Het handigst is om in dit topic te zoeken op 'hyves', dan vind je altijd direct de laatste lijst Maar ik was ook net bezig Je had de jongensaantallen niet aangepast trouwens Heb ook even jouw leeftijd aangepast want ik zag dat je dat ook had gedaan. En ik heb Stimpy toegevoegd.
ja heerlijk! ga 8 dagen met 4 vriendinnen, met zn 5en dus, lekker in een appartement hoop dat het wel mooi weer is, maar dat zal wel
Clowntje: Je hebt de goede lijst te pakken volgens mij En ik zie dat ik nu geloof ik de volgende ben, het gaat steeds om en om, meisje, jongen, meisje, etc. dus nu zou er weer een meid 'aan de beurt' zijn.... maar tóch denk ik dat we een jongen krijgen, al twijfel ik meer en meer aan mijn eigen gevoel
En dan quote ik wel Het houdt het topic wel boeiend als je bezig bent, er zijn dan namelijk steeds nieuwe berichten Heb ik ook wat te doen op de momenten dat ik me verveel Zoals nu (Hm, misschien moet ik maar eens wat kleren aan gaan trekken en boodschappen doen)
nog één quote-je dan maar.... Ja, het is heerlijk weer, dus lekker naar buiten! Ik zou moeten leren, maar heb daar geen zin in, ga dus maar weer aan de strijk of zo
Daar gaat het al mis Hoe kun je nou ontspannen als je geen eens tijd hebt om te ontspannen haha @ incognito; het is inderdaad heerlijk weer vandaag, daar moet ik wel even gebruik van maken inderdaad. Ik denk dat ik maar eens van mijn luie reet af kom Hoe ga jij dat doen met strijken dan? Met strijkplank en al in de tuin? Leren kun je tenminste buiten doen
26 september Mamamanuela - 27 jaar - 4e kindje Nonja- 28 jaar - 1e kindje 29 september Gwn - 27 jaar- 1e kindje 30 september Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje 1 oktober Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje 2 oktober Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje Brenjomi - 25jaar- 2e kindje Margotmarcel- 26 jaar - 2e kindje 3 oktober Rodelief - 29 jaar - 3e kindje 4 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje 5 oktober Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje ukkieENnien - 25 jaar- 1e kindje 6 oktober Chikai - 28 jaar - 1e kindje 7 oktober Manuela23- 24 jaar - 2e kindje 8 oktober Regenboogje82 - 29 jaar - 1e kindje Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje 9 oktober Rimar - 35 jaar - 1e kindje DianaV - 32 jaar - 1e kindje 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje 11 oktober Milse -33 jaar - 3e kindje Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje Pina - jaar - e kindje Clowntje - 40 jaar - 2e kindje 12 oktober Kwebbelsnoes- 27 jaar - 1e kindje 13 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje 15 oktober InLove - 29 jaar - 2e kindje 16 oktober romy2003 - jaar - 2e kindje Tessa81 -28 jaar - 2e kindje Mink - 29 jaar - 2e kindje 18 oktober Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje 19 oktober Iris89 - 20 jaar - 1e kindje 20 oktober InCognito - 26 jaar - 2e kindje Paloe - 23 jaar - 2e kindje Athina - 28 jaar - 2e kindje 22 oktober Pacific- 34 jaar - 2e kindje 24 oktober Petra83 - 26 jaar - 1e kindje? 26 oktober Denise38 - 38 jaar - 2e kindje 27 oktober Gusam - 26 jaar - 2e kindje CherryAyden - 23 jaar -1e kindje 28 oktober Aylin16- 28 jaar - 3e kindje Maranka - 36 jaar - 2e kindje 29 oktober Yukl- 24 jaar - 2e kindje 30 oktober Sassie85- 25 jaar - 1e kindje Doglover76 -33 jaar-1e kindje Stand: 4 meisjes - 4 jongens - 4 verrassingseieren Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe. Lijst aanpassen? Druk op quote en vergeet niet de te verwijderen
Ja wil graag weten wat het is, denk ook niet dat ik het ga verzwijgen, heb ik bij de eerste ook niet gedaan!
