Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Haha, uh, wat is een vleestomaat? :)

Vandaag een lange dag. Eerst om 9 uur een afspraak bij de vk, daarna de bespreking van mijn bachelorthese, daarna nog wat studeren, vervolgens een lunchafspraak en tenslotte van 3 tot 6 collega. Ik ben benieuwd of ik mn ogen open kan houden tijdens dat college ;) Zoonlief was weer heerlijk om 5 uur wakker dus dat belooft niet veel goeds.

2. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    @Yukl Jeetje dat is echt een drukke dag...zou ik nooit volhouden hahaha...

Vandaag helaas weer aan het werk. Heeft me goed gedaan een dagje vrij gister maar stond vanochtend weer zo stijf als een oma op. Blijft gewoon shit dus en wordt maar niet beter.

Maandag is me baas terug van vakantie en ga dan het gesprek maar aan over halve dagen werken. Zal hij totaal niet leuk vinden maar helaas pindakaas. Zie er wel tegenop, heb een beetje een ouderwetse baas en werk op een makelaarskantoor dus ook geen CAO....pfffffffffffffff. Iemand tips??????????

Fijne dag meiden hier schijnt al stiekum een klein zonnetje hihihi..

XOXOXO

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Skatjuh beweging is inderdaad in het begin soms moeilijk te herkennen. Ik voel deze kleine maar heel soms, Olaf voelde ik echt veel meer!een paar dagen niks voelen kan echt nog heel goed nuJ
    Wat jammer dat je boos bent op je moeder! Wij doen er altijd wel wat aanJvind het zelf ook wel erg leuk
    Chikai ik kan er ook niks van met de naaimachine maar heb een nuttige tijdsbesteding gevonden voor straks als ik ben afgestudeerd (8 juli) tot ik ga bevallen: een naaicursus!:D
    V&D hier heeft ook geen positie, bij miss etam kon ik niks vinden..de broeken daar zijn altijd veel te groot!bij de H&M heb ik laatst wel een shirt gekocht, maar de positieH&M zit hier niet jammergenoeg, moet er echt voor ergens anders heen. Mooi dat jij wel een beetje geslaagd bent! Maar gelukkig kan ik nog even toe met mijn gewone kleding, al kan ik mijn spijkerbroeken niet meer dichtkrijgen. Heb van die leggins die op een broek lijken, heerlijk met een los shirt eroverJ
    Billie je hebt ook goed gevoerde slaapzakjes en het voordeel in vergelijking met een dekentje is dat ze er niet onderuit kunnen komen;) Olaf slaapt nu nog steeds in een slaapzak!
    We hebben gister de auto gewassen en in de was gezet en ons oerwoud getackled (gras gemaaid, stond kniehoog, we konden bijna hooien) verder hadden we verjaardag van mn broertje
    GWN knuffel!!! Gaat het weer wat beter?
    Yukl haha een vleestomaat is zon dikke tomaat, zon hele grote met bobbels;)

Goeiemorgen allemaal! T is nog rustig hier!
    Wij hebben gisteren een bezig dagje gehad (die berichtje naar Billie) en Olaf is bij mijn ouders blijven slapenJ raar hoor zonder dat kleine mannetje in ons huis te zijn..

Heb vandaag weer een buikfoto gemaakt, ga m zo in mn album zetten maar je ziet nog steeds niet echt watL ben jammergenoeg iemand die eerst overal aankomt voor de buik gaat groeienJ

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    succes vandaag Yukl!

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Wat leuk dat er al zoveel meiden zijn die hun ukje voelen! Ikzelf voel nog niks, probeer me er af en toe op te focussen maar dat helpt niks :p helaas. Het lijkt me zo leuk om die bewegingen te kunnen voelen, dan weet je tenminste zeker dat alles goed gaat en dat je echt zwanger bent! Ook al groeit mijn buik ook best hard, ik kan soms nog echt twijfelen of ik het allemaal niet gewoon droom...:)

Vannacht voor het eerst gedroomd dat ons ukje geboren was! Veel te vroeg, dus de kinderwagen en maxi cosi waren nog niet geleverd, haha. Ik kon nergens heen, want hoe kreeg ik de baby dan mee?! Sloeg echt nergens op, maar ik vond het wel leuk om zo te dromen. Misschien begint het dan toch te landen dat er echt een kindje aan gaat komen!

