hahahaha, ja inderdaad! Jeetje, zit nu meer in spanning dan hiervoor! En ik dacht ook niets te zien hoor... Maar het zal toch wel een jongen zijn, zoals zij zei, ze is een expert en heb nog nooit gehoord dat ze het fout had!
Zeemeermin, gefeliciteerd met je meisje! Incognito, jammer dat je echo zoveel onduidelijkheid geeft! Hopelijk heb je met 20 weken wel meer zekerheid! Ik kan je niet helpen als ik naar de echo foto's kijk, ben nog niet zo ervaren daarin
Hee meiden! Ff een vraagje voor degene die het weten; Mijn vk zei tijdens mijn één-na-laatste bezoek dat het niet erg was als ik niet aangekomen was, maar ik mocht niet afvallen. In de periode daarna viel ik eerst nog een halve kilo af, maar daarna kreeg ik last van verstopping, ik kwam aan, in totaal een halve kilo (gezien het vorige bezoek) en afgelopen week had ik weer controle. Vk vroeg weer naar mijn gewicht en vond het goed dat ik een halve kilo was aangekomen, was weinig, maar als maar niet meer zou afvallen, was het goed. Die verstopping heeft zich afgelopen week gelukkig opgelost na veel water drinken en die lijnzaad te pakken, maar..... Nu sta ik vanmorgen op de weegschaal, ben ik méér dan een kilo afgevallen! (1,2 kilo om precies te zijn). En mijn vraag is dus.... moet ik de vk hierover bellen? Kan het nog steeds geen kwaad voor mijn kleintje? Ik kan nog steeds niet veel eten en soms komt nog alles eruit, maar ik voel me wel veel beter dan voorheen.... Zit een beetje in dubio. Morgen gaan we een midweekje weg, dus eigenlijk is het dan onhandig om te bellen, we zitten 2 uur rijden bij ons thuis vandaan.
Chikai: Lief meid Maakt ook niet uit, de echo's zijn wat onduidelijk. Heb besloten het maar te laten varen... ben alleen een beetje teleurgesteld in ons geslachtsbepalings-bezoekje.
Incognito zolang je kleintje goed groeit is is er niks aan de hand lijkt mij. Een meid die ik ken is tijdens haar zwangerschap 10 kilo afgevallen. Ze at heel veel maar viel af. Kun je niks aan doen. Voor jou is t denk ik belangrijk dat je genoeg vitamines enz binnenkrijgt die ukkie van je pakt. Mss kom je tijdens de vakantie wel aan. Ik zou lekker genieten en daarna kijken naar de stand van zaken.
hallo ladies, Hoe is hier? Heb al een hele tijd niet geschreven, maar lees wel zo veel mogelijk mee. Hier anderhalve week geleden een echo gehad. Echt al een kindje met alles erop en eraan. Zo bijzonder! Veel mensen weten al wat het wordt. Ook leuk. Ik denk dat wij een jongen krijgen, maar weet nog niet of ik het wil weten. De verrassing lijkt me ook wel erg bijzonder. @zeemeermin; gefeliciteerd met jullie dochter! @incognito; zou ook lekker gaan genieten de komende week. Veel gezonde en lekkere dingen eten. Fijne zondag! Ik ga aan de taarten beginnen. Mannetje is vandaag jarig.
Er is al eerder wat van gezegd maar zolang je kleintje gewoon goed groeit is er niks aan de hand. k ben zelf al 7 kilo kwijtgeraakt in de zwangerschap en daarvan ook nog niks weer aangekomen. Er word mij verteld dat dit niet zo`n heel groot probleem is. Liefs
Ja inderdaad... Ik voel me beter dan een maand geleden, nog niet de oude, maar toch al een stuk beter. Denk dat ik het inderdaad nog maar even afwacht... Thanx voor je lieve woorden!
GEFELICITEERD met je mannetje! Veel plezier vandaag! Fijn dat verder alles goed is met je ukkie En ik ga inderdaad maar gewoon genieten en dan zie ik zaterdag wel weer wat de stand van zaken is
Al 7?! Ik ben er pas 3,5 kwijt.... En inderdaad, kleintje lijkt het nog super te doen, dus het zal allemaal wel goed zijn!
ja al 7 idd. En ik heb niet eens misselijk boven de pot gehangen. Maar ik vind het niet heel erg hoor ( al het met de kleine maar goed gaat ) Ik ben van een bmi van 27 naar 25 gegaan dus das heel mooi. Maar k ga ff naar de dierenarts. Liefs
Hoi Meiden! Ben een paar dagen niet geweest maar ben jullie niet vergeten hoor! @ zeemeermin: een meisje!! Gefeliciteerd!! @incognito: ik zou me er niet zo druk om maken hoor.. wel vreemd trouwens dat jij op de weegschaal moet staan bij je verloskundige.. de meeste doen daar al niet meer aan.. @hier vanmorgen lag ik op mijn rug op bed met mijn handen op mijn buik, ik voelde pukkie bewegen dus toen gaf ik een beetje druk met mijn hand en toen schopte hij er tegenaan!! Voelde het echt heel duidelijk! Zo gaaf!
Ik voel nog helemaal niks dus heb je het nog beter, en mijn placenta ligt idd wel voor. Of ik voel misschien wel wat maar kan het nog niet plaatsen
tis de tweede uk, ik weet wat ik moet voelen dat maakt t makkelijker maar tis maar minimaal Daarom ook heel blij met de angelsound, dan weet ik zeker dta ie t nog doet
haha ja die dingen zijn egt ideaal. En jij weet idd wel wat je moet voelen. Ik voel echt nog helemaal niks en vind dit wel heel erg jammer. Ik hoor er zulke leuke verhalen over en ons kereltje schopt behoorlijk aan de echo`s te zien maar ja. Jij moet nog ff wachten he voor je t weet. Wanneer moet je heen
Ik ben ook sinds het begin nu 6 kilo afgevallen en er is ook bij mij nog niets aangekomen. Bij onze vk weeg ik ook, maar ik vertrouw mijn eigen (digitale) weegschaal wel wat meer. Maar aangezien mijn buikje nu echt zichtbaar gaat groeien, zal het met ons kindje nog wel goed gaan! Ik dacht vanochtend voor het eerst wat te voelen, het voelt nu een beetje als "luchtbellen die kapot springen", maar of het echt ons kindje is, dan vind ik nog moeilijk te plaatsen... Even een andere vraag; mijn tepels gaan echt heel erg zeer doen als ik het koud krijg, herkennen jullie dat? We hebben vanochtend in een stromende regen tochten uitgezet voor het zomerkamp met scouting, bleeh.... Nu ben ik echt moe, alleen was de planning nog om te beginnen met de zolder op te ruimen, dan kunnen we daarna namelijk de toekomstige babykamer op gaan ruimen en spullen naar boven gaan verplaatsen... Dus toch maar even nog wat energie op gaan doen!
mijn tepels gaan echt heel erg zeer doen als ik het koud krijg, herkennen jullie dat? Ja ik ken dit, alsof je door de grond gaat. Weet eigenlijk niet wat dit is maar lijkt me niet heel ernstig. Je tepels krijgen ook wat te verduren hoor, het rekt allemaal uit hihi tis maar goed dat de huid soepel is want anders bljft er na de zwangerschap weinig leuks van ons over.
haha, nee, dat zou ik ook niet erg vinden Ik weet niet wat mijn BMI gedaan heeft, maar zit altijd tussen de 20 en 25 en verwacht niet dat ie met die paar kilootjes iets is gaan doen...