sorry, ff verder geen reacties, ben zo doodmoe niet normaal! Dus straks als zoonlief gaat slapen, gaat deze dame mee hoor Verder ziet er hier ook somber uit, jammer!
morgen! bijleesreultaat deel 2: Chikai nee ik draai niet meer als leidingJ jij wel? Ik heb ook gebeld en ook iemand aan de telefoon gehad maar ze zijn nog steeds niet opgehaald! Het komt inderdaad door een andere koerier maar toch is het niet leuk, want de urine die er nu staat is van 4 en 3 weken geleden volgens mij kunnen ze die dan zo weggooien (4 weken geleden hadden ze de kannen niet meegenomen maar wel nieuwe neergezet:S) Yukl ik zag het ook niet zitten, maar het ging erg goed! Het viel me echt heel erg mee ben vrijdag lekker wezen shoppen armbandjes, 2 kettingen en 2 horloges gescoord Lees net dat jullie ook een ibiza hadden! Wij hebben er echt nooit iets mee.. Vrienden van ons hadden een station focus en hebben hem van ellende weg gedaan haha! Trouwen: wij hebben 12 mei een bruiloft! Nu al zin in! Incog haha ja, maar van mij hoefde het ook niet hoorJ vond het veel fijner dat hij mij bijstondJ(navelstreng) Heeft het met de hormonen te maken dat je soms zo geïrriteerd bent door je man? Hahaha en jij bent jaloers op Yukl en mij??volgens mij ben je slanker dan ik hoor!miepje mooie babybump hoor! Ik zal binnenkort ook eens een foto maken..heb volgens mij een spurtje gehadJ ik heb vetjes op de heupen net als Yukl zegt mamanuele wat vervelend toch dat het niet lekker loopt met je kids..is het huilen al een beetje over? Sassie succes de komende tijd en gefeliciteerd met je echo en je 12 weken! Tessa hm ik ben net 2 weken van de moeheid af maar dit weekend leek het weer een beetje terug, ik hoop maar dat dat was omdat het gewoon een druk weekend was..Wij hebben de kraamzorg ook allang geregeld, zitten weer bij Naviva. Mooie auto!Wij zijn ook aan het uitkijken naar een andere auto..hebben nu een 3deurs Seat ibiza, superfijne auto maar met 2 kids, mijn rug en de bagage tijdens een vakantie.. Wij vonden de dacia Logan wel wat, maar rijden teveel kms per jaar voor de kwaliteit van die auto..jammer want het is veel ruimte voor een goede prijs (een nieuwe zit er voor ons zoiezo niet in) Pina..mamamazzaldagen??? ff op de prenatal site gekeken.. miss toch ff de stad in dan woensdag.. Skatjuh ik had bij Olaf voor 20 weken melkproductie..nu (als ik in mijn borst knijp) heb ik al melk en ik kan de klieren ook erg goed voelen.. ben ook een koe wanneer ik kolf dus zal daar wel door komen.. Cherry, C5 is inderdaad fijn! Schoonvader had er een maar zou hem een kapitaal aan reparaties hebben gekost als er geen garantie meer op dan ding zou zitten, hij heeft hem uiteindelijk van ellende weggedaan, hopelijk hebben jullie meer geluk!Hier trouwens ook (nog) geen rijbewijs Milse nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Hoi, lees net in het onderschrift van Paloe dat met 14 weken je buik een beetje moet opbollen. Sorry hoor maar dat is hier al een tijdje terug gebeurd. Ik heb echt nieuwe kleren nodig maar heb zaterdag niks leuks kunnen vinden. Ja een mama hemdje bij de H&M. VOor de rest snap ik daar helemaal niks van de maten, draag normaal 36 nu draag ik van normale kleding maat 38 en dat zit echt niet te klein. Maar bij de H&M pas ik echt geen zw. broek van 38. Zit veel te strak om mijn kont. Heb wel een leuke (normale) spijkerbroek uit Duitsland waar normaal 2 riemen om moeten maar ik draag nu alleen de onderste riem. Ik heb ook een wikkelvestje bij de Blokker meegenomen voor 7,99 en dat staat ook super grappig met mijn lange nieuwe hemdje. Misschien een leuke tip.
