Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Iedereen met goede echo: nog gefeliciteerd!

@Manuela23: jeetje meis, iedereen heeft het al gezegd, maar ik wens je ook heeeeel veel sterkte bij deze onmogelijke beslissing. Hier zijn gewoon geen woorden voor, zo erg is het en zoveel pijn moet het doen. Ik hoop dat jullie wat steun aan elkaar hebben en dat men in het ziekenhuis ook begripvol is en niet een stelletje horken.

@Mamamanuela: jeetje, dat is ook wel schrikken! Gelukkig was het loos alarm. Doe maar goed rustig aan en als je weer wil kletsen zien we je wel, je hoeft toch ook niet altijd op iedereen te reageren?

@Slingding: hoe is het nu? Gaat het rust houden een beetje? Ben je nog steeds aan bed gebonden, of kun je al weer rustig een beetje wat doen?

@Doglover: veel succes bij de paragnost vanavond, ik hoop dat het je helpt!

@Hier: vandaag een bruiloft van een vriendin. Na een grijze start is het hier nu lekker blauw, hoop dat de temperatuur ook nog beetje op loopt, dan hebben ze een fantastische dag. Ik hoop vooral dat ik het trek en niet weer een flauwte krijg. Vanochtend bij de mensendieck ging het weer voor geen meter en nu kan ik eigenlijk ook niet lang achter elkaar zitten.

Vraagje: ze heeft me een bekkenband aangeraden. Dan dus wel een die echt laag zit, niet vlak onder je buik, maar echt over je heupen en de bovenkant van je billen. Ze dacht dat Prenatal die wel heeft, maar in de stadswinkel zag ik iig alleen de Anita buikband. Weet iemand iets over speciale bekkenbanden?

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ gwn. Wat is een bekkenband eigenlijk precies?

Ik kan je er dus helaas niet bij helpen maar heb echt geen verstand van dit soort dingen hihi

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    fysio moet die kunnen bestellen voor je

4. skatjuh87

hey inlove. je zit op de helft :D

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ow ja hihi door de drukte helemaal vergeten, 20 weken alweer,,,poeh nu gaat t snel!

6. skatjuh87

nou vond het de eerste 20 weken ook al snel gaan. Nou ja 16 dan want eerst weet je natuurlijk niet of je zwanger bent.

Maar het duurt nog maar 3 maand tot mijn verlof en dat klinkt nog redelijk lang maar dat is het helemaal niet meer.

Nog even en we zijn niet meer met zijn 2tjes en jullie niet meer met zijn 3tjes

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    oh meid wat vreselijk dat jullie nu voor deze keuze staan, ik wou dat ik iets kon doen maar helaas...heel erg veel sterkte de komende dagen en weken! *hele dikke knuffel*

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    :D
    nu weer keihard aan mijn scriptie ja...moet 1 juni mijn concept inleveren..moet nog best veel doen dus ff scriptiestress:)
    Succes dit weekend!

9. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nou deze eerste 20 weken vond ik redelijk langzaam gaan. Voor mijn gevoel langzamer dan bij nr 1.
    Maar denk dat het nu wel snel zal gaan. Ik ga iig nog lekker genieten. Mss wel mn laatste zwangerschap!

10. skatjuh87

genieten moet je zeker doen, en idd wie weet ben je hierna wel klaar. ( dat klinkt best raar eigenlijk )

Ik hoop dat ik nog een keer zwanger mag worden, hopelijk wel met iets minder problemen dan deze keer. Al zijn wij vergeleken bij andere mensen nog gezegend

Liefs

11. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    we zijn er nog niet helemaal uit of we klaar zijn met 2 of 3.
    Ook financien en huis tellen mee. We hebben nu een heel klein huisje. Dat zal met 2 de eerste 1 a 2 jaar mss nog lukken. Langer ook niet en een 3de zeker niet.

We zien wel hihi allereerst deze ermaar eens uit werken over 20 weken

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Kwebbelsnoes succes vandaag!
    Domino dank je! Opleiding: Crime Science, bezig met het afronden van mijn HBO bachelor en in februari starten met een master als ik geen baan vindt (en die kans is grootJ) Wij hebben toen voor Olaf ook een hoop neutrale spulletjes gekocht bij de V&D en de Hema, maar weet niet hoe de babykleertje daar nu zijn.
    Mamamanuela pak je rust! Schrikken moet dat zijn geweest zeg..gelukkig was het in orde. Rustze!
    DianaV gefeliciteerd met jullie dochter!
    Tessa als je de foto wilt zien moet je denk ik even de link copieren en in een nieuwe pagina openen..
    Yukl gadverdamme!!!! Wat een viezerik! Meteen bellen..oh heb je al gedaan..die bibbers kan ik me voorstellen zeg.. ben ook niet zon held met dat soort dingen
    Annie wat vervelend van je BI! Heb je een goede fysio? Heel veel succes ermee! En gefeliciteerd met de goede echo van jullie meisje!
    Skatjuh fijn dat je nu wat begint aan te komen!
    Gwn in mijn folder staat dat je bekkenfysiotherapeut je, wanneer dat nodig is, een bekkenband kan aanmeten.. verder weet ik er nog niks over (over de bekkenband)

Geslachtsverdelig: inderdaad veel meisjes! Misschien trekken straks in oktober de verassingseieren de boel weer recht;)

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hebben jullie huur of koop? Nu is qua huizenprijzen wel een goed moment om te kopen..mja qua hypotheekverstrekking weer niet;)

14. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    we hebben huur en willen graag ook blijven huren. Koop is hier wat duur. De huizen zijn relatief duur voor wat je krijgt helaas.

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hier blijft het wel bij 2 denk ik. Misschien dat er nog een nakomertje komt, maar ik wil ook nog graag carriere maken dus om die reden zie ik nummer 3 voorlopig niet zitten :)

@ paloe: Oh jij 2 daagjes later dan ik dus! Zijn we allebei druk ;) Ben wel blij als ik het ding heb ingeleverd!

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Waar woon je?

Hier is kopen inderdaad ook erg duur... Maar ja, huren is ook duur wat betreft particuliere huur en de sociale huurwoningen zijn over het algemeen vreselijk (en lange wachtlijsten).

17. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    in zuid limburg, een beetje gunstige prijs is een opknapper en de dure woningen zijn ook niet geweldig.
    Huur is wel te doen, das rond de 500 en dan de vaste lasten. Kopen komt voor ons een stuk duurder uit + de gemeentelijke belastingen enz enz en dat willen we niet. Een bewuste keuze dus. Alleen is het dus wachten.

Zeker omdat de woningbouw hier veel huizen in de verkoop gooit. ALs er wat vrij komt gaat het de verkoop in. Nu staat er een huis dat we graag willen al bijna een jaar te koop.
    Wij al meer dan een jaar op de wachtlijst, ik wil dus gaan uitzoeken of we daar iets mee kunnen, of dat uberhaupt mag.
    Bedoel we staan op de wachtlijst en vrije woningen te koop gezet. Zo komen we dus nooit aan een woning

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ok!:)

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ik ook, dan kan ik een paar dagen werken aan 2 vervangende opdrachten..en daarna weer verder aan mijn scriptie. 15 juni moet het definitief af zijn:)

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hier is het ook relatief duur, maar mn vriend had al een appartement (koop). met het meenemen van die hypotheek, eigen geld en een nieuw hypotheekdeel konden we dit huis kopen. We een toptoptophypotheek maar daarbij zijn we ervan uit gegaan dat de inkomsten alleen maar meer worden, omdat ik nog aan het studeren ben en straks dus aan het werk ga..

Deel Deze Pagina