Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Wilde ik net zeggen Tessa, die kilo is vast vocht :D Ik ontwijk de weegschaal ook met deze dagen hihi
    Gisteren met zn tweeën een hele watermeloen op heerlijk!

Gusam, rustig aan meid. Anders gewoon gebruiksklaar maken en als je erin zit nog verder. Knap hoor, dat je t allemaal alleen regelt. Zeker met nog een klein poppetje thuis

2. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    paloe: Wat fijn dat het weerzien zo leuk was!!!!!

Yukl: In 1 dag tijd 1 kilo aankomen, dat is vocht, troost je!

3. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    Goedemorgen dames!!

Wat heb ik verrot geslapen door het onweer....ik hou er totaal niet van...:(

en de hor(ror)monen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh......wordt er niet goed van!!!:(
    kijk mijn vriend is wat ouder en heeft al drie kinderen, een jongen van 14, en twee meiden van 11 en 7, nu gaat het tussen die twee meiden en mij goed maar die jongen.....mag het misschien niet zeggen maar af en toe zou ik hem wel de nek willen omdraaien!!:)

Hij is namelijk zo irritant en gemakkelijk.....nu komt dat ook deels door de opvoeding die hij heeft gehad van mijn vriend en zijn ex, maar echt het is niet moeilijk om je eigen zooi op te ruimen en een keertje "normaal" te doen toch!?:(
    Maar goed ondanks dat het ook goed gaat tussen de twee meiden en mij heb ik af en toe zoiets van....nu even niet!!!:$ ze vragen best veel aandacht, en af en toe ben ik al moe bij voorbaat!
    nu weet ik dat ik dat straks ook heb, maar dat is ook een kind van mij en die maak ik mee van baby af aan....en daar kies ik bewust voor!
    Heb ik ook gedaan voor mijn vriend natuurlijk maar toch, af en toe heb ik gewoon geen zin in zijn kinderen...
    Vriend lief wilt het wel begrijpen maar hij vindt het moeilijk vooral omdat ze morgen op vakantie gaan....en nu ik zo doe....aaaargh wordt af en toe gek van mijzelf!!!!!!!!!:x:x:x:x:(:(:(:(

zo wat een klaagzang.....excuses!

hopen dat het north sea jazz vanmiddag weer veel goed kan maken....

fijne dag liefs xxx

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Gusam wat een drukte…straks is het klaar en kan je hopelijk een beetje meer genieten..:)

Chikai is het al gelukt met de foto’s? Hier heeft het ook geonweerd en geregend maar de regen heeft niet veel gedaan. De nacht was een ramp, zo vreselijk warm en het is nog helemaal niet afgekoeld..

Brina haha als het even zo hoog zit is het idd soms beter je even af te zonderen;) Gelukkig begrijpt hij het een beetje!
    Lijkt me moeilijk, leven met de kinderen van je vriend die hij heeft met iemand anders, met hun eigen opvoeding. Maar ook wel weer gezellig! Die van 14 is nu natuurlijk keihard aan het puberen;) Succes ermee en heel veel plezier bij North sea!

Yukl meid je moet niet elke dag wegen! Misschien is het morgen weer weg, die kilo! Zoals de anderen al zeiden, vast vocht;)
    We gaan echt gelijk op, ik ben ook al 10 kilo aangekomen! (ik weeg 1 keer in de week)
    Fijn dat het badje een beetje heeft geholpen!

Tessa het was idd fijn! Hij gaat als Nederland verliest maandag naar Berlijn, als ze winnen blijven ze tot de huldiging;) Hij is met 2 vrienden. Het plan was om naar Berlijn te gaan en daarna naar Turkije of de Griekse eilanden, maar ik betwijfel of hij überhaupt wel naar Berlijn gaat, hij heeft namelijk nog maar 500 euro;) Dus ik denk dat hij terug gaat naar Londen om daar te werken, of zijn ouders moeten medelijden met hem hebben;)

Zo wij gaan zo richting mijn ouders, daar leggen we Olaf lekker in bed en gaan we helpen met de voorbereidingen voor de BBQJ Er komen rond de 60 mensen, druk, maar heb er ook veel zin in!
    Fijne dag allemaal vandaag!

