Oktober 2010 mama's DEEL 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kwebbelsnoes, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

@ manuela23 jeetje meis wat is dat schrikken zeg ik hoop dat het nog goed komt ik denk aan je en mijn duimen draaien hier
    maak een kaarsje aan voor jullie zoon:(
    @kwebbelsnoes wow heerlijk dat allesgoed is met jullie kleine
    ik denk ook te weten wat je krijgt ha haha maar ach ik wacht heerlijk af

bedankt lieve meiden voor jullie lieve berichtjes
    ik probeer mee te lezen en soms mee te denken
    vergeef me alleen als het soms beetje bij in schiet
    wil graag zo veel mogelijk bij houden
    en ook de site aan passen ik ben al dingen vergeten dus ga het van de week even op nieuw in orde maken sorry als het wat later komt
    als er nog afspraken zijn mail het me graag door
    fijn weekend en geniet van het weer:)

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

mamamanuela, lekker je rust pakken meid, de site komt wel die vliegt niet weg. het belangrijkste is dat je kleintje nog eff lekker blijft zitten waar die zit.
    dikke knuf.

Ben ik dan de laatste met de 20 wk echo op 17 juni????

XXX Gusam

3. mv3hartendiefjes

dank je wel gusam o spannend hoor de 20 weken echo hih i

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    domino: Ik heb begin januari een vmk gehad en was daarna gelijk weer zwanger, dus er is geen echte laatste menstruatie. Weet dus ook niet wanneer ik weer een eisprong had.
    met de termijnecho kon de vk geen goede meting doen omdat ze de kleine niet goed in beeld kreeg. een week later heeft ze nog een poging gedaan, toen lag de kleine weer te veel dubbel, zodat de meting nog niet betrouwbaar was, dus mijn uitgerekende datum was toch min of meer een gok.

Aan de andere kant zijn mijn man en ik allebei vrij lang, dus kan het ook gewoon zijn dat de kleine gewoon wat groot is.
    Ik moet 15 juni weer naar de vk en dan gaan we overleggen wat we hiermee gaan doen. Blijft de datum staan, krijg ik wel nog 1 of 2 groeiecho's om het in de gaten te houden.

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Oh zoonlief is weer heerlijk vroeg :(

@kinderen, ik zou misschien ooit wel een 3e willen,maar manlief denk ik niet.

@huizen, wij hebben een koopwoning. Helaas moeten we volgend jaar de rente opnieuw laten berekenen. Ik krijg het er nu al benauwd van:(:( hier sparen we het belastingvoordeel ook op en elke maand +/- 400 extra. Nu met het rente berekenen volgend jaar denk ik dat het een stuk minder sparen wordt.

@yukl,bah wat goor van die krantenbezorger. Ik had ook gebeld. Laat ze zo 1 er maar snel uitgooien. Dat is fijn zo'n meerwaarde:) Ja een foto:D Ja dat uitgavenpatroon, is best herkenbaar. Hier voornamelijk met veel eten kopen en uiteindelijk weer weggaat omdat het over datum is. Ook heb ik veel onzin geld uitgegeven aan kleertjes voor Mason die hij maar 1x aan heeft gehad bijv.
    @doglover, hoe was het bij de paragnost? Hopelijk gaat alles goed met je stiefzoon bij zijn moeder :)
    @skatjuh, veel plezier met de verjaardagen dit weekend.
    @athina, oh heerlijk dat je zo op tijd mag. Mason gaat op maandag altijd naar het kdv en nu haalt mijn zus hem daar op en eet hij lekker bij haar. Mijn moeder gaat ook met ons mee naar de echo.
    @gwn, leuke bruiloft gehad? bekkenband geen ervaring mee.
    @paloe, nee in de adresbalk zie ik de foto ook niet. Wat voor type is het dan? Oh dat scheelt voor 50.000 minder. Wij wonen hier in een gewilde buurt ,dus denk dat wij er ook wel wat overwaarde uit zullen halen.
    @paloe, Hier ook nog niks van de belastingaangifte gehoord. Wij waren overigens ook laat met indienen.
    @kwebbelsnoes, fijn dat je 20-wkn echo goed was.!
    @slingding, fijn dat je 20-wkn echo goed was! Belachelijk zeg geen hulp van instanties :(
    @mamamanuela, lekker je rust nemen. Wat betreft de site. Sorry Ik merk dat het er vanaf deze kant wat bij inschiet door alle dingen die ik hier privé heb ( ziek zijn van mijn moeder, zelf constant zo moe zijn etc )

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ kwebbelsnoes: gefeliciteerd met je goede echo! Zoonlief liep ook altijd wat voor op groei (ook ruim een week dacht ik), maar hij bleek dan ook zwaar met zijn geboorte ;) Hij liep trouwens al vanaf de eerste echo een beetje voor en dat werd steeds meer.

