goedemorgen dames, was iedereen gister aan het genieten van het mooie weer? wij zijn het hele weekend druk geweest met de babykamer en het ziet er al heel mooi uit. Alles is geverfd, nu het decoreren nog. Hoop dat we snel een telefoontje krijgen dat de gordijnen klaar zijn. Ben zo benieuwd Vanavond de 20-weken echo, pff ben wel nerveus. Hoop zo dat alles goed is. En we zijn waarschijnlijk over de naam uit, echt totaal wat anders dan we eerst in ons hoofd hadden haha. Liefs
thanx meis, ik heb m om 20.15 Plan dit soort dingen het liefst savonds omdat mijn man dan meekan. Vind ik hierbij wel erg belangrijk. Ben eigenlijk het benieuwst naar hoe groot het nu is hihi, raar he. De dingen die mis kunnen zijn wil ik eigenlijk gewoon niet over nadenken, beetje naief misschien. Liefs
Ik las net dat bewegingen van je baby ook pijn kunnen doen? (Zou niet weten waarom, maargoed) Ik voel soms een raar soort steekjes in mn onderbuik, zouden dit dan bewegingen kunnen zijn? @ Skatje: Heel veel succes en plezier!!!
ennuh ik weet niet of bewegingen pijn kunnen doen. Ik kan me dat nog niet voorstellen bij dit termijn. Ik heb er nog nooit pijn van gevoelt maar heb wel regelmatig steken. Dit zijn echt de banden die oprekken. Liefs
hoi hoi, hier weer even een update van mij , hier gaat het momenteel even niet zo lekker sinds gisteren flinke buikpijn en naar het ziekenhuis geweest de kleine man maakt het goed alleen heb ik last van galstenen vanmiddag weer trug want de pijn word steeds erger , waarschijnlijk word ik er vandaag nog aan geholpen dus flink aan het balen , ik hou jullie op de hoogte , xxx manuela
Incognito, heel veel sterkte met dit verlies. Skatjuh veel succes vanavond. Ik heb morgen de 20 weken echo.
iedereen heeft heel vroeg de 20-weken echo. Allemaal rond de 19-20 weken, en ik pas zo laat Nou ja maakt nie uit. Diana, ook veel succes en vooral plezier morgen. Liefs
ik heb hem ook pas vrijdag ben dan 21+3dagen, eigenlijk 20+2 dagen maar die ging niet door. hij moet tussen de 19 en 22 weken dacht ik...
ja dat heb ik ook begrepen. Nou ja zal vast wel goed zijn. Nu hoef ik er niet lang meer op te wachten. Nog 8 uurtjes hoe gaat t met jou slingding? is je lichaam weer een beetje rustig. Liefs
Hoi meiden, zaterdag mijn 20 wk echo gehad, en wat is dat mooi zeg,wauw! Alles zit er op en eraan, en we krijgen een meisje!! We moesten even omschakelen omdat we meer een jongens gevoel hadden,maar het maakt me helemaal niets uit! Ik vind het echt fantastisch dat we een dochter krijgen,e n kan heerlijk shoppen voor roze dingetjes!Ik ga kijken of ik een foto bij kan voegen!liefs vita
OKTOBER 2010 MAMA'S LIJST 26 september Mamamanuela - 27 jaar - 4e kindje Nonja- 28 jaar - 1e kindje 29 september Gwn - 27 jaar- 1e kindje 30 september Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje 1 oktober Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje 2 oktober Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje Brenjomi - 25jaar- 2e kindje Margotmarcel- 26 jaar - 2e kindje Vita - 30 jaar - 1e kindje 3 oktober Rodelief- 29 jaar - 3e kindje 4 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje 5 oktober Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje Slingding - 28 jaar - 2de kindje 6 oktober Chikai - 28 jaar - 1e kindje 7 oktober Manuela23- 24 jaar - 2e kindje 8 oktober Regenboogje82 - 29 jaar - 1e kindje Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje 9 oktober Rimar - 35 jaar - 1e kindje DianaV - 32 jaar - 1e kindje 10 oktober Quendy- 29 jaar - 2e kindje 11 oktober Milse -33 jaar - 3e kindje Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje Pina - jaar - e kindje Clowntje - 40 jaar - 2e kindje 12 oktober Kwebbelsnoes- 27 jaar - 1e kindje 13 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje 15 oktober InLove - 29 jaar - 2e kindje 16 oktober romy2003 - jaar - 2e kindje Tessa81 -28 jaar - 2e kindje Mink - 29 jaar - 2e kindje 18 oktober Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje 20 oktober InCognito - 26 jaar - 2e kindje Paloe - 23 jaar - 2e kindje Athina - 28 jaar - 2e kindje 22 oktober Pacific- 34 jaar - 2e kindje Iris89 - 20 jaar - 1e kindje 24 oktober Petra83 - 26 jaar - 1e kindje? Corina83 - 26 jaar - 1e kindje 26 oktober Denise38 - 38 jaar - 2e kindje 27 oktober Gusam - 26 jaar - 2e kindje CherryAyden - 23 jaar -1e kindje 28 oktober Aylin16- 28 jaar - 3e kindje Maranka - 36 jaar - 2e kindje 29 oktober Yukl- 24 jaar - 2e kindje Domino85 - 25 jaar - 2e kindje 30 oktober Sassie85- 25 jaar - 1e kindje Doglover76 -33 jaar-1e kindje Stand: 10 meisjes - 7 jongens - 9 verrassingseieren Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe.
De meisjes zijn in de meerderheid nu @ vita: gefeliciteerd met jullie dochter @ skatjuh: veel plezier vanavond! Komt vast goed! Buh hier echt snot verkouden, helemaal niet leuk. Ik haat het als ik niet kan ademenen door mn neus. Ben ook helemaal gebroken van de afgelopen dagen. Zoonlief zit nu op het KDV en ik ben eerst weer terug mn bed in gekropen tot kwart voor 1. Nu even eten en daarna snel het huis aan kant maken (vanavond komen 4 vriendinnen eten). En jemig, dan heb ik alweer niets aan mn these gedaan (die ik maandag moet inleveren). Gaat lekker
Dag meiden, al een paar dagen slecht internet hier :x dus hier en daar wat meegelezen, maar niet gereageerd! toch wil ik incognito sterkte wensen met dit verlies!! Ik hoop dat je op een mooie manier afscheid hebt kunnen nemen, knuffel vanuit hier
@skatje ik krijg hier ook pas met de 21wk de 20wk echo, dit omdat mijn gyn in wk 20 op vakantie is. Vanavond naar de vk, ik ben benieuwt. XXX Gusam