hey meiden, nou vandaag de uitslag gekregen van mijn kweek en ook daar was alles schoon dus is positief natuurlijk. Als de klachten aan blijven houden moet ik een keer langs komen op het spreekuur bij mijn HA. Ach komt wel goed. Ik ga nu lekker naar me s.ouders. Ik ben alleen vanavond en zo verveel ik me niet zo. Liefs
Hoi iedereen Ik ben een paar dagen niet meer geweest ,maar was ook even zat van alles. Afgelopen donderdag moesten we dus bij de oncoloog komen. Het blijkt idd in de longen te zitten ,maar nu denken ze dat de voorgaande arts ook de verkeerde diagnose heeft gesteld en het toch niet de langzaamgroeiende variant zal zijn. Echt je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.Nu moet mijn moeder weer naar de longarts en daar kunnen we pas 17 mei terecht. Vind het schandelijk dat het op deze manier gaat. Zo mijn gal weer gespuugd Afgelopen zaterdag is onze kleine man 2 jaar geworden. We hebben het hele weekend visite over de vloer gehad ,maar het was supergezellig. Morgen voor controle naar de vk toe om 9.30. @Incog Gefeli met je jongetje Had mijn gevoel het toch mis bij je. Hopelijk heb je genoten van je midweek!! @skatjuh, van harte met jullie jongen!! Goed luisteren naar je lichaam. Die buikpijnen had ik ook veel en rust hielp echt. @paloe,hier wel eerder op Mallorca geweest en ik vond het toen erg gaaf!! @athina, leuk weekend gehad? Beetje bijgekomen? @rimar, wagen ziet er mooi uit! @mamamanuela, je moet nog even geduld hebben dus voor het geslacht. Als ik iets voor de site moet doen, pb me dan he. @chikai, mooi buikje hoor. @kwebbelsnoes, balen hoor van je zwangerschaps-ischias @ooitmamavan3, hopelijk vermaak je je op je weekje weg. @manuela, mooi buikje. @zeemeermin, gefeliciteerd met jullie meisje. Gaaf hoor je buik zien bewegen. @billie, fijn dat de echo goed was @inlove, hier doen we ook geen pretecho. Dus moet ook nog even wachten tot 31 mei @gwn, hier is het kamertje ookal helemaal klaar hoor @yukl, ha dat is wel druk met 2 koters dan ineens he :d Hoe gaat het met je these? @amaryllis, balen van je laptop. Hopelijk heb je hem snel terug. Leuk zeg de familiewieg bekleden @annie, wat naar van je BI @slingding welkom terug
Oh jemig, wat een massahysterie op de dam zeg. Volgens nu.nl omdat er iemand onwel raakt, tssk! Ik kreeg direct een associatie met koninginnedag van vorig jaar toen ik het zag (toen zat ik ook live te kijken). Moet bekennen dat mijn hart wel even oversloeg toen ik al die mensen zag rennen! @ tessa: gefeliciteerd met de verjaardag van zoonlief! Is hij goed verwend? En wat ontzettend ruk dat je maar geen duidelijkheid krijgt over je moeder Ik heb net mijn opzet ingeleverd en donderdag krijg ik te horen of het goed is De dag met 2 koters is trouwens heel goed gegaan. Ik vond het helemaal niet zwaarder dan met 1 koter Nadeel is wel dat ik het huishouden minder makkelijk gedaan krijg. En straks met 2 verschillende ritmes is het natuurlijk lastiger (deze 2 hebben precies hetzelfde ritme). @ paloe: in welke prijsklasse zoek je zwangerschapskleding? Ik heb erg leuke kleding bij esprit.com vandaan. Niet altijd even goedkoop, maar er zitten wel goedkopere dingen tussen. @ skatjuh: fijn dat de uitslagen goed zijn! Nu nog hopen dat je minder last gaat krijgen! @ voelen: haha ik las een verhaal over het alleen laag voelen schoppen van je kind, ik denk soms dat ik die van mij tegen mijn ribben voel schoppen Wat natuurlijk helemaal niet kan
@yukl: Ja, ook ik zat te rillen in m'n stoel... zat stilletjes met m'n man te kijken, ik vanaf de labtop, hij stond bij de deur (was wat klusjes aan het doen daarvoor) , 2 minuutjes stil te zijn.. gebeurd dit.. echt flink de bibbers. Voel het eigenlijk nog in mijn lijf zeg, die ontzettende spanning ineens...
