Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja ik heb ook zo'n foto, maar die is toch echt een heel stuk duidelijker dan die van InCognito :)

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn buik is trouwens weg! Naja, hij zit er nog wel, maar het is overduidelijk dat mijn darmen gekalmeerd zijn :p Aan het einde van de dag is ie ook weer een stukje groter.

Ik bedacht me overigens gisteravond dat mijn spruit nu zo'n ruim 10cm is geloof ik? Dat is al groot! Ik kan me niet voorstellen dat er een foetus van 10cm in mijn buik zwemt!

3. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

zo snel gaat dat volgens mij niet.
    Met de beentjes erbij zal je daar wel op zitten maar zonder niet.
    Met mijn echo woensdag was ik 17 wk 1 dag en toen kwam ze uit op 11 cm ( van kop tot kont natuurlijk )

Maar het blijft raar vind ik dat er zo`n kleintje in je buik zit :D

Liefs

4. manuela23

manuela23 Actief lid

2 aug 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn buikie koningendag 2010

5. manuela23

manuela23 Actief lid

2 aug 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    en nog een hahah , hoe is het met iedereen ? wat een rot weer zeg snik snik het was zo mooi vanmiddag maar lkkr zwemmen met justin bij centerparks hebben we toch nog een tropisch idee hahah liefs manuela

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nou ja, volgens mijn zwangerschapsboek is ie met 14 weken 8,5 cm (dat kan kloppen want met 12 weken was ie 6cm, wat ook klopt met het boek). Dus inderdaad net geen 10cm, maar zoveel scheelt het niet ;) Bovendien had ik het niet over kop tot kont ;)

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wat een mooie buik manuela!!

8. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    Hey meiden! Hoe gaat het hier allemaal? Ik ben al een hele hele tijd niet meer geweest op zp en kreeg een bericht op hyves van me buddy schatje87. Ik heb al een tijd geen Internet soor overstappen naar een andere provider! Even een update: ik heb 18 maart de geslachts bepaling gehad! En wij krijgen een meisjeeee!!! Joehoee we zijn zo blij met een meid!! Ik voel haar ook al weken in me buik en ze kan al flink schoppen ha ha voele jullie dat ook? Zo schattig gevoel en ook echt op bepaalde tijd stippen! Bijv om 21.00 uur je kan de klok er op gelijk zetten hi hi! Ik hoorde ook dat er een lijst is met alle geslacht bepalingen van iedereen en ik ben heel erg benieuwd miss wil iemand de lijst weer ff ophalen want ik zit nu op me mobiel te internetten. En dat kan behoorlijk k*t zijn ! Veders heb ik nu een heel klein buikje maar dat komt omdat ik erg slank ben en duurt het helaas wat langer bij mij! Ik ben benieuwd naar jullie reacties meide !!

Dikke knuffel zeemeermin

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

26 september
    Mamamanuela - 27 jaar - 4e kindje
    Nonja- 28 jaar - 1e kindje

29 september
    Gwn - 27 jaar- 1e kindje

30 september
    Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje

1 oktober
    Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje
    Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje

2 oktober
    Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje
    Brenjomi - 25jaar- 2e kindje
    Margotmarcel- 26 jaar - 2e kindje

3 oktober
    Rodelief - 29 jaar - 3e kindje

4 oktober
    Annie25 - 29 jaar - 1e kindje

5 oktober
    Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje
    SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje

6 oktober
    Chikai - 28 jaar - 1e kindje

7 oktober
    Manuela23- 24 jaar - 2e kindje

8 oktober
    Regenboogje82 - 29 jaar - 1e kindje
    Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje

9 oktober
    Rimar - 35 jaar - 1e kindje
    DianaV - 32 jaar - 1e kindje

10 oktober
    Quendy - 29 jaar - 2e kindje

11 oktober
    Milse -33 jaar - 3e kindje
    Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje
    Pina - jaar - e kindje
    Clowntje - 40 jaar - 2e kindje

12 oktober
    Kwebbelsnoes- 27 jaar - 1e kindje

13 oktober
    Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje
    15 oktober
    InLove - 29 jaar - 2e kindje

16 oktober
    romy2003 - jaar - 2e kindje
    Tessa81 -28 jaar - 2e kindje
    Mink - 29 jaar - 2e kindje

18 oktober
    Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje

19 oktober
    Iris89 - 20 jaar - 1e kindje

20 oktober
    InCognito - 26 jaar - 2e kindje
    Paloe - 23 jaar - 2e kindje
    Athina - 28 jaar - 2e kindje

22 oktober
    Pacific- 34 jaar - 2e kindje

24 oktober
    Petra83 - 26 jaar - 1e kindje?
    Corina83 - 26 jaar - 1e kindje

26 oktober
    Denise38 - 38 jaar - 2e kindje

27 oktober
    Gusam - 26 jaar - 2e kindje
    CherryAyden - 23 jaar -1e kindje

28 oktober
    Aylin16- 28 jaar - 3e kindje
    Maranka - 36 jaar - 2e kindje

29 oktober
    Yukl- 24 jaar - 2e kindje

30 oktober
    Sassie85- 25 jaar - 1e kindje
    Doglover76 -33 jaar-1e kindje

Stand: 5 meisjes - 6 jongens - 4 verrassingseieren

Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's

Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe.

