wij hebben ook een boxpring maar hebben toen de poten eronderuitgehaald en m toen op kratten gezet T was met mijn (dacht toen nog heupen maar was BI) ook wel erg fijn, een hoog bed. De buikfoto valt weer tegen haha, telkens denk ik dat ik keihard gegroeid ben..Maar komt denk ik ook wel omdat ik de foto's altijd in de ochtend maak, in de avond is het veel duidelijker te zien
die 5 cm..zouden ze daar moeilijk over doen? Anders kan je ook gewoon plankjes onder de poten leggen..
het was inderdaad leuk! Ik had er nog helemaal niet naar gekeken want ik dacht al dat we onszelf voor de gek hielden met dat we het aan de buitenkant voelden maar nee, je kon het echt supergoed zien!
Ik zou dan inderdaad kiezen voor plankjes ofzo. Wij hebben ook een boxspring. Maar ze hadden 2 hoogtes klossen. In combinatie met bierkratjes ging het goed genoeg. Verder zojuist controle gehad. Alles was oke. Inmiddels 2,5 kilo aangekomen, bloeddruk was ook weer 'hersteld' naar 120/75 . Maar ik voel me ook beter wat dat betreft. M'n hb was wel aan het zakken ook weer, 7.1 , ter plaatse getest, omdat ik benieuwd was naar de waardes van vorige keer. Die kon ze niet vinden zo snel, dus via een vingerprikje even snel opnieuw gemeten. Maar oke, 7.1 is niet erg, maar toen ik aangaf van 'hoog' te komen, vond ze het wel flink gezakt., Dus toen ik vroeg naar Floradix of dat kwaad kon, zei ze gelijk: Floradix is het beste! En gaf gelijk een folder mee. Dus dat gaan we vanmiddag maar even halen. Kijken of het verschil gaat maken. Fae was dit keer gelukkig heel de afspraak heel lief op een stoel druifjes aan het eten, dus het ging lekker snel. Vorige keer was ze alle lades aan het opentrekken en echt álles aan het onderzoeken... . Maar oke, ik krijg zo visite, dus vanmiddag reageer ik weer meer!
ow sorry weer te snel gelezen dan! Pootjes onder het bed uit. Ppff dat was al een werk ze erop te krijgen. Denk ook wel dat t hoog genoeg is hier, anders leggen we er wel houten balken onder, die heeft mn vader op t werk genoeg.
Goedenmiddag allemaal, heb de laatste dagen wel meegelezen, maar geen puf om reacties te geven, dus nu ff uit mijn hoofd (die als een zeef werkt ) Incognito, heel veel sterkte meid! En voor nabestaanden is het idd heel erg belangrijk dat je ook later als iedereen verder gaat met het leven, ze er toch nog over kunnen praten. Vorig jaar zomer ben ik mijn opa verloren (deze man was als een vader voor me) en voor mij stond de wereld echt stil, en iedereen leeft gewoon door. Nu nog steeds heb ik het er heel erg moeilijk mee, en met een aantal mensen (buiten familie om natuurlijk) kan ik daar over praten en gewoon weer ff lekker janken. Dat is zo belangrijk voor iemand die rouwt!! Klossen onder het bed. Mijn bed is niet hoog, maar ik ben gewoon klein. Dus ik vond het met de vorige zwangerschap echt niet prettig (had ook bekkeninstabiliteit), om nog maar te zwijgen over na de bevalling met mijn hechtingen, wat deed dat pijn om het bed op te klauteren. Dus mijn bed gaat pas op klossen als ik bevallen ben (ga in het ziekenhuis bevallen) en als de kraamverzorgster komt, vraag ik meteen of die dingen er weer onder weg mogen. Verder las ik over een heleboel echo's en vooral over veel aankomende dames! Allemaal gefeliciteerd met het geslacht en de fijne echo's. Hier bezig met Thijmen zijn nieuwe kamer. Ben behang aan het trekken, wat een ***werk!! Gister 2 hele banen gedaan (van de 20 banen) dus het schiet nog nie echt op Maargoed kan alleen maar bezig als uk op bed ligt, anders wil hij meehelpen (van de wal in de sloot) Groetjes
@ paloe: dat is wel een goede die houten balkjes! Ik denk dat ik dan zoiets ga doen, als de vk en later de kraamverzorgster het een probleem vindt. En ach, anders maakt ze mn bed niet op, dan doet manlief het wel. En die 2 keer dat er naar mijn hechtingen zijn gekeken de vorige keer... En ik zie inderdaad geen verschil met je vorige buikfoto Maar ik zie wel een duidelijke bolling!
