@ incognito, ik moest bloedprikken voor de zekerheid en dit is er uit gekomen. Ennuh je banner blijft idd hangen hihi. Liefs
Hoi Nou heb het hartje vanmiddag weer even gehoord @domino, wat voor lab werk doe je precies? @yukl,oh wat irritant lijkt me dat die lenzen. Heb hier een bril. Wil nog steeds lenzen ,maar voor dit soort dingen ben ik heel bang. Zoonlief vanmorgen nog uitgeslapen? Hier was het weer 5.00 @chikai, je mag wel verfen met waterbasis. latex mag ook,misschien dara een kelurtje door laten mengen? heb je genoten van je dagje? @eefje,welkom en gefeliciteerd. @skatjuh,fijn dat je nu duidelijkheid hebt!! Heb je ijzertabletten gekregen? @incognito, nee heb de stad ook expres niet in mijn profiel staan. Hoeft niet iedereen te weten , zo ben ik nog een beetje onopvallend Je vroeg trouwens nog naar mijn moeder, die heeft nu sinds vandaag wat misselijkheid gekregen. Zoonlief alweer wat energieker?
@ skatjuh ja ben echt benieuwd hoe de meneer is hi hi maar dat zal ik zien in juli.. @eef welkom en veel plezier ik wens iedereen een fijne avond en een goed weekend
Tessa, hoe was het bij de verloskundige? Ik werk op een fabriek voor hondenbrokken, en dan op het laboratorium. Gelukkig weinig met "echte" chemicalien, en niets waarmee ik werk is schadelijk voor de baby in de buik (dat was met mijn andere baan wel anders, maar toen heb ik aangepaste werkzaamheden gekregen gelukkig) Eefje, welkom en nog gefeliciteerd! Skatjuh, volgens mij is bloedarmoede goed onder controle te houden met medicijnen, hoop dat je er snel beter van voelt. Incognito, aha, ik strijk dus echt helemaal niets. Ben ik veeeeeeeeel te lui voor. Kleertjes horen gewoon geen pluisjes te hebben (en vooral nie na 2 keer wassen ) Wij hebben vandaag mijn man's vakantiegeld binnengekregen en maar meteen een nieuwe tv gekocht, dus nu hoor ik er weer helemaal bij 8) Wat een verschil in kwaliteit deze vergeleken met ons oude toestelletje van 5 jaar oud!! Zoveel scherper (vooral de HD zenders) Verder een slaapkamer leeggeruimd waar Thijmen straks gaat slapen. Ben alleen nog heel erg aan het twijfelen wat voor bed ik voor hem moet kopen. Het is maar een onderdeurtje van 77 cm, dus ik twijfel tussen toch nog een ledikantje of een "groot" bed. Als uk 2 komt zal hij ongeveer 2 jaar zijn, wat zouden jullie doen? Slaap lekker allemaal!!
@ domino: loopt Thijmen al? Ik zou denk ik een groot bed doen. Dat gaan wij hier ook doen voordat nummer 2 is geboren. En leuk, een nieuwe TV! Wij krijgen over 1,5 week manliefs vakantiegeld, maar dat gaat direct naar de spaarrekening (en de vakantie wordt er van betaald want dat hebben we nog niet gedaan). @ skatjuh: ik hoop dat de pillen snel aanslaan en je je snel beter gaat voelen! @ lenzen/bril: ik heb ook een bril, maar ik vind het niet leuk bij me staan. Bovendien leven mijn brillen meestal niet zo lang En dat gezweet bij mn ogen tijdens warm weer vind ik ook niets. Plus het feit dat mijn glazen altijd vies zijn haha. @ incognito: waar heb jij je ogen laten laseren? En kan je sindsdien gewoon goed zien? Hoeveel was je sterkte daarvoor? Ik las dat je antistoffen blijkt te hebben, super fijn! Hoe gaat het vandaag met zoonlief? Goh ik heb van 20.00 uur tot 07.00 uur geslapen Alleen nogal onrustig want ik had (en heb nog steeds) last van mn buik. Geen zwangerschapsachtige pijnen, maar gewoon buikpijn. En dat terwijl we vandaag een drukke dag voor de boeg hebben.