@ slingding: jij ook gefeliciteerd met je goede echo! Lukt het een beetje om zoveel mogelijk rust te houden? Lijkt me nog best lastig!

@ mamamanuela: ah de website komt wel hoor :) Voel je niet schuldig in ieder geval!

@ domino: he, niet lachen jij :D

@ gusam: Misschien wel, ik heb mijn echo 15 juni! Dus ook vrij laat in vergelijking met de rest.

@ tessa: oh ja, met eten zijn wij ook heel slecht. Daar geven we veel te veel geld aan uit :) We gaan ook naar de AH. Ik heb wel eens de vomar geprobeerd, maar ik vind de groente en fruit echt niet te eten daar.
    Balen trouwens dat zoonlief zo vroeg was vanochtend. Hier gelukkig niet, ik heb hem om kwart voor 7 uit bed gehaald. Maar daar staat tegenover dat ie om 2 uur vannacht een poepluier had ;) Gelukkig sliep ie na het verschonen wel direct verder.

Jeetje, ik heb gisteravond om een uur of 8 een bestelling geplaatst op een website en ik krijg de bestelling vandaag al in huis! Wonen ze naast het sorteercentrum van tnt post ofzo?! :D Of sterker nog, wonen ze er in? ;)

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Goeiemorgen allemaal,

Nou ben ik eens niet zo heerlijk vroeg, normaal heb ik een wekker in mijn hoofd en sta ik rond half 7 naast mijn bedje......
    De paragnost heeft eigenlijk behalve een uitgebreide kennismaking niets meer gedaan dan mijn negativiteit wegnemen... Ik had nog wel wat remmingen, maar toen ik eenmaal op de tafel lag, was dat zo weg. Wel een raar gevoel hoor, letterlijk alles uit je voelen stromen. Ik werd echt van mijn hoofd tot mijn benen langzaam zwaar en ontspannen. Waarschijnlijk is dat ook waarom ik een beetje heb kunnen uitslapen vanochtend. Verder gaat hij mij op deze manier door mijn zwangerschap heen helpen, niet alles naar boven halen, dat doet ie pas na de zwangerschap....
    Groot nadeel is wel (wij willen het geslacht van de beeb niet weten) dat als hij zijn handen op mijn buik legt en zegt "hij is lekker actief", ga ik gelijk denken dat we een jongen krijgen.... Hij had het meerdere keren ook over het kleine ventje.... We zien het wel, hij wist dat wij het niet wilden weten, dus ik hoop dat ie het volgende keer ook eens over "ze" heeft.....
    Het zal met K. bij zijn moeder best goed gaan hoor. ff sceptisch: hij mag daar alles en krijgt daar alles... De grote vraag is hoe hij zondagavond terugkomt.... Maar...ik laat mij niet terug in mijn negatieve gevoelens trekken, ik ga lekker voor mezelf zorgen.......
    Groetjes,
    Elleke

8. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Goed zo doglover! Fijn dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden, hopelijk kan hij je door je zwangerschap heen trekken.

Zo, weer heel wat pagina's bijgelezen!
    Het werken valt me toch wel tegen, werk nu weer fulltime, maar mijn groep 8 vreet energie. Ze zijn echt erg brutaal en losgeslagen :( Ik tel de dagen af tot 24 juli...

Wij gaan vandaag de babykamer schilderen en dinsdag komt het kamertje al :)
    Fijn weekend allemaal!

9. mv3hartendiefjes

@Tessa geeft niks meis het zal steeds wat minder worden ook omdat we het ook steeds wat zwaarder gaan krijgen natuurlijk
    en je moeder en jezelf gaan gewoon voor is hier ook net zo;)
    @yukl dank je wel vind ik erg lief van je
    gelukkig is het bij jou ook goed en dat doet me al goed hi hi:)
    @doglover goed zo en zo door blijven gaan je komt er wel
    geniet van je eigen ik en trek je niet in die negatieve spiraal daar heb je niks aan jij en je baby gaan voor en alles komt goed vertrouw op jezelf:D

zo lekker de kinderen zo effe aankleden en dan hier eens wat dingen opruimen en schoonmaken
    straks lekker wandelen en effe tuinstel kijken hi hi
    de voortuin is bijna klaar en nu nog de achtertuin daar is alles voor besteld dus ben echt benieuwd wanneer het klaar is hi hi:D:D
    fijne dag allemaal:p

