Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    GEFELICITEERD met je knulletje, Yukl!!!!! En eh, je gevoel, dat herken ik wel hoor, maar hier dus ook al een deel aan kleertjes gekocht en dan is dat 'slik-momentje' ook direct weer voorbij :)
    Ik vind het zó leuk dat we nu allebei weer een jochie krijgen.... Goof had het toch al die tijd over 'toeval bestaat niet'? Nou, bij ons klopt het wel :D

2. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Annie: Gewoon kijken hoe het gaat en als dat nog teveel blijkt te zijn, nog minder gaan werken!

Domino: Welkom hier en gefeliciteerd! :)

3. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

GEFELICITEERD yukl, nog een jongen erbij:D

En wat een mooie foto`s

had ik het fout hihi, maar das niet nieuw he

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Tssssssssssssssssk, waarom blijft mijn banner al de hele dag op 16wk6 staan???? Grrrrrrrrrrrrrrr

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Omdat banners een beetje stom zijn af en toe :D Die van mijn heeft wekenlang verkeerd gelopen, maar sinds zo'n 2 weken doet ie het eindelijk normaal :)

Hihi ben helemaal in de wolken nog van de echo van net :)

Verder vind ik wel mijn buurvrouw een stomme zeur. Begon ze net weer over het feit dat onze hond zoveel blaft als we weg zijn. Jaaa, dat weten we. En ze weet ook dat we een andere thuis voor hem zoeken! Dan hoeft ze dat dus niet steeds te herhalen ;) (die optie van laatst werd niets want de mensen hebben een kat en onze hond was niet zo van die katten gediend op z'n zachtst gezegd)

6. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Domino: welkom! Leuk dat je ook mee komt kletsen.

@Yukl: gefeliciteerd met jullie KNUL!!! Super dat ie zoveel tijd voor jullie genomen heeft en zoveel foto's gemaakt. Wow... 30! Wij hebben er vandaag 5 gekregen :p.

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Yukl: Wat een z**kw**f, die buurvrouw van jullie.... alsof jullie het leuk vinden dat hij zo blaft en jullie nu noodgedwongen een nieuw thuis voor hem moeten zoeken....

Lekker blijven zweven op die wolk! Ik kruip er vanavond ook weer opnieuw op ;)

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ gwn: 5 vind ik voor een 20 weken best veel! :D Volgens mij kreeg ik er maar 3 de vorige keer ;) En jij gaat ook nog naar drs papa zie ik :) Dan zal je vast ook worden overladen ;)

@ incognito: jaaa jij vanavond weer op je blauwe wolk! Hoe laat hebben jullie de afspraak?

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    20 u! Erg laat dus pas ;)

10. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Yukl, gefeliciteerd met je jongen!

11. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Hoi meiden,

20 wk echo achter de rug en alles was goed!!

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Super! Wil je niet weten wat het is? Of mogen we het niet weten? :D

13. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    hihih jullie mogen het niet weten.....

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

OKTOBER 2010 MAMA'S LIJST

26 september
    Mamamanuela - 27 jaar - 4e kindje
    Nonja- 28 jaar - 1e kindje

29 september
    Gwn - 27 jaar- 1e kindje

30 september
    Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje

1 oktober
    Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje
    Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje

2 oktober
    Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje
    Brenjomi - 25jaar- 2e kindje
    Margotmarcel- 26 jaar - 2e kindje

3 oktober
    Rodelief- 29 jaar - 3e kindje

4 oktober
    Annie25 - 29 jaar - 1e kindje

5 oktober
    Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje
    SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje
    Slingding - 28 jaar - 2de kindje

6 oktober
    Chikai - 28 jaar - 1e kindje

7 oktober
    Manuela23- 24 jaar - 2e kindje

8 oktober
    Regenboogje82 - 29 jaar - 1e kindje
    Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje

9 oktober
    Rimar - 35 jaar - 1e kindje
    DianaV - 32 jaar - 1e kindje

10 oktober
    Quendy - 29 jaar - 2e kindje

11 oktober
    Milse -33 jaar - 3e kindje
    Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje
    Pina - jaar - e kindje
    Clowntje - 40 jaar - 2e kindje

12 oktober
    Kwebbelsnoes- 27 jaar - 1e kindje

13 oktober
    Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje
    15 oktober
    InLove - 29 jaar - 2e kindje

16 oktober
    romy2003 - jaar - 2e kindje
    Tessa81 -28 jaar - 2e kindje
    Mink - 29 jaar - 2e kindje

18 oktober
    Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje

20 oktober
    InCognito - 26 jaar - 2e kindje
    Paloe - 23 jaar - 2e kindje
    Athina - 28 jaar - 2e kindje

22 oktober
    Pacific- 34 jaar - 2e kindje
    Iris89 - 20 jaar - 1e kindje

24 oktober
    Petra83 - 26 jaar - 1e kindje?
    Corina83 - 26 jaar - 1e kindje

26 oktober
    Denise38 - 38 jaar - 2e kindje

27 oktober
    Gusam - 26 jaar - 2e kindje
    CherryAyden - 23 jaar -1e kindje

28 oktober
    Aylin16- 28 jaar - 3e kindje
    Maranka - 36 jaar - 2e kindje

29 oktober
    Yukl- 24 jaar - 2e kindje
    Domino85 - 25 jaar? - 2e kindje

30 oktober
    Sassie85- 25 jaar - 1e kindje
    Doglover76 -33 jaar-1e kindje

Stand: 6 meisjes - 7 jongens - 8 verrassingseieren

Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's

Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe.

15. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Yukl, Gefeliciteerd met je jongen, en een hond die blaft wanneer je niet thuis bent, kun je erg weinig aan doen helaas. Nu moet ik zeggen dat ik een tijdje in een flat heb gewoond en de hond van de buurvrouw deed ook niets anders dan blaffen, dus ik weet ook hoe irritant het kan zijn. Vooral ook omdat mijn hond erop aan gekeken werd door andere buren! Mijn honden zijn ook niet altijd stil als ik weg ben, zeker niet wanneer ze iets horen (zoals de deurbel) maar mijn buurvrouw is gelukkig heel erg weinig thuis, en heeft nog nooit geklaagd.

Rodelief, super van je goede echo!

Incog, heel veel plezier bij je echo, waar je nu waarschijnlijk nog bent.

Ook ik hoop stiekem deze keer op een meisje, vorige zwangerschap ook, en bleek het dus bij de geboorte een jongen te zijn. Vond het een heel speciaal moment om mee te maken dat ik toen pas het geslacht wist, en daarom twijfel ik dus of we het willen weten of het gewoon wel zien bij de bevalling.

Hebben jullie al eens urine meegenomen naar de vk of gyn? Ik kreeg de vorige keer een potje mee om in te leveren bij het lab. Maar zal dus niet weten waarom, toen ik dat vroeg zeiden ze dat het standaard is? Bij mijn eerste zwangerschap moest ik volgens mij urine meenemen vanaf 24 weken ofsow. Het potje staat hier dus nog steeds, ziekenhuis is nou ook weer niet echt in de buurt ofsow, en aangezien ik toch ook nie weet waarvoor het is, vind ik het ook niet zo belangrijk!

16. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    ohja, ik zie een vraagteken bij mijn leeftijd in de lijst, maar 25 jaar klopt hoor, dus dat vraagteken kan weg :p

17. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#1157 wonderteam, 12 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2010
    Zo zat net even op de bank een 1/2 uurtje en ik voelde de kleine druk bewegen. Vind het echt fijn, heb namelijk geen angelsound en dit geeft dan toch een goed gevoel.

@chikai, fijn he zo'n duidelijke trap.
    @gwn, super dat de 20 wkn echo goed is. Ik snap je redenatie over die echo wel. Nu het dichterbij komt vind ik het ook een stuk spannender worden en denk ik heel vaak ojee straks is er iets mis.
    @incognito, zakt de koorts al wat bij zoonlief? veel beterschap voor hem. Gaat hard he met die weken. Vind deze zw ook echt veel sneller gaan nu. Hoe was de echo?
    @diana, fijn dat alles goed was en hopelijk is de pijn snel over.
    @mamamanuela, dus lekker geshopt??
    @doino, welkom en gefeliciteerd.
    @yukl, van harte met jullie jongen.!!! Snap je gevoel wel hoor ,is ook logisch toch. Ook al ben je met je 2e mannetje heus net zo blij :D Ik ben benieuwd of ik de hekkensluiter wordt met ook een 2e jongetje? En wa een prachtige duidelijke echo's en super dat je er zoveel kreeg. Die man geniet volgens mij ook intens van zijn vak. Wat jammer van je buuf. Lekker laten zeiken :D
    @rodelief, fijn dat de 20 wkn echo goed was!

Zo over 18 dgn hebben we hier de 20 wkn echo en ben benieuwd of we dan het geslacht ook zullen weten :D

18. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    urine naar het zh??? Geen idee, hier ook vanaf weet ik hoeveel weken mee naar de vk meer niet. Heb je niet gevraagd dan hih

Diana fijn dat alles oké is!

Jaaa weer een knullie erbij, leuk leuk leuk!!

bhv viel mee alleen t reanimeren was wat pijnlijk, het opstaan van de grond nog meer, maar goed we hebben de herhaling weer gehad. Ik kan weer een jaar vooruit.
    Kwam erachter dat ik een nieuwe id moet. Zal maar snel pasfotos gaan maken haha als ik nog 2 maanden wacht heb ik 5 jaar een dikke kop op de id kaart :D geen zin in hihi

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@inlove, heb je het mooi weer gehad :D ja dat opstaan krijg je zeker last van je banden niet?
    @annie, hoe ging het gesprek vandaag met je baas?

20. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nou vooral mn bekken voelde ik en na die borstcompressies (had 3x 30 mogen doen ppff) kwam ik niet meer recht hahah leek wel een oude vrouw, gelukkig een leuke leaar :D

Deel Deze Pagina