Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hier heb ik hetzelfde, de vk hebben de datum op 27 okt laten staan, de gyn heeft de datum naar 29 okt gezet, en ze houden die datums aan, en vorige week bij de pretecho zei ze dat ik 31 okt uitgerekend ben, tja bij mij is het heel simpel ik heb op 2 en 3 februari een donatie gehad van de donor en verder niets, dus tel maar uit (cyclus van 28 dg).
    Maar goed die kleine komt wanneer die wil komen, ik houd gewoon de datum van 27 okt aan.

@yukl ik zal binnenkort even uitleggen wat mijn verhaal is Waarom ik gekozen heb voor BAM moeder te zijn, mits meerdere meiden dit willen weten, anders stuur ik het wel via PB.

XXX Gusam

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Zo hier zit een kleine tomaat achter de laptop. We zijn gisteren even naar muziekfestival geweest ,nou aan het open water verbrand je wel snel. Maar het was even leuk en dat is het belangrijkste he :D

@athina, wij verkopen altijd heel veel floradix in de winkel en het schijnt idd enorm goed te helpen. Wat super zeg die uitverkoop in de lief fabriek. Hadden wij dat maar hier in de buurt :D
    @gusam ,mooie buik al en knap hoor dat je het helemaal alleen doet. Ook ik ben wel een beetje nieuwsgierig ,maar kan me indenken dat je het privé wilt houden :)
    @kwebbelsnoes,fijn dat alles goed was bij de vk en goed om je rust denken dan idd. Wat leuk dat jullie nog even een echo kregen. Mooi hoor! Mooi buikje ook.
    @skatjuh, ach voor je het weet heb je straks een dikke toeter :D Nou hopelijk gaat je rug vanzelf weer over en krijg je niet alsnog jeuk.
    @mamamanuela, ben benieuwd naar je tattoo. Die van ons tatoeëert niet tijdens de zw.
    @slingding, wat fijn dat je naar huis mag en rustig aan doen.
    @yukl, jemig wat balen van die buurvrouw. frustrerend is dat dan, helemaal omdat jullie juist zo druk zijn om de hond te herplaatsen. Hopelijk vinden jullie snel wat en houd de buurvrouw haar klep. Zoonlief dus druk op halsbrekende toeren? Ze kunnen je soms zo laten schrikken he.
    @chikai, hier voel ik de kleine ook niet elke dag hoor. Komt straks vanzelf.
    @domino, groot gelijk dat je wacht met behang krabben. Zovaak is het idd niet zulk mooi weer. Ik heb een Gazelle bloom gekocht ( moederfiets)
    @iris, wel verwarrend van de vk. Hier heeft de vk vanaf het begin mijn dag aangehouden , want het scheelde 1 a 2 dgn met de echo en dit veranderen ze dan later ook niet meer. Dat is dan druk klussen met 7,.5 maand,maar het zal vast helemaal goed komen :)
    @gwn, super dat je man het ook heeft gevoeld:D

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wat een gedoe over die datums zeg, ik zou ook zeggen; je eigen gevoel aanhouden. Bij mij scheelt het niet veel, ik dacht zelf 6 okt en de termijnecho zei 7 okt. Dus ik houd het voor iedereen op "begin oktober" hopelijk krijg je dan t.z.t. ook niet allemaal telefoontjes "Is het er nu al????"

Fijn dat je tattoo mooi is geworden mamamanuela, ik moet er niet aan denken!

Gusam, ik zou je verhaal wel willen horen, knap dat je een BAM moeder bent en straks ook de opvoeding in je eentje gaat doen!! Maar alleen als je het zelf wilt vertellen.

Iris, hopelijk krijg je tegen die tijd genoeg hulp voor het klussen! Het moet te doen zijn, ik lees ook verhalen van andere meiden bij wie dat gelukt is. (zelfs iemand gelezen waarvan haar man tijdens de bevalling uit hun nieuwe huis moest komen). Dat komt vast goed, geniet maar vast van het idee!!

Ik ga de kleine nu beter voelen, was wel grappig; afgelopen nacht had ik hem/haar nog niet veel gevoeld, even porren in m'n buik, werd meteen getrakteerd op drie schoppen terug :)

Vandaag ga ik met mijn ouders mee varen, heerlijk dagje boot! Goed smeren allemaal he :):)

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Lieve meiden,

Ik wil even laten weten dat gisteravond om half elf de vader van mijn vriendin is overleden.