Incog, heel veel succes bij de echo morgen! (is toch morgen?)
    Denk dat ik pas morgenavond weer kan komen checken hoe het was.

5. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey dames.

Pff het is echt veel te warm. Helaas heeft de donderbui van gister weinig gedaan. Het is hier flink tekeer gegaan zeg. Zag een boom steeds verder richting ons huis buigen maar gelukkig staat die wel stevig in de grond.

We zijn gister wel heel druk geweest. Hadden een tuinhuisje gekocht en die hebben we gister zoveel mogelijk ingeruimd. Dacht dat het erg klein was maar er past echt veel in hihi. Zit nog niet eens vol en bijna alles zit erin dus ben helemaal blij. Kunnen we eindelijk in huis verdergaan.

Dinsdag krijgen we de kinderwage JEEJ, heb er zin in. En dan zaterdag natuurlijk pretecho, ben zo benieuwd naar ons kereltje.

Fijne dag allemaal.

Liefs

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Brinatjeh: Welkom in de 'wondere' wereld van de puberteit! Die arme jongen is 'gewoon' aan het puberen. Je zult je aan je eigen kind straks ook rot ergeren, dat ligt niet (alleen) aan je hormonen hoor. En daar komt dan (misschien) ook wel bij dat dit niet jou kinderen zijn, maar toch, ergeren zou je je hoe dan ook.
    Probeer het te relativeren, het gaat weer over, al duurt dat gewoon even. De één heeft er meer last van dan de ander, het kan best zijn dat de meiden er straks helemáál geen last van krijgen, maar het kan ook zo zijn dat het nog véél erger wordt
    Ik spreek echt uit ervaring, ben de oudste uit een gezin van 4 .... ;)

In elk geval, veel sterkte en als ze morgen op vakantie gaan, dan gun jezelf én hun een leuke laatste dag! Maak het gezellig, zet je hormonsters even opzij in de wetenschap dat je morgen eventjes van ze 'verlost' bent ;)

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    oh, én je gaat naar North Sea Jazz, geweldig! Veel plezier :D

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

:) SORRY!:) Ben vergeten je terug te PB'en! Heb nu errug weinig tijd, als ik eraan denk, doe ik dat vandaag of morgen nog even :)

Maar inderdaad, morgen de groeiecho, om 18 uur 's avonds pas, dus dat duurt nog fftjes :) We gaan daarna denk ik nog ff naar mijn ouders, dus verslag komt pas laat ;)

HEEL VEEL PLEZIER VANDAAG! Geniet ervan, heerlijk :)

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Skatjuh: hier is het ook weer bloedheet hoor en ik denk in de rest van Nederland ook ;) Komt goed, liever dit weer dan regen! :)

En wat fijn dat het tuinhuis zo 200% bevalt zeg, heerlijk als een aankoop zo fijn uit blijkt te pakken :)

10. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Brinatjuh; troost je, die hormonen gaan vast echt wel weer over. Hopelijk kun je je er even overheen zetten, de komende periode zijn de kinderen van je man er niet....
    Ik denk af en toe ook weleens; die pubers! 2 ouders op scouting vertellen af en toe verhalen, dat ik denk; hopelijk blijft ons dit later bespaard!!!

Paloe; nee, het is nog niet gelukt met de foto's helaas. Denk dat er toch een expert aan te pas moet komen ofzo..... Tja, en anders is het jammer, dan moeten we nog gewoon een keer gaan zwemmen met de paarden!!
    Hoe was de bbq? Flinke club mensen! Wij hadden gisteren voor het eerst een straatbbq, erg gezellig, maar helaas door de regen en het onweer naar binnen gemoeten...

Incognito; veel plezier met je echo morgen!

Leuk Skatjuh; zoveel leuke inkopen! En de wandelwagen, ook leuk!

Hier toch maar voetbal aan het kijken, ook al ben ik geen liefhebber. Vandaag lekker middagje op de boot van mijn ouders meegeweest, lekker gezwommen in warm buitenwater! Niets gedaan vandaag, maar wat ben ik moe! Tja, dan die warme nachten, slaapt ook niet lekker he!
    Slapen vind ik zo wie zo steeds minder worden, weet niet hoe ik moet liggen. Normaal op m'n zij, maar dan word ik 's ochtends wakker met pijn in m'n heupen/bekken... Op m'n buik is helemaal niet fijn en op m'n rug kan ik niet echt slapen...
    Zullen zien hoe het vannacht gaat....

