - 32 jaar - 1e kindje 10 oktober Quendy- 29 jaar - 2e kindje 11 oktober Milse -34 jaar - 3e kindje Clowntje - 40 jaar - 2e kindje 12 oktober Kwebbelsnoes- 27 jaar - 1e kindje 13 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje 15 oktober InLove- 29 jaar - 2e kindje 16 oktober romy2003 - jaar - 2e kindje Tessa81-28 jaar - 2e kindje Mink - 29 jaar - 2e kindje 18 oktober Amaryllis - 23 jaar - 1e kindje Lovely Me - 24 jaar - 1e kindje 19 oktober MooMoo - 36 jaar - 3e kindje 20 oktober InCognito - 26 jaar - 2e kindje Paloe- 23 jaar - 2e kindje Athina- 28 jaar - 2e kindje 22 oktober Iris89 - 20 jaar - 1e kindje 24 oktober Heppie - 33 jaar - 1e kindje 27 oktober Gusam - 26 jaar - 2e kindje 28 oktober Aylin16- 28 jaar - 3e kindje Maranka - 36 jaar - 2e kindje 29 oktober Yukl- 24 jaar - 2e kindje Domino85 - 25 jaar - 2e kindje Karin73 - 36 jaar - 1e kindje Brinatjuh- 25 jaar - 1ste kindje 30 oktober Doglover76 -33 jaar-1e kindje Stand: 18 meisjes - 12 jongens - 9 verrassingseieren Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe.
Dank u wat is het gezellig druk geworden op 29 oktober, leuk! Hier regent het nu, maar het koelt nog niet echt af.
Gusam wat een schatje!lukt het met klussen? Brina dank je! Het was leuk! Mooi dat het concert leuk was! Ik doe gen yoga, ga wel zwangerschapszwemmen denk ikJ Chikai super dat je zelf ook nog kon! Echt leuk! Ben wel benieuwd naar de fotos! Yukl ik heb het overleefd, maar zit nu wel in een shirtje en boxer haha, tuindeuren open, buitje buiten, heerlijk! Verkoelde het badje een beetje? Athina wat vervelend die koorts zeg! Helpen zetpilletjes een beetje? Olaf zijn kamer is ook heel warm nu, weet niet hoe warm. Er hangt een nat washandje over de rand van zijn bed en die pakt hij somsJ Vandaag: Het was ZO spannend! Ik was ergens wel een beetje bang dat ik er niet overheen zou blijken te zijn als ik hem weer zag. Zou er dan natuurlijk niets mee doen, maar toch, het zou vervelend zijn. Ook was ik bang dat het niet meer zou klikken na 4 jaar en dat we met zon spanning zouden zitten of niet zouden weten wat te zeggen. Maar ik voelde er niks bij en het was hartstikke gezellig! Ben dr zo blij om! T was weer net als toen, lekker makkelijk, relaxed en vrij! YEAH het regent!!!!!!!!!!!
Ik moet zeggen dat de verhuizing door de combinatie met het weer en weinig hulp, me op aan het breken is. Ik ben super moe en heb gewoon geen energie meer. als ik in het huisje klaar ben dan ga ik naar mn moeder, maar daar staat riley ook weer op me te wachten, en kan ik me moeder helpen omdat die dan helemaal totalloss is. en ik heb nu alleen rust als ik na de laatste voeding van riley op bed lig. Ik sta net zo moe op als ik naar bed ging, en mijn lichaam geeft echt aan dat het teveel is. maar goed we moeten eff doorbijten, ik doe het voor mijn gezinnetje. sorry voor mn geklaag dames. XXX Gusam
Zo, wat een onweersbui hier! Het regent dat het giet en het dondert en bliksemt flink!! Ik hoef in ieder geval de tuin niet meer te sproeien! Paloe, fijn dat het gezellig was met je ex! Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's van het zwemmen van vanmorgen, alleen is er een probleem met ons kaartje en krijgen we de foto's er niet vanaf.... grrrrr Weltrusten alvast voor vanavond!
Tjee meiden het regent hier!! en waaien en onweren....wel lekker hopelijk koelt het nu echt af!! @ Gusam: denk aan je meid!! klagen mag hoor!! het is ook niet niks! hoop voor je dat toch wel snel meer rust kunt vinden/krijgen! @ paloe: Wat fijn dat het leuk was...en ook dat er geen spannig was of iets! is altijd prettiger! en hier....ik heb weer eens last van mijn hormonen......verschrikkelijk!!! je mag er misschien niet aan toegeven, maar echt, ik zonder mij nu af omdat ik anders te negatief ga doen tegen mijn vriend! en dat is niet leuk! gelukkig komt mijn vent wel af en toe kijken en heeft hij er begrip voor, maar toch, de irritatie-grens is tot aan de grens....:x ach ja...in bed met mijn laptop en ventilator aan is ook niet verkeerd hoor.....
@ gusam: pff jeetje, ik kan me voorstellen dat dat zwaar voor je is! Heel veel succes nog de komende tijd... Hoe lang ben je denk je nog bezig? @ brinatjuh: haha ja leuk he die hormonen? Ik heb er gelukkig niet zo heel erg veel last van, maar af en toe... @ paloe: het badje was heerlijk Het is inmiddels wel flink afgekoeld hier! Fijn! Ik ben alleen in 1 dag 1 kilo aangekomen, grrr. En ik was nog zo blij dat het afgelopen vakantie in de hele week bij maar 1 kilo was gebleven. Inmiddels staat de teller alweer op bijna 10 kilo! Jemig!
Oh wat een nacht Het heeft van 23.30 tot 1.30 zwaar ge-onweerd. echt angstaanjagend. Wij wonen bijna aan de Ijssel ,nou fijn is anders. gelukkig heeft de kleine man overal doorheen geslapen. Nu is het wel lekker afgekoeld. Vanmiddag verjaardag van mijn zus @paloe,oh fijn dat het zo leuk was. Kan me de spanning goed voorstellen. Gaat hij vandaag naar Berlijn? @gusam, logisch dat het allemaal zo heftig is en dan nog die warmte. Hopelijk is alles snel klaar en kan je genieten. @chikai, heb je je fotokaartje niet op lock staan? Hier ook wel eens gehad en dan krijg je ze er niet af. @brina,lang leve de hormonen he @Yukl,die kilo is vast vocht. Dat wil wel met dat warme weer natuurlijk.