Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Tessa, wat een ongelovelijk k*tnieuws :(
    Heel veel sterkte met dit nieuws en je mag hier altijd je hart komen luchten meid! Het leven is soms zo oneerlijk!!

2. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Gusam; heel veel succes met het klussen. Petje af voor je hoor. Ik doe het je echt niet na. Als het echt te veel is, kun je dan niet een deel laten liggen voor straks?

Hier heeft het wat het weer aangaat flink gespookt vanochtend. Een fikse onweersbui met veel regen en behoorlijke wind. Het is nu gelukkig wel wat afgekoeld. Dat is ook wel weer lekker.

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ tessa: wat een hartverscheurend nieuws :( :( Echt ongelofelijk verdrietig! Ik hoop dat je moeder toch nog een paar maandjes fit blijft en in ieder geval de geboorte van de kleine mee kan maken. Knuffel en heel veel sterkte de komende tijd!

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    tessa, jeetje meid wat kan t leven toch oneerlijk zijn. Ik zal aan je denken, sterkte!!

5. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    tessa ik wens jou en je familie heeel veel sterkte toe meis.

Liefs

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Tessa, wat ontzettend naar nieuws hebben jullie vandaag gekregen... Hopelijk red je moeder het met jullie steun en haar wilskracht nog heel lang... Heel veel sterkte meis!

Athina, hoe is het met Fae? Is de koorts weer wat gezakt? O ja, ik lees het net van haar oorontsteking.... Vervelend! En voor jou zelf ook sterkte, want je klinkt best moe!

Incognito; gelukkig vannacht beter geslapen. Alleen met opstaan ook weer last van m'n heupen, dus meteen maar even tips aan de vk gevraagd vandaag. Ik merk wel dat die vermoeidheid er goed in hakt! Jouw nachtje was ook erg kort!

Gwn; manlief werkt in de IT, en bij hem lukt het ook niet met de foto's.... Dus we moeten eens even verder kijken, we nemen je tip mee!!

Vandaag bij de vk geweest, alles goed. Tot nu toe groeit m'n baarmoeder nog niet echt naar buiten, dus heb nog een beschaafd buikje. Alles gevoeld, ze kon goed voelen waar het hoofdje, rugje, billetjes enz. lagen. Nu over drie weken weer terug.

Vanavond weer samen verder gewerkt aan de babykamer, bij elke verandering vinden we 'm steeds mooier worden!! Leuk is dat, om daar mee bezig te zijn.

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Tesse, meiske, wat een vreselijk nieuws :( Heel erg veel sterkte in de tijd die komen gaat....

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Jeetje, wilde even komen vertellen hoe de controle was, maar ben echt even van mijn stuk door het nieuws van tessa... wat erg zeg :(

maar goed, volgende keer uitgebreider verslag, laten we het er maar op houden dat alles hier in elk geval goed was...

pfff, ik trek me ff terug. Morgen werken, dus ben er denk ik woensdag pas weer.

9. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    Tessa wat erg!!! ik ken je misschien niet, maar denk wel aan je!!! heel veel sterkte voor jou en je familie!!

ik hou mij vandaag even rustig hier....ga zo slapen, maar het gaat goed hier hoor!

liefs en welterusten voor straks!

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Tessa: Wat een ontzettend verdrietig nieuws... ik kan me voorstellen dat jullie hier helemaal kapot van zijn. Ik hoop en duim dat er ergens nog iets gevonden wordt, waarmee ze alles dragelijker kunnen maken en mogelijk nog kunnen rekken!

Incognito: Fijn meid, dat de controle goed was bij jullie!

chikai: Leuk dat de vlos precies kon vertellen hoe je kindje lag :) -en fijn dat alles goed was. Heerlijk he, om met het kamertje bezig te zijn. Het wordt zo weer steeds echter en steeds een stukje dichterbij.
    Als wij maandag onze echo gehad hebben, gaan we de muur ook schilderen en daarna eigenljk alles afwerken. Maar even nog die bevestiging, voordat we een roze muur hebben voor een jongetje ;) .

Verder hier weer een zware nacht gehad. Ik wijt het maar even aan het ziekzijn ;) maar het vergt wel van je geduld. Vanavond maar gelijk even met een zetpil naar bed, daar sliep ze vanacht ook een stuk rustiger op. Dan kunnen we alle 3 bij tanken en wordt ze niet wakker van de onverwachtse pijn.