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Kan me het wel voorstellen hoor...
    Ik denk nu ook een groot deel van de dag zo.
    Ik wilde zoooooo graag deze baby en het eindigd zo en in mijn bed hele dagen.
    De 20weken echo was fijn om te weten dat alles goed is maar vandaag is het weer niks leuk, nog ruim 18 weken liggenis geen leuk vooruitzicht

11. Gusam

Gusam Niet meer actief

@slingding, het is zeker niet fijn om zo nog te moeten blijven liggen tot je mag bevallen, een dikke knuf van hier.

XXX Gusam

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student

haha aan het eind van mijn zwangerschap? ENORM!!!
    Echt serieus! haha;)

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    het bestaat nu bijna 4 jaar, ik ben van de eerste lichting en ben aan het afstuderen:) Onze jaargang is nog niet uit de hype ontstaan, er zijn dan ook weinig mensen die ermee gestopt zijn. De jaren na het onze is steeds bijna de helft van de starters afgevallen omdat ze er iets heel anders van hadden verwacht;)
    Voor werk, idd, het is zo ontzettend breed dat je er eigenlijk altijd wel wat na moet doen voor een baan..mja het is wel dé opleiding voor mij, je doet van alles en ik vind alles leuk;) Al is dat soms niet zo handig;)

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Tessa ik heb een montego liberty 7 uit 2007, in 2008 nieuw gekocht, een bruine:)
    Wij hebben vandaag de brieven van de belastingdienst gehad:D

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    wat een rust hier! maar goed ook, kan ik me beter concentreren op mijn scriptie:p

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Goed zo :p Ik ben nu ook bezig met mn these ;) Wil vandaag mijn inleiding plus deelvragen af hebben zodat ik deze vanavond en morgenochtend rustig kan doorkijken en morgenmiddag mijn conclusie kan schrijven. Dan kan ik hem morgenavond versturen! Het is alleen nog behoorlijk chaotisch in mn hoofd... Maar goed, ik ben al bijna klaar met mn inleiding en deelvragen dus ik lig op schema!

Wat grappig dat je buik later toch enorm is gegroeid! Dus over een paar weken ploept dat ding opeens naar buiten? :D

@ chikai: oh brrrr, lijkt me vreselijk naar om een rot klas te hebben! Sommige klassen zijn echt horror. Merk je ook grote verschillen tussen klassen? Of zijn ze allemaal stom? ;)

@ slingding: lijkt me ook zwaar om nog zo lang op bed te moeten liggen! Wat doe je de hele dag?

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha ja over een paar weken begin ik ineens als een dolle te groeien;) t groeit gewoon eerst naar boven en dan naar voren. Mn bm zit nu al zo hoog dat als ik zit en voorover leun, ik het voel bij mijn ribben:) achja, t komt vanzelf!

18. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal!
    Ik meld me weer eens na een heeeele lange tijd! Ik zag een stukje terug dat ik nog steeds in de lijst sta! Dat is fijn, dacht dat jullie me er wel af zouden hebben gegooid ;)
    Helaas lukt het me niet om alles mee te lezen, maar ik wil wel proberen om hier wat vaker te komen kijken en wat ervaringen te delen.
    Hoe gaat het met jullie zwangerschappen? Al buikjes te zien? Hier nog minimaal hoor...
    Ben overigens wel vooruit gezet na de 12-weken echo, nu uitgerekend op 24 oktober.
    Op 9 juni hebben we de 20-wkn echo. Verder nieuws: ik heb een hoge bloeddruk en ben daarom nu bij de gyn i.p.v. vk. Zijn er meer meiden hier die door moesten naar de gyn? (vast wel) ik baal daar best een beetje van... maar alles voor een gezond kindje he.
    doeidoei!

19. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb een stukje terug gelezen, wat een vreselijk nieuws bij manuela :( wat een moeilijke, onmogelijke beslissing moeten jullie maken, heel veel sterkte daarbij.

Doglover, zoek je nog een buddy? wat houdt het buddyschap precies in? Ik ben nog beschikbaar :) en we 'kennen' elkaar al een beetje van een ander topic :)

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik heb ook nog geen buddy, dus diegene die mij als buddy wil ik hoor het wel.

XXX Gusam

Deel Deze Pagina