Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Haai Yuki!
    Hier gaat alles goed hoor, beetje vermoeid maar hoort erbij he :)
    Met jou ook alles goed en de kleine?

2. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Goeiemorgen allemaal,

De controle bij de vk was goed, hartje was prima. Wurm lag steeds tegen de dopler te schoppen, lekker druk dus. Ik had al zo'n vermoeden dat ik m af en toe voelde, van die bubbeltjes in mijn buik, nou dat klopt dus wel. Gelijk nog maar een keer bloed laten prikken, weer 4 buisjes armer en een blauwe plek rijker :x.
    Volgende controle is 27 mei en op 7 juni 20 weken echo (met 19 wk1).
    De rest van de dag ga ik lekker niets doen, lekker van het goede weer genieten en misschien nog ff met K. en de honden naar het bos ofzo.

Groetjes,
    Elleke

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha inderdaad:p mja ontspannen kan als het goed is na 8 juli:D

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik ben de hele dag al aan het ontspannen :D Heb maandag en dinsdag de hele dag aan mn these gewerkt en merkte dat dat er behoorlijk inhakte. Vandaag dus even bijkomen :) Kan ik morgen weer verder.

@ corina; fijn dat het goed gaat! :)

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :)

Ik ben zo ontzettend BOOS!!!! Toen wij afgelopen maandag bij de arts waren zei hij dat er verder geen nieuws was betreft mijn moeder en dat de oncoloog een behandeling gaat voorstellen. De huisarts kwam vanmorgen en die is bij de artsenbespreking geweest en wat blijkt??? De tumor is ook in de longen gevonden. Echt ongelofelijk dat die arts dit gewoon verzwegen heeft. De behandeling in Rotterdam is afgevallen ,er ismaar 1 behandeling mogelijk ( chemo op basis van platinum) dit schijnt extree zware chemo te zijn en dit is ook haar enige redmiddel. Morgen zal de oncoloog dan wel verder uitleggen.
    Nou Mijn zus en ik hebben net een cadeautje van mijn ouders gehoord. We mogen allebei 2 nieuwe leren banken kopen:D Ben helemaal blij ,want die van mij zijn niet meer in al te beste staat haha.

@meisjes, als het hier een meisje wordt ga ik ook helemaal los. Mijn zus heeft 3 dochters en breng me kooplust voor meiden tot nu toe nog steeds naar hun haha.
    @incognito, leuk dat je mijn buddy wil zijn :D Ik pb je straks nog mijn mobiele nummer :) fijn dat de krampen je banden zijn. Weer geruststelling. Wel heftig nieuws zeg dat je zoveel kans hebt op premature weeën. Persoonlijk zou ik niet rond die tijd dan naar het buitenland willen gaan. Anderzijds zullen ze in frankrijk uitstekende verzorging hebben.
    @chikai, geniet lekker van het weer :)
    @amaryllis, dat is een hele bijzondere meisjesnaam dan ook :D
    @stimpy,welkom terug en fijn dat alles goed is.
    @clowntje, fijn dat de echo goed was en gefeliciteerd met jullie zoon!!
    @paloe,oh lekker naar Mallorca, ben jaloers. Ben je er al vaker geweest?
    @yukl,haha herkenbaar dat niet geconcentreerd en niet zweverig zijn. Hier zou de innerlijke yoga ook niks voor mij zijn.
    @ooitmamavan3, oh 1e tandje door :D Hopelijk nu betere tijden :)
    @doglover, fijn dat de controle goed was :)

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nee hoor, ik stop niet met werken. Heb een tijdje 2 banen naast elkaar gehad, in principe heb ik een fulltime contract voor de klas (juf groep acht. Daarnaast heb ik 1,5 jaar voor 2 dagen per week onbetaald verlof opgenomen om een andere baan uit te proberen, als docent wetenschap & techniek voor nascholing en begeleiding aan basisschooldocenten. Deze baan heb ik opgezegd, omdat ik het niet leuk genoeg vond. Omdat nu mijn onbetaald verlof afloopt, ga ik dus per 1 mei gewoon weer fulltime terug voor mijn klas. (Dat is het voordeel van onbetaa;d verlof, je houdt gewoon je originele aanstelling). En ben ik dus gewoon weer fulltime juf, die daarnaast een studie voor directeur aan het doen is :)

Clowntje, gefeliciteerd met je zoon!

Incognito; dat is even vervelend nieuws van je vakantie. Van de andere kant zou ik het zelf fijner vinden om in Nederland te zijn, mocht het mis gaan, dan in een ander land. Maar wie weet, misschien valt het allemaal wel mee dit keer! Daar duimen we voor! Enne... Nederland heeft tegenwoordig ook regelmatig hittegolven, dus dan kun je ook genieten van de zon :):)

Tessa; wat slecht van zo'n arts om dit niet te vertellen! Het is toch wel erg belangrijk nieuws om te weten... Hopelijk gaan de behandelingen aanslaan!! Ik duim !!

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ tessa: he dat meen je niet?? Wat raar dat ie daar niets over heeft gezegd! Maar dat komt dus bij die bijzonder vorm van kanker (of wat was het precies) die ze al had? Of het is hetzelfde maar dan ook op een andere plek? En hoe schatten ze haar kansen nu in dan?

