hier ook eerst een scheurtje, dat zag ze, dus prik erin en geknipt tijdens een wee. Niks van gevoeld! Dat hechten was een ander verhaal,,,,,,,,,dat heeft ze even extra verdoofd.
Ik heb niets van het hechten gevoeld . Alleen vond ik het lang duren. Maarja: Dat is misschien ook weer positief; ze deed het heel precies en netjes . Ik ben overigens geknipt en het moment daarna was het béste gevoel van de bevalling hihi. Want ik voelde gewoon dat ik extra ruimte kreeg en ons meisje er toen door kon. Een opluchting dus hier. Maar ach, je weet gewoon niet hoe het gaat, zoveel vrouwen, zoveel ervaringen. En ondanks dat ik er nu een bevalling op heb zitten, weet ik gewoon ook niet helemaal wat me te wachten staat... Hoewel: Wel een beetje natuurlijk en dat geeft me ook weer wel rust.
@manuela, ik heb net je bericht gelezen en zit met tranen in mijn ogen achter de pc. Het is hier zo dubbel allemaal de 1 is blij na een 20 weken echo en de ander krijgt de deksel op de neus. Ik wil jou en je man heel veel sterkte toewensen de komende tijd en hoop en duim voor je dat de cardioloog nog kan helpen en dat de vwp mee zal vallen.
Zo ik ben er weer en heb alles bijgelezen! Sorry als ik vergeten ben op iemand te reageren!!! komt ie: Kwebbel jeej wat een mooie buik! Ben wel wat jaloers hoor en wat een superecho! Gusam wauw ook al een mooie buik!en ook al zon mooie echo! Stiekum en ik ook wel benieuwdJoh lees je post nuJ sterk hoor! Tessa dank je het is inderdaad heerlijk dat hij het ook voelt, zo fijn! Afgelopen week konden mijn vriendinnen het zelfs zien bewegen tijdens het zonnen, zo speciaal! Wat voor fiets heb je??oh lees het al, gazelle bloom. Ik heb deze: bevalt supergoed! Slingding succes met rust houden! Hoop dat de kleine lekker blijft zitten! Rodelief leuk dat je man de kleine ook gevoeld heeft! Mooi is dat heJ Silly gefeliciteerd met je echo! Domino grappig, wij hebben ook de 7e de 20 weken echo! Gwn met die baarmoeder..ik kan dr geen pijl op trekken! Die van mij zat binnen no time 3 vingers boven mijn navel, nu pas begint het wat naar voren te groeien. Ik denk dat het er ook aan ligt hoe je buikspieren zijn enzo.. Incognito lieverd, heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar, gecondoleerd Iris89 het kan zeker pijn doen! Bijvoorbeeld bij een volle blaas, als ze net een zenuw raken of later in de zwangerschap je ribben beurs schoppen, maar we hebben het er allemaal voor overbij mij voelt het niet als steekjes, dat klinkt naar mijn idee meer als bandenpijntjes Manuela23 had wat anders getypt, maar lees nu je nare berichtje, wat een vreselijk nieuws zeg.. heel veel sterkte DianaV hoe was de echo? Skatjuh ik heb hem ook niet zo vroegJ in week 21. Is helemaal niet erg, alles is dan net wat groterJ Vita gefeliciteerd met je echo en het feit dag jullie een dochter krijgen! Milse gefeliciteerd! Rimar lekker ontspannen? Je had er iig goed weer bij! Yukl haha kleren mogen van mij scheuren als de rest maar heel blijft bij mij was er geen tijd voor verdoven of knippen ofzo, 2 keer persen en hij was er, ze hebben me ook niet gehecht maar dat eis ik als ik deze keer weer uitscheur wel.. 20 weken echo, ik vind het ook wel spannend hoor! Het belangrijkst is voor mij echt of alles goed is..wij hebben hem 7 juni, spannend! We zijn al aan het klussen, de waskamer is klaar en toen ik weg was afgelopen week heeft mr paloe de logeerkamer (Olaf zijn nieuwe kamer) helemaal leeg gehaald, een muur geschilderd (de rest was al klaar) en de vloer eruit gehaald gaat snel! Gewicht..het blijft echt een gok! Volgens de vk had ik aan het einde bij Olaf weinig vruchtwater en een flink kindje..toen de vliezen braken was het toch meer dan ze verwacht had En Olaf was een net klein mannetje met zijn 3460 en 51 cmJ Nu is hij een langerd. 97 cm en 14 kg.
ben vannacht terug gekomen van vakantie op Mallorca met nog 4 andere meiden, weer was prachtig en het eiland ook ben wel een beetje bruin geworden, zeker voor mijn doen. Heb gelukkig geen last van een zwangerschapsmasker!
