Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Toch schijnt het zo te zijn, omdat dit je tweede zwangerschap is, je het vocht op het laatst (omdat de zomer dan voorbij is) weer kwijtraakt. Ik geloof het nog niet, moet het nog maar zien, maar ik hóóp het wel!

Ja, ik ben ook benieuwd, ik hoop echt dat ze afgelopen woensdag gewoon een fout heeft gemaakt! Ik droomde vannacht dat de echoscopiste zei dat het heel erg meeviel...

Meid, veel succes en tóch veel plezier vandaag! En dat begin, dat is inderdaad altijd even moeilijk, maar daar sla jij je vast goed doorheen :)

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen allemaal

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Mag ik je even uit de droom helpen? Men zégt dat je door de borstvoeding sneller afvalt, maar het hóeft niet! Er zijn 2 groepen vrouwen, 1 groep valt inderdaad snel af, de andere groep houdt zijn vetreserves vast, om het lichaam te beschermen, zeg maar...
    Helaas hoorde ik bij deze tweede groep, terwijl ik toch tot 10 maanden borstvoeding heb gegeven ;)
    Ach, zit nu op hetzelfde gewicht als bij zoonlief met 6 maanden, dus al met al valt het hier uiteindelijk ook wel mee hoor, maar verkijk je er niet op!

Wat fijn dat de yoga zo leuk was! Super :) En zo'n osteopaat, dat is inderdaad te proberen, daar heb ik al goede verhalen over gehoord :)

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Oh jee, wat een dag weer! Heel veel sterkte meiske! Ik zal duimen dat alles goed is.

En gefeliciteerd met je zus!

5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Goedemorgen :)

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Vannacht en vanmorgen heeft het onweer niet echt verkoeling gebracht, zucht, heb toch maar een zomerhemdje aangetrokken naar mijn werk, ze willen weer rond de 30 graden hebben en dat zie ik echt niet zitten hoor, pffft leuk is anders wat. Het mag van mij heel snel weer tussen de 20-25 graden uitkomen, is me warm genoeg.

Wil iedereen bedanken voor de felicitaties. En ja we hebben het wel gevierd, gezamenlijk met een BBQ afgelopen zaterdag, was erg warm maar wel heel geslaagd, heb wel veel vlees overgehouden, maar er is wel een hele grote soeppan vol met verse fruitsalade en 6 kilo aan gewone slaatjes doorgegaan, hihi, en heel erg veel drinken, koelkasten konden er gewoon niet meer aan koelen op een gegeven ogenblik. Maar iedereen heeft zich goed vermaakt en het was al met al een heel geslaagd feest. Had op dat moment energie voor 10 alleen gisteren zakte ik echt in, heb ook maar eventjes buiten gezeten, had gigantisch last van die onweersbeestjes, dat gekriebel, werd er helemaal gek van, maar het voetenbadje met koud water was wel heerlijk.

7. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Yukl: succes met je stage vandaag!

@Tessa: oeh, zeker spannend! Ik ga weer voor jullie duimen. Pfoe, heftig hoor.
    Ook gefeliciteerd met je zus! Mijn (half)broer is vandaag ook jarig.

@Aankomen: mijn stiefzus is ook 34! kilo aangekomen in de zwangerschap. Ze was het al kwijt voor haar kleine 1 jaar werd en ziet er echt beter uit dan ooit! Goed voorbeeld ook dus (al laat ik het natuurlijk liever niet tot 34 komen...), al heeft ze wel behoorlijk streng gelijnd geloof ik, en daar ben ik dan weer niet zo goed in. Geen borstvoeding bij haar overigens.

@Incognito: succes met de echo vandaag!

@Chikai was het, van de foto's? Mijn man zegt dat als je met de rechter muisknop op het geheugenkaartje klikt, je ook een optie 'controleren' oid hebt en dat hij dat altijd gebruikt in zulke gevallen. Hij maakt dit soort dingen bijna dagelijks mee in zijn werk, maar ja, zo op afstand iets zeggen blijft toch beetje eng en met risico...

@Rimar: goedemorgen! :)

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    rimar: fijn dat je een leuke dag hebt gehad, jammer van de 'rekening' achteraf maarja hopelijk ben je daar ook weer wat van bekomen. Temp zakt vandaag geloof ik wel iets. Dat helpt misschien ook wat

incognito: succes strakjes! - en over dat slapen: ik zou dat als je het echt niet meer redt ook doen hoor. 1 goede nacht, geeft lichamelijk en emotioneel vaak weer zo'n oppepper!

verder gaat het hier wat minder: Dochter bleek dus een oorontsteking te hebben. Hoewel de koorts vandaag weer weg was. 40 graden van het weekend en vandaag weer 37.8 -maar dus toch maar een afspraak weer gemaakt bij de huisarts.

