Ja die van mij ook. Zou best dan eens dezelfde als jou kunnen zijn Ja het was zeker even schrikken ,maar blijf gewoon positief net zoals toen
knap hoor, dat je zo positief kan blijven. Maar dat zal natuurlijk ook komen doordat het bij Mason ook goed is gegaan. Ik ga me even opfrissen en dan dingen doen die ik moet doen. Kom vanmiddag nog wel even bijlezen. Liefs
Zo jullie zijn druk vandaag (met praten bedoel ik) Ik zit op de universiteit dus lees even tussendoor. Bij de vk was alles goed, volgende afspraak pas over 7 weken. Ik dacht dat de meeste van jullie afspraken om de 4 weken hebben? Naja, ik heb er 2 echo's tussen zitten en alles gaat goed, dus vind het zelf ook niet nodig om vaker te komen. Opzet bachelorthese is helemaal goed gekeurd dus ik kan lekker verder waar ik ben gebleven @ paloe: hihi je hebt echt nog een mini buikje inderdaad. @ skatjuh: fijn dat je je vandaag iets beter voelt! @ annie: hm succes met je baas... ik hoop dat zijn reactie een beetje meevalt. Lijkt me erg lastig en vervelend! @ tessa: ja hier inderdaad ook weer lekker vroeg! Vervelend he? Ik merk dat ik constant moe ben door zijn slechte slapen... Ik zou eigenlijk al om 9 uur op bed moeten liggen maar dat lukt niet. Hoe voel jij je eronder? Sorry, verder ben ik het alweer vergeten
@skatjuh, Ja scheelt idd omdat het herkenbaar is hoor. fijne middag @yukl, Oh super zeg dat het helemaal goedgekeurd is. Gefeliciteerd. Oh zo herkenbaar hoe je het uitlegt. Heb idd ook de hele dag door het gevoel dat ik hoofd vol watten heb Soms vraag ik me ook ernstig af hoe het dan moet gaan als nr 2 er is. Ik denk dan als Mason dan ook elke ochtend zo vroeg is en je hebt er zo'n klein beebje bij ,kom ik dan überhaupt wel weer tot leven
Oja en fijn dat alles goed was bij de vk!! Hier afspraken idd om de 4 wkn. Nu 5 wkn ,omdat de 20 wkn echo er tussen zit.
en ik ben weer terug. Ik moet wachten tot mijn droger klaar is hihi. Het gaat hier idd wat beter, heb gelukkig goed geslapen en ook eens uit kunnen slapen. Strakjes is mijn mannetje thuis en dan zit ik eindelijk eens niet alleen te eten en alleen thuis savonds. Ik zie m elke dag wel ff maar mis m tog hoor ( lekker slijm, slijm ik weet het ) Mijn afspraak is ook over 4 weken weer. en heb natuurlijk ook de 20 wkn echo tussendoor. Heb m alleen wel laat. Pas met 21 weken hihi Liefs
@Skatjuh: Ah, je kleine had zich ff lekker verstopt Nu al mama pesten. Hier ook last van harde buiken. Was de reden van de VK om minder te moeten gaan werken. Ben dus veels te druk. Heb gemiddeld 6 harde buiken op een dag. Sommige dagen wel 10.. Let wel op jezelf hè??? @Gwn: Volgens mij heb je gelijk ja..het is de Isofix met zon apart ding. Wat kut van je hernia!!!!!!!!!!!! Sterkte!!!! @Tessa: Moet op advies van de VK en fysio minder gaan werken. Merk dat ik vanaf 14.00 uur echt niet meer kan en dan is het dus te laat. Moet dus echt halve dagen werken wil ik een beetje normaal kunnen functioneren op me werk, maar nog belangrijker thuis. Laat ze je maar goed in de gaten houden met je placenta. Betekent dat dan ook dat je niet natuurlijk kan bevallen????? @Yukl: fijn dat alles ok was bij de VK ik moet om te 5 weken..nu nog dan is wel erg ver weg 7 weken Thanks suc-6 kan ik wel gebruiken Hier is het zonnetje al bijna verdwenen helaas Vandaag krijg ik me eerste zwangerschapsbroek!!!!! Eindelijk. Heb het echt heel lang uitgesteld maar kon echt niet meer Mannetje gaat zo richting Haarlem om m op te halen was kapot en moest dus ff genaaid worden door de naaister van de winkel. (helaas geen korting voor Annie hahahahaha). Ook vandaag een afspraak gemaakt voor een bezichtiging van een woning. Hoop dat het was is, maar wanneer moeten we verhuizen? Er moet een vloer gelegd worden, keuken geïnstalleerd worden, sauzen, behangen, verven ..Aaaaaarhgggggggg!!!!!! Wordt nu al gek als ik eraan denk ..en dat alles vòòr die kleine smurfin het mooi geweest vind in me buik
