GEFELICITEERD met je knulletje, Yukl!!!!! En eh, je gevoel, dat herken ik wel hoor, maar hier dus ook al een deel aan kleertjes gekocht en dan is dat 'slik-momentje' ook direct weer voorbij Ik vind het zó leuk dat we nu allebei weer een jochie krijgen.... Goof had het toch al die tijd over 'toeval bestaat niet'? Nou, bij ons klopt het wel
Annie: Gewoon kijken hoe het gaat en als dat nog teveel blijkt te zijn, nog minder gaan werken! Domino: Welkom hier en gefeliciteerd!
GEFELICITEERD yukl, nog een jongen erbij En wat een mooie foto`s had ik het fout hihi, maar das niet nieuw he
Omdat banners een beetje stom zijn af en toe Die van mijn heeft wekenlang verkeerd gelopen, maar sinds zo'n 2 weken doet ie het eindelijk normaal Hihi ben helemaal in de wolken nog van de echo van net Verder vind ik wel mijn buurvrouw een stomme zeur. Begon ze net weer over het feit dat onze hond zoveel blaft als we weg zijn. Jaaa, dat weten we. En ze weet ook dat we een andere thuis voor hem zoeken! Dan hoeft ze dat dus niet steeds te herhalen (die optie van laatst werd niets want de mensen hebben een kat en onze hond was niet zo van die katten gediend op z'n zachtst gezegd)
@Domino: welkom! Leuk dat je ook mee komt kletsen. @Yukl: gefeliciteerd met jullie KNUL!!! Super dat ie zoveel tijd voor jullie genomen heeft en zoveel foto's gemaakt. Wow... 30! Wij hebben er vandaag 5 gekregen .
Yukl: Wat een z**kw**f, die buurvrouw van jullie.... alsof jullie het leuk vinden dat hij zo blaft en jullie nu noodgedwongen een nieuw thuis voor hem moeten zoeken.... Lekker blijven zweven op die wolk! Ik kruip er vanavond ook weer opnieuw op
@ gwn: 5 vind ik voor een 20 weken best veel! Volgens mij kreeg ik er maar 3 de vorige keer En jij gaat ook nog naar drs papa zie ik Dan zal je vast ook worden overladen @ incognito: jaaa jij vanavond weer op je blauwe wolk! Hoe laat hebben jullie de afspraak?
OKTOBER 2010 MAMA'S LIJST 26 september Mamamanuela - 27 jaar - 4e kindje Nonja- 28 jaar - 1e kindje 29 september Gwn - 27 jaar- 1e kindje 30 september Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje 1 oktober Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje 2 oktober Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje Brenjomi - 25jaar- 2e kindje Margotmarcel- 26 jaar - 2e kindje 3 oktober Rodelief- 29 jaar - 3e kindje 4 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje 5 oktober Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje Slingding - 28 jaar - 2de kindje 6 oktober Chikai - 28 jaar - 1e kindje 7 oktober Manuela23- 24 jaar - 2e kindje 8 oktober Regenboogje82 - 29 jaar - 1e kindje Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje 9 oktober Rimar - 35 jaar - 1e kindje DianaV - 32 jaar - 1e kindje 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje 11 oktober Milse -33 jaar - 3e kindje Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje Pina - jaar - e kindje Clowntje - 40 jaar - 2e kindje 12 oktober Kwebbelsnoes- 27 jaar - 1e kindje 13 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje 15 oktober InLove - 29 jaar - 2e kindje 16 oktober romy2003 - jaar - 2e kindje Tessa81 -28 jaar - 2e kindje Mink - 29 jaar - 2e kindje 18 oktober Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje 20 oktober InCognito - 26 jaar - 2e kindje Paloe - 23 jaar - 2e kindje Athina - 28 jaar - 2e kindje 22 oktober Pacific- 34 jaar - 2e kindje Iris89 - 20 jaar - 1e kindje 24 oktober Petra83 - 26 jaar - 1e kindje? Corina83 - 26 jaar - 1e kindje 26 oktober Denise38 - 38 jaar - 2e kindje 27 oktober Gusam - 26 jaar - 2e kindje CherryAyden - 23 jaar -1e kindje 28 oktober Aylin16- 28 jaar - 3e kindje Maranka - 36 jaar - 2e kindje 29 oktober Yukl- 24 jaar - 2e kindje Domino85 - 25 jaar? - 2e kindje 30 oktober Sassie85- 25 jaar - 1e kindje Doglover76 -33 jaar-1e kindje Stand: 6 meisjes - 7 jongens - 8 verrassingseieren Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe.