Er zijn 80 oktober-2010-mama's! 26 september Mamamanuela - 27 jaar - 4e kindje Nonja- 28 jaar - 1e kindje 29 september Gwn - 27 jaar- 1e kindje 30 september Nike - 30 jaar - 1e kindje Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje 1 oktober Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje Nisa - jaar - e kindje MamavanSep - 29jaar - 2e kindje 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje MarielleB - 30 jaar - 2e kindje Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje Naomi33 - 39 jaar - 2e/3e kindje Brenjomi - 25jaar- 2e kindje Margotmarcel- 26 jaar - 2e kindje 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje Roses - 25 jaar - 2e kindje Esther78 - 31 jaar - 1e kindje Rodelief - 29 jaar - 3e kindje 4 oktober Blabla82 - 27 jaar Vita - 30 jaar - 1e kindje Susanbenjamins - 25 jaar - 2e kindje Granta-24 jaar-1e kindje Annie25 - 29 jaar - 1e kindje 5 oktober Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje 6 oktober Billie12 - 31 jaar - 1e kindje Chikai - 28 jaar - 1e kindje Toverfee - jaar - 1e kindje 7 oktober slingding - 28 jaar - 2e kindje Manuela23 - 24 jaar - 2e kindje 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje Regenboogje82 - 29 jaar - 1e kindje 9 oktober Talulah - 33 jaar - 1e kindje Rimar - 35 jaar - 1e kindje DianaV - 32 jaar - 1e kindje 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje Nienke31 - jaar - 2e kindje Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje D1982 - 27 jaar - 1e kind 11 oktober Milse -33 jaar - 3e kindje Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje Sinja - 26 jaar - 1e kindje Pina - jaar - e kindje Clowntje - 40 jaar - 2e kindje Escal - 24 jaar - 1e kindje 12 oktober Kwebbelsnoes- 27 jaar - 1e kindje 14 oktober Saz667 - 24 jaar - 1e kindje Brenda1978- 31jaar -2e kindje 15 oktober InLove - 29 jaar - 2e kindje 16 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje Romy - jaar - 2e kindje Tessa81 -28 jaar - 2e kindje Mink - 29 jaar - 2e kindje 17 oktober Moppie1279 - 30 jaar - 1e kindje Chantal1234 - jaar - e kindje Rachell - 22 jaar - 2e kindje Stoetel - 26 jaar - 1e kindje 18 oktober Amaryllis- 22 jaar - 1e kindje 19 oktober Lovelyme - 23 jaar - 1e kindje Iris89 - 20 jaar - 1e kindje Rosanna04 - 28 jaar - 2e kindje 20 oktober InCognito - 26 jaar - 2e kindje Paloe - 23 jaar - 2e kindje Larynn - 29 jaar - 4e kindje Athina - 28 jaar - 2e kindje 22 oktober Pacific- 34 jaar - 2e kindje 24 oktober Petra83-??jaar - 1e kindje? 25 oktober Ninoshka - 35 jaar - 1e kindje 26 oktober Denise38 - 38 jaar - 2e kindje 27 oktober Gusam - 26 jaar - 2e kindje CherryAyden - 23 jaar -1e kindje 28 oktober Heppie - 33 jaar - 1e kindje Aylin16- 28 jaar - 3e kindje Maranka - 36 jaar - 2e kindje 29 oktober Yvetje1982 - ? jaar - 2e kindje Zilvervosje - 30 jaar - 1ste kindje Yukl- 24 jaar - 2e kindje 30 oktober Sassie85- 25 jaar - 1e kindje Doglover76 -33 jaar-1e kindje Stand: 2 meisjes - 2 jongens - 4 verrassingseieren Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe.
Halloooooooooooo mennn wat gaan jullie snellll IK hou het niet meer bij!!!! Met mij gaat het iets beter, donderdag me 1e dagbehandeling ben benieuwd! En volgende week naar de verlos! druk druk druk...
Super Sassie dat het iets beter gaat. Veel succes bij je behandeling en natuurlijk bij de verbouwing. Hopelijk ben je het diepste dal al weer gepaseerd.