@yukl: Hier ook zwaar geschrokken...zat ook echt ff oh nee!!!!!!...tranen stonden al in me ogen...zwaar emo nog steeds dus zoiets is ff teveel....
@ Tessa; Jeetje meid zo blijven jullie idd maar van het kastje naar de muur gestuurd. Hoop wel dat ze nu wel een juiste diagnose stellen en aan een behandeling kunnen beginnen... Ga nu me bed in...ben er al veel te lang uit...alles doet pijn!!!! Aaaaarghhhhhhhhh...morgen gelukkig vrij Fijne avond en hopelijk tot snel... XOXOXO
goedenavond meiden, Annie wat een buik al zeg, dit was je eerste toch? Wel gaaf hoor. Ik heb volgens mij de kleine voor het eerst gevoel vanavond. Ik voelde 2 korte plopjes na elkaar net onder mijn navel en toen was het weer weg. Mijn darmen herken ik altijd wel maar begin toch te twijfelen omdat ik nu niks meer voel
Amaryllis; mijn moeder gaat me helpen met bekleden, ben zelf niet zo'n wonder met de naaimachine! En een vriendin ga ik vragen om een hemeltje te maken. Maar we moeten nog stof uitzoeken e.d. Ook moet ik nog uitzoeken waar we een matrasje kunnen laten maken, weet iemand dat hier toevallig? Ik ben wel blij met m'n buikje, zo ziet ie er best mooi uit, vind ik ook! Je ziet het nog niet echt met een lekkere dikke trui aan, maar wel al met wat strakkere kleding. Paloe, ik heb wat neutrale kleding bij de prenatal gekocht (2 broeken, rokje en jurkje) en toevallig vandaag 2 blousjes bij de H&M (leuk, beiden 50% korting). Maar verder viel het me heel erg tegen in de stad! Echt weinig winkels die leuke positiekleding hebben, er zijn zelfs grote warenhuizen die niets hebben! (V&D in Den Bosch bijv.) Vanavond met scouting meegeholpen met de dodenherdenking in ons dorp, is toch wel indrukwekkend als er 41 leden meehelpen vrijwillig (zelfs kindjes van 7 jaar!). Er waren bijna meer scoutingleden dan andere mensen in de kerk! Nu lekker naar bed en morgen maar eens bedenken wat te gaan doen op onze gezamenlijke vrije dag! Weltrusten!
@ annie wat een super mooi buik heb je zeg... goede avond nou hier is alles nog wel goed ben alleen erg moe dus ga zo lekker mijn bedje in lekker genieten van mijn warm bedje whaha nou fijne avond iedereen
Goedemorgen Jemig was wel even schrikken toen ik gisteren live vanaf de tv naar de dam keek. @yukl, fijn dta het met de koters goed ging:d Spannend donderdag de uitslag @annie, wat een prachtige buik!! en wat ben je bruin @skatjuh ,leuk dat je het gevoeld hebt Nou ik ga me zo aankleden ,boodschappen doen en dan even naar de vk voor controle.
@ skatjuh: ah wat heerlijk dat je de kleine voor het eerst hebt gevoeld Dan zal het vast snel krachtiger en duidelijker worden! @ tessa: succes bij de vk! Ik moet morgen Gelukkig, vandaag geen regen. Althans, nu schijnt het zonnetje
Hallo Dames! Eindelijk is de woonkamer klaar,nu alleen nog de keuken,gang en wc ,ben blij als we klaar zijn met verbouwen. Dat is dus ook de reden dat ik niet zo actief ben de laatste weken. Hier gaat alles goed ,mijn buikje begint een beetje te groeien ,,maar dat mag ook wel. Gisteren mijn buikband binnen gekregen met de tekst :Zusje van Romy,harstikke leuk ,ben er echt blij mee. Maandag heb ik met Romy alle baby kleertjes van de zolder naar onder gehaald om al in de kasten te leggen. Wat een kleertjes zeg ,ben wel blij dat het weer een meisje wordt haha. Over het bewegen van onze uk , ik voel heel af en toe plofjes maar ik voel haar echt al bewegen alsof ze zich soms uittrekt. Het zal wel komen dat het mijn 2 de is. Verder alle dames die ook al weten die het wordt (ik heb een beetje terug gelezen) van harte gefeliciteerd ,kunnen jullie ook tenminste leuke roze of blauwe kleertjes kopen. Fijne dag allemaal!