Ook ontdekte ik onder de douche wat vlekjes op m'n heup. Ik was er al bang voor toen ik het zag, maar de huisarts bevestigde dus dat het gordelroos was *zucht* .
    Vorige keer heb ik het op m'n arm gehad, toen kreeg ik er medicijnen voor. Overigens alweer 8 jaar geleden ofzo. Maar nu mag je dus niets, omdat ze simpelweg niet weten of het kwaad kan. En ik kan me herinneren dat het vrij heftige medicijnen waren. Dus nu maar hopen dat het niet te ver gaat doorzetten... Het zijn nu maar 3 plekjes, 2 kleintjes en 1 wat grotere (3 of 4 blaasjes bij elkaar) .

Nu ben ik sowieso moe door de nachten van Fae en de vroege ochtenden, maar hier wordt het niet beter van moet ik zeggen. Emotioneel is het ook wel een domper even :( , maar dat zal dus ook wel door de vermoeidheid komen.

Vrijdag is Fae wel jarig -woensdag al trakteren op het kdv -dus dat moet ook nog klaargemaakt worden. Maar op zich wel leuk natuurlijk. Hopelijk is ze dan wel fit. Ze heeft nu op zich geen last van de onsteking en ze heeft antibiotica gehad dus als het goed is gaat dat verder over :)

Maar oke.. fijne dag verder allemaal :)

9. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

goedemorgen dames,

@ tessa, gefeliciteerd met je zus. Hopelijk komt er goed nieuws van je moeder. Zal duimen voor jullie

@ gewicht, ik zal zo weer eens op de weegschaal gaan staan. Was 3 kilo aangekomen dus ben benieuwd wat ie nu aangeeft. ( was natuurlijk al wel veel afgevallen dus nog steeds minder dan mijn startgewicht )

@ zwangerschapscursus. Ik ga er niet aan mee doen, vind het veel geld kosten en ik ben niet zo stipt in het ook echt heen gaan.

@ vandaag, moet naar de fysio en bloedprikken voor diabetis.

Pff morgen alweer 28 weken, zit nu echt bijna op de 30. Het gaat zo snel, gewoon ongelooflijk.

Liefs

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    toch ff tussendoor succes en plezier wensen;)

BBQ was leuk, druk! Pff was kapot! Erg gezellig, alleen jammer van de wedstrijd;)

11. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Lieve meiden,

Ik zit er even helemaal doorheen en zal dan ook voorlopig even afstand nemen hier. We hebben helaas erg slecht nieuws gehad. De kanker is verder gegroeid bij mijn moeder. De behandeling is per direct gestopt. Ze gaan overleggen of er nog iets mogelijk is ,maar die kans is natuurlijk zeer zeer klein. Wat een verjaardagscadeau voor mijn zus niet? Ongelofelijk verdrietig zijn we hier allemaal. Nu het niet meer met chemo te remmen is ,weten we gewoon helemaal dat het een kwestie van tijd is. Ongelofelijk hard en verdrietig. Zal ze dit 2e kindje uberhaupt geboren zien worden? Het zal afwachten blijven.

12. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

jeetje Tessa wat een klotenieuws ( sorry voor mijn taal ) had zo voor je geduimt en nu baal ik ervan dat ik zo machteloos ben. En idd wat een dag om dit te horen, verschrikkelijk voor je zus.
    Maar wat je nu stuurt allemaal laat zien dat je moeder heel sterk is en met kracht en de wil om iets te doen kom je heel ver. Heb er vertrouwen in dat ze je dochter zal ontmoeten.

Meissie, heel erg veel sterkte en natuurlijk is het begrijpelijk dat je hier wat minder zal zijn. Richt je op jezelf, wij komen later wel.

Liefs en een dikke knuffel

13. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee skatjuh, als je naar een cursus van de GGD gaat ben je nog geen 20 euro kwijt hoor voor 10 avonden, en voor 5 avonden betaal je nog minder.

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ah nee meid, wat vreselijk nieuws om te moeten horen zeg. Wil jou en je familie bij deze heel veel sterkte toewensen in de komende tijd.

15. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Tessa: Wat een vreselijk nieuws, ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe.

16. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tessa: wat een vreselijk nieuws! Helaas heeft het duimen van ons allemaal niet mogen helpen :(. Ik ken jullie dan natuurlijk wel niet echt, maar het raakt me behoorlijk. Jullie klinken zo sterk en we hadden jullie zo erg een andere uitslag gegund... Heel, heel veel sterkte en als je ff wat kwijt moet ofzo zijn we hier voor je, neem je tijd, we vergeten je niet natuurlijk!

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    is het bij jullie ook al losgebarsten, die regen en onweersbuien?

18. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg
    @ Tessa, heel veel sterkte voor nu en de tijd die komen gaat voor jou en je familie.

19. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Tessa wat een klote nieuws zeg! :( Ik vind het verschrikkelijk voor je!

Heel veel sterkte wens ik jullie toe de komende tijd. En als je afleiding nodig hebt, blijf hier ook lekker meebetten hoor.

20. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Tessa, heel veel sterkte gewenst vanuit hier. Ook voor je familie. Ik hoop dat je moeder sterk genoeg is om de kleine van je te leren kennen.
    En je weet, je mag hier altijd je hart komen luchten als het nodig is.

Deel Deze Pagina