Zal er dus zeker nog een dag of 5 niet (veel) zijn nu.

Liefs

5. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Incognito: gecondoleerd met dit verlies. Het zal een hele heftige tijd worden voor jullie allemaal, heel veel sterkte meis. Knuf.

@Gusam: ik zou ook je verhaal wel willen horen, maar idd alleen als je het zelf ook wil vertellen natuurlijk. Lijkt me niet niks om het allemaal alleen te doen, petje af.

@hier: vannacht wakker geworden en geleden van de pijn in mijn bekken, maar nu is het weg, ga me bijna afvragen of ik het gedroomd heb... ?
    Verder heeft mijn man de melk gister in de vriezer gelegd, ipv de koelkast, dus nu heb ik geen melk voor mijn cornflakes... grrr... :( Je zou af en toe denken dat HIJ zwanger is ;).

@Yukl: ik kan me voorstellen dat ze er last van heeft, maar wat wil ze dan, dat jullie dat arme beest op straat zetten ofzo?! Ze moet blij zijn dat jullie er al zoveel aan proberen te doen! Het is al naar genoeg dat jullie je hond weg moeten doen, dan moeten ze er niet ook nog eens over blijven zeiken.

6. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ incognito, gecondoleerd meis. Veel sterkte hiermee.

@ gusam, ik zou je verhaal ook wel willen horen maar kan idd ook begrijpen dat prive soms gewoon prive moet blijven. Het is aan jezelf.

@ datum, het lijkt mij dat als er maar een korte periode tussen zit het weinig kan uitmaken. Ze komen toch wanneer ze willen.

Hier heeft mijn man ook de kleine weer gevoeld, nu wat harder. Hij had het alleen nog harder verwacht dus was een beetje een teleurstelling. Tja ik word wel regelmatig op een harde trap getrakteerd. Zou soms wel willen dat hij het soms over kan nemen en dan gewoon dat gevoel kan hebben wat ik ook heb. Lijkt me heel bijzonder.

Mja moet ik wel ff wat uitvinden hihi.

Liefs

7. wonderteam

@incognito, gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst in deze ontzettend moeilijke tijd!

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    incognito, gecondoleerd!! Veel sterkte meid

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ incognito: gecondoleerd! :( Dat is opeens snel gegaan zeg! Sterkte de komende dagen.

@ gusam: ik ben benieuwd :) een pb is ook goed!

Hier alweer thuis. Ik zou eigenlijk tot morgen bij mn moeder blijven, maar ik heb zo slecht geslapen dat ik dat echt niet nog een nacht zag zitten. Ik voel me ook behoorlijk gaar nu. Naar huis rijden was een hele klus. Zoonlief is wel super lief geweest en heeft zich zo ontzettend goed vermaakt :) Maar ik ben blij als manlief woensdag weer thuis komt. Ik mis hem behoorlijk en vind het ook wel zwaar om in mn uppie 's ochtends vroeg op te staan (vanochtend was het al half 6) en alle andere dingen omtrend zoonlief te moeten doen. Gelukkig gaat ie over een uur alweer naar bed ;) Kan ik even tot rust komen. Nu zit ie met z'n neus bovenop de TV sesamstraat te kijken haha.

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dat was precies waarom ik er ook zo boos om werd :) Ze moet niet aan de gang blijven... Manlief zei trouwens ook 'moeten we hem dan maar aan een boom binden ofzo?!' ;)

11. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Incognito; hopelijk heeft je vriendin (en jij ook) op een fijne en mooie manier afscheid van hem kunnen nemen. Sterkte de komende tijd, voor jezelf, maar ook voor de tijd die gaat komen om je vriendin en familie te ondersteunen!

12. Gusam

Gusam Niet meer actief

Incognito, gecondoleerd en ik wens jou en je vriendin en familie veel sterkte voor de komende tijd.

XXX Gusam

13. Gusam

Gusam Niet meer actief

Nou dames omdat er veel animo is naar mijn verhaal vertel ik het even, ik probeer het niet te lang te maken.

