Nee, geen behangstomer. Had op internet gelezen dat je dentol, de groene, er ook voor kon gebruiken. Ik sop 2 banen in en kan dan de bovenste laag er zo vanaf trekken. Maar helaas blijft er dan nog een laag achter en na een paar keer goed nat maken, kan ik dit er ook wel redelijk aftrekken. Alleen kan ik dus alleen bezig als Thijmen zijn middagdutje aan het doen is. Afijn, vanmiddag ook weer ff bezig geweest en nu al 1 muur helemaal kaal dus nog 2 muren te gaan
pff ff me hart luchten hoor. Heb gisteravond een beetje n meningsverschil gehad met m`n man. Hij was savonds aan t werk en k stuurde m een heel lief smsje. Hoopte elke keer op n reactie maar niks. Kwam ie thuis, was t heel simpel dat ie t vergeten was. ( hij belooft wel vaker ff te bellen en doet t eigenlijk nooit ) Ik kon dit niet echt op prijs stellen. Ben naar bed gegaan en gaan slapen. Hij zei zelf ook niks. Nu krijg ik net een onwijs lief smsje ( tranen stonden echt in mijn ogen ) Ik heb erop gereageerd met een behoorlijk heftig smsje, niet boos hoor maar in de trant van dat ik de persoon mis op wie ik verliefd ben geworden. Nu ik dit weer schrijf, glijden de tranen al weer over mijn wangen ( hormonen he ) Ik wil zo graag dat hij weer zichzelf word maar door zijn werk gaat dat niet. Hij is echt superlief voor me en zal nu al alles over hebben voor ons kereltje maar ik ben zo bang dat ik hem kwijtraak. Gewoonweg omdat hij zichzelf kwijt begint te raken. Sorry maar ik weet t egt ff niet, ik wil m zo graag helpen maar ik weet niet meer hoe
@Skatjuh: he, wat naar! Maar hoe raakt ie zichzelf kwijt dan? Of wil je het liever alleen van je afschrijven, maar het er verder niet over hebben? Dat kan natuurlijk ook hoor. Ben wel benieuwd wat je bedoelt en hoe zijn werk dat dan kennelijk veroorzaakt.. Kunnen jullie er samen wel over praten? Hoe dan ook: sterkte meis, dikke knuffel!
Skatjuh wat vervelend zeg! Hoop dat jullie er eens over kunnen kletsen en dat je man weer zichzelf wordt!
mijn man word op t werk als oud vuil behandeld. Hij werkt in alle eerlijkheid voor n baggerloontje en staat zo ongeveer dag in dag uit voor iedereen klaar. Hij werkt samen met 2 collega`s die allebei hun baan te danken hebben aan m`n man. Hij krijgt regelmatig op maandag te horen dat hij de hele week moet overwerken ( werkt normaal gesproken gewoon overdag ) en als je iets gepland heb, is dat heel jammer. Zo ook met een echo die we hadden. Hij heeft van te voren aangegeven niet te kunnen werken die avond en dit was geen probleem. Er as toch alleen middagwerk. Lang verhaal kort, na de echo moest ie gelijk weer weg om te gaan werken terwijl de rest van zijn collega`s lekker thuis zaten. Zo werkt het bij hem zeg maar. Hij wil heel graag ander werk maar omdat hij weinig ervaring heeft een geen diploma is er weinig te vinden. Hij raakt hier heel onzeker van en piekert er naar mijn idee heel veel over. Erover praten doen we niet, ik probeer het wel maar mijn man slaat dicht. Hij kan moeilijk uit zijn woorden komen als het opver gevoelens gaat en ik krijg dan ook altijd alles over me heen als we een keer ruzie hebben. De spanning vanwege zijn werk is zo hoog opgelopen dat ik maar een kik hoef te geven en een grote bek krijg ( zeg echt niks raars ) Hij is gewoon echt zichzelf niet meer en nu lijkt de wereld om iedereen te gaan, behalve hijzelf. Hij vergeet haast dat hij er zelf nog is en daardoor loopt ie zelfs soms met pijn op de borst. Gewoon spanningspijn. Hopelijk is het een beetje duidelijk op deze manier
niet erg, als je er niet over kan praten thuis is het lekker dat je hier je verhaal even kan tikken toch? Lijkt me idd een vervelende situatie voor je man. Hij wil jou niet teleurstellen maar mss ook wel bang zn baan kwijt te raken. Zeker nu?! Zijn baas is een hork, maar dat wisten we al. Moeilijk ik zou zeggen ga toch eens op zoek naar een andere baan maar dat moet hij willen anders werkt t niet
Nee joh, dat geeft toch niet?! Ik kan me dat nog wel herinneren idd, van die echo. Was alleen vergeten dat dat bij jou was, sorry. Jeetje, dat is idd wel heel lastig dan, als hij er ook zo moeilijk over kan praten. En omdat jij wel heel dicht bij hem staat, zal hij naar jou als enige juist wel 'een grote bek' durven geven denk ik, terwijl al die anderen dat eigenlijk verdiend hebben. Tjonge, ik zou zo ook niet weten wat ik kan zeggen om je een beetje te helpen. Ik vind het wel een heel goed teken dat hij dan toch nog zo'n lief smsje stuurt, dan heeft ie zich iig nog niet echt van je afgesloten ofzo, maar zo kan het ook niet doorgaan natuurlijk. Toch ben ik bang dat hij de enige is die het echt kan veranderen, al zit jij er natuurlijk ook heel erg mee. Voor zichzelf beginnen is zeker ook geen optie? Is een hele stap natuurlijk, zeker met een kleine op komst, maar zo te horen is ie ook wel goed in wat ie doet. En toch proberen 'rustig' te blijven praten met hem, om te kijken of het kwartje misschien toch een keer valt dat hij van zich af moet bijten en op zijn strepen moet staan. Klinkt gevaarlijk misschien, maar ze kunnen hem ook niet zomaar zonder goede reden op straat zetten, toch? Sommige mensen wennen er gewoon aan dat iemand altijd op komt draven en alles op lost, als die dat dan opeens niet meer doet is het even slikken, maar vaak veranderd ieders houding dan toch positief. Wel heel eng natuurlijk... Sterkte iig voor jullie samen! Mijn reactie is nu ook wel erg lang.. Blijf jij vooral ook aan jezelf en het kleine wonder in je denken he! Knuf.