Yukl, Gefeliciteerd met je jongen, en een hond die blaft wanneer je niet thuis bent, kun je erg weinig aan doen helaas. Nu moet ik zeggen dat ik een tijdje in een flat heb gewoond en de hond van de buurvrouw deed ook niets anders dan blaffen, dus ik weet ook hoe irritant het kan zijn. Vooral ook omdat mijn hond erop aan gekeken werd door andere buren! Mijn honden zijn ook niet altijd stil als ik weg ben, zeker niet wanneer ze iets horen (zoals de deurbel) maar mijn buurvrouw is gelukkig heel erg weinig thuis, en heeft nog nooit geklaagd. Rodelief, super van je goede echo! Incog, heel veel plezier bij je echo, waar je nu waarschijnlijk nog bent. Ook ik hoop stiekem deze keer op een meisje, vorige zwangerschap ook, en bleek het dus bij de geboorte een jongen te zijn. Vond het een heel speciaal moment om mee te maken dat ik toen pas het geslacht wist, en daarom twijfel ik dus of we het willen weten of het gewoon wel zien bij de bevalling. Hebben jullie al eens urine meegenomen naar de vk of gyn? Ik kreeg de vorige keer een potje mee om in te leveren bij het lab. Maar zal dus niet weten waarom, toen ik dat vroeg zeiden ze dat het standaard is? Bij mijn eerste zwangerschap moest ik volgens mij urine meenemen vanaf 24 weken ofsow. Het potje staat hier dus nog steeds, ziekenhuis is nou ook weer niet echt in de buurt ofsow, en aangezien ik toch ook nie weet waarvoor het is, vind ik het ook niet zo belangrijk!
ohja, ik zie een vraagteken bij mijn leeftijd in de lijst, maar 25 jaar klopt hoor, dus dat vraagteken kan weg
Zo zat net even op de bank een 1/2 uurtje en ik voelde de kleine druk bewegen. Vind het echt fijn, heb namelijk geen angelsound en dit geeft dan toch een goed gevoel. @chikai, fijn he zo'n duidelijke trap. @gwn, super dat de 20 wkn echo goed is. Ik snap je redenatie over die echo wel. Nu het dichterbij komt vind ik het ook een stuk spannender worden en denk ik heel vaak ojee straks is er iets mis. @incognito, zakt de koorts al wat bij zoonlief? veel beterschap voor hem. Gaat hard he met die weken. Vind deze zw ook echt veel sneller gaan nu. Hoe was de echo? @diana, fijn dat alles goed was en hopelijk is de pijn snel over. @mamamanuela, dus lekker geshopt?? @doino, welkom en gefeliciteerd. @yukl, van harte met jullie jongen.!!! Snap je gevoel wel hoor ,is ook logisch toch. Ook al ben je met je 2e mannetje heus net zo blij Ik ben benieuwd of ik de hekkensluiter wordt met ook een 2e jongetje? En wa een prachtige duidelijke echo's en super dat je er zoveel kreeg. Die man geniet volgens mij ook intens van zijn vak. Wat jammer van je buuf. Lekker laten zeiken @rodelief, fijn dat de 20 wkn echo goed was! Zo over 18 dgn hebben we hier de 20 wkn echo en ben benieuwd of we dan het geslacht ook zullen weten
urine naar het zh??? Geen idee, hier ook vanaf weet ik hoeveel weken mee naar de vk meer niet. Heb je niet gevraagd dan hih Diana fijn dat alles oké is! Jaaa weer een knullie erbij, leuk leuk leuk!! bhv viel mee alleen t reanimeren was wat pijnlijk, het opstaan van de grond nog meer, maar goed we hebben de herhaling weer gehad. Ik kan weer een jaar vooruit. Kwam erachter dat ik een nieuwe id moet. Zal maar snel pasfotos gaan maken haha als ik nog 2 maanden wacht heb ik 5 jaar een dikke kop op de id kaart geen zin in hihi
@inlove, heb je het mooi weer gehad ja dat opstaan krijg je zeker last van je banden niet? @annie, hoe ging het gesprek vandaag met je baas?
nou vooral mn bekken voelde ik en na die borstcompressies (had 3x 30 mogen doen ppff) kwam ik niet meer recht hahah leek wel een oude vrouw, gelukkig een leuke leaar