Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede avond:

yukl: ik zie weer de verkeerde lijst voorbij komen, sta ineens weer op 20 oktober hahaha maar ik ga hem niet weer aanpassen hoor!! ;);)

dansen: dat is zo leuk!!! doen jullie aan stijldansen? Dat heb ik jaren gedaan. Heb goudster en wedstrijden gedanst. Vindt het nog steeds geweldig, helaas manlief wat minder hahaha

geslachtsbepaling: volgens mij gaan veel meiden voor een gelsachtsbepaling hahaha ben nu een uitzondering, gezien wij het geslacht niet willen weten. ben wel nieuwschierig naar jullie geslachten van de baby's...

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja prima, maar het is niet mijn fout. Ik heb dit keer niet de verkeerde lijst gepakt, maar iemand anders.

3. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey dames, nou mijn tandarts bezoekje zit er weer op.

T was egt HEL!!!!

Er is n kies getrokken ( was op zich niet zo erg )
    en kreen n zenuwbehandeling. Het bleef pijn doen dus heb zoveel verdoving gehad dat je een olifant plat kan spuiten geloof k hihi. Ik heb gewoon helemaal zitten trillen in de stoel en de tranen kwamen ook al. En nu doet t pijn :(

Hopelijk ist morgen snel beter en kan k n beetje slapen vanacht

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ow skatjuh wat ontzettend vervelend!! Gewoon ook paracetamol pakken als je veel pijn hebt hè, dikke knuf meid!

Net de stickers van de hema gekregen. Denk dat ik daar eens de kruiken enz van ga halen van de week. Scheelt toch weer wat en die krengen zijn best prijzig vind ik. 13,95 voor een kruikje. Mss nog wat leuke hoezen voor t waskussen ofzo, ff shoppen :D

5. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Meiden pfff wat gaan jullie snel veelste snel voor mij ;) hahaha

@ alle nieuwe welkom.

Vraagje:
    Met hoeveel weken kan je nou zien wat het wordt?! Want ik ben helemaal in de war, en tsja het is mijn 1e he?!

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ sassie: "vroeger" (;)) was het 16 weken. Nu waagt die van mij zich er al met 15 weken aan, maar er zijn er ook die het met 14 weken doen geloof ik. Echter, met dat termijn loop je wel nog een klein risico (bijv. gezwollen schaamlippen bij een meisje die als piemeltje worden aangezien). Bij mijn zoontje zag de echoscopist het al met ruim 13 weken, naar zijn zeggen 100 procent zeker. Dat bleek later ook te kloppen maar hij had natuurlijk ook wel 50 procent kans ;)

7. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik ga weer beginnen aan een zak popcorn en hij gaat helemaal leeg. Voel me een heel klein beetje schuldig maar dit is het enige dat ik kan snoepen zonder dat ik er misselijk van wordt! Nu er alleen nog op letten dat ik het niet te vaak doe...

@Skatjuh Vervelend van die tandarts,...maaaar....nu ben je er wel voor een lange tijd vanaf!

8. skatjuh87

Tja dat zou leuk zijn maar is helaas niet zo. Er zijn ook nog gaatjes te vullen en hij kon dat niet allemaal in 1 keer doen. Ik moet dus over n maand weer terugkomen JEEJ :(

9. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ochnee toch das niet zo leuk nee....Bah tandartsen. Je kunt niet met ze, je kunt niet zonder ze!

10. skatjuh87

jawel hoor, gewoon m`n tanden laten trekken en n kunstgebit in. Dan heb je ze niet meer nodig hihi maar is weer zo radicaal he.

Ik ga in ieder geval vanavond erg rustig aan doen en straks lekker pitten. En dan moet t morgen gewoon weer goed zijn want moet wel werken, maar komt ook wel goed.

11. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam

Hmmm zoute zelfgemaakte popcornnn ik krijg er spontaan trek ik....
    wat ga ik dus morgen doen... ind naar de winkel popcorno kopen hahah thanx he

12. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Yukl dat meen je niet.. en ik maar denken dat ik tot 20 weken moet wachten!!! 27e moet ik weer naar de verlos, dan ff vragen wanneer ik weer een echo kan krijgen want kan niet wachten, ook al denk ik nog steeds dat ik een jongen krijg ;) wil wel ff die bevesting hebben... thanx voor het antwoorden ;)

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

Argh zijn mijn reacties weg :(

@ sassie: ben benieuwd wat je krijgt! :D Vk hebben vaak wel een minder goed echoapparaat dan een pretechobureau, maar misschien dat die van jou wel een goede heeft!

@ tandarts: ik heb echt te doen met de mensen die allerlei behandelingen moeten ondergaan. Mijn zusje en mijn vader hebben dat ook, ik geloof dat mijn zusje al wel 5 wortelkanaalbehandelingen heeft moeten ondergaan (ze is 18 jaar). ;) En ik heb nog niet eens een gaatje!

@ gewicht: hoeveel zijn jullie nu aangekomen? ik 1,5 kilo en ik vind het toch steeds slikken om dat hogere getal op de weegschaal te zien staan. Stom, want aankomen is onvermijdelijk.

14. skatjuh87

goedemorgen dames, alles goed met iedereen. Ik heb gelukkig wel goed geslapen vanacht alleen nu begint mijn mond wel weer zeer te doen :(
    Ach nog ff volhouden he.

Ik ga vandaag erg rustig aan doen op mijn werk, want meer gaat ook niet denk ik hihi.

Liefs

15. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen allemaal

16. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Mijn baas en zijn vrouw hadden met 13 weken een echo gehad en toen wist de echoscopiste 95% zeker dat het een meisje zou worden, en nu met de 20 weken echo bleek het toch een jongen te zijn!! Ze waren al lekker aan het shoppen gegaan voor de roze kleertjes !!:D Dus ik denk dat ze het met 20 weken pas echt goed kunnen zien...

17. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @skatjuh: Na een zenuwbehandeling kun je nog wel een paar dagen napijn overhouden (ben tandartsassistente geweest). Ik zou zeggen gewoon een paracetamol nemen...

18. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Goedemorgen,

Skatjuh sterkte vandaag met je kiespijn. Wel stoer dat je op het werk zit, hopelijk waarderen ze het en verwennen ze je een beetje.

Ik ben nu 15.1 week en ben al 3,1 kg aagekomen en inderdaad dat is schrikken maar ja alles voor het goede doel. Ik wil erg graag weten wat het wordt maar in Nijmegen doen ze pas een geslachtsbepaling met 20 weken daar heb ik dus niks aan.

Groetjes

19. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    oh ja nog een vraag wat zijn dat voor hema bonnen? Ben echt een Hema fan en kan ze dan onderscheppen op het werk.

20. skatjuh87

Helaas gaat dat niet. Ik werk als gastouder vanuit huis dus betekent dat de kids dan lief voor me moeten zijn hihi. En tja dat zijn ze niet altijd. Gelukkig kan ik het vaak wel zo druk maken als ik zelf wil dus nu maken we er een beetje een rustige dag van. Geen rare fratsen.

En als ik het echt niet meer hou neem ik ook zeker wel een paracetamol, maar wil dit niet direct doen.

Liefs

Deel Deze Pagina