De 20-weken echo was helemaal goed! Alles goed kunnen zien, de kleine paste al niet meer in beeld. 400 gram, dus qua gewicht prima. Alle organen enz. gezien, hartje gezien en horen kloppen, dus helemaal super! Placenta ligt tegen m'n rug aan, dus hopelijk voelt mijn man de kleine ook snel. Ook weten we wat het wordt, maar dat blijft nog even een verrassing voor alle anderen! Athina; ik wil graag jouw buddy zijn! Ben al gekoppeld aan doglover, maar dat moet geen probleem zijn denk ik? Anders zijn er vast nog meiden over met wie doglover buddy kan zijn, want ik vind het wel heel leuk om met een bekend iemand buddy te zijn (Even ter info, dat jullie niet denken he??? Athina en ik zaten bij elkaar op de middelbare school en bleken toen achternichtjes te zijn) Hmm, qua bevalling laat ik alles maar op me afkomen denk ik. Ik lees allerlei verhalen, maar zie het wel gebeuren t.z.t. Er bevallen zoveel vrouwen, dan moet ik dat toch ook gewoon kunnen? Paloe, welkom terug Fijn dat je vakantie goed is bevallen!
Hoi,hoi, Ik heb er geen problemen mee om een andere buddie te hebben hoor! Geeft niets, kan het me ook wel voorstellen. Ik heb morgen weer controle bij de vk. Hoop dat ik me daarna weer een beetje beter voel over mijn zwangerschap, op dit moment vind ik er niets aan en denk ik heel negatief over alles (sorry, ook over de baby) Wil me graag weer anders gaan voelen....... Groetjes, Elleke
Balen.. kan me voorstellen dat je je gewoon níét zo wil voelen.. Hopelijk heeft ze goede tips of adviezen waar je wat mee kan, zodat je het ook gemakkelijker uit kan houden tot de 15e.. sterkte en succes meid!
aaaaaahhhh buik, GROEI! komop ik kijk er zo naar uit *pruilt* (wat op de nieuwste foto te zien is komt omdat ik net heb gegeten)
hoi lieve schatten , hier een berichtje van mij vandaag bij de kindercardioloog geweest en het ziet er allemaal niet goed uit , de hartafwijkingen die onze kleine man heeft zijn zo ernstig dat als hij geboren word hij waarschijnlijk constant op de ic moet doorbrengen , morgen krijgen we de uitslag van de vwp waaruit zal blijken of ons mannetje ook down heeft vandaag kregen we tevens te horen dat we nog 2 weken hebben om te beslissen of we onze uk geboren laten worden of dat we de zwangerschap af gaan breken wat een hel is dit zo'n keus kan je toch niet maken dan voel je de kleine schoppen en doen en dan denk je bij jezelf hoe kan een kindje dat zo aan het schoppen is zo ziek zijn ........we zijn ons nu suf aan het piekeren want altijd hebben we gezegt als ons kindje er heel slecht aan toe is breken we de zwangerschap af en nu staan we voor die helse keus en weten we het gewoon niet........ik wilde jullie toch even op de hoogte houden en helaas kan ik geen goed nieuws brengen , liefs manuela
dat is ook een onmogelijk keuze! Vreselijk meid. Ik wens jullie heel veel kracht om deze keuze te maken als t nodig is!
manuela, tranen schieten gewoon in mijn ogen. Er word hier zoveel gepraat dat het haast lijkt alsof dit een vriendin gebeurt ofzo. Voor mij voelt het wel zo. Je hebt zo ongelooflijk gelijk, zo`n keus zou niemand moeten maken. Is er nog een sprankje hoop? dat het iets beter zou kunnen worden, indien er geen sprake is van Down natuurlijk. Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij
Jeetje zeg, ik was al zo geschrokken van jouw berichtje en nu deze keus. Ik vind het echt zo zielig, je voelt je kleine mannetje schoppen en doen en je weet ondertussen dat hij zo ziek is. Ik zou willen dat wij hier meer voor je konden doen!! Ik wens je heel veel sterkte met het maken van deze moeilijke beslissing...
Paloe, troost je, mijn buik is ook pas de laatste twee, drie weken echt aan het groeien... Het komt wel!! (terwijl de kleine volgens de echo 400 gram is, dus netjes)
Doglover, wat naar dat je je zo rot voelt. Ik kan me voorstellen dat je dan in deze situatie niet geniet van je zwangerschap. Hopelijk kun je wel heel snel gaan genieten, als je je wat beter voelt (wellicht met behandeling..) Dikke knuffel vanaf hier!
@ manuela: wat ontzettend hartverscheurend Jemig, het is echt niet eerlijk! Heeeeeel erg veel sterkte! @ chikai: gefeliciteerd met de echo @ paloe: he buddymaatje, welkom terug Fijn dat de vakantie beviel. Hmmm ik heb ook zin in vakantie! En nu weer aan je scriptie? Ik moet voor maandag mn eerste versie inleveren en moet nog best het 1 en ander doen. Dat wordt dus het weekend hard werken!