haha ik ben in de war met de dagen! ik dacht dat het vandaag dinsdag was en dus morgen woensdag, sorry! Leuk dat je hem al zo goed voelt! ik voel hem of haar ook heel goed, heb ook een lange en smalle bm (als ik diep voorover buig voel ik het al bij mijn ribben..) en heb ook soms last van zuur.. maar neem het voor lief, vind het heerlijk! en vooral ook dat mr Paloe het ook kan voelen. Gelukkig dat je wel kan genieten, begrijpelijk dat het soms overschaduwd wordt door alles. Nou even herstel: heel veel plezier woensdag, overmorgen dus
Rimar: Dat is dan mooi opgelost zo Skatjuh: Precies, weet je, je moet ook aan jezelf denken, hoe hard het ook is af en toe.
wat is toch met me aan de hand? Ben ik nou zo gek, zijn het de hormonsters of wat is het? Belde net met mijn moeder, wilde gewoon ff gezellig kletsen. Is het eerste wat ze haast zegt: "Waarom zeg je op hyves dat alles kut is?" Nou, ten eerste, dat staat er niet en ten tweede, waar bemoeit ze zich mee? Heeft mijn zusje het haar laten lezen, waar bemoeit ZIJ zich mee? En ik moest niet zo negatief doen, ik moest ook de leuke kanten van het leven niet vergeten, bla bla bla. Nou dat doe ik dus niet niet. Ik vroeg haar of mijn zusje haar ook de positieve www'tjes van de afgelopen tijd had laten lezen dan? Vraagt ze waarom ik meteen zo kwaad reageer. Nou, omdat ik dit gewoon belachelijk vind misschien? Geeft ze geen antwoord meer, tot ik na een minuut of zo maar zeg dat ik ga ophangen, zegt ze: "Oké". Nou fijn. Vind dit ZO KUT! Zit hier enorm te janken, voel me echt gewoon enorm kut. En mag ik me niet even kut voelen? Moet ik alleen maar blij zijn, als er 2 mensen achter mekaar overlijden (of nog komen te overlijden), ik heb net de stress van een examen achter de rug, noem maar op. Maar ik ben WEL BLIJ met ons gezinnetje, met de zwangerschap etc. Fijn fijn fijn om dat even te vergeten. Anyway, voel me nu dus echt enorm kut gewoon, ben helemaal overstuur. En bedankt mam.
Incognito, heb je al zin in je echo woensdag? es kijken of ze er weer een jongen uithalen hihi. ik vind het eigenlijk wel jammer dat wij het al gehad hebben, stom he. Maar gelukkig laat ie flink van zich horen/voelen. ( al mag ie het schoppen in m`n blaas wel laten hihi )
ach meiske het gaat ook niet makkelijk he. Mjn moeder heeft ook wel eens een opmerking gemaakt waarvan ik helemaal overstuur was en voelde me enorm klote. Toch probeer ik het altijd zo snel mogelijk achter me te laten. JIJ voel je hoe JIJ je voelt en anderen hebben daar niks over te zeggen.
@ incognito: oh wat ontzettend vervelend dat gesprek met je moeder! Helemaal niet fijn als ze met jou in discussie gaat over iets dergelijks als je gevoel! Ik begrijp ook niet zo goed waarom? Blijkbaar zit zij minder met de ziekte van het nichtje van je vader? En begrijpt ze je gevoel daarin niet ofzo? Maar van je moeder wil je alleen maar lieve woorden en geen tegengas... Ik zou er ook om moeten huilen hoor! En ik zou inderdaad ook het gevoel hebben alsof die 2 samenspannen, dat je zusje je verklikt bij je moeder en ze het er samen over hebben. Blegh. Knuffel!!!
@ skatjuh: ik zou voor het gezin met die 2 kinderen gaan als jou dat meer zekerheid aan inkomsten biedt Ik snap wel dat je het moeilijk vindt om dat tegen die andere ouders te vertellen, maar daar moet je je even overheen zetten Dit kan jou in sommige maanden 600 euro opleveren! Zou je daarvoor je jezelf opzij moeten zetten om anderen maar tevreden te houden? Nee hoor!
@ athina: gefeliciteerd met je goede 20 weken echo en je kleine meid! @ rimar: lekker irritant dat gezeur van je werk! Het klinkt ook niet alsof je een leuke band hebt met je collega's? Zou je geen andere baan willen?
hee meiden ik ga zo stoppen, wil op tijd thuis zijn nl vanavond. Wens iedereen een fijne avond, doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
@ gwn: jeetje wat heftig dat je zelfs misschien onder controle van een gynaecoloog komt te staan! Hebben ze ook weer je ijzer opnieuw gemeten of dat niet?