Goedemorgen Ik ben vandaag alweer 18 wkn , de tijd vliegt echt. @domino,bij de vk was alles goed,lief dat je het vraagt Nou fijn dat je geen schadelijke dingen hebt in je werk. Wist eigenlijk niet dat hondenbrokken ook zo uitvoerig werden getest in een lab ,maar aan de andere kant wel weer logisch. Wat betreft je vraag over het bedje. Mason slaapt nog steeds in een ledikantje. ( hij is 2 geweest) Ik wil di ook zo lang mogelijk volhouden. Hetliefst tot een jaarof 3.Mason is een flinke ondeugd en ik weet zeker dat hij dan constant ze bed in en uit gaat. aangezien he al geen super slaper is ben ik bang dat het hek dan helemaal van de dam is. @yukl, zo lekker lang geslapen Was zoonlief 7.00 wakker? Of is je man eruit gegaan? Geen buikgriepje onder de leden? Nou het zonnetje schijnt, ik hoop dat mijn fiets vandaag binnen is, ben ongeduldig
Zo ben ik weer... Dat was even aardig wat om terug te lezen hihi. Ik hou t bij reageren toch maar even bij gister want anders ben ik volgende week nog bezig. @ de nieuwe meiden: welkom en nog gefeliciteerd. @tessa: fijn dat je het hartje weer even gehoord hebt, ik hoop dat bij je moeder de chemo heel goed aan gaat slaan.   @ skatjuh: vervelend zeg van die bloedarmoede... nu maar hopen dat de duizeligheid enzo minder word nu je weet waar t door komt.   @InCognito: hoe is het nu met je zoontje?   Hier gaat alles nog steeds helemaal lekker, de 20 weekjes alweer voorbij wat gaat dat snel zeg!!! @ all: fijne dag vandaag. Liefs mij
hallo allemaal, bij jullie het zonnetje ook al aant schijnen? Hier wel, de deur staat open en de vogels fluiten. Heerlijk! Ik zou denk ik ook voor een groot bed gaan. F slaapt al vanaf aug vorig jaar in een groot bed en dat gaat geweldig. Ze vind het zelf ook geweldig. Ik ook handig. Ik heb de commode op onze kamer staan en door de grootte van het bed kan ik haar daar ook lekker op verzorgen. Ze kan er lekker op springen en t staat heel lief. Ik heb t tromnes bed van ikea IKEA | Logeer- en stapelbedden & hoogslapers | Slaapbanken | TROMSNES | Frame bedbank wel in het wit. Dat ging vorig jaar eruit en koste maar 30euro! Echt top. Daar een klamboe boven en de hoofdbeschermer van het ledikantje in kind en mama helemaal blij! 20weken alweer wauw! Gaat nu wel snel vind ik. Eerst alles langzaam nu gaan we als een speer. Op mp een badstandaard en zitje gekocht voor samen 5euro. Ik had t badje nog dus voor 2 euro en 3 euro kan ik die dingen niet laten liggen. Voor die paar keer dat het gebruikt gaat worden. Dus we gaan vanmiddag even langs en dan hebben we t spul binnen
goedemorgen dames, ik voel me helaas nog niet beter omdat ik nog geen tabletten heb gekregen. Maar het gaat wel goed hoor. De HA wil graag even overleggen met de vk maar die was gistermiddag al niet meer te bereiken. Mijn HB-gehalte is niet heel erg laag dus ze wil even vergelijken zeg maar. Maandag zal ik meer te horen krijgen als het goed is. Heb vandaag de gordijnen besteld voor de babykamer, natuurlijk winnie the pooh haha. En een mooie lamp gekocht dus langzaam word het wel wat. Liefs
Hey meiden! Ik ben even lekker aan het uitpuffen bij mijn vader & gezin in Friesland. Straks komen mijn oom en oma ook nog op bezoek, dus reuze gezellig. Eefje: welkom nog! Ben ik nog iemand vergeten? Die ook welkom dan iig! @Skatjuh: leuk! Winnie the Pooh gordijnen, waar heb je die besteld als ik vragen mag? Die wil ik ook graag nl. En worden ze dan zo gemaakt dat je ze gewoon kant-en-klaar op kan hangen? Nog een vraagje... weet je ook hoe hoog/laag je hb is? Bij mij is ie ook wat laag nl, maar niet heel erg, maar vanwege duizelingen e.d. ook medicijnen gekregen. Ze helpen alleen niet heel erg helaas . Hoest verder? Tessa, las dat je moeder nu wat last van misselijkheid heeft? Hoop voor jullie dat het beperkt blijft. Met hoeveel tussentijd moet ze die kuren eigenlijk doen en wanneer kunnen ze dan zeggen of het aanslaat? Haha, ze hebben hier een nestje met kleine katjes van nu 6 weken, en alle 4 springen ze om en over me heen, op de laptop, klimmen in mijn benen, etc. Echt zooooo schattig! Grappig dat veel van jullie het snel vinden gaan. Ik snap wat jullie bedoelen, maar ben zelf nog steeds wel ongeduldig en mijn man al helemaal! Kan echt haast niet wachten om ons hummeltje te begroeten en echt een gezinnetje te zijn. Fijne dag allemaal, misschien reageer ik zo nog even wat meer, sorry voor iedereen waar ik nu nog niet op gereageerd heb!