om 16.15 pretecho...ben echt zenuwachtig. ik wilde een pretecho om te kijken of het een jongen of een meid is..maar wil nu alleen maar weten of alles goed gaat. spannend!!
Bij ons is het juist precies andersom, wij hebben een Malm bed van Ikea en is maar 30 cm hoog. Dus ik vraag me af of klossen wel genoeg hoogte geven, of dat er nog wat meer nodig is... Nu hebben we ook een nieuwe matras nodig (helaas nog wel voor de bevalling er zit nu een hele diepe kuil in), dus ook daar zou ik dan wat mee kunnen doen. Vanaf wanneer moet je bed op klossen/kratjes en heeft iemand ervaring met zo'n laag bed? Doglover, wat goed dat je naar de ha bent gegaan! Hopelijk mag je snel bij de GGZ terecht en heb je er ook daadwerkelijk iets aan. Nu nog even doorzetten en volhouden dan meid!
@ chikai: oh dat is lastig zo'n laag bed! Misschien bestaan er extra hoge klossen? Je kunt even bellen met de thuiszorg. Ik zou je wel adviseren de klossen vrij snel onder je bed te plaatsen. Wanneer je straks tegen het einde van je zwangerschap loopt, is het namelijk vaak helemaal niet prettig om in zo'n laag bed te stappen. Tijdens mijn vorige zwangerschap hadden we ook een lager bed en ik vond die klossen echt heerlijk. @ silly: veel plezier! Komt vast helemaal goed
@Doglover; Heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk komt het snel weer goed. Wel knap van je dat je meteen aan de bel hebt getrokken. Knuffel. @Iedereen; Bedankt voor de felicitaties.
hey meiden, heb vandaag echt mijn dagje niet pff. Kan eigenlijk niet eens goed uitleggen waarom maar ben niet in mijn sas. Vandaag wel aan het werk geweest en dat leid gelukkig wat af. Was weer stress vandaag, kids met roodvonk. Dus weer een telefoontje naar de HA en VK maar gelukkig kan het geen kwaad voor mij. Heb wel die floradix gehaald dus ga daar zo mee starten. Hopelijk knap ik daarvan wat op. @ doglover, het komt goed met je meis. Dat je aan de bel hebt getrokken bewijst dat je sterk bent. Dikke knuffel vanaf hier. Liefs
ben net terug van mn echo..mijn gevoel klopte dus toch! het is een jongen. voor zover ze zo even snel kon kijken zag ie er ook helemaal gezond uit ben helemaal blij!
@Silly: gefeliciteerd! Een KNUL! Super hoor, ook al dat zwaaien . Je trekt de score ook weer gelijk geloof ik, maar ik word nu opgehaald, dus kan de lijst ff niet tevoorschijn halen.
Heb je wel een behangstomer? Ik deed t vroeger altijd met een plantenspuitje en een plamuurmes om te krabben, maar na onze verhuizing moesten we in een keer zoveel behang trekken dat we bij de gamma een stoomapparaat hebben gehuurd. Echt serieus, t wordt flink vochtig in de ruimte maar een gemiddeld slaapkamertje heb je in twee uurtjes helemaal kaal. Sommige stukken vallen zo van de muur af. Wat mij betreft een absolute aanrader, het scheelt zoveel werk!!! @ Silly: Gefeliciteerd met je knul!!! Wel onwijs grappig dat we zo gelijk oplopen met de teller...Er zijn evenveel meiden als jongens! Voor iedereen die dat leuk vind: Ik heb de foto's van onze echo in mn fotoalbum gezet!