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Gefeliciteerd met je dochter zeemeermin :D
    Bij mijn eerste zwangerschap zag je mn buik inderdaad ook vrij laat. Pas met 24 weken had ik echt een mooie bolling. Dit keer gaat het harder, maar dat is gebruikelijk met een tweede zwangerschap. Heerlijk dat je de kleine al voelt! Ik voel heeeeeel soms iets vaags, maar het heeft nog geen naam.

11. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    Hey meid dankjewel! Jij weet het nog niet? Wil je het wel weten? Ik had het met 15 weken de geslachts bepaling en wist het eigenlijk al met 14 weken in het ziekenhuis op de kraam beurs :) ik kon moest het echt weten ha ha ja voel haar al echt vanaf 13 weken en nu zie je haar met blote oog door me buik geen gaan echt Heerlijk! Veders alles goed met jou? Nog misselijk? Ik gelukkig vanaf 3 mnd niet meer!

Xxx

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wauw, je ziet je buik zelfs bewegen?! Wat vroeg al! Dat zag ik volgens mij veel later pas!
    Ik heb over 1,5 week de geslachtsbepaling :) Ben ZO benieuwd!

13. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Hier gaat alles nog altijd goed, alleen heb ik best wel last van mijn hooikoorts. Vooral mijn neus zit dicht en dat is zeer vervelend bij het slapen. Hierdoor heb ik dan ook een slaapgebrek. Best wel balen, maar ja.

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Zeemeermin: GEFELICITEERD met je meisje! Wat leuk zeg :D

Yukl: Ja, vage foto he???? En mijn buik, voor zover je het een buik kunt noemen, is ook weer platter... hmmm, hij mag toch wel gaan groeien hoor! heb nog steeds mijn eigen broeken aan!!!! En nu gewoon zo'n buikband om, zodat mensen in ieder geval daar aan zien dat ik zwanger ben, hahahaha!

Hier vandaag toch maar het eerste blauw gekocht! Manlief vroeg nog of we het nog over 2 weken kunnen ruilen voor roze ;)
    Zelf ben ik terug overtuigd, voor 95%, maar het blijft vervelend dat de geslachtsbepaling zo'n verwarring heeft geschept bij ons!

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Ik krijg steeds meer het gevoel dat jij wél een meisje krijgt!

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hihi :D Ik ook nog steeds :) Zucht, ik kan haast niet wachten!

Aaah leuk dat je toch iets hebt gekocht! :) En he, anders kun je er vast iemand anders blij mee maken :)

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ja tuurlijk, maar ga daar maar niet van uit. Vind me een zeur, maar ik kan het gewoon NIET hebben dat we geen geslachtsfoto hebben! Wil meer zekerheid dan dit.... Lees op zoveel topics (hier en op andere sites) dat ze het met 15 weken vaak nog fout hebben...

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hahaha je moet je ook niet zo gek laten maken door al die verhalen te lezen :D De kans is enorm groot dat het een jongetje is en je hebt in ieder geval nog 3 momenten waarop je de bevestiging krijgt. Dus voor de geboorte zul je het sowieso weten (tenzij ze het 4 keer fout hebben ;)).

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ja natuurlijk, ik moet eigenlijk gewoon mijn laptop dichtmaken en niet meer open doen tot over 2 weken.... maar ik kan het gewoon niet hebben!!!!! Ik dacht écht 3 streepjes te zien... van de andere kant, ik kan me niet herinneren dat het kind in een positie lag waarbij je het uberhaupt kan zien??? Ook mijn echo's niet... Of je moet hier iets op zien? (Er was iemand die zei dat je hier heel duidelijk een jongetje op zag??? maar dit is ook een zij-aanzicht, ik zie geen piemeltje, jij wel?)

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nee ik zie het ook niet! Haha je zei laatst inderdaad dat je erg veel nadenkt. Dat blijkt :D Naja je moet maar net zoals ik nog 1,5 week geduld hebben :p

Deel Deze Pagina