Jawel maar nu ivm de zwangerschap enzo zie ik dat niet echt zitten, en ik ben gewoon ook stukken gevoeliger nu door de hormonsters
Hormonsters Kan ik me voorstellen hoor Misschien dan iets voor na je bevalling (als je het er dan nog steeds niet zo leuk vindt)?
je hebt helemaal gelijk. Ik ga gewoon eerst het gesprek afwachten met het gezin en dan zal de keuze snel gemaakt zijn. Thnx dames, jullie maken veel zoveel makkelijker Liefs
Wie weet, eerst het een dan maar het ander. En ach wie weet hoe het volgend jaar gaat lopen als ik weer terugkomen wil.
skatjuh87: Ik moet het ook achter me laten, ze bedoelt het helemaal niet verkeerd, maar zij is zo iemand, die zegt gewoon ALLES zoals het haar uitkomt. Ze neemt geen blad voor de mond zeg maar. Yukl: Mijn moeder is superlief, maar ook keihard, vooral voor zichzelf. Ik heb haar nog bijna nooit zien huilen en ze vindt ook dat je best mag huilen, maar je al snel moet vermannen. En mijn zusje, ik begrijp haar inderdaad ook niet.... waar slaat het op om mijn moeder zoiets te laten lezen? Ik begrijp het gewoon niet... Dat terwijl ze ook heel lief is hoor, ze heeft me laatst een jurkje gekocht, zo vanuit het niets, ze wist dat ik die heel mooi vond, maar het niet kon betalen... Kijk, dan snap ik deze actie dus absoluut weer niet Rimar: Fijne avond!
Incognito, wat vervelend voor je hoe je moeder reageert, als ik het zo lees (en goed begrijp) heeft je moeder veel moeite met negatieve emoties en kan daarom geen begrip tonen? Of liever nog: ze mogen er helemaal niet zijn want het zal haar een beetje bang maken misschien en dat is nou precies weer een emotie die ze niet wil hebben. Ach, psychologie van de koude grond hoor . Lekker uithuilen hoor meid, begrijpelijk dat je je verdrietig voelt nu. Rimar, en zo kwam alles vanzelf goed Nu hoef je niet te betalen voor het buggyrijden maar heb je wél een BBQ (en misschien nog wel met leukere mensen en lekkerdere hapjes ook ) Over poezen gesproken (is de zwangere poes al terecht?): onze poes moest net overgeven en er kwam alleen maar roze slijm (met een beetje gras). Dat is bloed toch? Ik maak me zorgen We hebben hem net een paar dagen geleden behandeld tegen wormen (hij had waarschijnlijk lintwormen) en sindsdien is hij ontzettend aan het slapen en nu dus dit...
Heppie: He, wat vervelend van je poes zeg Even de dierenarts bellen zou ik zeggen, die weten vast wel wat je moet doen. En mijn moeder, die schat je wel een beetje verkeerd in Ze is juist heel lief en staat voor iedereen klaar, negatieve emoties mag ook, maar niet te lang... En dan vooral bij zichzelf. Ach, het maakt ook niet uit, net belde ze, het leek wel of er niets aan de hand was.... Dus waarschijnlijk hebben mijn emoties het weer wat opgeblazen of zo, ik weet het anders ook niet....
@ incognito: gelukkig dat je moeder verder wel lief is Maar ik vind het wel erg ondoordacht van d'r. Ik ben zelf ook niet zo'n gevoelsmens en kan erg makkelijk over verdriet van anderen heen stappen. Mijn zusje daarentegen kan zich het leed van bijna iedereen zich wel aantrekken, tot het extreme aan toe (helemaal overstuur zijn als een jongen op school die ze zelf nooit heeft gesproken in coma ligt bijvoorbeeld). Ik kan me haar gevoel heel moeilijk voorstellen, maar ik heb nooit tegen haar gezegd dat ze zich moet vermannen. Ik vind het dan ook heel begrijpelijk dat je de opmerking van je moeder zo hebt aangegrepen en dat je daarvan overstuur raakte. Als ik troost zoek, bel ik juist mijn moeder. Daar is ze gewoon voor, of ze me nou begrijpt of niet @ heppie: oh hmm dat klinkt niet lekker Misschien dat haar maag is geirriteerd van de behandeling? Ik zou morgen even de dierenarts bellen als het blijft.