Ik heb ze bij de kwantum besteld, ze worden op maat gemaakt. Je moet aangeven wat voor ophangsysteem je wil ( bv rails of ringen etc ) en dat zetten ze dan ook in het gordijn. In principe is het dan ophangen zodra je ze hebt. Mijn HB was 7.0 geloof ik, dat schijnt iets aan de lage kant te zijn. Liefs
@Skatjuh: bedankt! Op de website van de Kwantum zie ik die gordijnen niet, maar dan ga ik wel naar een winkel binnenkort. Is het ook nog een beetje betaalbaar? En wat is de levertijd ongeveer? Oh, ok. Mijn hb is 6.8, dat vonden ze niet laag genoeg voor de standaard-dosering, dus ze raden aan 1x daags ferrofumeraat, weet niet hoeveel ze jou hebben voorgeschreven? Ben gewoon benieuwd, omdat ik merk dat verschillende vk's en ha's kennelijk toch anders omgaan met dit soort dingen. Maar alleen hb is ook niet alles geloof ik, ze kijken ook naar de bouwstoffen die je nog aanmaakt ofzo, misschien ligt dat bij jou dan wel lager?
normaal is idd tussen de 7,8 en 10 ong. ijzertabletten werken ook heel traag helaas. Hoop dat je je snel beter voelt!
ik weet nog niet of ik er wat voor ga krijgen. Het word maandag eerst overlegd met mijn vk en dan hoor ik het wel. Ik had ook al op de site gekeken maar kan de gordijnen op internet idd niet vinden. Het is gewoon een gordijn ( verduisterend ) met alle figuren van winnie the pooh erop. Het kost mij zo`n 55 euro, maten zijn dan 150x155 en het word voor op een rails, bij dit bedrag zit wel alles inbegrepen. Liefs
@Skatjuh: tnx voor de info! Ik hoop dat de pillen die je wrs toch wel zult krijgen bij jou wel aanslaan. Ik slik ze nu al 3 weken, maar ben nog steeds vreselijk vermoeid en snel duizelig. Onze gordijnen moeten wel wat langer, maar dat zal dan alleen extra stof-prijs zijn. Ik ga binnenkort gewoon eens langs! Liefs voor iedereen!
ze kosten geloof ik 10 euro per meter dus dat is niet heel veel ( vind ik dan ) Gewoon ff navragen. Ik ga weer even verder aan de gang in huis. Liefs
Hallo iedereen, ik ben nieuw en ben ook een oktober mama, ik ben uitgerekend voor 13 oktober en tis mijn 1 ste kindje.
welkom Salke! Die 55euro voor gordijnen valt idd mee, dacht dat de veel duurder zouden zijn. Wij willen ook nog iets voor t raam, t tocht een beetje en de kleine moet naast ons bed in de wieg dus ligt in de tocht. Dus het hemeltje moet dan van dikker stof zijn. Denk dat ik ook maar eens lang de leenbakker ga!