Ik heb vanaf mijn 18e al heel sterk een kinderwens, en ik vond het ontzettend moeilijk om in een relatie te zitten en geen duidelijkheid te krijgen of hij wel of geen kinderen ooit zou willen, maar uiteindelijk is de relatie om andere redenen beeindigt, dit was mijn 2e relatie en deze vriend had ik al 2 jr. Maar toch bleef die kinderwens heel sterk, en het is heel zwaar (vond ik ) om die wens te hebben en niets te kunnen. Uiteindelijk ben ik eind 2007 op zoek gegaan naar andere mogelijkheden om mijn kinderwens te vervullen.
    Toen ben ik begonnen met een donor, en dat deed ik ook niet zonder eisen, ik wilde een gezondheids verklaring ivm geslachtziektes en ook een donor contract, deze contracten zijn juridich geldig en zijn op internet (voorbeelden die jezelf aan kunt passen) te vinden.
    Ik wilde ook niet op een natuurlijke manier de donatie krijgen, maar het zelf inbrengen (met een spuitje).
    Nadat ik een donor had gevonden heb ik daar 3x een donatie van gehad zonder resultaat.
    Toen ben ik een jongen tegen gekomen waar ik een relatie mee begon, ik heb toen ook aangegeven dat ik al bezig was met zwanger worden, en dat ik nu de keuze bij hem legde wat hij wilde, als hij nog niet wilde prima, als hij wel wilde ook goed (klinkt mischien stom) uiteindelijk na een maand vertelde dat hij ook voor een kleine wilde gaan, en het was meteen de 1e ronde raak, deze eindigde in een mk.
    De 1e ronde na de mk was weer raak en daar is mijn dochtertje uit geboren, maar toen ik 9weken zwanger was heb ik de relatie verbroken http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/140360-bang-falen-moeder.html

http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/124232-moet.html
    Daar staat ongeveer in hoe of wat.

De vader heeft totaal geen contact met ons en dat zal verlopig ook niet gebeuren, ik ben veel te bang dat hij zn handen niet thuis kan houden, ook kwamen er steeds meer leugens boven water en ga zo nog maar eff door. dus uiteindelijk ben ik toch BAM moeder geworden.
    Nadat riley geboren was wilde ik al weer heel snel een 2e kindje (ik wilde mijn kinderen altijd heel snel achter elkaar) en ging ik weer op zoek naar een geschikte donor.
    Eigenlijk was het in ronde 2 raak, maar het was ronde 1 met die donor. dit was ook vlugger als verwacht. ik had verwacht dat het met zelfinsiminatie niet zo snel raak zou zijn, maar het is zeker zo welkom.

Wat ook mee heeft gewogen in mijn keuze is dat ik een rot jeugd heb gehad, en dat ik altijd moest doen wat andere zeiden, en nu had ik zoiets van nu ben ik aan de beurt en gaat het zoals ik het wil.
    Ik heb in 12jr 27 verschillende plekken gehad, en toen in totaal 3 relaties waarvan alle 3 slechte ervaring, bij de een moest ik alles in huis doen en liep ik op mijn tenen, bij de ander was het weer dat het alleen draaide om de sex en verder liet hij me barsten en de andere staat hierboven.
    Ik wilde ook niet wachten op een nieuwe relatie, en ik wilde nu mijn gezin compleet maken, ik sluit niet uit dat ik nooit meer een relatie zal hebben, maar nu ga ik mijn kinderwens vervullen.
    En het zal niet altijd makkelijk zijn om er alleen voor te staan, maar ook al sta je met zn 2e dan heb je ook af en toe je handen in je haar van wat moet ik nu.

Het Fijne van BAM moeder is dat je alles alleen mag bepalen, en dat je kan doen wat je zelf wil zonder dat er iemand nog mee moet beslissen.
    En nu ben ik superblij met mijn keuze voor alleen staande mama te zijn.

Als er verder nog vragen zijn hoor ik ze graag.

