Ik moet trouwens eens zoiets liefs vertellen, ik smelt gewoon helemaal weg als ik eraan terug denk! Onze uk wijst al heel lang mijn buik aan als je zegt: 'Waar is de baby?' En sinds 2 dagen geeft ie ook steeds kusjes op mijn buik! Vandaag weer, hij komt altijd nog even bij ons op bed knuffelen, trekt ie de deken weg, shirt omhoog en gaat ie mijn buik kussen en aaien! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ik vind het zó lief!
@ incognito: aaaah wat lief!! *smelt* Wat een snoepie! Het enige wat die van mij heeft gedaan, is in mijn buik porren, hahahaha. Dat vond ie overigens wel heel fascinerend @ tessa: het boek heet cupcakes en is van susannah blake Hier ook weer een vroege vogel, half 6. Ik vraag me ook af of ie het ooit gaat leren... Op dit moment zie ik het niet meer gebeuren namelijk. Enorm balen want zowel ik als manlief lopen hier als zombies rond. Mijn man is ook opvallend vaker ziek de laatste maanden... @ milse: ik zie ook geen foto!
@ tessa: oh ja het kraamfeest. Dat hebben we inderdaad bij de eerste gedaan Overigens pas in de kraamweek besloten. We werden toen zo gek van alle visite dat ik na 3 dagen echt een mega breakdown had. Toen kwamen op 1 dag zoveel verschillende mensen langs, waarvan een aantal onverwachts, dat ik het he-le-maal zat was. We hebben toen ook 4 dagen geen visite meer gehad en toen dus besloten om voor familie een kraamfeest te houden. Dus al die ooms, tantes, neven en nichten die je normaal gesproken toch al nauwelijks spreekt. Ik zag het echt niet zitten om die allemaal apart te ontvangen. Bovendien is de familie nogal groot We hebben het gedaan toen zoonlief 6 weken oud was, bij een restaurant. Kostte nog niet eens zo heel veel, ik dacht 300 euro voor 50 mensen. Dat gaan we dus de volgende keer weer doen
hey meiden, wat een ideeen alweer voor de geboorte. Ik vind beschuit met muisjes tog altijd wel erg lekker maar heb ook al zitten denken aan iets met cake. We hebben gelukkig nog even om er over na te denken. Gister feestje gehad van vrienden, was erg gezellig. hij noemde me steeds buik met pootjes en ging dan in mijn buik zitten prikken ( en dat is dan een volwassen vent haha ) @ hier gaan we vandaag lekker genieten van het weer, wel goed ingesmeerd natuurlijk, wil echt geen masker krijgen. Liefs
haha, ik moest er ook aan denken hoor. Ik smeer me nooit in maar nu doe ik dit uit zekerheid maar wel. En de zon is nu al behoorlijk krachtig. Liefs
Idd een zwangerschapsmasker Ik begin ook al een vlekkerig gezicht te krijgen, moeten we maar goed op letten. Wat raar dat mijn foto niet te zien is! Ik heb hem wel op openbaar gezet... Sorry als ik niet op iedereen reageer hoor.. doe dit even tussen de bedrijven door...
pff k verveel me echt dood. Mijn man is in de tuin bezig en ik zit een beetje uit m`n neus te eten. Ik heb geen handschoenen in huis dus mag niet meehelpen. Ivm uitwerpselen van katten. We hebben er zelf 6 en er lopen nog aardig wat in de buurt rond dus de kans is groot dat er wat in de tuin ligt. Hebben we n daggie samen gaat t zo bah
@skatjuh: Ik herken dat gevoel wel.. zonde van je dag dan he? kun je er niet lekker bij gaan zitten in het zonnetje met een boek? Je hebt straks in ieder geval wel weer een nette tuin
heb helemaal geen boeken in huis helaas. En ik heb al gezegd tegen m`n man dat k me verveel en hij zegt er niks op en gaat gewoon lekker verder. Kan wel janken gewoon ( hormonen ) Gister wast mooi weer en moest ie weg en nu negeert ie me weer volkomen. Ist zo raar dat k gewoon ff wat samen wil doen? En ja n nette tuin is wel fijn maar heb er heel weinig mee. Kan er niet heel erg van genieten zeg maar
Hoi Allemaal Heb bijna niks terug gelezen, was heel erg veel . Maar ga vanaf nu proberen vaker te lezen en te reageren. Hier heel veel last van misselijkheid, uiteindelijk toch naar de huisarts geweest en pillen gekregen. Voel me nu weer wat beter. Heb alleen al bijna 2 weken de hele dag door hoofdpijn zelfs paracetamol helpt niet. Hebben meer mensen hier last van? Groetjes
Eh is je urine op ketonen gecontroleerd? Als je niet genoeg eten en drinken binnenkrijgt/houdt, kun je jezelf vergiftigen, daar kun je volgens mij ook hoofdpijn van krijgen. En sowieso van de te weinig vocht, daar krijg je ook hoofdpijn van. Hopen dat de pillen snel werken!
zoooooooooooooooooooo, we hebben hout en gaas gehaald, voor de konijnen, die krijgen een ren in de tuin En zo'n blauwe schelpen zandbak, ik vind die dingen zó leuk! En speelzand en natuurlijk een harkje, schepje etc. leueueueueueueuk! Dus eh, ik ga de tuin weer in
Bij mij is het bovenin mijn buik ook al heel hard, ik heb het idee dat dat door mijn darmen komt, ik heb ook heel veel kramp..