@ Chikai: Wat leuk dat je moeder je wil helpen met naaien! Ik snap ook niks van een naaimachine hoor, heb geholpen met stofjes uitzoeken en ik ga ook zeker helpen met bepalen hoe t er uit moet gaan zien, maar daar houdt het wel een beetje bij op. Stiekem zou ik graag willen leren om te naaien, gewoon omdat het handig is. Maar het lijkt me ook zo saai! Haha, zo schiet het natuurlijk ook niet op...:D

@ Paloe: Jij hebt wel echt een mooie platte buik zeg! Okee, ik snap dat je dat nu niet wilt horen, dat je liever een toeter wilt. Maar normaal gesproken ben ik altijd vet jaloers op meiden met zo'n platte buik! :) Hoe ging het toen je zwanger was van Olaf? Wanneer begon je buik toen te groeien, ging dat geleidelijk of zat ie er ineens?

@ Yukl: Succes vandaag!

Ik las ook ergens iets over het last beginnen te krijgen van hormonen...Hebben meer meiden dat? Ik heb het namelijk ook steeds vaker dat ik heel emotioneel wordt of heftig reageer. Toen ik naar het journaal keek over de dodenherkenking zat ik ook weer te sniffen, zo raar! Normaal heb ik dat helemaal niet zo!

6. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Goedemorgen allemaal,

Yukl, veel succes vandaag met je drukke dag. Ik ben helaas niet veel hier geweest maar heb het super druk. Mijn dochter is met opa en oma naar slagharen en wij zijn gister langs geweest. Was erg gezellig maar mocht helaas alleen in het reuzenrad. Verder hebben we laminaat op de bovenverdieping, helemaal blij mee maar wat een klus.

Annie heb geen tips voor je maar soms reageren mensen anders dan je verwacht. Misschien kan je eerst even nakijken of je baas een vergoeding kan verwachten van de ziekteverzekering of van het UWV?

Hier ook heerlijk de zon moet alleen wel werken, kijk dus kwijlend naar buiten.

Groetjes

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen allemaal, we gaan vanavond kijken bij een combi kinderwagen, en die mensen verkopen ook tegelijk een buggy waar maxi cosi op kan met een maxi cosi, in de kinderwagenbak heeft nog nooit een kindje gelegen, dus ik ben heel benieuwd.

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    #808 paloe, 6 mei 2010
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
    amaryllis haha nee dat wil ik inderdaad niet horen;):pmaar wel bedankt hoor:) Jij hebt trouwens ook een mooie platte buik hoor!
    Bij Olaf kwam het eigenlijk ineens, bij de 20weken echo was er nog maar een heel klein beetje wat te zien, ze vroegen of ik echt wel 20 weken was..maar had gewoon verwacht dat het nu wat sneller zou gaan:)verlang eigenlijk best wel naar weer zon heerlijke buik:)

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    succes vanavond!

10. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dank je wel hoor, hoop echt dat dit gewoon mooi en goed spul is, scheelt ons behoorlijk in de knip nl

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ja inderdaad! ik ben zo blij dat we alles al hebben:) maar wij hebben ook niet veel geld uitgegeven aan de kinderwagen hoor:) en zijn er nog steeds superblij mee

12. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Hier ook nog geen plopjes, terwijl ik op de echo heb gezien dat de kleine wel schopjes uitdeelt. Mijn buik is alwel mega terwijl ik pas 4 kg ben aangekomen dus dat vind ik wel meevallen. Ben thuis wel eens aan het "zeuren" over mijn buik maar ja gelukkig een lieve vriend die het alleen maar een goed teken vindt.

Ik begin wel last te krijgen van mijn BI, nog niet zo erg gelukkig maar omrollen in bed is een hel. Vannacht wilde ik omdraaien dus gooi alvast mijn lichaam om maar mijn benen weigerde om mee te gaan. Auuw tranen stonden in mijn ogen. Overdag alleen last met opstaan.

Oh ja ook een brief binnen van de Cesar therapie, kan op 6 juni starten en in juli dan weer niet en in augustus kan ik zelf 2 keer niet met vakantie. Dus mijn cursus van 10 lessen worden er maar 8. Ga ik toch over bellen want zo'n cursusje kost toch 75 euro. Heb ook nog geinformeerd over zwemmen maar waar ik dat vorige keer heb gedaan, geven geen les meer. En het dichtsbijzinde is 25 minuten rijden, nou dat is me echt te ver.