wow, kan me voorstellen dat je even niet wil denken aan het verhuizen Annie en alles wat er moet gebeuren... Dat had ik al toen ik nog niet eens zwanger was bweh, vind het echt verschrikkelijk allemaal, ook al is het op zich heerlijk om er je eigen huisje van te maken, maar toch... succes @yukl: oef... ik zou er ook niet aan moeten denken.. je hebt er al een dag opzitten voor je college begint, zo vroeg als jou dag nu weer begonnen is... sterkte dadelijk.. Ik lees over maxicosi cabriofix... Dat is inderdaad gewoon een type van Maxicosi. Wij hebben hem ook. Voor het gemak hebben wij de Easybase erbij gekocht indertijd, tijdens de mama mazzeldagen, de easybase kan in alle auto's. In tegenstelling tot de easyfix. Wij hebben wel 2 auto's maar de easybase was ook redelijk snel omgezet door m'n man als dat nodig was. Buiten dat het handig is bij regen en zo (klik en weg, zonder dat je met je kont naar achteren in de regen staat terwijl je de maxicosi vastmaakt) vond ik het ook érg praktisch toen ze groter werd, maar nog prima in de maxicosi paste: Door dat de riemen door de easybase gingen, bleef de maxicosi in de auto staan en tilde ik onze dochter er gewoon uit. Op een gegeven moment wordt het zó zwaar, maxicosi met je kindje erin... Het is alleen jammer dat je het maar zo kort gebruikt het ding, gezien de prijs... Maar oke, hier wordt hij dus weer een 2e ronde gebruikt. Verder hoorde ik gisteren op m'n werk, dat mijn invaldienst, die ik alweer 15 maanden (!) doe, gaat stoppen. Mijn collega komt terug, haar ouderschapsverlof is voorbij. Erg jammer.. Het ging om de lessen met de 0 tot 2 jarige kindjes (verdeeld over 3 leeftijdsgroepen) en dat zal ik toch wel erg gaan missen. Maar het is niet anders. Gelukkig wilde ze wel aan m'n baas gaan opperen om mij (en een andere collega die haar andere lessen over heeft genomen) de lessen te laten doen, tot de zomer. Anders zou ze vanaf juni nog 3 of 4 die les moeten doen, terwijl ik al de kindjes ken en natuurlijk de kinderen mij... Dus dat was wel lief... En als de vakantie voorbij is, ga ik toch bijna (1 weekje ertussen geloof) met verlof. Maar oke.. Ik ben benieuwd wanneer ik het officieel (van m'n baas dus) ga horen.... Verder gaat het hier wel oke, wel weer last van m'n stuitje met name. Ondanks dat ik het rustig aan doe... Ik ben benieuwd wat de fysio vrijdag zegt en gaat doen, ook voor wat betreft mijn werk (wat wel, wat niet..) Fijne dag verder allemaal.. nog even en dan komen alle 20 weken echo's er al weer aan , zitten we alweer op de helft !
wat lang! (die 7 weken) 2 echo's binnen die 7 weken?? fijn dat je opzet is goedgekeurd! bij mij begint er nu eindelijk een beetje schot te komen in de observaties..word ook wel tijd! zo vervelend als je afhankelijk bent van anderen.. (degenen die ik moet observeren)
hallo: Tessa; fijn dat ze weten wat het is idd. Leuk is anders maar je zult vast wel onder goede controle staan. Yukl; fijn dat alles weer goed is. wij gaan ook om de 4 weken, maar opzich zou ik iets langer ook niet erg vinden als alles lekker gaat.. School; ik ben blij dat het niet meer hoeft. Ik was 27 toen ik klaar was en wel een super tijd gehad. Maar respect voor de dames die nu nog studeren en zwanger zijn. Knap hoor!! Annie; verhuizen is nu een flinke klus. Maar je krijgt er vast een heel mooi en fijn huisje voor terug. Jij mag iedereen lekker aansturen en dat is ook wel weer leuk hihihih Athina; het zou fijn zijn als je nog even dit jaar af kan maken idd. easybase; echt een ideaal ding, alleen wel duur... skatjuh: fijn dat je vandaag een betere dage hebt. All; Ik ben bij de fysio geweest om een afspraak te maken met mijn rug. Ik heb echt best veel pijn en het schiet steeds naar mijn billen en dan zak ik door mijn benen. Dus dat is niet goed. Morgen naar de VK en mannetje gaat mee. ( kan normaal niet met zijn werk) fijne dag allemaal en vandaag ben ik er weinig want mijn mannetje is jarig vandaag.
Hahahaha...das waar ook!!! Ben ik heel goed in. Suc-6 met je rug!! Hoop dat ze goede oefeningen geeft en dat je er wat aan hebt. Ik ben afgelopen maandag weer geweest en ben een half uur gemasseerd door haar, had zoveel last. Wel iets beter maar dag later weer klote:x Gefeliciteerd met je mannetje!!!!!!!!!
Mink, gefeliciteerd met je mannetje. Maak er maar een leuke dag van. @ verhuizen, ik ben blij dat ik daar nu niet mee bezig ben. We wonen hier nu zo`n 2 jaar en ben nog helemaal tevreden. Wij houden ons gewoon lekker bezig met het kamertje. Liefs
ennnn volgens de banner kan de kleine al wat horen!!!!! heeft mr paloe zijn gepraat tegen mijn buik eindelijk meer zin dan alleen mij aan het lachen maken