XXX Gusam

14. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

@ incognito gecondoleerd en sterkte
    @ gusam jeetje heftig maar wel goed van je dat je zo sterk in je beslissing blijft staan en je geluk en je wens hebt waar gemaakt
    petje af voor je meis:D

ik wens iedereen een fijne avond en tot snel
    knuffels

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ gusam: wat een verhaal! Wat een eikel van een ex zeg... Dan kun je inderdaad beter alleenstaande moeder zijn ;) Ik vind het erg knap van je dat je het allemaal zo goed weet te regelen en dat straks met 2 kinderen. Ik vind het echt loeizwaar als mijn man er niet is en het alleenstaande ouderschap zou dan ook helemaal niets voor mij zijn... Mijn moeder heeft mij de eerste drie jaar ook alleen opgevoed (toen ontmoette ze mijn vader, die dat dus niet biologisch is). Ze raakte zwanger na een one night stand en hoewel ze het niet wil toegeven, denk ik dat ze dit bewust heeft gedaan (onveilige seks hebben in de hoop zwanger te raken). Ook zij heeft een hele zware jeugd gehad en wilde erg graag moeder worden. Het grappige is dat ik best veel herinneringen heb aan die eerste 3 jaar, terwijl de meeste mensen daar vrijwel niets meer vanaf weten. Het was super gezellig met z'n tweetjes :) (al moet ik eerlijk bekennen dat ik het ook erg fijn vond om later toch een vaderfiguur te hebben) Overigens heb ik inmiddels wel goed contact met mn biologische vader (nu zo'n 4,5 jaar).

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Knap van je Gusam! Ik heb met veel bewondering je verhaal gelezen, deze keuzes maken zijn niet makkelijk denk ik, en dan na zoveel nare ervaringen... Ik vind het erg knap van je en hopelijk kun je straks lekker genieten van je beide kinderen! Dank je wel voor je verhaal dat je het hier zo open schrijft.

Mijn man is op internationaal scoutingkamp, ben dus ook al een tijdje alleen thuis, maar verveel me nu al :( Was al om 7.30u wakker, tijdje liggen lezen, nu onze tuinset al behandeld met olie, zometeen maar de badkamer schoonmaken, al een was gedaan, maar verder?????

17. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

chikai ik hoop dat je je nu beetje vermaakt met ht mooi weer

ik wens iedereen een fijne dag en tot vanavond

18. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ gusam, wat een verhaal meis. Vind het echt onwijs knap dat je nu voor jezelf kiest. Maar zo te merken gaat het je allemaal erg goed af.
    Zeker petje af.

Hier vanacht raar gedroomd. Dat ik aan het bevallen was thuis terwijl ik nog maar 21 weken zwanger ben. De kleine overleefde het en na een half uur kon het al lopen en zag het eruit als een kindje van 6 jaar ofzo. Ennuh een meisje gewoon ook nog. Was echt heel vaag :S

Liefs

19. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Gusam: beetje afgezaagd, maar ik sluit me volledig aan bij de eerdere opmerkingen: heel moedig en knap van je dat je zo voor jezelf gekozen hebt! Bedankt voor het delen van je verhaal.

@hier: vandaag weer even bij mijn ex-paard wezen kijken. Het was fijn haar weer te zien, maar deed niet echt pijn ofzo gelukkig. Ben blij dat ze lekker in de buurt gebleven is.
    Afgelopen dagen heerlijk genoten van het mooie weer. Helaas nog steeds veel flauwtes, en gister kreeg ik allemaal steken in mijn buik als ik zeg maar meer dan een paar 100 meter liep. Zal wel weer wat aan het oprekken zijn. Gelukkig voel ik onze kleine meid sinds gisteravond weer veel duidelijker, ze was een paar dagen een beetje rustig.

Fijne dag allemaal!

20. wonderteam

Goedemorgen :)

Hoe is het hier? Iedereen fijne dagen gehad met dit mooie weer?
    Hier zijn manlief en ik zaterdag naar een buitenfestival (muziek) geweest. Was super gezellig! Zondag hadden we een verjaardag en gisteren zijn we lekker met Mason gaan zwemmen.

@yukl, heb je al een beetje bij kunnen slapen? Jij hebt ook wel wat meegemaakt. Wel fijn dat je nu ook goed conact met je biologische vader hebt!
    @gusam, een heel verhaal zeg. Knap hoor dat je het allemaal zo doet!
    @chikai, nog een beetje kunnen vermaken?
    @skatjuh, dat is zeker een bijzondere droom.
    @gwn, misschien komen de flauwtes nu ook extra door het weer?

Deel Deze Pagina