Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Dank jullie wel voor de goede adviezen. Ga ik hier ook naar kijken en dan voor de lange autoritten het onderstel gebruiken. Eerst even kijken of het onderstel in de auto kan maar onze auto's zijn uit 2008 en 2007 dus denk het wel.

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

beetje late reactie hihi, sorry. Maar een vleestomaat is eigenlijk een hele grote tomaat en de smaak is wat zachter.

Liefs

3. skatjuh87

maar verder weer goedemorgen meiden. Hier schijnt het zonnetje nog steeds gelukkig.

Ik had gister een beetje paniek. Had erg last van mijn buik maar kan niet zo goed plaatsen waar het vandaan kwam. Nog even met de doppler geluisterd maar we konden het hartje niet vinden. Na een lange tijd hoorde ik eindelijk het verlossende geluid. Kon wel janken gewoon van blijdschap.

Hebben jullie trouwens ook al last van harde buiken? Ik heb het bijna elke ochtend zowiezo en dan overdag ook nog wel eens.

Liefs

4. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Clowntje: volgens mij kan de cabriofix in elke auto, want die zet je dacht ik vast met de autogordels. Het is de isofix die alleen in auto's kan met zo'n aansluiting.

@Skatjuh: volgens mij heb ik gister mijn 1e harde buik gehad, maar die hield niet heel lang aan. Was wel terwijl ik redelijk rustig op de bank lag, ik dacht dat je ze 'normaal' juist krijgt als je je druk maakt? Ach, misschien geldt geestelijke drukte ook, ipv alleen lichamelijk? ;)

Hier is het vandaag wel weer wat beter, het helpt ook altijd om weer in het normale ritme van werk te zitten. Helaas voel ik me niet goed. De pijn zoals ik die ken van mijn hernia is echt weer terug bij vlagen en daarnaast heb ik zo ongeveer de hele ochtend het gevoel gehad elk moment flauw te kunnen vallen :(.

Het zomnetje schijnt wel! Net heel ff op terras koffie met stukje taart gedaan voor verjaardag van mijn collega/zwager, maar de wind was wel koud... Fijne dag allemaal!

5. skatjuh87

ik heb ze ook als ik rustig ben hoor. Ze doen ook verder geen pijn alleen mijn buik zit dan ff in de weg.

Wel balen dat je zo`n last hebt, lijkt me niet prettig. Krijg je er wel fysio voor?

Ik zal zo eens een mooie bos bloemen gaan halen, hebben morgen een bruiloft dus hoop echt dat het weer redelijk blijft. We moeten in jurk komen dus ik heb niet veel aan dan. Als het koud word ben ik de l*l zeg maar.

Liefs

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ik heb nog geen last van harde buiken hoor en ik weet ook eigenlijk niet of dat zo vroeg al normaal is..anders je vk even bellen?

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemiddag :)

Alles was hier gisteren goed bij de vk. Baarmoeder ligt nu op 3/4. Ik moet wel vandaag voor de zekerheid nog even naar de gyn. Ze wouden een extra controle ivm die placenta.Dus om 16 uur er even heen.
    Ze belden net ook van de 20 wkn echo , of ik of 17 uur 'smiddags wil ips 13,45. Wel een rottijd ,maar anders moest het op een andere dag :(
    @romy, kan me goed indenken dat je blij bent als het verbouwen klaar is.
    @billie, jemig wat vervelend van die liesbreuk. Duurt herstel dan lang?
    @inloe, wat een slim idee van die mouwen dichtnaaien. Had ik dara bij Mason toen ook maar aan gedacht. Daar hebben we bij 2 wkn oud een dure puck a baby aangeschaft.
    @skatjuh, Vandaag hopelijk een betere dag voor je :)
    hier heb ik het voelen ook niet elke dag hoor :d Komt omdat het nu nog zo klein is. Hier zeker Moederdag vieren. Misschien is het wel mijn moeders laatste Moederdag ,dus geen haar op mijn hoofd die er aan denkt dat over te slaan.
    @gwn, vandaag een betere dag? Niks aan zulke dgn he.
    @yukl, jemig ene drukke dag. Jou mannetje dus ook weer zo vroeg? Hier ook 5.15. Hopelijk heb je vandaag goed nieuws over je these!
    @annie, wil je nu halve dgn werken of bedoel je na je verlof?
    @paloe, wat leuk een naaicursus. Heeft een collega van mij ook gedaan en die maakte de prachtigste dingen.
    @ammaryllis, hier zakt het emotionele nu juist een beetje af :) Nou hopelijk blijft je beebje in tegenstelling tot de droom nog heel wat weken zitten :D
    @rimar, hopelijk vanavond ene mooie wagen. Zal mooi schelen :)
    @clowntje ,he balen van je BI :(
    @chikai, losse maxicosi kan gewoon mee hoor inde auto. Wij hebben he dan in de gordel in de auto.

8. skatjuh87

ik heb het afgelopen maandag wel aangegeven dat betekent dat ik te druk ben. Maar heb nu al een paar dagen vrij ( al voelt het niet zo ) en nog heb ik er last van. Ach maar even in de gaten houden.

Mijn man is helemaal blij vandaag. Op tv komt er vaak een reclame van bmw om 3 dagen proef te rijden. Mijn man heeft meegedaan en is gewoon door de rondes gekomen haha. In juni rijden wij in een bmw rond. Echt knettergek. Hij kan blijkbaar goed een lulverhaal ophangen hihi.

liefs

9. skatjuh87

@ tessa, ik kan me goed voorstellen dat je moederdag gaat vieren. Ik zou ook wel willen maar heb er even geen behoefte aan.

Maar wat is er met je placenta dat je naar de gyn moet dan?

Liefs

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    wat is er toch mis met de banners???

11. skatjuh87

dat vroeg ik me ook al af. Maar die van jou zie ik wel hoor

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    van bijv skatjuh en tessa..

13. wonderteam

@skatjuh, nee dat snap ik wel wat je bedoeld hoor. Als je ruzie hebt is het ook heel anders. Kan me voorstellen dat je dan denkt je kan me even de pot op :D
    Vorige week maandag is geconstateerd dat ik een placenta preavia heb. ( Ligt volledig voor de baarmoedermond ) dit veroorzaak het bloedverlies en de krampen bij mij. Nu houden ze het gewoon extra inde gaten ,maar dat mag de vk zelf niet doen.

@paloe, wat is er met de banners dan? Zie die van jou wel:D

14. wonderteam

edit: zie nu mijn eigen ook niet meer :D

15. skatjuh87

op zo`n manier. wel fijn dat ze weten wat het is. Het kan verder geen kwaad dan?

En tja ruzie is nooit leuk maar soms ist niet anders

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    van welke site heb je je banner? wedden dan skatjuh hem van dezelfde site heeft..

17. wonderteam

het kan wel kwaad. De placenta kan vroegtijdig loslaten en een vroeggeboorte geven. Ik maak me er niet direct druk om.Bij Mason heb ik hetzelfde gehad en uiteindelijk is de placenta keurig omhoog gegroeid :)

18. wonderteam

Dat is een hele goede. Ligt op het puntje van mijn tong :)

19. skatjuh87

ik heb ook geen idee eerlijk gezegd van welke site ie komt. Het is in het engels in ieder geval.

@ tessa, hopelijk gaat het dan deze keer weer goed net als bij de eerste. Wel even schrikken lijkt me.

20. skatjuh87

Deel Deze Pagina