Maar oke, vandaag de rest in orde maken voor haar tractatie morgen. Nu gaan we 'memory'en' -dat heeft ze sinds gisteren :p en de kaartjes (nijntje) vind ze wel erg leuk. Eens even kijken of het lukt met 8 kaartjes hihi om het spelletje uit te leggen.

Geniet van de koelte allemaal vandaag, hopelijk blijft het lang zoals nu!

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen allemaal, gelukkig wordt het vandaag niet zo extreem warm.

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    bijleesresultaat van gistermorgen:) kon het toen niet meer posten:)

Chikai de BBQ was erg leuk, erg druk en erg gezellig! We hebben geteld en er waren meer dan 60 mensen. Gelukkig hadden we genoegJ Wedstrijd kijken was ook leuk, alleen jammer van het resultaat:p
    Jammer dat jullie naar binnen moesten zeg! Wel leuk, een straatbbq! Ook jammer van de fotos, komt vast wel goed, hopelijk krijg je het voorelkaar! (met of zonder hulp)
    En slapen…hier wordt het ook beroerder.. Heb hetzelfde met zijslapen maar toch vind ik dat nog de meest prettige houding. Een (voedings) kussen tussen je bovenbenen wil weleens helpen, vooral voor je bekken. Dan wordt de kraakbeenverbinding tussen je 2 schaambotjes niet zo geplet..
    Yukl dank je;) Ik zie het zelf wel, mijn armen en gezicht vooralJ Mja die staan natuurlijk niet op de foto:p Maar daar zal idd geen 10 kilo aan zitten;) Ach, het gaat er ook wel weer af. Mijn buik is nog steeds booming.. Woensdag plaats ik weer een fotoJ Hoe is het met jouw buik?
    Heel veel succes vandaag met de start van je stage! Faalangst is bij mij wel bekend;) Komt vast goed meid! Je bent er niet voor niets op gezet:p
    Karin haha! 35 kilo!!! Wow dat is echt superveel! Ze zeggen inderdaad dat borstvoeding helpt, ik heb geen idee! Heb 7 weken borstvoeding gegeven maar 3 weken na de bevalling (voor het eerst op de weegschaal) was ik nog 4 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap en dat was hetzelfde toen ik stopte met borstvoeding geven. (en toen zat er minder gewicht in mijn boezem!) Ach, ik vertrouw gewoon weer op Sonja, dat heeft de vorige keer ook goed gewerkt!
    Tessa sterkte vandaag! Hopelijk krijgen jullie goed nieuws.. Inderdaad zeg, wat een dubbele dag!

Voetbal: kijken was leuk! Alleen jammer van het resultaat;) En zeker op zon manier verliezen…mja de ploegen waren iig wel aanelkaar gewaagd! Olaf heeft de hele wedstrijd gezien en lag dus ook erg laat in bed. Overdag hadden we dat met zijn slapen al een beetje voorbereid;) Hij heeft vannacht lekker bij mijn ouders gelogeerd, daar is hij vandaag ookJ

Controle: alles was goed, ze kon hem al goed voelen (de contouren) en mijn bloeddruk was goed (120/70), maar wel ietsie hoger dan normaal (100-60) Zou dat aan het weer liggen? Mr paloe was mee, vind ik altijd wel fijn. Vaak word je als ‘jonge’ moeder al snel meelijwekkend aangekeken als je er alleen zit. Zo van ach gut, zwanger en nog alleen ook.. is om moe van te worden soms..

Slapen: wat een ramp! Met deze warmte is een bed van 140 ineens niet zo breed meer! Ik kon echt niet slapen, bleef maar draaien, had het veel te warm, ik werd gek! Ben van pure ellende (na een stevige huilbui van de vermoeidheid) om vijf uur maar op het matras van het logeerbed gekropen.

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Tessa, ik kan me er echt niets bij voorstellen hoe vreselijk dit voor jullie moet zijn. Ik hoop dat er nog wat te doen is en anders dat de tijd die nog rest, een goede tijd mag zijn en ze de vreugde van jouw kleintje nog mee mag maken.
    Heel erg veel sterkte voor jou, je moeder en de rest van de familie de komende tijd.
    En maak je alsjeblieft geen zorgen over hier! Als je er klaar voor bent, zijn we er gewoon weer en als je tussendoor iets kwijt moet, dan zijn we er ook.

Rimar fijn dat je verjaardag zo geslaagd was! Dat je daarna even instort is helemaal niet gek toch!Ben je weer helemaal bijgekomen?
    Athina ach nee een ooronsteking en jij nog gordelroos ook! Hopelijk breidt het zich niet verder uit.. bij jou en helpt de antibiotica goed bij Fae. Wat gaat ze trakteren?
    Chikai wat fijn dat jullie zo lekker samen aan de babykamer kunnen werken!
    Incog fijn dat het goed was! Wat een geruststelling zeg!

