Domino: Dankjewel Het was geweldig! Tessa: De koorts lijkt minder te worden. Hij is vandaag in totaal 3 uurtjes wakker geweest, dus slaapt het ziek-zijn eruit.... En ja, het gaat ENORM hard! Maar ik geniet deze zwangerschap wel véél meer dan bij de vorige, daar genoot ik ook, maar had ik echt heel veel pijn. Wat fijn dat jij je ukkie zo goed voelt bewegen, heerlijk!
Zo zo, nu ff een klein verslagje Hebben wel bijna 1,5 uur binnen gezeten! Meteen toen ze dat apparaat op mijn buik zette, zag ik zijn piemeltje fier omhoog steken, dus overduidelijk een jongen! Geweldig, vind het zó leuk! Wat ook fijn is, is dat we heel veel medische dingen al gezien hebben, hartje met 4 kamers, juiste bloedsomloop, lever, nieren, maag, blaas, ruggetje mooi dicht en zijn voetjes zien er perfect uit. Nou ja, ze heeft nog wel meer gezegd natuurlijk, maar dat wordt een beetje lang verhaal. Hij heeft trouwens al een aantal trekjes die precies lijken op zijn grote broer, hij had steeds zijn handjes in zijn gezicht, één bij zijn mondje, één bij zijn oor, grote broer doet dat nu nog steeds! En zijn voetjes gekruist over elkaar, echt prachtig, zo leuk om te zien.... En hij is heel erg druk, zei de echoscopiste, dat is dan ook weer een overeenkomst Verder voelde ik hem al heel vroeg, maar sinds vorige week een stuk minder. Verklaring is daarvoor ook gegeven: Mijn baarmoeder lag gekanteld, naar achteren, placenta ligt op de voorwand, maar toen de baarmoeder nog naar achteren gekanteld lag, kon ik hem dus beter voelen dan nu, want nu ligt de placenta dus voor.... Weet ik dat ook weer Het was super fijn in elk geval en voortaan, zei ze, moet ik gewoon DIRECT bellen als ik een vraag heb Wij gaan slapen en enorm genieten, oh wat hou ik nu al veel van ons kleine tweede kereltje....
incog, fijn dat de echo zo leuk was, en ook bij wat ze nu kunnen zien dat hij gezond is. Hoe oud is je zoontje? 3 uur wakker is heel erg weinig, veel beterschap voor hem! Het is zo sneu (en vermoeiend) om een kindje ziek te hebben
incognito en yukl, gefeliciteerd met jullie zonen. Hier begint de spanning hoger te worden, heb maandag de geslachtsbepaling, en ik ben benieuwt of het kleintje gezond is. Bij mij is er de laatste tijd de angst dat er iets niet goed is, en dat heeft er denk ik mee te maken dat ik nu al een paar keer negatieve verhalen heb gehoord van kindjes die niet gezond waren en eerder gehaald werden. Verder gaat ales goed, ik heb nu de afgelopen dagen geen hoofdpijn en niet meer over hoeven te geven, ik hou nog wel mijn vingers gekruist. XXX Gusam
yukl en incognito gefeliciteerd met jullie jongens en dat de echo zo super goed is heb effe vraagje ik hoor jullie allemaal over dr. papa maar waar komt ie vandaan hi hi die echo waar word ie gemaakt ben nu toch wel erg benieuwd naar die dr. Tessa ik heb zeker heerlijk geshopt is alles goed bij jou nou fijne nacht allemaal het is ook weer veels te laat ook
Goeiemorgen allemaal, Yukl, gefeliciteerd met je zoon! Iedereen die echo's gehad heeft, fijn dat ze goed waren. Ik mag pas 28 mei weer voor controle en 7 juni voor 20 weken echo. Kan niet wachten. Ik heb sinds gisteravond kramp(jes) in mijn zij aan allebei de kanten. Ik ben er niet gerust op, maar ik wacht het ff af. Het kan natuurlijk gewoon bandenpijn zijn. Buikfoto van vorige week staat nu eindelijk in mijn album..... Groetjes, Elleke
Hij is 16,5 maand nu, maar vanochtend leek hij een eind opgeknapt! Wel nog een diarree luier die met één keer duwen volledig lang zijn been op ging, maar goed, als dat alles is
Meid, alles is vast goed met je kleintje! Ik zeg altijd maar zo: Zorgen maken is zonde van je tijd, als het nodig is je zorgen te maken, is daar nog tijd genoeg voor! Lekker genieten en jou kleintje is helemaal gezond
Ja, ik hoor ook zo'n mega positieve verhalen over drs. Papa Die zit in A'dam, dat is me nét iets te ver weg!