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hier in mn uppie voetbal aan het kijken, gezellig ;) Manlief is bij zijn broer en ik "pas" dus op zoonlief. Die ligt gelukkig overheerlijk te slapen.

Die kilo zal inderdaad vast vocht zijn. Alleen raakte ik de vocht de vorige zwangerschap niet meer kwijt, totdat ik was bevallen. En al die kilo's beangstigt me wel, want het gaat zo snel. Wat nou als er toch veel vet overblijft na de bevalling? Naja, zal vast wel goed komen. Ik ben alleen blij als ik straks ben bevallen en mn lichaam weer normaal doet ;)

@ incognito: ben benieuwd naar de echo morgen! En of je uk nog steeds zo flink is ;) Ik heb de mijne pas over 4 weken, alhoewel de tijd snel gaat. Ben ook erg benieuwd hoe zwaar deze uk is!

@ brinatjuh: ik kan me voorstellen dat het feit dat het jouw kinderen niet zijn, het extra lastig maakt. Sterkte ermee en hopelijk gaat het snel beter!

@ paloe: op jouw foto's zie ik het ook niet aan je dat je 10 kilo zwaarder bent. Dat heb ik bij mezelf dus ook (ja ik ben wel wat dikker, maar 10 kilo...?!). Hoe gaat het met de groei van je buik?

@ skatjuh: leuk, de kinderwagen! Ik vond het ook zo leuk toen die binnen kwam! :) Toch bijzonder om te weten dat daar straks een klein hummeltje in ligt :)

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Tsjonge, we gaan toch geen verlenging krijgen he?? Ik wil naar bed :p En ik wil dat manlief naast me kruipt!

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh en morgen begin ik (na wat voorwerk en telefoontjes) echt met mijn stage. Ik ben een beetje zenuwachtig... faalangst komt dan toch om de hoek kijken; kan ik het wel, weet ik wel nuttige dingen te zeggen, zeg ik niet iets stoms? Ik vind die beginperiode altijd zo lastig; waarin je nog zo weinig weet en er niet helemaal in zit. Het gaat toch over een onderzoek op hoog niveau waar een hoogleraar direct bij betrokken is. Ik voel me dan toch wat geintimideerd ;)
    Morgen in ieder geval de eerste afspraak met een directeur, projectleider en functionaris van het erasmus mc (ziekenhuis in Rotterdam). Ben benieuwd...!

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow spannend dan morgen Yukl, maar ook heel leuk :) !

(net als dit voetbal trouwens... vanaf de labtop kan ik de spanning iets beter handelen hihi) .

Ik zit tot nog toe op 7 kilo. En heb echt zoiets van: Wauw! Pas 7 kilo met 6 maanden zwangerschap! Bij Fae was ik er 20 aangekomen, en dat wilde ik nu écht niet... Ben benieuwd of het straks nog heel hard gaat ineens.

Was trouwens echt warm vandaag... gelukkig viel het op het werk weer niet tegen. Een stuk minder klanten dan ik had verwacht -waarschijnlijk ook door het voetbal en de net begonnen zomervakantie.
    Wel ben ik helemaal stuk, maar ach dat mag nu...

---pfff wat is die wedstrijd spannend zeg.... ukje is ook de hele tijd aan het bewegen...!

oke, ik reageer en lees morgen weer verder ;) dit werkt ook niet echt :) tot morgen~!

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    *zucht* toch jammer hoor...

16. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    idd *zucht* was wel te verwachten zeker met deze kaart duw en trek wedstrijd maar ja, we hebben t eens meegemaakt.

17. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    #4637 Reina5, 12 jul 2010
    Laatst bewerkt: 12 jul 2010
    Goedemorgen allemaal!

Athina: Is de koorts bij je meisje alweer gezakt? Ik hoop het.
    Yukl: Succes vandaag met je stage! Spannend inderdaad zo'n nieuwe start!

@gewicht Ik maak me ook wel een beetje zorgen over m'n gewicht, het lijkt nu ineens sneller te gaan. Ik heb ooit ergens gelezen dat het rond 24 weken het snelst gaat en daarna meestal minder wordt :p. Tja, we zien het wel joh!

