Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Wij nemen uk altijd mee, opklapbedje mee, en dan daar op zijn bedje pleuren. Maar nu moet ik zeggen dat Thijmen heel erg makkelijk is en echt overal slaapt :D

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Handig! En hij slaapt in de auto gewoon verder en thuis ook weer? Doe mij ook zo'n kind :D Die van ons is nogal slaapgevoelig (wat wil zeggen dat ie erg onrustig slaapt als het afwijkt van normaal).

@ mamamanuela: Echo Centrum Amsterdam :)

3. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Yukl, als ik hem uit bed haal daar dan, dan word hij wakker. Meestal laat ik hem even bijkomen en dan jasje aan en in de auto. Thuis doe ik hem weer op bed met wat water en ik hoor em nie meer :D
    Thijmen is altijd makkelijk wakker geweest met slapen. Als ik hem op bed leg, dan gaat hij gewoon slapen, ongeacht de tijd

Hoe oud is je zoontje? Word hij dan ook vaak wakker 's nachts?

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ domino: hij is iets jonger dan Thijmen, 16,5 maand (van 3 januari 2009). Hij wordt inderdaad nog wakker 's nachts en hij is vaak om 6 uur 's ochtends al uit de veren. Gelukkig heeft ie de afgelopen 2 nachten doorgeslapen. En hij slaapt sowieso wel gewoon verder met de speen. Overigens was ie juist als baby een hele goede slaper, hij sliep met 2 maanden oud al door. Maar sinds de tanden zijn gaan doorbreken is het 1 grote ellende...

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Zo, vanochtend bij de babydump langs geweest, dit is 'm geworden:

Babykamer Serano | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump

Verder ook maar meteen een matrasje en dekentje gekocht en natuurlijk nog wat schattige slabbetjes voor de opa's en oma's en 2 t-shirten voor mezelf....

Nu gaan we vanmiddag bbq'en bij vrienden.... brrrrr!

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

@yukl dank je wel ik ben gelijk gaan kijken en een afspraak gemaakt hi hi..
    @chikai wat een super mooi kamer joh geniet er van hi hi:D

goede middag
    zo heb net een afspraak gemaakt bij dr elvin papa hi hi
    op 15 juli duurt nog even haha dan ben ik 29.4 weken hi hi
    dus super leuk
    kunnen we lekker kijken en kan hij ook beterder schatten hoe groot mijn kleintje word en wat het is hi hi voor het geval ze toch verkeerd hebben gekeken whaha
    dat is altijd mijn angst brrr:D:D
    nou fijne dag allemaal ben echt helemaal in mijn noppies:):)

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    mooie kamer!

wat een depri weer zeg bah. Ik heb echt zin in de zomer, gewoon lekker deur open en buiten hangen heerlijk!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    *inbraak*

Yukl, wat heb je geshopt voor die aankomende kleine? Incognito zei al, toeval bestaat niet.......maar aangezien ik jullie niet gevolgd heb......zal dan alles anders zijn en ik toch een.....krijgen....hihihihi?

*uitbraak*

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    @chikai: Mooi kamertje :) . De commode lijkt qua kleur en indeling wel op die van ons. Alleen hebben wij er geen 'raampjes' in zitten.

belle en domino: welkom hier (als ik dat nog niet gezegd had ;) ) .

@yukl : moeilijk he die namen... ik zag je topic al bij baby namen. Ik ben benieuwd of wij er snel uitkomen straks, over 3 weken begint het verzinnen écht... want voor die tijd wilde m'n man niet mee helpen :p die vond het al moeilijk genoeg, dus als we wisten wat het was, scheelde dat weer de helft.

@incognito: ah... ik vind dat toch sneu, als ze zó slapen van het ziekzijn. Ook al is het voor henzelf wel lekkerder meestal.

@mamamanuela: hihi, dus jij ook naar Dr Papa, leuk hoor... alleen dus nog even geduld..!

@domino: Fijn he, als ze zo makkelijk weer verder slapen, hier gaat het meestal ook wel goed. In de auto is ze vaak wel wakker, maar eenmaal thuis slaapt ze zo weer verder...

Verder hier een redelijk rustig dagje ook. Ik heb net koekjes gebakken met m'n dochter, ging een beetje mis, http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/208217-oh-oh-goedkomen.html maar is toch nog goedgekomen geloof ik haha.
    Verder is de babykamer nu bijna leeg. Gisteravond zijn er 2 boekenkast opgehaald (verkocht via marktplaats - eigenlijk 1, maar ze wilde ze -joepie- allebei!) en het computerbureau is naar m'n schoon-oma gegaan. Dus als de echo gemaakt is, kunnen we écht aan de slag. Hoewel we dadelijk dus de commode vast weg gaan halen op de kamer van onze dochter. Die werd toch steeds leger ;) .
    Van het weekend kan dan haar grote kast in elkaar gezet worden.
    Maar oke.. verder weinig nieuws. Morgen weer naar de fysio, afspraak van een uur! Dus ik benieuwd.
    Fijne dag verder allemaal!

10. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Tessa; Heel veel sterkte met de behandeling van je moeder. Hopelijk mag het baten.
    @Annie; Wat gemeen dat je baas je zo in de steek laat. Misschien helpt het om een pittig gesprek met hem aan te gaan eventueel met iemand die je hierbij kan steunen? Een arbo arts, vriendin, goede collega als je die daar hebt en dan zeer duidelijk alle risico’s bespreken?
    @Incognito; Veel succes met je kleintje. Hopelijk knapt ie snel weer op. En inderdaad, ik zou voor de zekerheid de verloskundige bellen.
    @ Rimar’; Fijne vakantie.
    @Domino; Welkom.
    @Belle; Welkom.
    Hier gaat alles nog lekker zijn gangetje. Gisteren lekker wezen shoppen in Zwolle, alleen jammer dat ik vanaf het laatste uur in de trein tot aan het avondeten last had van mijn rug. Tja, hoort erbij he. Verder hebben we vanmorgen de babykamer bijna leeggehaald, zodat de stukadoor daar volgende week aan het werk kan.

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ mamamanuela: leuk! ben benieuwd wat je van hem vindt :)

@ chikai: leuk kamertje! heb je ook al ideeen voor de rest van het kamertje?

@ goof: een heel schattig gestreept pakje met een lief mutsje :) Vandaag nog bij de prenatal geweest maar ik vind hun babykleertjes daar niet zo fantastisch (behalve voor meisjes ;)).
    En ja haha, eigenlijk zou jij nou juist een meisje moeten krijgen :D Ben benieuwd!

@ athina: ja manlief is ook pas sinds gister gaan nadenken ;) Ik ook pas sinds gister serieus. Ik wist van tevoren dat ik een jongensnaam erg lastig zou gaan vinden dus heb er bewust nog niet over nagedacht totdat we zouden weten wat het wordt :)
    En, smaken de koekjes? :D

@ regenboogje: succes met het klussen aan de babykamer!

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Oh meisie, krijg meteen een verdrietig gevoel als ik dit lees.... Is het écht de laatste bij jullie, deze tweede, of zit de kans erin dat jullie ook nog voor een derde (en misschien vierde) gaan? Ik heb de hoop nog niet opgegeven, al heb ik nu wel het gevoel dat de volgende 2 ook jongens gaan zijn! En dat stemt me meteen ook weer een beetje verdrietig, mede om dezelfde reden die jij nu beschrijft...

Wel ontzettend leuk inderdaad dat wij nu allebei weer een jochie krijgen! En ik ben blij dat jij zo eerlijk bent, er zijn er zat die niet zo eerlijk durven zijn, dus als ik af en toe van me af wil klagen (al ben ik dolgelukkig met 2 knullen hoor) dan krijg je een PB van me ;)

En namen, moeilijk he?! Ik vind ook zat namen leuk, maar wat past er bij die van ons? En bij die van jullie??? Ik weet het ook niet hoor! Pfff en een meisjesnaam was zo makkelijk geweest!

Vandaag nog een beetje uit kunnen rusten?

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Goed in de gaten houden, kunnen je banden zijn, maar ook je bekken!

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja je mag gerust bij me komen klagen hoor :D Dan kan ik ook even lekker zeuren ;)
    Ik acht de kans heel klein dat we ooit nog een derde zullen krijgen. Mijn vader heeft met zijn vrouw vier kinderen en zij is hierdoor nooit in staat geweest echt te werken (wel hoog opgeleid). En dat wil ik niet... Dus het stemt me toch best wel een beetje verdrietig inderdaad dat ik nooit een dochter zal krijgen.

We hebben nu 1 naam die ons allebei bevalt, maar het eindigt net als zoonliefs naam op een 'e'. Niet perse lelijk want het zijn wel dezelfde soort namen, maar toch zie ik liever anders ;) Nog even over nadenken dus...

Ik heb trouwens niet kunnen uitrusten, mn ogen voelen ook erg zwaar ;)

Hoe gaat het met zoonlief vandaag?? Is de koorts inmiddels al een beetje gezakt of voelt ie zich nog steeds belabberd?

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

gezellig, veel plezier vanavond!

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

GEFELICITEERD en welkom hier :)

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    jaloers!!!!! ;)

18. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Wat een leuk kamertje :)

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

:p stiekem toch die wens he? :p We zullen zien!

20. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Hahahaha, wat een verhaal, gelukkig smaakten je brood-koekjes toch nog :D

En ja, is zeker sneu als ze zoveel slapen door het ziek zijn. Hij is er vandaag alweer een stuk beter aan, maar nog lang niet de oude!

Deel Deze Pagina