Als je er niet gerust op bent, altijd even bellen, maar vergeet niet dat je naast bandenpijn, óók groeipijn kunt hebben. Soms is het allemaal erg spannend he?!
@ domino: ja ik kan me ook wel voorstellen dat het vervelend. Alleen wonen we wel in een complex van 1 jaar oud De draagmuren zijn hartstikke dik, dus erger dan een gedempt geluid kan het niet zijn. Onze buurvrouw is met pensioen en dat is dus de zeikerd, onze onderbuurvrouw is op dit moment met verlof en zij hoort het inderdaad ook, maar vindt het geen probleem. Dus het ligt denk ik ook wel een beetje aan onze buurvrouw zelf Overigens herplaatsen we de hond ook niet voor haar maar toch vooral voor hemzelf. Ik vind het ook sneu dat hij zich niet fijn voelt als ie alleen is (zeker 3 volle dagen per week), zijn blaf klinkt namelijk wat angstig. Ik hoopte bij de eerste inderdaad ook al op een meisje Ik moet nu steeds denken aan het feit dat ik geen dochter zal hebben die zelf zal bevallen van haar kind... Dat vind ik erg jammer. Mijn schoonmoeder heeft 2 zoons en maakt de zwangerschappen plus de kleinkinderen toch minder mee dan bijv. mijn moeder. @ tessa: wat heerlijk dat je de kleine voelde! @ gusam: ah jouw kleine is vast ook helemaal gezond En spannend, maandag de geslachtsbepaling! @ mamamanuela: drs papa zit inderdaad in Amsterdam, op IJburg. Hij krijgt ook veel bekende Nederlanders op bezoek. @ doglover: ik zie geen buikfoto @ incognito: zo grappig dat we allebei 2 jongens hebben straks En super fijn dat de echo zo geslaagd was Pff manlief en ik zijn gister begonnen met zoeken naar een naam, maar ik vind echt NIETS leuk, zucht! Naja, ik vind wel veel namen leuk, maar wel willen graag een originele naam. Ik heb al wel een aantal hele leuke kaartjes gezien Vanochtend om half 4 wakker en daarna niet meer geslapen Zoonlief was ook vroeg, namelijk half 6. Gaaaaaap!