we zijn al op zoek naar een andere baan, maar hij krijgt steeds weer een afwijzing. Hij heeft een vast contract dus de laan uit gestuurd worden kan hij gelukkig niet zomaar. Maar een hork is wel heel netjes uitgedrukt, ik dacht meer aan eikel, klootzak, etc hihi
dat was idd bij mij, maar geeft niet hoor. Is ondertussen al 10 weken geleden, maar blijft me wel bij. Ik begrijp op zich ook wel waarom ik de grote bek krijg maar baal ervan dat hij zo over zich heen laat lopen. Hij durft weinig ruggegraat te tonen. Heeft erg veel meegemaakt in zijn leven wat niet niks is. Maar dit is t smsje wat ik kreeg: Hoi moppie van me, ik weet dat je nog boos op me bent en dat neem ik je ook niet kwalijk. Maar ik ben ook erg blij om bij jou te zijn. Zonder jou weet ik niet wat ik had gedaan en was ik waarschijnlijk nog steeds alleen en eenzaam. Nu ben ik dat niet, want ik heb jou en de kleine jongen natuurlijk. Daar ben ik al helemaal blij mee. Maar jij maakt mij gelukkig elke dag weer, keer op keer. Als ik naast jou wakker word dan ben ik erg trots op mezelf, omdat ik dit wat wij nu hebben nooit had verwacht. En ik ben erg blij. Ik mis jou elke dag als ik op mijn werk zit en ik kan niet wachten tot ik weer thuis ben, zodat ik bij jou ben. Jj bent mijn lichtpuntje, mijn zonneschijn en die moet je nu delen met onze lieve kleine jongen. Ik hou van jullie allebei en ik mis jullie heel erg. Mijn liefde voor jou is onbeschrijfbaar en heel erg veel. Lieve lieve schat, ik hou ontzettend veel van jou en onze kleine jongen tja wat moet ik er nog op zeggen
niks gewoon even heel gelukkig zijn. De liefde is er iig wel dat is al heel belangrijk, dan sta je samen al sterk!
de liefde is er zeker. Vanaf de eerste nacht samen ( gewoon om het bij hem zijn ) wist ik al dat ik van hem hield. En dat is sindsdien nooit meer overgegaan. Ik weet ook dat we er samen wel uitkomen, moest gewoon echt even van me afschrijven. Heel erg bedankt voor de reacties, jullie zijn echt schatten
Skatjuh, vervelend deze situatie! Misschien moet je man eens goed opspelen op zijn werk, zodat hij weer gewaardeerd word. Het is niet normaal om bijna iedere dag over te werken, dat mag zijn baas best weten!! Hier morgenvroeg naar de verloskundige (terwijl ik eigenlijk bij de gyn loop ). Ga deze keer alleen met Thijmen, om iedere keer iemand mee te vragen vind ik ook niets. Stiekum vind ik het ook wel een beetje eng, heb een paar keer een plopje gevoeld, waarvan ik weet dat het de baby was, maar nu al zeker een week niets meer gevoeld. Hoop dat ik nog ff een echo krijg, maar denk het niet. 7 juni 20 weken echo, maar dat lijkt nog zo ver weg!! Incognito, hoe is het meid?? Ik denk aan je in deze moeilijke tijd
@ skatjuh: pff wat een moeilijke situatie! Knuffel! Ik hoop voor je dat hij heel snel een andere baan vindt want dit klinkt echt niet leuk zeg. En dat berichtje van hem was wel heel lief, hij wil je duidelijk niet kwijt. Praat in ieder geval veel met elkaar, hoe moeilijk dat ook is. Het kan echt veel goed doen voor je relatie. @ domino: veel plezier vandaag bij de vk! Komt vast helemaal goed
Oef, Skatjuh, je maakt heel wat mee zo. Sterkte, maar jullie liefde is samen wel heel sterk, wat een ontzettende lieve sms!! Dat gaat lukken! Vandaag maar gelukkig een ochtendje werken Tot vanmiddag!
Zit ik net een heel bericht te tikken, doet mijn internet het opeens nie :x Naja, alles was goed bij de verloskundige, heb ook nog ff een echo gehad. Helaas geen foto meegekregen voor manlief, maar ach, het zag er allemaal goed uit volgens die man. Bloeddruk is wel laag, daardoor ben ik waarschijnlijk zo moe! Vooral 's morgens, moet mezelf echt uit bed slepen
wat n lieve berichten meiden. Doet me echt goed. Het gaat vandaag al beter. Was gister erg emotioneel geloof k. M`n man kwam gister thus met n bos bloemen, egt superlief. @ domino, wat fijn dat alles weer goed was. nog 6 nachten en dan hebben we de 20-weken echo heb er zin in Liefs
Hoi meiden, Wil jullie even laten weten dat manlief de kleine ook heeft gevoeld. Afgelopen weekend even geprobeerd en hij werd binnen een minuut getrakteerd op een ferme trap!!! Zo leuk!!