@ kwebbelsnoes: ah jeetje meis, wat ontzettend vervelend Helemaal niet leuk om al zo vroeg in je zwangerschap zo'n last te hebben. Hopelijk helpt de therapie! @ incognito: hahaha een hoopje navelstreng? Ik heb geen idee! Mijn vader heeft 4 kinderen met zijn vrouw en heeft tussen nummer 2 en 3 ook wat langer zitten. Hm het regent hier. Als het goed is zou het vanmiddag droog worden. Ik hoop het want dan kunnen we na zoonliefs middagslaapje nog even naar de stad (niet de stad stad hoor maar gewoon hier in onze wijk, daar is een festivalletje speciaal voor kinderen).
Ooit mama van 3: Veel plezier op je weekendje weg! Yukl: Dan hoop ik maar dat het vanmiddag droog is bij jullie! Hier heeft het vannacht even 10 minuten kei- en keihard geregend en nu begint de zon door te komen... Als jullie nog gaan: Veel plezier vanmiddag! All: Bedankt voor het kijken, ik heb wel een piepklein ideetje, als ik wat meer reacties heb, zal ik die met jullie delen
Nou, ik weet het gewoon niet meer! Zal jullie zeggen wat ik dacht; De geslachtsfoto! Ik dacht dat dit liet zien dat het een jongetje is.... maarrr...................... manlief, iedereen om mij héén, én de vk van het forum hier, denken dat het het gezichtje is, van voren. Dat het kindje 'staat' in de bm zeg maar... Het meest klote is nog, dat ik helamaal zeker was, dat het een jongetje is, maar sinds de pretecho zijn mijn man en ik nergens meer zeker van! Dus nu zit ik met nog meer onzekerheid dan daarvoor... Durf gewoon niets te kopen voor een jongetje, omdat ik nu dus juist twijfel...
@ incognito: he, hoe dan? Ik zie helemaal geen gezicht? Een geslachtsecho ziet er wel echt anders uit. Je kunt heel duidelijk een piemeltje met 2 balletjes zien als je een goede hebt. Waarom twijfelen jullie nu dan?
Oh ik zie het al denk ik. Maar volgens mij zie je het gezichtje van de zijkant? Met de kin richting de buik, die je ook ziet zeg maar. Of snap ik m nou nog steeds niet? Edit: oh heb de post van de verloskundige gelezen en nu snap ik m. Maar ik vind het nog steeds heel erg vaag! Jemig, had ze geen betere foto kunnen nemen?
Yukl: Ja erg he....? Ik zal eens proberen uit te leggen waarom ik zo twijfel. Mijn gevoel ging héél sterk uit naar een jongen en ze zei ook dat het een jongen is, ze was daar heel stellig in, maaaaaaaaaaaar: Ik dacht 3 streepjes boven elkaar te zien! En jah, dat wijst weer op een meisje.... We vroegen haar nog hoe ze dat kon zien, dat wij het niet zagen, maar toen zei ze gewoon: "Heel duidelijk, een balzakje en een piemeltje, zeker weten een jongen" Nou jah, je zou denken dat de onzekerheid weg is en ik nu dus juist mijn gevoel bevestigd kreeg, maar ik twijfel zo erg, dat ik nu niet eens iets durft te kopen... Niets blauws althans.... En als ik verder lees op internet, zie ik dat ze het héél vaak fout hebben, dat ze vaak bij 15 weken de NUB nog steeds aanzien als piemeltje en dat er dan nog helemaal geen balletjes te zien zijn.... Dus jah, ik weet het niet meer hoor! En we gingen bovendien voor een geslachtsbepaling, het zou toch raar zijn als we daar geen foto van mee hebben gekregen? I'm totally confused.... (ik denk nog steeds dat het een jongen is, puur op mijn gevoel, maar ik ben nu zo onzeker, dat ik beter niet had kunnen gaan woensdag)
oh en op je vraag of ze geen betere foto had kunnen nemen.... dat vragen wij ons ook af. Bij zoonlief was het overduidelijk.... ook op de echo te zien. Bij jou trouwens ook bij 15 weken, dus ik wéét dat het kan, daarom ben ik nu ook gegaan, maar toch.... Volgende keer ga ik niet meer vóór de 17 weken hoor!
Nou meiden... hier dan nog een foto, de laatste van die ik van woensdag heb (er is nog een vierde, maar die is alleen van de hartslag) Ik denk persoonlijk dat dit ook het zij-aanzicht is, met het hoofdje, het torso en een handje of voetje links bij het gezichtje... Maar misschien ziet iemand anders hier iets anders in? (Of misschien dat iemand het geslacht hier wel in ziet?) Liefs
Nou InCognito, ik vind dit ook maar een waardeloze foto. Wat onduidelijk zeg! Ik kan er niets van maken... Ik snap je onzekerheid wel hoor. Als je het zelf niet met eigen ogen hebt gezien en zij was ook niet bereid het je goed uit te leggen, dan ga je toch twijfelen. Dat zou ik althans ook hebben denk ik. Ik denk dat de kans erg groot is dat ze het wel gewoon goed heeft want dat zegt ze echt niet zomaar denk ik. Maar je wil het voor jezelf toch gewoon zeker weten Gelukkig heb je over minder dan 2 weken weer een echo! Is dat bij dezelfde vrouw?
MYSTERY SOLVED! In ieder geval wat de echo betreft. Ik heb de vrouw die deze echo heeft gemaakt even een mail gestuurd met de vraag wat het is. Dit is dus gewoon wat mijn man al dacht, gezichtje en de romp.... Arm kind, dat zijn mama dacht dat het zijn piemeltje enzo was... Yukl: Ja, best een waardeloze echo, maar ik heb er nog 3, waarvan 2 heel duidelijk. Maar geen geslacht te zien. En inderdaad, als zij het zegt, zal het wel zo zijn, maar toch jammer dat we het niet met eigen ogen gezien hebben...
pff incog...dan toch maar wachten met spulletjes kopen tot de 20 weken echo?? Wel echt superraar dat ze niet duidelijk was! die is vast een klant kwijt met jullie of niet?
ah yes had ik t toch goed met t gezichtje. Alleen romp dacht ik meer in te moeten zien maar goed. Opgelost hihi
Paloe: We hebben op zich wel een goed gevoel bij haar en ze heeft voor ons ook een uitzondering gemaakt, normaal doet ze bij 15 weken geen geslachtsbepaling, maar omdat we haar een beetje hebben leren kennen sinds de pretecho's van onze oudste, deed ze het bij ons toch. Het leek alleen of ze er niet zo'n zin in had woensdag, dat gevoel kregen we ten minste... En ik weet het niet hoor, ik was zo zeker van een jongen, maar ik twijfel nu omdat ik iets anders meende te zien en omdat ze ons niet duidelijk heeft aangewezen waar we dan zouden moeten kijken... Maar nee, ze is aan ons geen klant kwijt, we gaan met 17 weken nog eens (die afspraak stond al eerder dan die van afgelopen woensdag) en dan rond de 26 weken nog eens. Gewoon voor de mooie plaatjes En dan zullen we vast wel goed te zien krijgen dat het een jongetje is en is mijn onzekerheid weg. Wat ik alleen zo jammer vind, is dat ik nu meer onzeker ben, dan dat ik bijvoorbeeld dinsdag was. Oh en dat had je goed geraden, ik ga dus nu ook geen spulletjes kopen, wil het eerst nog zekerder weten!
heb van de eerste ook zo'n foto, echt zo'n alienface maar daar zag je meer relief in de maag vandaar dat ik twijfelde