:D deel 3! We gaan vast een hoop delen volkletsen ! Yukl leuk geboortecakes! K ga dat maar niet doen..gezien mijn ervaring van de vorige keer ben ik daar toch niet toe in staat na de bevalling.. beschuit met muisjes hmmm zo lekker! (en goed voor de melkprocuctie) Incog balen dat je je bekken ook voelt ik had net zo gehoopt als jij maar helaas..Wat gek van je zoontje, die plekjes, hopelijk werkt de zalf! Olaf geeft mijn buik ook kusjes! Lief he! Leuk een zandbak! Wij hebben er een zelf gemaakt in de grond.. pff wat een werk maar Olaf kan zichzelf nu helemaal ingraven Gefeliciteerd (nogmaals) met het voelen van je kleintje! Ik heb het sinds vorige week niet meer gevoeld.. Cherry wat geweldig van het hartje! Leuk hoor! Milse..kan geen foto vinden, klopt dat?lees dat het klopt en zie de foto mooi buikje! GWN mooie echos! en leuk een meisje!hoop voor je dat je je snel beter voelt! Skatjuh, bij mij eerst als een soort plopjes, daarna voel je duidelijk schopjes (maar dat is pas later in de zw, de schopjes Mink aaah dan wordt ons clubje kleinerJ maar gefeli met je 4 dagen eerdere uitrekendatum!
zo helemaal bijgelezen.. Pff heb vandaag een treindag..vanmorgen een uur, kreeg k een mail dat k om 15:30 in Utrecht moet zijn, dus weer bijna 2 uur en dan nog weer bijna een uur terug naar huis..bah We hebben een fijn weekend gehad! druk maar erg leuk en natuurlijk heerlijk genoten van het lekkere weer. Zondag waren we in de ochtend thuis, we hebben een grote veranda waar dan de zon al op staat dus konden om 10 uur al buiten zitten! heerlijk!
Nee, niet met de hormonen (als zou het voor hem wel makkelijk zijn om het daarop af te schuiven, deed ie in de eerste zwangerschap nogal veel). Het zijn gewoon een hoop kleine dingen en ik heb t m goed laten voelen zaterdag en hij kwam later nog na en we hebben het goed uitgesproken en nu gaat het weer als vanouds (Lag écht niet aan mij hoor!) Eh.... ben écht écht écht niet slanker! Lijkt misschien zo op de foto, maar dat is helaas toch echt niet zo. Hier begint mijn buik nu ineens met een inhaalslag lijkt het wel hij groeit bijna zichtbaar Ik ben benieuwd naar je nieuwe foto! heerlijk he, als je buik weer zo begint te groeien?
Sassie: Fijn dat het beter gaat! Clowntje: Bij de één komt het sneller dan bij de ander. In het januari 2009 mama's-topic hadden we iemand zitten, die had bijna gelijk al een buik, echt een zwangerschapsbuik hoor, ze is normaal heel dun en bij mij zag je bijvoorbeeld bij de eerste zwangerschap pas met 22 weken iets (voor de buitenwereld). Het kan dus zeker eerder, die banners zijn leuk, maar neem ze met een korreltje zout
haha ok Pff ja ik verlang er echt naar..maar bij mij weet ik nog niet of het echt een babybump is ik heb het voornamelijk in de ochtend en als ik dan naar de wc ben geweest is het weg.. Als ik heb gegeten kan je dat zien.. denk dat ik woensdag thuis ga werken, dan ben k (en jij ook) 14 weken en heb k de 2e afspraak bij de vk, hartje luisteren! pff best wel weer spannend moet ik toegeven.. maar iig..dan ga ik woensdag ook weer een foto maken
idd! bij mij zag je ook pas een heel klein beetje wat rond de 20 weken echo.. collega van me leek wel 6 maanden zwanger toen ze het hier vertelde, ze was toen 13 weken mja, dat was ook haar derde
heb je geen angelsound? Dat vind ik af en toe heerlijk geruststellend moet ik je eerlijk bekennen.... Gisteren nacht gedroomd dat het hartje van de beeb niet goed klopte.... *slik* Maar toch werd ik niet bang wakker, ook gek he? Wel fijn dat je woensdag alweer naar de vk kan, ik heb volgende week woensdag, met 15 weken, weer de afspraak en dan 's avonds al de eerste gok voor de geslachtsbepaling, joehoe!
hey meiden, nou ik heb net ook maar een angelsound bestelt. Dit via die site die op zp staat. Hebben er meer hierlangs bestelt? Ik hoop dat ik er snel van kan genieten ( dat k t morgen al binnen heb hihi ) Liefs
Hoi meiden, Ik dacht al wat is het rustig bij de okt mama`s maar we zijn alweer bij deel 3. Nog 2 nachtjes en ik mag weer op controle. Pfftt... hoop dat ik weer een echo krijg.