26 september Mamamanuela - 27 jaar - 4e kindje Nonja- 28 jaar - 1e kindje 29 september Gwn - 27 jaar- 1e kindje 30 september Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje 1 oktober Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje 2 oktober Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje Brenjomi - 25jaar- 2e kindje Margotmarcel- 26 jaar - 2e kindje 3 oktober Rodelief - 29 jaar - 3e kindje 4 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje 5 oktober Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje ukkieENnien - 25 jaar- 1e kindje 6 oktober Chikai - 28 jaar - 1e kindje 7 oktober Manuela23- 24 jaar - 2e kindje 8 oktober Regenboogje82 - 29 jaar - 1e kindje Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje 9 oktober Rimar - 35 jaar - 1e kindje DianaV - 32 jaar - 1e kindje 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje 11 oktober Milse -33 jaar - 3e kindje Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje Pina - jaar - e kindje Clowntje - 40 jaar - 2e kindje 12 oktober Kwebbelsnoes- 27 jaar - 1e kindje 13 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje 15 oktober InLove - 29 jaar - 2e kindje 16 oktober romy2003 - jaar - 2e kindje Tessa81 -28 jaar - 2e kindje Mink - 29 jaar - 2e kindje 18 oktober Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje 19 oktober Iris89 - 20 jaar - 1e kindje 20 oktober InCognito - 26 jaar - 2e kindje Paloe - 23 jaar - 2e kindje Athina - 28 jaar - 2e kindje 22 oktober Pacific- 34 jaar - 2e kindje 24 oktober Petra83 - 26 jaar - 1e kindje? Corina83 - 26 jaar - 1e kindje 26 oktober Denise38 - 38 jaar - 2e kindje 27 oktober Gusam - 26 jaar - 2e kindje CherryAyden - 23 jaar -1e kindje 28 oktober Aylin16- 28 jaar - 3e kindje Maranka - 36 jaar - 2e kindje 29 oktober Yukl- 24 jaar - 2e kindje 30 oktober Sassie85- 25 jaar - 1e kindje Doglover76 -33 jaar-1e kindje Stand: 4 meisjes - 4 jongens - 4 verrassingseieren Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe. Lijst aanpassen? Druk op quote en vergeet niet de te verwijderen
Goedemorgen, zo ben ik weer n keertje... Zit wel iedere keer mee te lezen maar reageren kwam ffies heel weinig van. Nikita was heel erg aanhankelijk en kon eigenlijk geen 5 min zichzelf vermaken dus was meer staand/lopend ffies gluren. Dr eerste tandje is er nu zo goed als door dus hopen dat t nu wat beter gaat. @skatjuh: als je goedkoop op vakantie wilt moet je inderdaad eens kijken op vakantieveilingen.nl wij hebben al 3 keer een wekekendje op n park met alles er op en eraan gehad voor een goede 50 euro. 1 keer zelfs voor 20. Beetje opletten en op de goede tijden kijken (als veel mensen aan t werk zijn/heel vroeg/heel laat) Service is trouwens ook erg goed. wij hadden vorige keer een caravan ipv een appartement zoals aangeboden werd toen heeft mn vriend gemaild daarna en nu mogen we nog een weekendje geheel op hun kosten. We gaan dus vrijdag lekker weg en hebben op eigen kosten bijgeboekt tot 5 mei.   @Gwn: jeetje das ook wel heel veel drukte tegelijk... Voel je je al wat rustiger?   @mariska72: gefeliciteerd met je zoontje!!!   @InCognito: nu nog even wachten tot het avond is... Spannend!!! Ben nieuwsgierig of bij jou je gevoel gelijk heeft... Ik dacht eerst een jochie maar daarna was ik er eigenlijk van overtuigd dat t n meisje zou zijn en iedereen die een gokje waagde (schoonzus, zwager, moeder,schoonmoeder ) dachten ook allemaal een meid. Qua klachtjes dacht ik t ook want alles is eigenlijk hetzelfde als met nikita... Maar hoeft dus niet veel te zeggen dat gevoel. Fijn dat t alleen je banden blijken te zijn.   @Tessa: fijn dat met de kleine alles goed is. Ik ga heel hard duiemen dat t bij jou idd iets door de hormonen blijkt te zijn. Veel sterkte vandaag bij de oncoloog, hoop dat je moeder het beste nieuws krijgt dat in deze situatie mogelijk is   @IrisB: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat je t nog even komt vertellen.         @ Clowntje: Gefeliciteerd met jullie zoontje... Gaaf dat je dochtertje t ook zo leuk vind.   @ Skatjuh en InCognito: veel plezier vandaag met jullie echo!!! @ doglover: veel plezier bij de vlos vandaag. Liefs mij          
hahaha, 2 zielen, 1 gedachte? Eh.... nee strijken ga ik binnen doen, vanmiddag, als zoonlief weer thuis is, ga ik wel even de stad in, ik denk dat we daar dan ook wat gaan eten en dan vanavond lekker relaxed naar de pretecho (oh en leren, daar heb ik geen zin in Heb nog 1 zwaar tentamen voor de boeg, maar dat is pas op 28 mei en laat ik nou net helaas zo iemand zijn die goed presteert onder druk.... en precies 1 maand vóór dato, voel ik nog geen druk )
Ai, tanden ellende, ja daar kunnen ze lang last van hebben! Wel ontzettend leuk he? Dat eerste tandje! Hihi, mijn gevoel slaat in de zwangerschap nergens op en ik hoop ook dat het nu weer nergens op slaat, want dan krijg ik een meid Ik droomde vannacht wéér dat we een jochie krijgen, dusssss Hier denken de meesten dat het een meisje is, de zwangerschap is héél anders, kindje is héél anders, ik zie er veel mooier uit dan bij mijn eerste (klinkt raar om dit van jezelf te zeggen, maar goed, bij de eerste leek ik wel een puber met alle puistjes en nu haast nooit een pukkeltje) dus wat dat betreft... we wachten af, nog maar 9,5 uur als ik goed reken
@ ooitmamavan3: aanhankelijke kindjes kunnen erg veel van je tijd opvreten inderdaad. Succes! En het eerste tandje, weer een mijlpaal!