Incognito, leuk een zoon! Proficiat! Zo, lekker iedereen een vrije dag vandaag? Wij gaan vandaag een kamertje bestellen en lekker even rondkijken. Troost je doglover, wij hebben de 20 weken echo ook pas 27 mei (dan ben ik 21 weken)... Ik weet niet of het mijn banden zijn, of iets anders, maar soms voel ik me net zo'n oude vrouw Met opstaan of gaan zitten doet mijn onderbuik echt pijn, ook met lopen merk ik dat ik toch wel anders ga bewegen. Ervaren jullie dat ook? Moet maandag naar de vk, dus ik zal het wel even aankaarten, maar wellicht weten jullie / ervaren jullie dit ook? (tja, het is m'n eerste, dus het is allemaal nogal nieuw )
OKTOBER 2010 MAMA'S LIJST 26 september Mamamanuela - 27 jaar - 4e kindje Nonja- 28 jaar - 1e kindje 29 september Gwn - 27 jaar- 1e kindje 30 september Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje 1 oktober Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje 2 oktober Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje Brenjomi - 25jaar- 2e kindje Margotmarcel- 26 jaar - 2e kindje 3 oktober Rodelief- 29 jaar - 3e kindje 4 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje 5 oktober Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje Slingding - 28 jaar - 2de kindje 6 oktober Chikai - 28 jaar - 1e kindje 7 oktober Manuela23- 24 jaar - 2e kindje 8 oktober Regenboogje82 - 29 jaar - 1e kindje Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje 9 oktober Rimar - 35 jaar - 1e kindje DianaV - 32 jaar - 1e kindje 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje 11 oktober Milse -33 jaar - 3e kindje Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje Pina - jaar - e kindje Clowntje - 40 jaar - 2e kindje 12 oktober Kwebbelsnoes- 27 jaar - 1e kindje 13 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje 15 oktober InLove - 29 jaar - 2e kindje 16 oktober romy2003 - jaar - 2e kindje Tessa81 -28 jaar - 2e kindje Mink - 29 jaar - 2e kindje 18 oktober Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje 20 oktober InCognito - 26 jaar - 2e kindje Paloe - 23 jaar - 2e kindje Athina - 28 jaar - 2e kindje 22 oktober Pacific- 34 jaar - 2e kindje Iris89 - 20 jaar - 1e kindje 24 oktober Petra83 - 26 jaar - 1e kindje? Corina83 - 26 jaar - 1e kindje 26 oktober Denise38 - 38 jaar - 2e kindje 27 oktober Gusam - 26 jaar - 2e kindje CherryAyden - 23 jaar -1e kindje 28 oktober Aylin16- 28 jaar - 3e kindje Maranka - 36 jaar - 2e kindje 29 oktober Yukl- 24 jaar - 2e kindje Domino85 - 25 jaar - 2e kindje 30 oktober Sassie85- 25 jaar - 1e kindje Doglover76 -33 jaar-1e kindje Stand: 6 meisjes - 7 jongens - 8 verrassingseieren Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe.
Hoi, Buikfoto staat in mijn album..... (moet je wel mijn vriendje zijn..... mag altijd natuurlijk) Groetjes, Elleke
Dit herken ik wel van mijn eerste zwangerschap, deed bleek later het begin van mijn bekkenproblemen te zijn. Dat je anders gaat lopen is dan logisch, omdat je zelf zomin mogelijk pijn wilt hebben. Maar het kan ook idd je banden zijn, die kunnen ook voor heftige steken zorgen.
Vandaag maar eens een lui dagje hier. Mijn man ligt nog op bed omdat hij vannacht heeft gewerkt, en vanmiddag heeft hij nog een afspraak staan. Dus uk en ik gaan vandaag lekker luieren, het is toch slecht weer hier. Vanavond gaan we bij vrienden eten, dus dat zal wel een latertje weer worden vanavond
Hoe doen jullie dat? Nemen jullie zoonlief mee of heb je een oppas? Een latertje is hier trouwens erg lang geleden. Mijn man en ik zijn chronisch moe en vallen om 22.00 uur echt om van de slaap Ik heb de hoop een beetje opgegeven dat dat de komende tijd beter zal worden. Veel plezier met luieren vandaag
@doglover als je niet gerust bent ten alle tijden werken incognito dank je wel voor je antwoord @yukl o dank je wel heb je misschien een site van hem want als hij zo goed is rij ik graag een stukje verder voor hem en is hij duur of valt dat wel mee???? ik hoop dat je dit allemaal weet hihi... @domino veel plezier vanavond.. goede morgen meiden nou ik heb zin in vandaag not whaha moet alles schoonmaken en nog verzinnen wat te doen hi hi
Ook deze aanstaande mama is op 6 OKtober 2010 uitgerekend! 18 mei weer een echo, en 3 juni 20 weken echo. Kleine is wel aan het rommelen, maar nog niet aan het schoppen, maar dat komt vanzelf wel. Liefs Bel