Regen en onweer: ik zat op kantoor in Overijssel toen het losbarstte..windhozen, regen, donder en bliksem. Allemaal bomen om, het dak van het station er deels afgewaaid.. maar het was ook zo weer voorbij en er is hier niet zoveel wateroverlast als elders in het land.. Bij ons thuis is het niet zo hard gegaan. Het was er niet echt van afgekoeld, maar vanmorgen welJ Het is nu echt heerlijk! Heb vannacht gelukkig ook goed geslapen. Gisteravond Olaf bij mijn ouders opgehaald en vanmorgen heeft mijn moeder hem weer bij ons opgehaald. Dat is wel een nadeel van gastouderopvang, het enige wat we hebben ontdekkenJ (dat er dan een gedeelte van de vakantie geen opvang is) gelukkig valt onze vakantie nu ook in hun vakantie, vorige jaren vielen ze precies na elkaar.

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    rimar, goedemorgen! Nee idd, ik denk dat het vandaag wel lekker wordt! Ook fijn voor alle mensen die naar de huldiging gaan in Amsterdam!

15. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Ik heb vandaag mijn neefje van 3 maanden hier om op te passen. Kan ik eens kijken hoe dat gaat. Zo'n kleintje in huis en toch braaf een beetje huishouden doen. In ieder geval... de WC is al gepoetst.

16. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

goedemorgen dames, het is nu idd nog wel lekker weer. Hopelijk blijft het zo. die warmte hou ik echt niet meer uit. Vanmiddag komt de kinderwagen :D:D:D heb er echt zin in gewoon.

zijn jullie ook al aan het aftellen tot je verlof? ik namelijk al wel ( erg he ) Nog 8 weken werken

Liefs

17. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hier ook hoor :D nog 3 weken werken, dan 2 weken vrij en dan 3 weken werken, ik ga 4 september met verlof. Tot ongeveer 1 feb of mss langer, heerlijk!

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    regenboogje: Leuk :) zo'n ukkie , gezellig hoor!

paloe: Bloeddruk zou denk ik ook wel kunnen komen gewoon omdat je verder geraakt en je lichaam het wat zwaarder krijgt. En daarbij blijft het ook een moment opname natuurlijk.
    Qua tractatie: Ik wilde vlinders trakteren, met op de vleugels een fotootje van onze dochter + hoera 2 jaar.. en dan onder het lijfje een stoepkrijt, maar die kreeg ik niet goed bevestigd ;) . Dus uiteindelijk gisteren maar van die doosjes pofrijst gehaald -oef hoe heet dat spul ;) --> met die kleurtjes? Ik zag het toevallig liggen. Wist niet dat ze dat ook al in kleine doosjes hadden. En verder dus fruitspiesjes. Ik kon niet kiezen... en vind het altijd ook wel érg leuk als er iets bij m'n dochter in het vakje ligt.... hoe simpel of klein ook :) . En alles bij elkaar kost het nu nog niet zoveel. Alleen wat meer werk ;)

skatjuh: ik zit wel af te tellen inderdaad -maar vooral ook omdat deze laatste weken gewoon juist zwaarder zijn dan normaal, vanwege een zomerrooster ;) . Ik heb overigens nog geen definitieve datum gehoord van m'n baas, ben benieuwd of mijn eigen berekening klopt :p

pfff net even met m'n dochter boven gespeeld ; nouja, zij gespeeld, ik lag bijna te slapen op bed af en toe viel ik ook echt even weg. Dus uiteindelijk maar 2 dextro's gepakt en met eucalyptus spul in bad gegaan samen met haar :) . Weer een uur voorbij en een uur dichterbij haar middagslaapje (en de mijne dus ook ) :p .

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

lekker hoor, die 2 weken vrij ! Alleen dan nog 'even' beginnen poeh.. dat lijkt me wel nog even tegenvallen - echt een typisch voorbeeld van de laatste loodjes op je werk nog even...

20. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ inlove, hoe kan je zo lang verlof hebben dan?

Ik ga per 6 september met verlof en dan 1 januari weer beginnen. Dan heb ik er ruim 16 weken op zitten. Wel lekker trouwens, nog ff echt vakantie tussendoor. Dat heb ik helemaal niet.

@ athina, hopelijk hoor je snel wanneer jou verlof ingaat. Zou wel lekker zijn natuurlijk

Liefs

Deel Deze Pagina