Ps. hier is de zon alweer weg

13. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Rimar, veel succes met de kinderwagen.

14. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    @Amaryllis: Heb al vanaf het begin last van de hormonen…herken het dus ook heel goed…kan echt om alles janken..soms heel irri hahahaha
    @Clowntje: Ja had ook al gekeken en hij krijgt een vergoeding via het UWV omdat het zwangerschaps gerelateerd is. Probeer wel rustig aan te doen met je BI, fijn dat het nog een beetje gaat.
    @Rimar: Hoop dat het wat is..en ja scheelt enorm. Wij nemen de wagen inclusief bak, maxi cosi en buggy over van me broer…wel nog ff een nieuwe maxi cosi gekocht voor ons. Opa en oma krijgen de “oude”
    @Paloe: Mooi buikje hoor..duidelijk verschil met de eerste foto….

@dromen: Hier ook rare dromen hoor. Had gedroomd dat de 20 weken maar 30sec duurde. Dus ik helemaal uit me plaat....."op de site stond 30 minuten!!!!!" hahahahahahahaha...

@voelen: Ze wordt steeds en steeds drukker en schoppen gaat ook steeds harder...echt een kind van dr vader hahahaha..wordt hoop ik een voetballertje..moet kunnen hoor dames voetbal...

15. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Hoi Annie,

Je hebt al een maxi cosy gekocht he, heb je er een genomen met cabriofix (of zoiets) of een gewone. Ben erg aan het twijfelen het is maar voor 9 mnd en wij hebben 2 auto's, ik breng en mijn vriend haalt dus heb 2 keer zo'n onderstel nodig. Wordt een erg duur grapje. Ben benieuwd wat de meeste doen.

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen allemaal!

Ik droom ook al nachten over de baby, de ene keer dat we de 20 weken echo in real life achter glas konden zien, ligt daar een jongetje vrolijk te lachen, helemaal volgroeid en schoon :)
    En vannacht heb ik gedroomd dat ik was bevallen van een meisje en dat ik ze telkens wakker moest maken voor de borstvoeding en dan maar een heel klein beetje wilde drinken, verder kon ze meteen overal mee naartoe.. :)
    Dus de ene nacht is het een jongetje, de andere nacht een meisje!

Wij hebben een losse maxicosi gekregen, zonder onderstel o.i.d. Hmm, dan kan het dus niet in de auto mee?

Ik zou willen dat ik zo handig was met een naaimachine, zelf kleertjes maken e.d. lijkt me toch wel erg leuk, maar ja, ik heb voorlopig hier echt geen tijd voor. Wellicht als ik verlof heb en al mijn studieopdrachten af zijn....

Maar goed, eerst maar eens stof gaan kopen zometeen en even bij m'n ouders langs. Dan maar een lui dagje vandaag, lag gisteren pas om 23.00u in bed (echt te laat, normaal om 21.00u), dus werd om 10.00u wakker vanmorgen, maar bijgeslapen kan ik mezelf niet noemen. En dat heeft dan vakantie, hoor ik jullie vast denken :):):) Haha!

Fijne dag allemaal, ik kom vanmiddag wel weer even kijken!

17. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Ja klopt. Heb wel een cabriofix genomen alleen nog geen onderstel erbij. Weet niet of het wel kan in onze auto..is uit 2000 dus weet niet of het daarbij kan. Was bij Babypark in Wormerveer geweest, hebben ze hele leuke aanbiedingen.

Gordel eromheen werkt trouwens net zo goed hoor volgens mij...

Suc-6

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha dank je:)

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    kan gewoon hoor! wij hebben ook geen extra standaard erbij:) hoeft niet, we hebben wel de maxicosi cabriofix maar maakten hem vast met de gordel. geen beweging in te krijgen

20. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Clowntje: wij hebben de cabriofix gekocht. Wij hebben wel maar 1 auto, maar ik gebruik zelf ook wel eens een leenauto. Het voordeel vind ik dat hij dan op 1 onderstel kan in de meest gebruikte auto en dan alsnog in elke andere auto met de autogordel ook gewoon vast kan. Het prijsverschil was ook niet zo groot bij ons (de gewone kregen we gratis bij de kinderwagen, de cabriofix was dan 30 euro bijbetalen ofzo, en tja, mijn moeder betaalde ook nog eens ;)).

Deel Deze Pagina