Ik weet hier nog een leuk verhaal over. Toen ik zo'n drie maanden zwanger was kwam ik bij een kapster. Haar kleine meid was net die dag 1 jaar geworden. Ze vertelde dat ze maar liefst 35 Kilo!! was aangekomen in haar zwangerschap. En nu was ze het op 2 kilo na allemaal weer kwijt. Het was echt een slanke meid zoals ze daar stond. Dit had ze volgens haar wel te danken aan dat ze tot die dag nog steeds borstvoeding gaf. Als ik nu bang ben dat ik te veel aankom, denk ik aan haar. Wat zij kan, kan ik ook ;).

@yoga Vond het net als Brinatjuh super, had vrijdag de eerste les en ik ben wel voor dat gezweef met ademhaling en contact met je kindje! :p Dat het niet echt voor de fit is vond ik helemaal niet erg, beetje rekken is ook al heel wat voor mijn lichaam. :D.

Zwangerschapszwemmen heb ik 1 keer gedaan en vond ik weer helemaal niks. Je ging een beetje met een bal oefeningen doen terwijl je in rijtjes vrouwen steeds op en neer zwom en ik vond het ontzettend vermoeiend hoe snel die meiden al gingen. Daarbij voelde ik een druk in m'n buik onder water en dat vond ik dus niet fijn! Ben er zelfs eerder mee gestopt als dat de les duurde, was niet voor niks een proefles. :D

@bekken Ze had bij yoga zelfs nog een goeie tip om met mijn onderrugklachten eens naar de osteopaat te gaan. Een andere zwangere was er na 1 of twee behandelingen helemaal vanaf, had blijkbaar dezelfde klachten. Zij noemt het het SI gewricht als je last hebt van 1 kant onderrug en bil waar het steeds in schiet. Ik vind het wel het proberen waard. Ik heb de naam doorgekregen waar de mensen van deze yoga school altijd naartoe gaan. Hoop dus dat het wat wordt!

Het gaat nu vanmiddag als het goed is weer koeler worden, dus hoop dat we dan allemaal weer wat kunnen bijtanken. ;)

Fijne dag allemaal!

18. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

goedemorgen.

Balen van de voetbal :(

Vandaag weer zo'n zenuwslopende dag.Mijn moeder moet om 10.30 door de CT-scan en om 11.00 bij de arts zijn. Aan de hand van de scan willen ze zien hoe de uitzaaiingen in de lever er aan toe zijn en of er geen nieuwe uitzaaiingen zijn. Wel spannend en slopend dit steeds hoor. Als alles goed is start morgen mijn moeders 4e chemokuur.
    Vandaag is ook mijn zus jarig ,dus wel een bizarre dag dan.

@brina, dus echt een puberende jongen in huis. Kan me voorstellen dat dat heel irritant kan zijn.
    @paloe,ja idd 500 euro is dan wel weinig voor Berlijn. Leuke barbeque gehad?
    @skatjuh, wel lekker hoor zo'n ruim tuinhuisje.
    @incognito, have fun met de echo vandaag :D
    @chikai, balen van de foto's. :(
    @yukl, heel veel succes vandaag met je 1e stagedag!!
    @karin, nou verkoeling zou super zijn :D

19. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Hi Tessa,

He bah dat is wel heel spannend zeg met je moeder. Het lijkt me ook zo'n stempel drukken nu op je zwangerschap en op de verjaardag van je zus natuurlijk. Ik hoop dat uit de onderzoeken blijkt dat het goed gaat met je moeder. Sterkte!!

20. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Dankjewel :)

Ja, dat slapen he? Hier ook een enorme ergernis, val tegen een uurtje of 5 in slaap en zoonlief is om 7 uur wakker, bah! Ik mag niet meer op mijn rug liggen en dat is eigenlijk de enige houding die ik kan hebben met mijn bekken!
    Maar goed, als dit zo blijft, ook bij jou, misschien eens om een slaappilletje vragen? Ik ben er niet zo van, maar hoorde wel dat het mag, dus als dit te lang aan blijft houden, ga ik het wel vragen!
    Hoe heb je vannacht geslapen?

Deel Deze Pagina