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@chikai, wel leuk zeg opleiding er naast voor directeur :)
    @yukl,ja wat het precies is blijft ons ook onduidelijk. Doordat het kwaadaardig is ,is het altijd kanker ,maar zeg maar niet zoals de traditionele agressieve kanker. Bij deze tumor is het altijd zo dat er een primaire tumor is ,maar die is vaak niet te vinden, nu wel en die blijkt primair in de longen te zitten. Over de lange termijn/kansen hebben ze niks gezegd. Alles valt en staat eigenlijk of de behandeling pakt. Als het aanslaat kunnen ze de tumor inkapselen en op die manier in bedwang houden.

9. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi allemaal,

Zat ff op de lijst op de site te kijken.... Wie wil mijn buddy worden? Lijkt me toch wel prettig om iemand te hebben die dingen doorgeeft als het zelf ff niet lukt.......

Groetjes,
    Elleke

10. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey meiden.

het is hier bijna zover :D
    Nog 7 uurtjes en dan zitten we eindelijk bij de echo. Ben zo ongelooflijk benieuwd wat t word hihi, heb behoorlijke spanning.

Mijn man en ik hebben een deal gesloten.

Als het een meid word ( wat ik denk ) dan moet mijn man een leuk setje kleertjes kopen.

Word het een jongen ( wat mijn man denkt ) dan moet ik een leuk setje kleertjes kopen.

Dus is nog nuttig ook hihi.

@ incognito, spannend he

Liefs

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

ja best wel, ben ik alwéér hier!

12. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    haha ja duidelijk verslaafd:D
    dat is niet meer te genezen

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Wat fijn dat alles weer goed was!!!! Toch weer even heerlijk om naar het hartje te luisteren, niet?!
    Geniet van het wee!

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Meid, ik word helemaal misselijk bij het lezen van dit verhaal..... Is die arts nu helemaal op zijn kop gevallen of zo? :x Natuurlijk ben je boos! Dit is toch te erg voor woorden? Jeetje meid....
    Eh, ik weet gewoon niets meer te zeggen, dan alleen heel erg veel sterkte!

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Wat een lief en ontzettend fijn cadeau van je ouders zeg! Een nieuw leren bankstel is ontzettend fijn!

Jeej, dan zijn wij bij deze buddy's :D

Ach weet je, ik heb echt het gevoel dat deze zwangerschap gewoon goed gaat verlopen en dat ik die premature weeën niet terug krijg. Ik wacht het gewoon af tot die 20 weken, wat de vk ook al zei en zie het dan wel weer. We mogen tot 31 dagen van te voren afzeggen en krijgen dan (op € 17,- euro reserveringskosten na) de hele vakantie die we aanbetaald hebben, terug, dus dat valt alweer mee. Dus ik kan tot ongeveer 23 weken annuleren, dus gewoon afwachten.

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Dat is nog eens een goed idee! Onbetaald verlof opnemen om zo te kijken of je een andere baan misschien leuker vindt :) Wel fijn dat je nu weet dat je het niet leuk genoeg vindt en gewoon weer terug voor de klas kunt gaan staan zeg! Lijkt me wel pittig, daar nog eens een studie naast te doen. heb het ook gedaan, maar zou niet meer terug willen!

Ja precies, het wordt hier ook warm. Ik ga in elk geval mijn geld niet uitgeven aan een vakantie in NL, dat vind ik zonde, we hebben een hele grote tuin, wonen aan het water (de Maas) en hebben hier een aantal dagstranden liggen, waar we eventueel heen kunnen, dus als ik niet op vakantie kan gaan, dan annuleren we de boel en blijven we thuis, dan gaan we volgend jaar gewoon 4 weken of zo ;) Komt goed!

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Dat is nog een goed deal zeg! Moet ik hier ook maar sluiten ;) Ik denk namelijk een jongen en mijn man een meisje, dus precies andersom dan bij jullie :)

Ik ben ook de uren al af aan het tellen! Zit gewoon in spanning, slaat nergens op, maar goed..... Nog 4,5 uur!

Als ik je niet meer 'spreek', veel plezier vanavond!!!!!

(oh en even over de lijst... de meisjes zijn aan zet he, had je het gezien? ;) )

18. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

hahahaaaaaaaaaaa zegt er één wat ;) Je bent er zelf ook gewoon alweer (of nog steeds? ;))

19. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er

Nog steeds :)
    zit op mn werk dus verveel me hahaha
    zijn weinig calamiteiten vandaag hier.. heel af en toe komt er een simpel 'probleem' binnen.. *ben IT'er*

Skatje: dat van de kleertjes kopen ken ik haha. als het een jongetje is moet ik een Feyenoordshirtje kopen van manlief en hij moet als het een meisje is een leuk setje kleertjes kopen.

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey meiden,

Heb nog niet teruggelezen en ben zo belachelijk druk dat ik jullie echt aan het verwaarlozen ben. Sorry :)

Meiden ik hoop dat alles goed met jullie gaat en ik ga zo snel mogelijk weer teruglezen en reageren.

Meiden die een echo hebben heeeeel veeeel plezier en ben benieuwd naar het gelsacht van jullie beebs :D

Ik ga nu mijn spullen pakken en werken, dus tot later :)

Deel Deze Pagina